-
2006 Constructors title race = Round 12 McLaren 77 v Ferrari 139
2007 Constructors title race = Round 12 McLaren 148 v Ferrari 137Cheating bastards.
-
Πριν κρίνω το εξοντωτικό πρόστιμο κ ποινή θα ήθελα να δω το πόρισμα της FIA που θα βγεί σήμερα στον τύπο. Σε τι έχει βρεθεί ένοχη η McLaren κ με τι αποδεικτικά στοιχεία.
MigF1 αν ήταν αντίστροφα τα πράγματα τι ποινή θα επιζητούσες για την Ferrari? Πιστεύω πως οι περισσότεροι θα ζητούσαν ίσως κ μηδενισμό των οδηγών της.
Δεν είναι καθόλου ωραίο, για την ακριβεία είναι τελείως απεχθές να κριθεί κ να στιγματίζεται έτσι ένα πρωτάθλημα. Αλλά ούτε οι μεν ούτε οι δε δεν μπορούμε τελικά να γνωρίζουμε πόσο ωφελήθηκε από αυτήν την υπόθεση ή όχι η McLaren κ πόσο ζημιώθηκε ή όχι η Ferrari από πλευράς επιδόσεων on track . Νομίζω πως ότι κ να πούμε, ότι υπόθεση κ να κάνουμε, πότε δεν θα μάθουμε την αλήθεια που ούτως ή αλλιώς μόνο οι άμεσα εμπλεκόμενοι μπορούν να γνωρίζουν.
Επίσης δεν μπορώ να πιστέψω πως η FIA τιμώρησε την McLaren με γνώμονα κ άλλα παρασκηνιακά σενάρια που δεν αφορούν την υπόθεση αυτή. Τουλάχιστον έτσι θέλω να ελπίζω.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
@Nikos120iΚαθόλου 'απλά' δεν τα είπα. Τα είπα ακριβώς όπως τα είπε ο kantoniou στο quote στο οποίο απαντούσα. Κατοχή & γνώση έγραψε, κατοχή & γνώση απάντησα. Χρήση αποδείχτηκε; Κι αν ναι, πως συνάδει η τωρινή ποινή με τις μη ποινές αντίστοιχων και μαλιστα οφθαλμοφανέστατων χρήσεων στο παρελθόν από άλλες ομάδες;
Σε ότι αφορά την οπτική γωνία, εσύ ακολουθείς τη συμβουλή που δίνεις;
Προφανώς και αποδείχτηκε από τα email του PDLR & Alonso με Lowe κλπ. Αυτά έγραψαν τα νέα...και από εκεί ξεκίνησε το 2ο hearing! 1+1=2
Άρα ποιος ο λόγος να εθελοτυφλώ?
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
2006 Constructors title race = Round 12 McLaren 77 v Ferrari 139
2007 Constructors title race = Round 12 McLaren 148 v Ferrari 137Cheating bastards.
το 2005 ξεχασες...
-
Θεωρώ αυτονόητο πως η ΜακΛάρεν είχε κι ενδεχομένως χρησιμοποίησε κιόλας τα στοιχεία που είχε στην κατοχή της. Όπως θα έκανε οποιαδήποτε άλλη ομάδα δεχόταν τετοιο δώρο (διότι της προσφέρθηκαν τα data δεν τα ζήτησε αυτή). Εκτός αν πιστεύεις ότι αυτά που ειπωθηκαν περί σωστής συμπεριφοράς να καταγγείλει ο Ντένις οτι ο Στένπνευ στέλνει data της Φεράρι στον Κάφλαν έχουν θέση οπουδήποτε αλλού εκτός από τη σφαίρα της αφέλειας.
Η ουσία είναι, αποδεικνύεται η χρήση; Κι αν ναι, πως και σε ποια μέρη του αυτοκινήτου. Κι αν δεν αποδεκνύεται, θεωρείς λογική τη συγκεκριμένη ποινή;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Θεωρία; 'Fact' σημαίνει γεγονός!Γεγονος σημαινει. Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι γεγονος, επειδη απλα το εγραψε μια εφημεριδα. Ποιος του το ειπε πχ θα ηταν μια καλη αρχη για να μαθουμε τι εγινε.
Καθόλου απίστευτο. Τα προσωπικά πάθη ήταν και παραμένουν διαχρονικό χαρακτηρίστικο οποιασδήποτε εξουσίας σε οποιονδήποτε τομέα.
Του Ντένις θα του ακουμπούσε η Μερκ εννοείς για να πάει σπίτι του; Αν ναι, μάλλον δεν γνωρίζεις το ιστορικό του Ντένις, από που και πως ξεκίνησε για να γίνει αυτό που είναι σήμερα. Ίσως τον μπερδεύεις με τύπους σαν τον Μοντετζέμολο και τον Μόσλευ. Είναι σαν να λες και να πιστεύεις πως θα ξεπουλούσε ο Έντσο τη Φεράρι για ένα ενισχυμένο εφάπαξ.
