-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σχετικά με τις σωστές επιλογές μπορεί κάποιος να δει εδώ
http://www.1010tires.com/TireSizeCalcul ... ion=submitΒέβαια υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα εργαλεια.
Έχεις δίκιο
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
εχει μηπως κανεις αποψη για Nankang NS2 205/50/R16?Η γενικοτερα για τα Νs2 και οχι συγκεκριμενα για τη διασταση αυτη.
Επειδή πρέπει να το 'χει πάρει πολύς κόσμος στη Γερμανία, το δοκίμασε προ μηνών ο ADAC σε διάσταση 205/55/16 V. Αποτέλεσμα: 16ο επί συνόλου 18 ελαστικών (αποτελέσματα εδώ)... Δεν ξέρω γερμανικά, αλλά νομίζω πως αναφέρεται στο κείμενο, πως έχουν ένδειξη M+S !!
ευχαριστω φιλε μου!
-
...τελικά ωραίο ελαστικό το Fulda...Carat Exelero...
καλή πρόσφυση, σκληρό πλαινό αλα Potenza 720 και σχετικά φτηνό.
οι γερμανοί κάνουν καλή δουλειά.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Θα έχω πρόβλημα με τις ζάντες αν σε Rallye 16V που φορά 185/55/14 βάλω 165/60/14 ή ακόμα παραπέρα 155/65/14?Η βασική ερώτηση είναι αν θα είμαι οκ με τις ζάντες που φορά…;;;
Το 155 ξέχνα το, δεν μπαίνει σε 6άρα ζάντα (απ΄ό,τι θυμάμαι το 16V έχει 6X14).
Το 165 μπαίνει οριακά θεωρητικά, αλλά με 60άρι προφίλ τα πράγματα θα είναι...οριακότατα.Γνώμη μου: μείνε στο 185/55-14 ή έστω στο 175/60-14 αν θες να βάλεις κάτι στενότερο. Οτιδήποτε άλλο θα το μετανιώσεις οικτρά!
Μπορείς να εξηγήσεις λίγο παραπάνω το «Οτιδήποτε άλλο θα το μετανιώσεις οικτρά»
Με βάζεις σε σκέψεις να προτιμήσω 165/65/14 και ας μακρύνουν λίγο οι σχέσεις…Πήγα στην γειτονιά μου και ρώτησα. Σε 165/60/14 υπάρχουν bridgestone, Goodyear ultragrip & Dunlop SP Sport 300. Τιμές περίπου 280, 350, 300 αντίστοιχα. Υπάρχουν σχόλια σχετικά με αυτά από κανέναν;
-
Να ξερεις πάντως οτι,το 165/60-14 εχει χαμηλώτερο πλαινο απο ότι το 185/55 που ειχες.Αυτο σημαινει οτι ειναι και λιγοτερο άνετο
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Να ξερεις πάντως οτι,το (1) 165/60-14 εχει χαμηλώτερο πλαινο απο ότι το (2) 185/55 που ειχες.Αυτο σημαινει οτι ειναι και λιγοτερο άνετο(1) 9,9 εκ.
(2) 10,2 εκ.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Μπορείς να εξηγήσεις λίγο παραπάνω το «Οτιδήποτε άλλο θα το μετανιώσεις οικτρά»
Με βάζεις σε σκέψεις να προτιμήσω 165/65/14 και ας μακρύνουν λίγο οι σχέσεις…Πήγα στην γειτονιά μου και ρώτησα. Σε 165/60/14 υπάρχουν bridgestone, Goodyear ultragrip & Dunlop SP Sport 300. Τιμές περίπου 280, 350, 300 αντίστοιχα. Υπάρχουν σχόλια σχετικά με αυτά από κανέναν;
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλεις τόσο στενό λάστιχο. Το 165/60 στην 6αρα ζάντα θα:
- Είναι άσχημο, υπερβολικά στενό, αφήνοντας εκτεθειμένη τη ζάντα να ξύνεται με το παραμικρό στα πεζοδρόμια. Επίσης, στις λακκούβες θα κοπανάει, ενώ λόγω του μικρού πλάτους (όχι μόνο προφίλ) θα έχεις αυξημένο κίνδυνο να πάθεις ζημιά στη ζάντα και στα πλαϊνά του ελαστικού. Αν έχεις δει Clio 1.4S (93-96) (με κάτι σιδενέριες λευκές 14X5,5 έβγαινε) φόραγε από μαμά 165/60-14. Ακόμα και στις 5,5 έδειχνε οριακό. Τα 165/60R14 στις ζάντες σου των 6 ιντσών ίσως κινδυνεύουν και με ξεζαντάρισμα αν πιεστούν πολύ σε κάποια στροφή.
