Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΗΣ έγραψε:
Διαφωνώ για εξοπλισμό και χώρους, το Civic ήταν (τον Ιανουάριο που παρήγγειλα) 2κ ευρώ φθηνότερο για τον εξοπλισμό που διέθετε (και εγγύηση & οδική βοήθεια). ενώ το golf χρειαζόταν επιπλέον χρεώσεις για να τον αποκτήσει.
Και στο άλλο thread πάντως δεν έβγαινε ακριβότερο 2Κ το Golf... Το Civic 5θ Sport κάνει 23,5Κ τιμή καταλόγου. Το ακριβότερο TSI 140 κάνει λιγότερο από 21Κ. Με τα επιπλέον καλύπτεις τον παραπάνω εξοπλισμό του Civic σχεδόν στο ακέραιο. Δύσκολα θα σου έβγαινε 2Κ παραπάνω το Golf όπως λες. Ίσως δεν υπολογίζω εγώ κάτι καλά, ίσως πάλι δεν υπολογίζεις εσύ...
Το σημαντικότερο κριτήριο πάντως είναι πως το Civic σου άρεσε περισσότερο! Οπότε, τα υπόλοιπα δεν μετράνε...
Κατά τ' άλλα η άνεση, και οι καλύτερες επιδόσεις του Golf για μένα μετράνε περισσότερο από το design και να σου πω κιόλας, το κλασικό σχέδιο του Golf μου κάνει περισσότερο κλικ...
Διαφωνώ επίσης και με τον Σπύρο που λεει πως συνολικά είναι καλύτερο το Honda... Κανείς επίσης δεν αναφέρει για το αυξημένο κόστος συντήρησης λόγω Σαρακάκη, συχνών σερβις ελέω 7ετούς εγγύησης που ακόμη κι αν δεχτούμε πως είναι οικονομικότερο στην κατανάλωση (που δεν συνάγεται τέτοιο συμπέρασμα από πουθενά ουσιαστικά, μάλλον το αντίθετο....), πάλι χαμένο βγαίνει το Civic... Το Golf με μικρή επιβάρυνση φτάνει στα 4 χρόνια εγγύησης επίσης, που δεν είναι και άσχημη ακόμη και σε σχέση με τα 7 του Honda. Εξάλλου στην VW δεν χρειάζεσαι αλλαγή λαδιών κάθε 6άμηνο για να ισχύει η εγγύηση.
Η μεταπώληση που αναφέρθηκε είναι εξίσου καλή και στα δύο να προσθέσω...
Τέλος, να πούμε πως οι πολλές εκδόσεις του Golf το κάνουν πιο προσιτό σε μεγάλη γκάμα αγοραστών και πως έχει κι ένα από τα κορυφαία αυτόματα της αγοράς (αν και αυτό αφορά λίγους, δεν είναι αμελητέοι όμως).