The shareholding structure of the Group is 40% DaimlerChrysler, 30% Mumtalakat Holding Company, 15% Ron Dennis and 15% TAG Group (Holdings) SA.
Αν πιστευεις οτι οι παραπανω κολοσσοι, κατοχοι του 85%, μπορουν να καθοριζουν τη στρατηγικη τους ή να ανεχτουν (ενδεχομενες) ζημιες, για χαρη της προσωπικης ιστοριας ή τις αντιπαλοτητες του Ρον, πασο. Εγω εχω αλλη αποψη περι της τακτικης των πολυεθνικων. -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Η ουσία είναι, αποδεικνύεται η χρήση; Κι αν ναι, πως και σε ποια μέρη του αυτοκινήτου. Κι αν δεν αποδεκνύεται, θεωρείς λογική τη συγκεκριμένη ποινή;
Για τη χρηση, θα πρεπει να διαβασουμε την αποφαση. Ακομα κι αν δεν αποδεικνυεται παντως, βρισκω ευλογη την τιμωρια. Δεν θα χασουν τον τιτλο των οδηγων, δεν θα εχουν συνεπειες το 2008. Αν δεν τους αφαιρουσαν ουτε τους βαθμους των κατασκευαστων, θα το εβρισκα πολυ λιγο.
Ειχαν την ατυχια να πιαστουν ---> πρεπει να πληρωσουν. Λυπαμαι ειλικρινα, αλλα ετσι το βλεπω. Και τα ιδια (και χειροτερα ) θα ελεγα αν ηταν η Φερραρι (ειδικα επι MS)
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
2006 Constructors title race = Round 12 McLaren 77 v Ferrari 139
2007 Constructors title race = Round 12 McLaren 148 v Ferrari 137Cheating bastards.
1991 Constructors Championship: McLaren 139 vs Williams 125
1992 Constructors Championship: Williams 164 vs McLaren 99Τι σόι... επιχείρημα είναι αυτό;
-
το ειχα πει και θα το ξαναπώ , δεν ειναι λίγο παράξενο ότι από όλους μονο η μασκ λαρεν αξιοποίησε καλύτερα τα Ιαπωνικά Λάστιχα ενω οι άλλοι σχεδόν σέρνονται? μήπως η αγανάκτηση της Φερραρι ηταν δίκαια? θέλω να πιστευω οτι οι δικαιολογίες απο την ΦΙΑ να ειναι αρκετά ισχυρές.
-
απο contra.gr
''Ακόμη στις 160 σελίδες αναφερόταν πως στις επικοινωνίες που είχαν οι δύο πιλότοι με τον Lowe, γινόταν λόγος ακόμη και για στρατηγικές κατά την διάρκεια των αγώνων, ενώ ιδίως για τον αγώνα της Αυστραλίας, την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, οι Alonso και de la Rosa γνώριζαν με ακρίβεια τους γύρους των ανεφοδιασμών της Ferrari. Στοιχεία που όπως είναι γνωστό πλέον υπήρχαν μέσα στο… βιβλίο που είχε ο Coughlan και του είχε παραδώσει ο Stepney. ''
φαντάσου να μην ήξεραν...ο Κίμι θα τους έριχνε 3 γύρους.(ο αγώνας που χασμουριόταν ο Κίμι μιας και ήταν πολύ μπροστά)
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
2006 Constructors title race = Round 12 McLaren 77 v Ferrari 139
2007 Constructors title race = Round 12 McLaren 148 v Ferrari 137Cheating bastards.
Oτι κατσει μιλαμε...
-
Aρχίσανε και βγαίνουνε κι αυτά; Προσδεθείτε...
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
το ειχα πει και θα το ξαναπώ , δεν ειναι λίγο παράξενο ότι από όλους μονο η μασκ λαρεν αξιοποίησε καλύτερα τα Ιαπωνικά Λάστιχα ενω οι άλλοι σχεδόν σέρνονται?πως το εβγαλες το συμπερασμα ? ποιος σερνεται? πως η μακλαρεν τα αξιοποιησε καλυτερα και που το ξερεις?
αρκετες αερολογιες υπαρχουν ηδη στο παιχνιδι μη βαζουμε και αλλες.επειδη καποιος ρωτησε... ΑΝ η φερραρι ειχε δειξει τη σοβαροτητα που εχει δειξει η μακλαρεν και φυσικα κεδισε αυτους τους αγωνες με τετοιο τροπο , συν οτι τα στοιχεια τα προσφερε ο αντιπαλος ,+ την 100% αξιοπιστια.
