Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R8: Audi's Supercar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. R8: Audi's Supercar
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 50
    • 51
    • 27 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    150
    1019
    2439
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

      Είτε το θέλετε είτε όχι, το σούπερκαρ είναι κάτι σαν χρονομερίδιο σε έναν μύθο. **Οι επιδόσεις έχουν δευτερεύουσα σημασία... **
      Ένα countach τρώει σκόνη από ενα φτιαγμένο skoda nowadays- έγινε τίποτα;

      γιαυτο το πιο αδυναμο απο δαυτα εχει 400 αλογα?

      μετρανε ΚΑΙ οι επιδοσεις κακα τα ψεμματα. Αλλιως τι σουπερ-καρ θα ηταν?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:
        γιαυτο το πιο αδυναμο απο δαυτα εχει 400 αλογα?
        μετρανε ΚΑΙ οι επιδοσεις κακα τα ψεμματα. Αλλιως τι σουπερ-καρ θα ηταν?

        Δηλαδή η maserati merak με τα 190 ΔΕΝ είναι σούπερκαρ; Και άντε πες δε σας αρέσουν τα παλιά, η elise με τα 118;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

          γιαυτο το πιο αδυναμο απο δαυτα εχει 400 αλογα?
          μετρανε ΚΑΙ οι επιδοσεις κακα τα ψεμματα. Αλλιως τι σουπερ-καρ θα ηταν?

          Δηλαδή η maserati merak με τα 190 ΔΕΝ είναι σούπερκαρ; Και άντε πες δε σας αρέσουν τα παλιά, η elise με τα 118;

          πριν απο 30 χρονια που τα κιλα ηταν τα μισα...

          η elise σουπερ καρ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:

            πριν απο 30 χρονια που τα κιλα ηταν τα μισα...

            Δεν ισχύει αυτό... τότε τα αυτοκίνητα ήταν stainless (κολοκύθια) steel... μια χαρά χοντρέλες είναι!

            η elise σουπερ καρ?

            Δοκίμασε να ζήσεις κανένα χρόνο μαζί της και έλα πες μου πως δεν είναι... τσέπης, βέβαια, αλλά 100%

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Με αυτο που λες για την elise διαψευδεις οτι οι επιδοσεις δεν ειναι πρωτευων χαρακτηριστικο!

              ε τοτε και ενα 106 group A σουπερ καρ ειναι.

              α, ξεχασα, η Zonda δεν ειναι γιατι δεν εχει ιστορια και δεν ετρεχε και πριν απο 560 χρονια σε αγωνες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                Με αυτο που λες για την elise διαψευδεις οτι οι επιδοσεις δεν ειναι πρωτευων χαρακτηριστικο!
                ε τοτε και ενα 106 group A σουπερ καρ ειναι.

                Είναι αγνωνιστικό αυτοκίνητο, δεν είναι αυτοκίνητο δρόμου. Η elise, πέρα από τις επιδόσεις έχει και όλα τα άλλα χαρακτηριστικά ενός βαρβάτου σουπερκαρ. Έχει όνομα (και όχι άδικα) είναι εντυπωσιακή, κεντρομήχανη, πανάκριβη στη συντήρησή της, σπάνια για το κόστος της και εξαιρετικά σπαστική για να ζεις καθημερινά μαζί της...τυπικό σούπερκαρ δηλαδή.

                α, ξεχασα, η Zonda δεν ειναι γιατι δεν εχει ιστορια και δεν ετρεχε και πριν απο 560 χρονια σε αγωνες!

                To Isdera Commendatore 112i το θυμάσαι;
                To Vector W12;
                To Zender Fact 4;

                Περίμενε να περάσουν 5-10 χρόνια και αν δεν βαλτώσει, όπως δεκάδες άλλες παρόμοιες super-εταιρίες, βλέπουμε μετά κατά πόσο σκιάζει έστω και στο ελάχιστο τις γνωστές εταιρίες που παίζουν μπάλα στο άθλημα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  αρα λοιπον ουτε η SLR ειναι σουπερ καρ γιατι:

                  • δεν ειναι σπαστικη (απο ποτε τα σουπερ καρ πρεπει να ειναι και σπαστικα δεν ξερω)!
                  • εχει το μοτερ μπροστα...
                  • βαρος τυρανοσαυρου σε εγκυμοσυνη...
                  • δεν εχει και σημασια που ειναι εξαιρετικα δυνατη

                  και τα (πχ) F430, Veyron εκτος λιστας γιατι δεν ειναι σπαστικα στη καθημερινη οδηγηση, χωρια που πλεον με τα ESP,TCS,SFG,RTG,HYJ,BHU που εχουν ακομη και η γιαγια μου τα οδηγει...

                  η Zonda εχει ηδη 5 χρονια, μπορει και λιγο παραπανω, στο παιχνιδι. Και οχι μονο αυτο, αλλα εχει ηδη επισκιασει πολλα σουπερ καρ παραδοσιακων κατασκευαστων!

                  αλλα ακομη και να το κλεισουν το μαγαζι, αυτο σημαινει οτι ΔΕΝ εφτιαχνε σουπερ καρ???

                  Υ.Γ. σιγα το κοστος που εχει μια elise...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    αρα λοιπον ουτε η SLR ειναι σουπερ καρ γιατι:

                    • δεν ειναι σπαστικη (απο ποτε τα σουπερ καρ πρεπει να ειναι και σπαστικα δεν ξερω)!
                    • εχει το μοτερ μπροστα...
                    • βαρος τυρανοσαυρου σε εγκυμοσυνη...
                    • δεν εχει και σημασια που ειναι εξαιρετικα δυνατη
                      και τα (πχ) F430, Veyron εκτος λιστας γιατι δεν ειναι σπαστικα στη καθημερινη οδηγηση, χωρια που πλεον με τα ESP,TCS,SFG,RTG,HYJ,BHU που εχουν ακομη και η γιαγια μου τα οδηγει....

                    Με συγχωρείς που θα ακουστεί λίγο ειρωνικό αλλά εσύ τα περί βολικότητας στην καθημερινή οδήγηση όλων αυτών των αυτοκινήτων τα διαπίστωσες από μόνος σου ή τα άκουσες να τα λέει ο JC στο top gear; Έχει διαφορά...

                    η Zonda εχει ηδη 5 χρονια, μπορει και λιγο παραπανω, στο παιχνιδι. Και οχι μονο αυτο, αλλα εχει ηδη επισκιασει πολλα σουπερ καρ παραδοσιακων κατασκευαστων!

                    Άποψή σου...

                    Υ.Γ. σιγα το κοστος που εχει μια elise...

                    Καλά, τι αυτοκίνητα οδηγείτε τελοσπάντων εσείς, ρε παιδιά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thymios-mpithas last edited by

                      D-Jet
                      +1 με διαφορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Αλεξ, μήπως υπερβάλλεις λίγο;
                        Δηλαδή αν δεν είναι η Zonda ζούπερκαρ, τότε τι είναι; Extreme κατασκευή απ' όλες τις απόψεις και ικανότατη! Και η εταιρία δείχνει σαφώς πιο υγιής και σοβαρή από διάφορες ιταλικές προσπάθειες του '70 που έκλειναν πριν προλάβουν να καλά-καλά να βγάλουν στην παραγωγή ένα μοντέλο. Εκτός του ότι η κατασκευή/σχεδιασμός ενός ικανού σουπερκαρ τη σήμερον ημέρα έχει ξεφύγει απ' το βάζουμε-ένα-πεντάλιτρο-τέρας-με-διπλά-weber-σε-ένα-πλαίσιο.

                        Ούτε ο Οράσιο Παγκάνι είναι κάποιος τυχαίος, φαντάζομαι ξέρεις καλύτερα από μένα την ιστορία του...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                          αρα λοιπον ουτε η SLR ειναι σουπερ καρ γιατι:

                          • δεν ειναι σπαστικη (απο ποτε τα σουπερ καρ πρεπει να ειναι και σπαστικα δεν ξερω)!
                          • εχει το μοτερ μπροστα...
                          • βαρος τυρανοσαυρου σε εγκυμοσυνη...
                          • δεν εχει και σημασια που ειναι εξαιρετικα δυνατη
                            και τα (πχ) F430, Veyron εκτος λιστας γιατι δεν ειναι σπαστικα στη καθημερινη οδηγηση, χωρια που πλεον με τα ESP,TCS,SFG,RTG,HYJ,BHU που εχουν ακομη και η γιαγια μου τα οδηγει....

                          Με συγχωρείς που θα ακουστεί λίγο ειρωνικό αλλά εσύ τα περί βολικότητας στην καθημερινή οδήγηση όλων αυτών των αυτοκινήτων τα διαπίστωσες από μόνος σου ή τα άκουσες να τα λέει ο JC στο top gear; Έχει διαφορά...

                          η Zonda εχει ηδη 5 χρονια, μπορει και λιγο παραπανω, στο παιχνιδι. Και οχι μονο αυτο, αλλα εχει ηδη επισκιασει πολλα σουπερ καρ παραδοσιακων κατασκευαστων!

                          Άποψή σου...

                          Υ.Γ. σιγα το κοστος που εχει μια elise...

                          Καλά, τι αυτοκίνητα οδηγείτε τελοσπάντων εσείς, ρε παιδιά;

                          περι βολικοτητας τα λενε οι κατοχοι και αυτοι που τα δοκιμασαν, και ναι το λενε και στο top gear.Eκτος αν εσυ εχεις αλλη προσωπικη εμπειρια, την οποια θα χαρουμε να μας την καταθεσεις....
                          θα ερχοταν βεβαια σε αντιθεση με τους ισχυρισμους της Φερραρι κατι τετοιο, διοτι η ιδια λεει για το ποσο ευκολο ειναι το αυτοκινητο της!

                          α, ξεχασα, τα σουπερ καρ πρεπει να ειναι οπως πριν 30 χρονια: να θες χερια μποξερ για να στριψεις το τιμονι, να καινε 1 λιτρο λαδια στα 100χλμ, να σε αφηνουν στο δρομο καθε 1000χλμ απο καθε λογης βλαβη, και φυσικα να εισαι σχεδον επιπεδου Σουμαχερ για να τα πας πανω απο το 20%.
                          μαντεψε λοιπον. Δεν υπαρχουν τετοια αυτοκινητα σημερα!

                          (α ρε, παλιες καλες εποχες... που εμπαινες μεσα και δεν ηξερες αν θα βγεις ζωντανος! ).

                          το οτι η Pagani κατασκευαζει σουπερ καρ δεν ειναι αποψη μου, το λενε ολοι οι δημοσιογραφοι σε ολο το κοσμο.
                          οπως επισης λενε οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα του ειδους!

                          για την elise που λες, ψαξε στις αγγελιες να βρεις μια που πωλειται για 31Κ, οσο ενα golf gti δηλαδη...
                          ναι αν τη στουκαρεις θα πονεσει η τσεπη σου, αλλα δε γμται, με 31Κ παιρνεις αλλη μια μτχ, οσο κανει δηλαδη το σερβις μια 430 για 3 χρονια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                            Αλεξ, μήπως υπερβάλλεις λίγο;
                            Δηλαδή αν δεν είναι η Zonda ζούπερκαρ, τότε τι είναι;

                            Δεν είπα ότι δεν είναι... Μόνο που θα περιμένω λίγο καιρό ακόμα για να πιστέψω ότι πράγματι έγινε κάτι ουσιαστικό στο χώρο. Δε λέω τίποτα άλλο, ούτε θριαμβολογώ αλλά ούτε και απαξιώνω την οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια.

                            περι βολικοτητας τα λενε οι κατοχοι και αυτοι που τα δοκιμασαν, και ναι το λενε και στο top gear.Eκτος αν εσυ εχεις αλλη προσωπικη εμπειρια, την οποια θα χαρουμε να μας την καταθεσεις....

                            Μπορεί και να έχω, Σπύρο, αλλά θα προτιμήσω να σου υπενθυμίσω το αφιέρωμα στο supercar της εκπομπής, που δεν μπορούσαν να τα βγάλουν από ένα γκαράζ στο Παρίσι.

                            α, ξεχασα, τα σουπερ καρ πρεπει να ειναι οπως πριν 30 χρονια: να θες χερια μποξερ για να στριψεις το τιμονι, να καινε 1 λιτρο λαδια στα 100χλμ, να σε αφηνουν στο δρομο καθε 1000χλμ απο καθε λογης βλαβη, και φυσικα να εισαι σχεδον επιπεδου Σουμαχερ για να τα πας πανω απο το 20%.

                            Επιμένεις να είσαι ειρωνικός...

                            (α ρε, παλιες καλες εποχες... που εμπαινες μεσα και δεν ηξερες αν θα βγεις ζωντανος! ).

                            Το αυτό με προηγούμενα.

                            για την elise που λες, ψαξε στις αγγελιες να βρεις μια που πωλειται για 31Κ, οσο ενα golf gti δηλαδη...
                            ναι αν τη στουκαρεις θα πονεσει η τσεπη σου, αλλα δε γμται, με 31Κ παιρνεις αλλη μια μτχ, οσο κανει δηλαδη το σερβις μια 430 για 3 χρονια...

                            Και μια testarossa έχει 35χιλιάρικα έξω... ε, και;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              D-Jet
                              το γκαραζ το θυμασαι, αυτο με τα 3 παλια σουπερ καρ το θυμασαι??

                              αφου μπορει και να εχεις προσωπικη εμπειρια, πες την μας ντε!

                              ειρωνικος?
                              is it a ghost?
                              Nοοo sir, απλα η αληθεια που βαπτιζεται ειρωνια. Δε θα μπορουσα αλλωστε να τολμησω να ειμαι ειρωνικος, απαγορευται σε αυτο το φορουμ, σε αντιθεση με τη βλακεια, αν θυμαμαι σωστα.

                              παμε τωρα να δουμε την Φ1.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                D-Jet
                                το γκαραζ το θυμασαι, αυτο με τα 3 παλια σουπερ καρ το θυμασαι??

                                Ναι.. τι ακριβώς να θυμηθώ και που ακριβώς λέει κάτι που έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έγραψα παραπάνω;

                                αφου μπορει και να εχεις προσωπικη εμπειρια, πες την μας ντε!

                                Τι θέλεις να σου πω... μου έχει τύχει να βρεθώ αρκετές φορες συνοδηγός και λιγότερες οδηγός. Και, λοιπόν; Επιμένεις ότι μπορείς να κόβεις βόλτες στο κέντρο όλη μέρα με μια lambo και να μην τρεχει τίποτα;

                                ειρωνικος?
                                is it a ghost?
                                Nοοo sir, απλα η αληθεια που βαπτιζεται ειρωνια. Δε θα μπορουσα αλλωστε να τολμησω να ειμαι ειρωνικος, απαγορευται σε αυτο το φορουμ, σε αντιθεση με τη βλακεια, αν θυμαμαι σωστα.

                                Πράγματι... με τη διαφορά οτι ένας είρωνας δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν είναι και βλάκας ταυτόχρονα. Δυστυχως για τους είρωνες αλλά και για τους βλάκες, οι δυο αυτές έννοιες δεν είναι ασύμβατες μεταξύ τους.
                                Ευχαριστώ για το έμμεσο κοπλιμέντο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morpheus last edited by

                                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                  Μπορεί να είναι πολύ τρεχαλό αλλά με τίποτα δεν εκθρόνισε αξίες ετών!
                                  Δεν είναι η πρώτη φορά που μια εταιρία συμβατικών αυτοκινήτων βγάζει ένα σούπερκαρ. Πιστεύω πως αυτά τα αυτοκίνητα έχουν το κοινό τους και δεν αμφιβαλλω πως το R8 είναι πλέον το ιδανικό αυτοκίνητο γι'αυτούς. Τίποτα άλλο, όμως.

                                  Στην παρούσα φάση, το έχει κάνει.
                                  Και η 911, έστω και η απλή, είναι αξία ετών... πόσο μάλλον όταν φτάνουμε να το συγκρίνουμε με την turbo και την GT3 (οι οποίες είναι και πολύ πιο ακριβές απο το R8 ).
                                  Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά δεν θυμάμαι πότε μια εταιρία μπήκε τόσο γερά στο παιχνίδι με ένα αυτοκίνητο που να είναι σε όλους τους τομείς άψογο.

                                  Αυτό δεν ισχύει... η Alfa Romeo ανέκαθεν είχε πολύ πιο δυνατά αγωνιστικά αυτοκίνητα

                                  Ανέκαθεν...?
                                  Θέλεις να μου αναφέρεις τα 'ανέκαθεν πολύ πιο δυνατά αγωνιστικά' της τελευταίας 20αετίας?
                                  Συν του οτι αναφέρομαι σε αυτοκίνητα παραγωγής (στα αγωνιστικά πάει μακριά η βαλίτσα και απο τις 2 πλευρές)... και εκεί όντως δεν είχε ποτέ αυτοκίνητο πάνω απο 250 ίππους...

                                  Τι θέλεις να σου πω... μου έχει τύχει να βρεθώ αρκετές φορες συνοδηγός και λιγότερες οδηγός. Και, λοιπόν; Επιμένεις ότι μπορείς να κόβεις βόλτες στο κέντρο όλη μέρα με μια lambo και να μην τρεχει τίποτα;

                                  Τα περί προσωπικής εμπειρίας που σε ρώτησε ο Σπύρος, ήταν προφανώς για το αυτοκίνητο/τα που αμφισβητεις ότι είναι φιλικά σε καθημερινή οδήγηση όπως έγινε λίγο παραπανω για την SLR, Veyron, R8 κλπ.
                                  Έχουμε λοιπόν προσωπική εμπειρία απο εκεί?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d-jet last edited by

                                    Ο χρήστης jim147 έγραψε:
                                    Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά δεν θυμάμαι πότε μια εταιρία μπήκε τόσο γερά στο παιχνίδι με ένα αυτοκίνητο που να είναι σε όλους τους τομείς άψογο.

                                    Δεν αμφιβάλλω για αυτό και μπράβο τους (αν και π.χ. η φορντ δεν έβγαλε το gt ξανά πριν λίγα χρόνια; Πριν αρκετά χρόνια η ιδια εταιρία είχε ξεφτυλίσει και τη φερράρι στους αγώνες... ). Από εκεί και πέρα, όμως, δε νομίζω ότι έχει φέρει σε αδιέξοδο και απελπισία τη φερράρι και την πόρσε, ας πούμε, επειδή είναι 1 δεύτερο πιο γρήγορο στην πίστα. Ακόμα και αν στοχεύουν στην ιδια κατηγορία επιδόσεων απέχουν πολύ όσο αφορά το κοινό τους.

                                    Ανέκαθεν...?
                                    Θέλεις να μου αναφέρεις τα 'ανέκαθεν πολύ πιο δυνατά αγωνιστικά' της τελευταίας 20αετίας?
                                    Συν του οτι αναφέρομαι σε αυτοκίνητα παραγωγής (στα αγωνιστικά πάει μακριά η βαλίτσα και απο τις 2 πλευρές)... και εκεί όντως δεν είχε ποτέ αυτοκίνητο πάνω απο 250 ίππους...

                                    Όχι, από την πλευρά της audi δεν πάει και τόοοοσο μακριά...(μη μου πείτε για τις ταφόπλακες που εβαλε στο μαρκετινίστικο κομμάτι, εντάξει; ).
                                    Δεν μου γνώρισες από πριν τους περιορισμούς στην ερώτησή σου και οι μαντικές μου ικανότητες έχουν ατονίσει τα τελευταία χρόνια...
                                    Δεν είμαι αλφίστα αλλα κατι θυμάμαι για κάτι DTM 155 να σπρώχνουν Μ3 και ΜΒ-εβο την εποχη που η audi ετρεχε κατοστάρια...

                                    Η alfa είναι γεγονός ότι έχει χάσει το δρόμο της τα τελευταία χρόνια (δεν έπαθε και λίγα) αλλά που και που έχουν και αυτοί τις αναλαμπές τους. Σε καμία περίπτωση όμως δε μπορείς να παραβλέψεις ή να απαξιώνεις την ιστορική βαρύτητα του ονόματός της.

                                    Τα περί προσωπικής εμπειρίας που σε ρώτησε ο Σπύρος, ήταν προφανώς για το αυτοκίνητο/τα που αμφισβητεις ότι είναι φιλικά σε καθημερινή οδήγηση όπως έγινε λίγο παραπανω για την SLR, Veyron, R8 κλπ.
                                    Έχουμε λοιπόν προσωπική εμπειρία απο εκεί?

                                    Παιδιά, νομίζω ότι με δουλεύετε...Όχι και πιστεύω πως είναι πολύ λογικό γιατί κανένα από τα τρία αυτά δεν υπάρχει σε ποσότητες εδώ. Έχω εμπειρία σε διάφορα άλλα (αρκετά για να έχω μια καλή άποψη για το τι είναι ένα σούπερκαρ με βάση τα δικά μου ερεθίσματα και όχι του ΧΥ δημοσιογράφου), θα μου επιτρέψεις, όμως, να μην μπω στη διαδικασία να τα αναφέρω εδώ. Αρκέσου σε αυτό...

                                    Βλέπω ότι η κουβέντα δεν έχει νόημα... Ας αφήσουμε το thread καθαρό (αφού ζητήσω συγγνώμη για την προσωπική κουβέντα μας από την πλευρά μου) και σας παρακαλώ ας γίνει δεκτή η γνώμη μου σαν προσωπική μου άποψη, τουλάχιστον, τη βαρύτητα της οποίας ας κρινεί όπως επιθυμεί ο καθένας!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Στην Audi πάντως δεν προσπάθησαν και πολύ να κάνουν το R8...

                                      To πλαίσιο όπως έχει θιχτεί είναι αλουμινένιο αλλά με κολλήσεις και όχι ενιαίο. Ο κινητήρας και η 4κίνηση επίσης υπήρχαν.
                                      Τελικά είναι αρκετά βαρύ και...σχετικά αργό!

                                      Είναι οριακά πιο γρήγορο από C4S παρά το ότι στροφάρει σχεδόν όσο η GT3 και έχει και 600 κυβικά επιπλέον με 12,5 (!) συμπίεση.
                                      Μια Ferrari 360 ή μια 996 Turbo 420 ίππων είναι αρκετά πιο γρήγορα στην ευθεία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        ειρωνικος?
                                        is it a ghost?
                                        Nοοo sir, απλα η αληθεια που βαπτιζεται ειρωνια. Δε θα μπορουσα αλλωστε να τολμησω να ειμαι ειρωνικος, απαγορευται σε αυτο το φορουμ, σε αντιθεση με τη βλακεια, αν θυμαμαι σωστα.

                                        παμε τωρα να δουμε την Φ1.

                                        Βρε Σπύρο αφού ξέρουμε ότι μπορείς να συζητήσεις χωρίς να ξεπέσεις σε αυτό το τρόπο αντιμετώπισης του άλλου, γιατί το κάνεις;
                                        (Συγνώμη για το εκτός θέματος)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          tazio

                                          σοβαρα, λαμβανοντας υποψην τι εχει γραφτει, πιστευεις οτι ημουν ειρωνικος?

                                          αν ναι, τοτε αντιλαμβανομαστε διαφορετικα τον ορο ειρωνια. Αμεσως μετα απο αυτο που εγραψα, υπαρχει σχολιο το οποιο επισης θα μπορουσε να θεωρησει καποιος ως ειρωνικο, εγω ουτε καν το σχολιασα.

                                          επισης, αμα θελω να γραψω κατι ειρωνικο, ξερεις καλα οτι δεν εχω προβλημα ουτε να το γραψω, ουτε να το παραδεχθω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                            ...

                                            Σπύρο, συγγνώμη αν με κάτι από αυτά που έγραψα σε έθιξα, αλλά ρίξε μια ματιά να δεις πως 'ξέφυγε' η συζητήση, με τη δίκη της elise ως supercar και τη διαμάχη παλιού-καινούργιου (που δεν είπα τίποτα αυτή τη φορά, ρε παιδιά ).
                                            Απλά πιαστήκατε στη φράση 'σπαστικό στην καθημερινή οδήγηση' και δεν ξέρω γιατί έγινε όλη αυτή η ιστορία. Καταβάθος, δε νομίζω ότι διαφωνούμε...

                                            Τέλοσπάντων ακόμα και αν διαφωνούμε, συγγνώμη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 27 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr