-
Έχει μήπως κανείς πείρα σχετικά με το φαινόμενο αυτά τα αυτοκίνητα να καίνε τους αισθητήρες Λάμδα?
Εχω ΙΒΙΖΑ 16ν mod99 και είναι ο τρίτος αισθητήρας αυτός που άλλαξα.
Χωρίς την αλλαγή είναι αδύνατο να περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο ή να βγάλει κάρτα καυσαερίων.. -
Έχει μήπως κανείς πείρα σχετικά με το φαινόμενο αυτά τα αυτοκίνητα να καίνε τους αισθητήρες Λάμδα?
Εχω ΙΒΙΖΑ 16ν mod99 και είναι ο τρίτος αισθητήρας αυτός που άλλαξα.
Χωρίς την αλλαγή είναι αδύνατο να περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο ή να βγάλει κάρτα καυσαερίων.. -
Έχει μήπως κανείς πείρα σχετικά με το φαινόμενο αυτά τα αυτοκίνητα να καίνε τους αισθητήρες Λάμδα?
Εχω ΙΒΙΖΑ 16ν mod99 και είναι ο τρίτος αισθητήρας αυτός που άλλαξα.
Χωρίς την αλλαγή είναι αδύνατο να περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο ή να βγάλει κάρτα καυσαερίων.. -
[list:1s2r2xo7]Δεν κανεις εναν ελεγχο μηπως η βενζινες εχουν μολυβδο? [/list:u:1s2r2xo7][list:1s2r2xo7]Ξερεις, μιση-μιση με σουπερ [/list:u:1s2r2xo7]
-
Βασίλη καλώς ήρθες στό φόρουμ μας!!!
Από τήν αντιπροσωπεία δέν μάς είπες τί άκουσες!!! -
Mηπως βαζεις καποιο προσθετο στην βενζινη;
Η μηπως καποια στιγμη εκανες καθαρισμο των μπεκ με υγρο και οχι με υπερηχους ; -
Ο χρήστης FreeBSD έγραψε:
Έχει μήπως κανείς πείρα σχετικά με το φαινόμενο αυτά τα αυτοκίνητα να καίνε τους αισθητήρες Λάμδα?
Εχω ΙΒΙΖΑ 16ν mod99 και είναι ο τρίτος αισθητήρας αυτός που άλλαξα.
Χωρίς την αλλαγή είναι αδύνατο να περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο ή να βγάλει κάρτα καυσαερίων..Από φίλο ξέρω ότι είναι κατασκευαστικό πρόβλημα. Τους πρώτους τους είχαν αλλάξει δωρεάν.....
-
Και πως καταλαβαινουμε οτι καηκε ο αισθητηρας???Υπαρχει ενδειξη καπου στο πινακα οργανων???
-
Ο χρήστης Labros έγραψε:
Και πως καταλαβαινουμε οτι καηκε ο αισθητηρας???Υπαρχει ενδειξη καπου στο πινακα οργανων???Ανάβει το led της μηχανής, πέρνεις το πρώτο κρύο ντους νομίζοντας ότι και εγώ δεν ξέρω τι έχεις κάνει και όταν πας στο service και το βάζουν στο διαγνωστικό, σου λένε καμμένο 'Λ'.
-
Ευχαριστώ Hunter για το καλωσόρισμα. O αιασθητήρας κάηκε διότι στο τεστ που κάνανε στη Seat και τις 2 φορές δεν έφαιρνε σήμα.Την τρίτη φορά που μου τον έκαψε μόλις το είδαν το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία και τους είπα ότι κόπηκα στο ΚΤΕΟ από καυσαέρια μου είπαν 'Αισθητήρας Λάμδα.Αυτό το αυτοκίνητο τους καίει μετά από κάποια χιλιόμετρα!!!!!' Δηλαδή από τη μια ξέρουν το πρόβλημα και από την άλλη δεν αναλαμβάνουν να μου το λύσουν.Έφτασα να ρωτήσω τα κεντρικά στην Αθήνα, όπου αυτοί το παίζανε τρελλίτσα.Ρώτησα και στην Ισπανία όπου μου είπανε 'Κυριε φταίνε οι βενζίνες!!' Ποιες Βενζίνες? Όλα τα αυτοκίνητα τις ίδιες βενζίνες δεν βάζουνε?
Πάντως ΄το ΙΒΙΖΑ αυτής της εποχής φοράει αισθητήρα της Bosch τον οποίο η Bosch τον πουλάει ~80ευρώ ενώ η αντιπροσωπεία τον δίνει 220!!! -
Το πρόβλημα αυτό δεν έχει να κάνει με μόλυβδο...και άλλα τέτοια.Όλα τα VW-Group και ειδικά αυτά με το ηλεκτρονικό γκάζι,τα 16V αλλά και εκείνα του ενιαίου έχουν ελαττωματικούς αισθητήρες λάμδα.Το θέμα με το Ιμπίθα με το ηλ.γκάζι έχει να κάνει και με το γεγονός της ύπαρξης του προκαταλύτη.Εκεί έχουμε λοιπόν 2 λάμδα,ένας από τους οποίους,ευτυχώς αυτός του προκαταλύτη που είναι φθηνότερος,αντικαταστάθηκε πρόσφατα και στο δικό μου Ιμπίθα.