- Θα έχεις αισθητά μειωμένη πρόσφυση σε σχέση με τα 185/55 ή τα 175/60. Και λόγω πλάτους, και λόγω παλαιότερης τεχνολογίας των ελαστικών που θα βρεις στη συγκεκριμένη διάσταση.
Κι εν πάση περιπτώσει το ραλί το 16V δεν είναι κανένα ψοφίμι, ώστε να ζητάς τα 3-4 χιλιόμετρα τελικής που μπορεί να σου δώσει ένα στενότερο λάστιχο. Να μη σου πω ότι στις χαμηλές ταχύτητες θα χάσεις σε επιτάχυνση, λόγω της μειωμένης πρόσφυσης (σπινάρισμα) που θα έχεις με τα στενά 165!
Με λίγα λόγια, βάζοντας 165/60 σ' αυτό το αμάξι χάνεις σε εμφάνιση, πρόσφυση, ασφάλεια και άνεση και δεν κερδίζεις πουθενά. Με το 165/65 είσαι λίγο καλύτερα από άνεση, και πάλι όμως το λάστιχο θα τεντώνει και η πρόσφυση του θα είναι πολύ μειωμένη σε σχέση με το 185/55.
Το λάστιχό σου είναι το 185/55, κι αν θες πιο ανάλαφρη αίσθηση, θυσιάζοντας κάποιο κράτημα, δεκτό και το 175/60. Αλλά μην πας πιο κάτω.
-
Οντως,η τοποθετηση 165/60-14 ειναι εντελώς 'φάουλ' σε 106 ραλύ.
Θα σου ξεφτυλίσει το ίδιο το αυτοκίνητο,το οποίο θα χασει ΠΑΝΤΟΥ.
-
τόσο πολύ κοπανά που να θες να βάλεις τόσο άκυρη διάσταση ;
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλεις τόσο στενό λάστιχο. Το 165/60 στην 6αρα ζάντα θα:
- ...Το λάστιχό σου είναι το 185/55, κι αν θες πιο ανάλαφρη αίσθηση, θυσιάζοντας κάποιο κράτημα, δεκτό και το 175/60. Αλλά μην πας πιο κάτω.
Ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση. Με έπεισες.
τόσο πολύ κοπανά που να θες να βάλεις τόσο άκυρη διάσταση ;
Όχι δεν κοπανάει, εξ’ αλλού μόλις έχω ‘φρεσκάρει’ τα αμορτισέρ, μια χαρά παεί παρόλο τα λάστιχα που φορώ. Ναι ξέρω, αυτά τα λάστιχα είναι το άλλο άκρο από αυτά που σκέφτομαι να βάλω τώρα . Δηλαδή καμία σχέση οι προτεραιότητες. Ήμουν βλέπετε περίεργος και το καλοκαίρι πηγαινοερχόμουν Ωρωπό. Η περιέργεια τέλος .
Καμιά πρόταση σε 175/60/14?
-
απο τα μαμα 185-55-15 θα παω σε 195-50-15 με δεικτη Η σε κορσακι 1.4
βρηκα uniroyal 550 με 250 Ε και δεικτη Η
τα κοντινενταλ σπορτ κοντακτ βγαινουν απο δεικτη V και πανω250 καλα ειναι για τα uniroyal 550?
-
Τα Premium Contact δεν βγαίνουν στην διάσταση σου?
Πόσες φορές θα το πούμε μακρία από τα 550...
Τα δοκιμάσαμε εμείς για σας δεν είναι ανάγκη να την πατήσετε και εσείς -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τα Premium Contact δεν βγαίνουν στην διάσταση σου?
Πόσες φορές θα το πούμε μακρία από τα 550...
Τα δοκιμάσαμε εμείς για σας δεν είναι ανάγκη να την πατήσετε και εσείςτα Premium Contact τα φοραω τωρα
Δεν ειμαι ευχαριστημενος ,ειναι τα πρωτης τοποθετησης,τα μανισια
Μεσα στην πολη το ABS βαραει υπερωρεια,αφηνω ολη την 1 και 2 κατω στο δρομοκαι κατι περιεργο
Οσο πιο πολυ τα λιωνω τοσο πιο πολυ μου φαινεται οτι κρατανε
Στις αρχες κρατουσαν χειροτερα νομιζωτα σπορτ κοντακτ νομιζω θα ειναι καλυτερα αλλα βγαινουν σε μεγαλο δεικτη ταχυτητας
Τα MICELEN PILOT EXALΤΟ βγαινουν απο V και πανω αλλα ολοι μου λενε οτι ειναι μαλακα και ζεσταινονται ευκολα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Οντως,η τοποθετηση 165/60-14 ειναι εντελώς 'φάουλ' σε 106 ραλύ.Θα σου ξεφτυλίσει το ίδιο το αυτοκίνητο,το οποίο θα χασει ΠΑΝΤΟΥ.
Αν χωράει 175/65;
(24 χιλ μεγαλύτερη διάμετρο, σχεδόν ίδιο με το 185/60) -
Η πρωτη αρνητική ψηφος για τα Premium Contact (δεν μας ειπες αν ειναι τα -1,τα -2 ή τα -3 φιλε doom1983 ) ειναι γεγονός λοιπών.
Αν και όπως τα περιγραφεις,περισσότερο μου φαινεται οτι τα ειχες ψιλοκαψει στην αρχη,και σιγα-σιγα επανερχεται η κανονική τους γόμα στην επιφανεια δινοντας καλύτερα χαρακτηριστικά στη λειτουργία τους.
Πάντως για τα uniroyal 550 δεν εχουμε δει ακομα καμμια θετική ψηφο μεσα στο φόρουμ,πραγμα που σημαινει οτι με εσενα μπορει να βρούν το δασκαλό τους.Λεωνιδα,το 175/65 ακούγεται σαφως καταλληλότερο για ενα αυτοκίνητο με 120 αλογα απο ότι το 165/60.Εγω πρότεινα μεν για 185/60-14,αλλα εαν ο φιλος θελει να πειραματιστει με 'τα ακρα' ας το κανει.Πιστευω φίλε mesastou οτι συντομα θα βαλεις κι'άλλη αγγελία για λαστιχα που πωλούνται
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Η πρωτη αρνητική ψηφος για τα Premium Contact (δεν μας ειπες αν ειναι τα -1,τα -2 ή τα -3 φιλε doom1983 ) ειναι γεγονός λοιπών.
Αν και όπως τα περιγραφεις,περισσότερο μου φαινεται οτι τα ειχες ψιλοκαψει στην αρχη,και σιγα-σιγα επανερχεται η κανονική τους γόμα στην επιφανεια δινοντας καλύτερα χαρακτηριστικά στη λειτουργία τους.
Πάντως για τα uniroyal 550 δεν εχουμε δει ακομα καμμια θετική ψηφο μεσα στο φόρουμ,πραγμα που σημαινει οτι με εσενα μπορει να βρούν το δασκαλό τους.Λεωνιδα,το 175/65 ακούγεται σαφως καταλληλότερο για ενα αυτοκίνητο με 120 αλογα απο ότι το 165/60.Εγω πρότεινα μεν για 185/60-14,αλλα εαν ο φιλος θελει να πειραματιστει με 'τα ακρα' ας το κανει.Πιστευω φίλε mesastou οτι συντομα θα βαλεις κι'άλλη αγγελία για λαστιχα που πωλούνται
πρεπει να ειναι τα 1
Απο την ληξη του στρωσιματος τους ,μετα τα 1500χιλιομετρα τα ταλαιπωρω
Τωρα που τα μπροστινα εχουν γινει σχεδον σλικαδουρες νομιζω αποδιδουν παραπανω
Εχω μια φοβια οτι ειναι παραγωγης 2002 με το αμαξι να εχει αγοραστει μεσα 2005
στο ψαξιμο ειμαι,δεν εχω πει οτι θα παω να βαλω τα 550 ,απλα τα βρηκα σε καλη τιμη -
Aυτά είναι τα 1
Αυτά είναι τα 2 -
ΤΑ πρωτα αλλα πιο στενα λογικα ,θα εχουν λιγο διαφορετικη χαραξη,λιγοτερα αυλακια
Ναι τα πρωτα -
Αν είναι ελαστικά πρώτης τοποθέτησης ΜΠΟΡΕΙ να είναι ειδική παραγγελία από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου (με ειδικά χαρακτηριστικά) και να μην ανταποκρίνεται στο μοντέλο που κυκλοφορεί στην αγορά.
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
ΤΑ πρωτα αλλα πιο στενα λογικα ,θα εχουν λιγο διαφορετικη χαραξη,λιγοτερα αυλακια
Ναι τα πρωταΤα 1 έχουν νομίζω την ίδια χάραξη σε όλες τις διαστάσεις.
Αντίθετα, τα 2 σε διαστάσεις μέχρι 195 έχουν 3 αυλάκια αντί για 4.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....