φυσικα και θα ελεγα οτι η φερραρι αξιζει το πρωταθλημα και οτι η ποινη ειναι πολυ σκληρη γιατι το πρωταθλημα το αξιζουν και δε μπορει να οφελειθηκαν τοσο πολυ.ΥΓ.γενικα για μενα σχεση επιδοσεων - stepneygate δεν υπαρχει.
-
The ultimate irony...
Our spies in the FIA World Council meeting have revealed that there are going to be some surprises when the details come to light next week. We understand that the most extraordinary revelation will be in relation to the identity of* the man who tipped off the FIA that there was additional evidence against McLaren: it was none other than Ron Dennis.**
It appears that this strange turn of affairs came about because Dennis and Fernando Alonso argued about the details of the Spaniard's contract. Alonso seems to have mentioned that he was in possession of information that might be of interest to the FIA. In order to deprive Alonso of this rather unsavoury negotiating tool and negate the possibility of anyone else using it against McLaren and because it was the right thing to do Dennis reported the information to the FIA in the hope that his display of good faith would underline the fact that the team has been honest throughout the investigation.
It is anticipated that this will be confirmed when the transcripts of the case come to light next week.
If this is indeed the case, Fernando Alonso's image as a simple, nice fellow is going to take quite a hit.*
grandprix.com -
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
''Ακόμη στις 160 σελίδες αναφερόταν πως στις επικοινωνίες που είχαν οι δύο πιλότοι με τον Lowe, γινόταν λόγος ακόμη και για στρατηγικές κατά την διάρκεια των αγώνων, ενώ ιδίως για τον αγώνα της Αυστραλίας, την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, οι Alonso και de la Rosa γνώριζαν με ακρίβεια τους γύρους των ανεφοδιασμών της Ferrari. Στοιχεία που όπως είναι γνωστό πλέον υπήρχαν μέσα στο… βιβλίο που είχε ο Coughlan και του είχε παραδώσει ο Stepney. ''
φαντάσου να μην ήξεραν...ο Κίμι θα τους έριχνε 3 γύρους.(ο αγώνας που χασμουριόταν ο Κίμι μιας και ήταν πολύ μπροστά)
Είναι δυνατόν να αναγράφονται οι γύροι ανεφοδιασμών??? ΜΑ αφού οι στρατηγικές δεν καθορίζονται μέσα στο race weekend? Είναι δυνατόν να αναγράφονται μέσα στο ντοσιέ της Ferrari? Μήπως είναι λίγο υπερβολικό αυτό?
-
Φυσικά και δεν είναι υπερβολικό Κλεισθένη...
-
Σιγα μη δεν μιλαγε...
**Briatore: McLaren penalty 'very harsh' **
*
Renault boss Flavio Briatore thinks McLaren's punishment over the spy controversy was 'harsh'.When asked by Gazzetta dello Sport whether he thought the verdict was harsh or lenient, he said: 'I think it's very harsh. What more could they give to McLaren?'
Expanding on his thoughts he said: 'Well, taking away from a team all the points gained this season is a big blow. In Formula One a lot of money is spent, and McLaren has a lot less at their disposal now.
'What was decided by the world council will certainly be a deterrent. But we need to read the evidence, that is the motivation of the verdict. I don't think just the tip-offs emerged, but a lot more.
'The most important thing, however, is that in Paris the truth emerged and a punishment was imposed. There will be a more serene atmosphere in Belgium than at Monza.'
Briatore also thought it right that Lewis Hamilton and Fernando Alonso were not punished.
'From now to the end of the season we'll have a nice battle between Hamilton and Alonso. The drivers are not responsible, good or bad they did their job. They almost never know the technical matters.'
Former world champion Niki Lauda, who is now a TV commentator, believes that the FIA had no choice but to come down hard on McLaren.
'I've never seen a heavier fine in my life in the entire world of sport, not just in Formula One. The FIA took a very harsh decision with that verdict. But evidently they couldn't do otherwise.'
He also backed Briatore's view on the drivers not being punished.
'I feel the logical thing was done because this is a matter concerning mainly what the team have done,' he said. 'In my opinion the drivers shouldn't have been involved at all.
'A driver takes risks, puts his bravery in and almost never knows what happens behind the garages. It's fine that way.'
