-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ?
δεν υπαρχει....ιδιως για την πεζο.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΣΑΞΙΟΣ.Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ MARKETING ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΣΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΤΟΥ BURNS ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ ΤΟΥ...ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ!
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΕΙ Ο PROVERA ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ...ΔΕΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ...
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ?Ναι μπορεί να είναι κι αυτό. Αλλά για ποιό λόγο γίνεται αυτό; Μήπως ψάχνουν για κάτι πιο φθηνό στα πλαίσια τόσο της εξέλιξης του 307, όσο και σ' αυτά της γενικότερης μείωσης (ή ελέγχου) του budget ενόψει 15 ή 16 αγώνων. Πάντως η σχέση του με τον Gro δεν ήταν και η πιο αγαθή κι αυτό ίσως δημιουργούσε γενικότερα πρόβλημα στην ομάδα.
Για το αν έχει στο μυαλό του κάποιον καλύτερο θα συμφωνήσω με τον Greg. Είναι λίγο δύσκολο, εαν όχι αδύνατο, να βρεις κάποιον καλύτερο αυτή τη στιγμή. Πάντως η ιδέα για Garde μου φαίνεται εξαιρετική.ΥΓ: Όσον αφορά το Stilo, φυσικά και δε γνωρίζω τίποτα περισσότερο. Με αφορμή το post του Χάρη και την όποια μακρινή πιθανότητα εμφάνισης της Fiat στο WRC μου έκανε κλικ μια τέτοια προοπτική. Αλλά εδώ ψάχνονται για να σωθούν, το WRC θα κοιτάνε; Ίσως, θα μου πείτε. Με εξασφαλισμένη την κάλυψη των εξόδων από ένα καλό χορηγό θα ήταν μια καλή διέξοδος για τη FIAT...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Πάντως η σχέση του με τον Gro δεν ήταν και η πιο αγαθή κι αυτό ίσως δημιουργούσε γενικότερα πρόβλημα στην ομάδα.Πιστευω πως η σχεση του με τον Gronholm επαιξε καταλυτικο ρολο στην φυγη του απο την ομαδα. Αλλωστε ο Φινλανδος ειναι αφεντικο εκει. Εκτος αυτου η κοντρα τους ηταν ανοιχτη εδω κ καιρο με αρκετες δηλωσεις στον τυπο.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Πιστευω πως η σχεση του με τον Gronholm επαιξε καταλυτικο ρολο στην φυγη του απο την ομαδα. Αλλωστε ο Φινλανδος ειναι αφεντικο εκει. Εκτος αυτου η κοντρα τους ηταν ανοιχτη εδω κ καιρο με αρκετες δηλωσεις στον τυπο.Κατά τη γνώμη μου είναι τόσο επαγγελματίες όλοι αυτοί, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τους παρέχουν καλό αυτοκίνητο οι ομάδες τους. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα μπορεί να είχε με τον Gro o Burns. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να είχε θα ήταν με την ομάδα και τις διευκολύνσεις που θα του παρείχαν ως προς το αυτοκίνητο.
Με λίγα λόγια, το ξαναλέω ότι το 206 είναι στημμένο στα μέτρα του Gro και κανένας άλλος δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα σε αυτό. Αν τολμούσα μια πρόβλεψη θα ήταν ότι μια πιαθανή αποχώρηση του Gro απο την Peugeot θα σήμαινε τεράστιες αλλαγές στη Γαλλική ομάδα, μέχρι και αποχώρηση από το θεσμό.
Αν η υπόθεση αυτή είναι σωστή, τότε οποιαδήποτε μετακίνηση του McRae στην Peugeot είναι απίθανη. Εκτός βέβαια και αν McRae είναι τόσο απελπισμένος που θα πήγαινε δευτερος οδηγός οπουδήποτε...
-
Ο χρήστης sanidas έγραψε:
Με λίγα λόγια, το ξαναλέω ότι το 206 είναι στημμένο στα μέτρα του Gro και κανένας άλλος δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα σε αυτό. Αν τολμούσα μια πρόβλεψη θα ήταν ότι μια πιαθανή αποχώρηση του Gro απο την Peugeot θα σήμαινε τεράστιες αλλαγές στη Γαλλική ομάδα, μέχρι και αποχώρηση από το θεσμό.
Αν η υπόθεση αυτή είναι σωστή, τότε οποιαδήποτε μετακίνηση του McRae στην Peugeot είναι απίθανη. Εκτός βέβαια και αν McRae είναι τόσο απελπισμένος που θα πήγαινε δευτερος οδηγός οπουδήποτε...