Πολύ συχνό φαινόμενο! -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Το πρόβλημα αυτό δεν έχει να κάνει με μόλυβδο...και άλλα τέτοια.Όλα τα VW-Group και ειδικά αυτά με το ηλεκτρονικό γκάζι,τα 16V αλλά και εκείνα του ενιαίου έχουν ελαττωματικούς αισθητήρες λάμδα.Το θέμα με το Ιμπίθα με το ηλ.γκάζι έχει να κάνει και με το γεγονός της ύπαρξης του προκαταλύτη.Εκεί έχουμε λοιπόν 2 λάμδα,ένας από τους οποίους,ευτυχώς αυτός του προκαταλύτη που είναι φθηνότερος,αντικαταστάθηκε πρόσφατα και στο δικό μου Ιμπίθα.
Πολύ συχνό φαινόμενο!Το δικό μου είναι με μηχανικό γκάζι (ντίζα), αλλά αφού βλέπω ότι και αυτά με το ηλ. γκάζι έχουν πρόβλημα, καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα παραμένει.
-
Μήπως βρε παιδιά ήρθε η ώρα, η αντιπροσωπεία να δει ότι υπάρχουμε και ότι δεν τρώμε κουτόχορτο?
Το μόνο που ξέρουν στην αντιπροσωπεία (νομίζω ότι είναι η χειρότερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα), είναι να κάνουν το μαύρο άσπρο, να μας παίρνουν ένα ολόκληρο μισθό για ένα service, να αλλάζουν τα ανταλλακτικά πριν την ώρα τους...και άλλα πολλά που τα γνωρίζουμε όσοι συνηθίζουμε που και που να πηγαίνουμε.
Υπάρχει μήπως καμμιά ιδέα ομαδικής δράσης???? -
Φιλε βασιλη εχω ενα seat ibiza 1.4 του '97. Περσι, αφου ειχα βαρεσει τον αριστερο τροχο αρκετες φορες σε κρασπεδα, αυτος μετακινηθηκε περiπoυ 2 εκατοστα προς τα πισω. Νομισα οτι ειχε στραβωσει η αναρτηση και αποφασισα να το παω στην αντιπροσωπεια στην Βουλιαγμενης. Εκει μολις το πηγα μου ειπαν οτι ειναι μεγαλη η ζημια (για να με προετοιμασουν ψυχολογικα) και σηκωσαν το αμαξι να το δουν. Με το που το ειδε ο τεχνικος, μου ειπε οτι χρειαζονταν αλλαγη ψαλιδι και μπαλακι, και τα υπολοιπα θα διορθωνονταν με την ευθυγραμμιση. Παει λοιπον στο γραφειο να αναφερει την ζημια. Ομως οι κυριοι της διευθυνσεως δεν τους αρεσε που η ζημια δεν ηταν μεγαλη, οποτε ο τεχνικος με τον επικεφαλη του σερβις βγαινουν εξω, ριχνουν μια δευτερη ματια και ερχεται ο τεχνικος και μου λεει ουτε λιγο ουτε πολυ πως ολη η αναρτηση θελει αλλαγμα. Μου λενε οτι θα κοστισει γυρω στα 600 ευρω και μου ζητουν ευγενικα να αφησω το αμαξι για επισκευη. Τους απαντω ευγενικα οχι και αναχωρω.
Πηγα, αγορασα το ψαλιδι με το μπαλακι (κοστος 100 ευρω περιπου) και αποφασιζω να τα αλλαξω μονος μου. Οπερ και εγενετο και στην συνεχεια πηγα το αμαξι εξω για ευθυγραμμιση (κοστος 30 ευρω). Ετσι με 130 ευρω αντι 600, το οδηγω ηδη εναμιση χρονο χωρις προβλημα. Αυτη ειναι βασιλη, η αντιπροσωπεια της seat και ειμαι σιγουρος πως δεν ειναι η μονη. By the way, δεν εχει τουλαχιστον μεχρι στιγμης, παρουσιασει ο αισθητηρας Λ καποιο προβλημα -
Ηλία ,κατά τή γνώμη μου, όλες οι αντιπροσωπείες κοιτάνε νά μάς τά αρπάξουν!
Μάστρο-Μήτσος καί ξερό ψωμί!!! -
Hunter+Άγλος Μηχανικός είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί σας!
Το θέμα όμως μετα ιδιωτικά συνεργειά δεν είναι καθόλου θποτιμητικό αφού δεν είναι ανάγκη να μιλάμε για Μαστρο-Μ'ητσους από τη στιγμή που υπάρχουν πολλά αξιόλογα συνεργεία ιδιωτικά με καλές τιμές και λιγο΄τερους απατεω΄νες στη διεύθυνση!Ή πάλι τα ανταλλακτικά από καταστήματα ελεύθερου εμπορίου με το σήμα της ΣΕΕΑΑ! Σκεφτείτε το! -
Ο χρήστης FreeBSD έγραψε:
Μήπως βρε παιδιά ήρθε η ώρα, η αντιπροσωπεία να δει ότι υπάρχουμε και ότι δεν τρώμε κουτόχορτο?
Το μόνο που ξέρουν στην αντιπροσωπεία (νομίζω ότι είναι η χειρότερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα), είναι να κάνουν το μαύρο άσπρο, να μας παίρνουν ένα ολόκληρο μισθό για ένα service, να αλλάζουν τα ανταλλακτικά πριν την ώρα τους...και άλλα πολλά που τα γνωρίζουμε όσοι συνηθίζουμε που και που να πηγαίνουμε.
Υπάρχει μήπως καμμιά ιδέα ομαδικής δράσης????ΝΑΙ . Τα πουλάμε και αγοράζουμε από αλλο μαγαζί
-
Καλησπέρα σε όλους!!!
Εχω ένα ΙΒΙΖΑ GTi 1.4 16V 101HP μοντέλο 12ος 97. Αυτή την στιγμή φοράει επάνω τον 3ο αισθητήρα λ. Ευτυχώς τον φοράει αρκετό καιρό τώρα. Το μοτέρ το έχω τουρμπίσει (145PS) και από τότε και μετά έκαψε τους 2 αισθητήρες. Κάποια στιγμή σε ένα κατάστημα ανταλακτικών που είχα πάει για μπουζοκαλώδια πιάσαμε την κουβέντα και ο τύπος εκεί μου είπε ότι και αυτός έχει ΙΒΙΖΑ, του έκαψε 1 φορά τον λ και ο κυρ. Μήτσος ο υδραυλ.... ε!!!! ο κυρ' Μήτσος ο μηχανικός που το πήγε του είπε να προσέχει τις βενζίνες και να προσπαθεί να κρατάει το μοτέρ σε >3.000 στροφές. (Οχι πορεία ή επιτάχυνση με 3.000). Λοιπόν προσπάθησα να τα τηρήσω αυτά και δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή όχι αλλά 1 χρόνο τώρα και >12000 χλμ δεν είχα πρόβλημα. (Μέσα σε 1,5 χρόνο και 20000 χλμ έκαψα τον μαμίσιο και άλλον ένα αισθητήρα).
CHRIS....
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Μήπως βρε παιδιά ήρθε η ώρα, η αντιπροσωπεία να δει ότι υπάρχουμε και ότι δεν τρώμε κουτόχορτο?
Το μόνο που ξέρουν στην αντιπροσωπεία (νομίζω ότι είναι η χειρότερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα), είναι να κάνουν το μαύρο άσπρο, να μας παίρνουν ένα ολόκληρο μισθό για ένα service, να αλλάζουν τα ανταλλακτικά πριν την ώρα τους...και άλλα πολλά που τα γνωρίζουμε όσοι συνηθίζουμε που και που να πηγαίνουμε.
Υπάρχει μήπως καμμιά ιδέα ομαδικής δράσης????ΝΑΙ . Τα πουλάμε και αγοράζουμε από αλλο μαγαζί
Ακόμα καλύτερα... Από άλλο κατασκευαστή!
Αλήθεια, γιατί τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις της SEAT είναι μικρότερα από αυτά των άλλων εταιρειών του ομίλου VW; Από τη φοβερή αξιοπιστία των μηχανικών και ηλεκτρολογικών της; Άσε ρε... Καλύτερα Γαλλία, που τουλάχιστον τα μοναδικά προβλήματα είναι μερικά χαζοπλαστικά από'δω κι από'κει! Από το να τρέχω με ένα σωρό μηχανικές βλάβες εξαρτημάτων που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι είναι αξιόπιστα (μην ξεράσογλου)...
Προτιμώ το αυτοκίνητο να βρίσκεται στο δρόμο και να τρέχει, παρά να είναι συνέχεια στο συνεργείο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, γιατί τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις της SEAT είναι μικρότερα από αυτά των άλλων εταιρειών του ομίλου VW;
ναι Κωσταντινε αυτο οντως ειναι κουφο, ή μηπως ειναι λιγακι υποπτο???
SEAT IBIZA 16V. .Προβλήματα αισθητήρων Λάμδα.