The FIA is due to publish more details of the hearing later today.*
autosport.com -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
''Ακόμη στις 160 σελίδες αναφερόταν πως στις επικοινωνίες που είχαν οι δύο πιλότοι με τον Lowe, γινόταν λόγος ακόμη και για στρατηγικές κατά την διάρκεια των αγώνων, ενώ ιδίως για τον αγώνα της Αυστραλίας, την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, οι Alonso και de la Rosa γνώριζαν με ακρίβεια τους γύρους των ανεφοδιασμών της Ferrari. Στοιχεία που όπως είναι γνωστό πλέον υπήρχαν μέσα στο… βιβλίο που είχε ο Coughlan και του είχε παραδώσει ο Stepney. ''
φαντάσου να μην ήξεραν...ο Κίμι θα τους έριχνε 3 γύρους.(ο αγώνας που χασμουριόταν ο Κίμι μιας και ήταν πολύ μπροστά)
Είναι δυνατόν να αναγράφονται οι γύροι ανεφοδιασμών??? ΜΑ αφού οι στρατηγικές δεν καθορίζονται μέσα στο race weekend? Είναι δυνατόν να αναγράφονται μέσα στο ντοσιέ της Ferrari? Μήπως είναι λίγο υπερβολικό αυτό?
Όλες οι ομάδες έχουν ένα starting point στο οποίο δουλεύουν επάνω στη διάρκεια του ΣΚ. Ξεκινάνε με ένα 'Χ' fuel load και πειραματίζονται. Αν δε το γνωρίζεις όμως...παίζεις αρκετά με το balance του μονοθεσίου...και τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στα ελαστικά...ειδικά ελαστικά (bridge) που ΔΕΝ έχεις χρησιμοποιήσει.
Άρα καταλαβαίνεις ότι αν είσαι στο άγνωστο (με βάρκα την ελπίδα...) όσον αφορά σε πιο γύρο να μπεις...και πειραματίζεσαι ένα ολόκληρο race weekend...έχεις χάσει το παιχνίδι...αλλά αν γνωρίζεις τουλάχιστον από που μπορείς να ξεκινήσεις...αλλάζουν τα πράγματα.
-
Προς απανταχού McLarenικούς:
θεώρησα ΔΙΚΑΙΗ την ποινή για τους εξής λόγους:
-είναι ένα πρωτάθλημα που η McLaren ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΕΙ αφού έχει κλέψει
-είναι ένα πρωτάθλημα που η Ferrari ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να πανηγυρίσει επειδή κρίθηκε στο δικαστήριο και όχι στις πίστες (και από αυτή την άποψη δεν είναι ότι καλύτερο και για την ίδια)
-δεν 'χαρίζεται' ένα double στη Ferrari αφού -για χάρη του αθλήματος- οι οδηγοί συνεχίζουν κανονικάΑν κάποιοι πρέπει να έχουν ξενερώσει με αυτή την ιστορία είναι οι οπαδοί της Ferrari γιατί ακριβώς μπαίνει ο παράγοντας δικαστήριο. Όμως στο δικαστήριο πήγε το πράγμα επειδή η McLaren ΕΚΛΕΨΕ (!!!).
Κανονικά θα πρεπε να είχε απολύσει τον Coughlan και να καταγγείλει ΑΜΕΣΑ το περιστατικό. Όμως έκανε τουμπεκί και σου λέει αφού τα χω μην πάνε χαμένα.
Το σίγουρο είναι ότι είναι ένα πρωτάθλημα που ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι στην F1 θα θέλουν να ξεχάσουν και γι αυτό φταίει η ίδια η McLaren. Ούτε η FIA, ούτε η Ferrari που στην τελική το δίκιο της ήθελε να βρει. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για τη χρηση, θα πρεπει να διαβασουμε την αποφαση. Ακομα κι αν δεν αποδεικνυεται παντως, βρισκω ευλογη την τιμωρια. Δεν θα χασουν τον τιτλο των οδηγων, δεν θα εχουν συνεπειες το 2008. Αν δεν τους αφαιρουσαν ουτε τους βαθμους των κατασκευαστων, θα το εβρισκα πολυ λιγο.
Ειχαν την ατυχια να πιαστουν ---> πρεπει να πληρωσουν. Λυπαμαι ειλικρινα, αλλα ετσι το βλεπω. Και τα ιδια (και χειροτερα ) θα ελεγα αν ηταν η Φερραρι (ειδικα επι MS)
Άρα διαφωνούμε μόνο ως προς το μέγεθος της ποινής. Εσύ την θεωρείς ακόμα και λιγη, εγώ υπερβολική. Από την άλλη μεριά, δεν ξέρουμε αν αναγράφονται συγκεκριμένες ποινές για συγκεκριμένες παραβάσεις στο ποινολόγιο της ΦΙΑ. Αν και είμαι σχεδόν σίγουρος πως δεν αναγράφονται, ακριβώς για να τιμωρεί όπως και όποτε γουστάρει η ΦΙΑ.
[Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate