Sep 7, 2007, 6:28 PM

Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:

Και εγώ θα σου ξαναπώ, νομίζεις οτι το μοτέρ σου έχει πολύ σχέση με αυτό του RS;

Eπειδη μαλλον εσυ δεν ξερεις ακριβως τις διαφορες σου παραθετω επακριβως

'Το 'μικρό' μοτέρ των 165-170 ίππων είναι ίδιο με το 'μεγάλο' των 225 του megane RS. Η μόνη διαφορά βρίσκεται στην σχέση συμπίεσης και στα έμβολα.9,5:1 αντί 9:1. Τα προγραμματισμένα megane RS στο ρενω κλαμπ βγάζουν στην χειρότερη 250 άλογα και φυσικά δεν κινδυνεύουν να σπάσουν.Με ίδια σωθικά λοιπόν και χρησιμοποιώντας τουρμπίνα και μπέκ από τον 'μεγάλο' κινητήρα μετατρέπουμε τον 'μικρό' κινητήρα σε 'μεγάλο' με έλάχιστα αυξημένη συμπίεση. Το κόστος τουρμπίνας και μπέκ ως καινούργιων ανταλλακτικών από την ίδια την Renault δεν ξεπερνά τα 2500