Δεν πιστευω οτι το Peugeot ειναι στημενο για τον Gro. O καθε οδηγος εχει τις προτιμησεις του στο στησιμο του αυτοκινητου. Ο Burns γενικα παει πολυ καλα με το 206, απλα δεν εχει κανει νικη. Αυτο δεν σημαινει οτι το 206 δεν ειναι στα μετρα του.
Κ σιγα μην αποχωρησει η Peugeot απο τον θεσμο αν της φυγει ο Gronholm. Οι οδηγοι ειναι πολυ σημαντικοι αλλα οι ομαδες εχουν σαν κυριο στοχο το κατασκευαστων. Δεν θα προτιμησουν το οδηγων απο το κατασκευαστων.
Απλα για μενα ο Gronholm ειναι πιο αρεστος εκει μεσα οπως επισης ειχε κ εχει κοντρα δυνατη με τον Αγγλο. Κ δεν εχει σημασια μονο ενα καλο αυτοκινητο, ειναι κ τι κλιμα επικρατει εκει κ πως νιωθει ανετα ο εκαστοτε οδηγος.
Η Peugeot δεν ειναι οπουδηποτε, ειναι κορυφαια ομαδα που μπορει να δωσει την ευκαιρια στον Colin να διεκδικησει τιτλο ξανα.
Εγω τον βλεπω για Peugeot αν φυγει απο Citroen. Κ θα κοντραρει κ τον Gro αν γινει αυτο. Μακαρι γιατι θα αυξηθει το ενδιαφερον ακομα παραπανω. -
ΥΓ: Όσον αφορά το Stilo, φυσικά και δε γνωρίζω τίποτα περισσότερο. Με αφορμή το post του Χάρη και την όποια μακρινή πιθανότητα εμφάνισης της Fiat στο WRC μου έκανε κλικ μια τέτοια προοπτική. Αλλά εδώ ψάχνονται για να σωθούν, το WRC θα κοιτάνε; Ίσως, θα μου πείτε. Με εξασφαλισμένη την κάλυψη των εξόδων από ένα καλό χορηγό θα ήταν μια καλή διέξοδος για τη FIAT...
ΚΑΛΑ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ? ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΟ MCRAE ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ? ΕΔΩ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛY Ο SAINZ. TO EXEI ΑΠΟΔΙΞΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΕΙΓΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΧΩΡΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ.
ΥΓ: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ MCRAE MITSU KAI MCRAE JR SKODA H HYUNDAI (AN ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΡΙΤΟ Η HYUNDAI)
ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ? ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΟΙ MCRAE ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ. -
Ο συνδιασμος Peugeot-Βurns δεν απεδωσε τα αναμενομενα.
Ουτε η Peugeot πηρε νικες και διαφημιση της ομαδας απο τον Burns, ουτε ο Burns καταφερε ποτε να ακολουθησει το ρυθμο της κορυφης (που 'ετυχε' να ειναι ο ομοσταυλος του Gronholm) και να εξελιχθει οδηγικα.Τα 2 χρονια του Burns στην Peugeot ηταν 2 χρονια κενα απο τα οποια το μονο που ισως μεινει (παραξενο) ειναι και το καλυτερο.Ο φετινος τιτλος. -
Ειμαι πολυ περιεργος για τα καινουργια σχηματα στις ομαδες (οπως ολοι σας φανταζομαι)
Για την ωρα εχουμε
Peugeot
- Gronholm
- ??? (McRae? , Sainz?)
- ??? (Loix?)
Citroen
- Loeb
- ??? McRae ή Sainz
- Joseph
Ford
- Martin
- Duval
- ??? (θα κατεβασουν 3ο?)
Mitsubishi
- Panizzi
- ???
- ???
Hyundai
- ???
- Schwarz ?
- ???
Skoda
- Gardemeister
- Auriol
- ??? (θα κατεβασουν 3o?)
-
Subaru
1.Solberg
2.Burns
3. ? -
Κ δεν μου ταιριαζε, κατι εχω ξεχασει ελεγα αλλα το μυαλο μου ειχε κολλησει τελειως. Τhanks cmarin
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Ο συνδιασμος Peugeot-Βurns δεν απεδωσε τα αναμενομενα. Ουτε η Peugeot πηρε νικες και διαφημιση της ομαδας απο τον Burns, ουτε ο Burns καταφερε ποτε να ακολουθησει το ρυθμο της κορυφης (που 'ετυχε' να ειναι ο ομοσταυλος του Gronholm) και να εξελιχθει οδηγικα.Τα 2 χρονια του Burns στην Peugeot ηταν 2 χρονια κενα απο τα οποια το μονο που ισως μεινει (παραξενο) ειναι και το καλυτερο.Ο φετινος τιτλος.Αν το καταφέρει ακόμα και χωρίς νίκη... μπράβο του!!! Πάντως πιστεύω ότι ο Provera δεν έχει λόγο να παραπονιέται από τη φετινή απόδοση του Burns, του οποίου η προσπάθεια [πείτε το 'στρατηγική' αν θέλετε, αλλά - καλώς ή κακώς - οι βαθμοί μετράνε περισσότερο από τις νίκες στο τέλος της χρονιάς] έχει θέσει την ομάδα για μια ακόμα φορά σε τροχιά τίτλου.
Το κατά πόσον το 206 είναι κομμένο και ραμμένο για να το 'φοράει' ο Gronholm είναι κοινό μυστικό στην Peugeot Sport αφού με βάση το οδηγικό στυλ και τις προτιμήσεις του έγινε η εξέλιξη και το στήσιμο από το μηδέν όταν ακόμα ο Βρεττανός πάλευε με το Subaru.
Άν πάντως δεχτούμε τα όσα γράφονται στο wrc.com o λόγος αποχώρησής του από τη γαλλική ομάδα είναι το ότι θέλει να έχει μεγαλύτερο input στην εξέλιξη του αυτοκινήτου που οδηγεί...
http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/011/ ... EINPUT.htm
Όσο για οδηγική εξέλιξη, αυτή σίγουρα δε μπορεί να κριθεί μόνο από τις νίκες κάποιου οδηγού. To να συναγωνίζεσαι το Gro με το ίδιο αυτοκίνητο σαφώς και σημαίνει εξέλιξη σε επίπεδο οδηγού, ακόμα κι αν δεν τον κερδίζεις πουθενά (εξάλλου και ο ίδιος εξελίσσεται, όπως έδειξε με την εκπληκτική απόδοσή του στη Γερμανική άσφαλτο!).
Για να δούμε τι άλλο θα δούμε μέχρι το τέλος της χρονιάς...
-
Νέα ήθη?
Ισως φαίνεται άσχετο... Ισως πάλι έχω καλυφθεί... Απλά θέλω να καταθέσω την απορία μου σε σχέση με το χρόνο της ανακοίνωσης των μεταγραφών. Ισως είμαι γερο-ξεκούτης, αλλά δεν πιστεύω πως οι τόσο πρόωρες ανακοινώσεις σε σχέση κυρίως με την μετακίνηση του Μπερνς, εξασφαλίζουν το κύρος και την αξιοπιστία του θεσμού... Ιδωμεν... Μακάρι να μην προκύψουν σκιές!
Αν δεν το έχετε κάνει και θέλετε, τοποθετηθείτε!
Με την ευκαιρία... Με απογοήτευσε ο Φρεκλέν σε σχέση με τον Jo-Jo όπως θα το κάνει και ο Προβερά αν διαλέξει Λόιξ... Toν συμπαθώ ιδιαίτερα τον φίλο (στην κυριολεξία) Σιμόν. Κουφαίνει με το κιτ καρ αλλά μέχρις εκεί. Προβλέψιμος με WRC.... Τιποτα το ειδικό που θα έλεγε και ο Χάρης. Σύμφωνοι θα είναι καλύτερα από άλλοτε λόγω συνθηκών, αλλά αρκεί? Θα προτιμούσα Σόλα ή Τιραμπα... Πίτσια με ταλέντο! Αλήθεια αν δεν πάρει 3ο μπάκετ ουδείς 1600αρης τι νόημα έχει το μικρό παγκόσμιο? Σε τεχνολογία δεν έχει να επιδείξει τίποτα. Τους οδηγούς δεν τους εμπιστεύονται. Τι το θέλουν? Αρχίζει να θυμίζει το θέατρο με την Φ3000 το δήθεν σχολείο της Φ1... Καμία σχέση επί της ουσίας....
Ας ελπίσουμε ο Προβερά να δώσει κάθισμα στον Κάρλσον!
και βέβαια το ερώτημα παραμένει Σάινθ και Μακρέι θα είναι στο παγκόμιο του χρόνου? Δεν βλέπω λόγο ώστε Πεζώ και Σιτροέν να τους μοιραστούν. Ούτε βέβαια υπάρχει περίπτωση ο εγωίσταρος ο Προβερά να πάρει όποιον περισεύει στον Φρεκλέν... Για να δούμε!Τέλος... Θαλλάξουν λάστιχα στη Σουμπαρού? εχουμε ερωτήματα πάντως!
Στρ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Αν δεν το έχετε κάνει και θέλετε, τοποθετηθείτε!
Ακόμη ένα ερώτημα,
Εκτός από το ηθικό μέρος της υπόθεσης (όπου και σαφώς υπάρχει μεμπτο σημείο) υπάρχει νομικό κόλημα στην όλη υπόθεση; Υπάρχει δηλαδή τυπικά 'Μεταγραφική περίοδος';
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Με την ευκαιρία... Με απογοήτευσε ο Φρεκλέν σε σχέση με τον Jo-Jo όπως θα το κάνει και ο Προβερά αν διαλέξει Λόιξ...ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο JJ ΜΕ ΤΟΝ LOIX...Ο ΕΝΑΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ WRC ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΔΥΣΤΡΟΠΟΥ ΜITSU...ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ (ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ MARLBORO)!!! ΑΝ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ (ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΗ HYUNDAI) ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ COROLLA ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ!!!
Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ...ΔΕΝ TA ΠΗΓΕ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ FORD, SUBARU KAI ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ PUG ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!Θα προτιμούσα Σόλα ή Τιραμπα... Πίτσια με ταλέντο! Αλήθεια αν δεν πάρει 3ο μπάκετ ουδείς 1600αρης τι νόημα έχει το μικρό παγκόσμιο?
TO ΜΙΚΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΗΔΗ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ!!!
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟ LOEB, TON ΕΞΕΛΙΞΙΜΟ DUVAL, ΤΟΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ VALIMAKI (ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΠΗΡΕ ΤΗ ΘΕΣΗ), ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ STOHL, ROBERT KAI ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ SOLA, TUOHINO, GALLI KAI CARLSSON (EXEI ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ). Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ JWRC ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ!
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΕΑ ΤΑΛΕΝΤΑ...ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ. ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ...ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΥΗΔΟΣ!!! -
Για τις μεγάλες ομάδες, που αντέχει το budget τους, σημασία έχει η σταθερότητα και η εμπειρία, κάτι που διαθέτουν και ο Loix και ο Jojef. Εξαίρεση αποτέλεσε η Ford με τον Duval που μαλλον επελέγη ως λύση λόγω ελλειψης χρημάτων.
Το λογικό είναι οι νέοι και λιγότερο ακριβοί οδηγοί να πηγαίνουν στις μικρές ομάδες απ' όπου και αναδυκνείονται για να καταλήξουν σε κάποια ισχυρή ομάδα. -
O Kanonismos afise ksikarfoti tin Peugeot, einai kai thema ithikis gia tin armada tou Provera na kerdisi kai tou xronou.. To kolpo PSA me Citroen kala poula afou einai etimopolemi opos to ipologize i mitera Peugeot mexri to 307 CC WRc tha einai aksio na kerdisi...
Metrimenes oi etimes lisis gia 3ous odigous, alla akoma pio liges gia 2ous mias kai i Peugeot emine kai xoris 2o.....
Arage tha kanoun litotita me odigous na ta ependisoun sto 307?
Galli Carlson pezoun aneta gia 3i afou einai poly grigori me aoutsider Tuohino
Loix pio embiros
Robert o Anti Panizzi?
Ti lete gia Travaglia ston Asfalto?
Tora fisika pezi kai o Alister sta metagrafika o opios einai grigoros.
I Prodrive prepi na to skeftikala to thema Pirelli, an to fetino strapatso itan ta elastika... Polla xronia sinergasias diskola spane. Alla kai i pirelli me mono mia omada fetos den katafere na kani proodo?
Pos ekselissete to thema Fiat? McCrash? diskolo to vlepo...
Pane polla xronia na doume italo na odigo... kapia onomata iparxoun sta ipopsin gennika... Galli , Travaglia, Adreucchi, Dalavilla?, Basso.
O Galli me tin parousia Fillandias ipe polla, kai idika ston Sola... Itan skalia prosta mexri to evga stin Oinoupojia. Ena gr.N anamesa sta WRc itan gegonos kai me oneiriko odigima. Kati ethele na apodiksi arage..
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Νέα ήθη?
Ισως φαίνεται άσχετο... Ισως πάλι έχω καλυφθεί... Απλά θέλω να καταθέσω την απορία μου σε σχέση με το χρόνο της ανακοίνωσης των μεταγραφών. Ισως είμαι γερο-ξεκούτης, αλλά δεν πιστεύω πως οι τόσο πρόωρες ανακοινώσεις σε σχέση κυρίως με την μετακίνηση του Μπερνς, εξασφαλίζουν το κύρος και την αξιοπιστία του θεσμού... Ιδωμεν... Μακάρι να μην προκύψουν σκιές!
ΣτρΑπλά Στράτη να επανέλθω σε μια παρφατήρηση που είχα κάνει προ ολίγων ημερών. Οι σκιές που αναφέρεις έκαναν ήδη την εμφάνισή τους από την στιγμή που η FIA αποφάσισε να εκδόσει αυτόν τον αφελή κανονισμό για τον 3ο οδηγό. Μπορεί μεν ο Loix να μην έχει ανακοινώσει ακόμα στην Peugeot αλλά ο λόγος είναι πολύ απλος που δεν γίνεται αυτό. Ο Βέλγος έχει επιλεχθεί ήδη απο τον Provera και πιθανότατα έχει υπογράψει. Αν όμως ανακοινωθεί τότε, η Peugeot δεν πρέπει να ανακοινώσει άλλον οδηγό (τον 2ο δηλαδή) γιατί θα είναι σαν να λέει ότι κύριοι ο Loix πλέον δεν θα κάνει podium μέχρι το τέλος της σεζόν. Αν πάλι τον ανακοινώσει και ο Βέλγος το κάνει το 'λάθος' τότε θα ξεμείνει με αυτόν για 2ο οδηγό. Νομίζω ότι και μόνο η παραπάνω συλλογιστική (που δεν ισχύει μόνο για τον Loix και την Peugeot) από μόνη της έχει μια γερή δόση σκιάς που μόνο κακό κάνει στο σπορ.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Νέα ήθη?
Ισως φαίνεται άσχετο... Ισως πάλι έχω καλυφθεί... Απλά θέλω να καταθέσω την απορία μου σε σχέση με το χρόνο της ανακοίνωσης των μεταγραφών. Ισως είμαι γερο-ξεκούτης, αλλά δεν πιστεύω πως οι τόσο πρόωρες ανακοινώσεις σε σχέση κυρίως με την μετακίνηση του Μπερνς, εξασφαλίζουν το κύρος και την αξιοπιστία του θεσμού... Ιδωμεν... Μακάρι να μην προκύψουν σκιές!
Αν δεν το έχετε κάνει και θέλετε, τοποθετηθείτε!
ΣτρΚ δεν ξερω κατα ποσο αυτο μπορει να επηρεασει ψυχολογικα τον καθε οδηγο κ συνεπως την αποδοση του στο πρωταθλημα!
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Νέα ήθη?
Ισως φαίνεται άσχετο... Ισως πάλι έχω καλυφθεί... Απλά θέλω να καταθέσω την απορία μου σε σχέση με το χρόνο της ανακοίνωσης των μεταγραφών. Ισως είμαι γερο-ξεκούτης, αλλά δεν πιστεύω πως οι τόσο πρόωρες ανακοινώσεις σε σχέση κυρίως με την μετακίνηση του Μπερνς, εξασφαλίζουν το κύρος και την αξιοπιστία του θεσμού... Ιδωμεν... Μακάρι να μην προκύψουν σκιές!
Αν δεν το έχετε κάνει και θέλετε, τοποθετηθείτε!
ΣτρΟλοι βιάζονται,αυτό βλέπω και καταλαβαίνω εγω!Ισως είναι θέμα των χορηγών που 'κουβαλάει' ο κάθε οδηγός μαζί του?Πάντως η πρόωρη ανακοίνωση μεταγραφών σίγουρα μπερδεύει τα πράγματα για τους εναπομείναντες αγώνες!
Βέβαια ίσως να προσπαθούν να εξισορροπήσουν τα πράγματα μέσα στις ομάδες τους.Η Peugeot μπορεί να είχε πρόβλημα με την συνύπαρξη MG και RB!
Τις επιλογές δεν μπορώ να τις κρίνω,γιατι δεν ξέρω και τόσα πολλά.
Πάντως ο SJJ είναι καλός οδηγός!Δεν ξέρω αν άξιζε το bucket της Peugeot! Μάλλον θα ακούσουμε κι άλλα περίεργα!Ειδικά αν μπούν και άλλοι κατασκευαστές στο ΠΠΡ!! -
Ο χρήστης sanidas έγραψε:
Εκτός από το ηθικό μέρος της υπόθεσης (όπου και σαφώς υπάρχει μεμπτο σημείο) υπάρχει νομικό κόλημα στην όλη υπόθεση; Υπάρχει δηλαδή τυπικά 'Μεταγραφική περίοδος';
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ...ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ Ή Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ Ή ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