-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Περίπου...
Σασί McLaren, κινητήρας Illmor, ταμπελάκια Mercedes...
[snip]Αυτό έχει γραφτεί και ξαναγραφτεί πολλές φορές και είναι όλες ενετλώς λάθος!
Τα εργοστάσια των Ilmor και Στουτγκάρδης βρίσκονται σε ΑΜΕΣΗ εξάρτηση και συνεργασία. Σύμφωνα μάλιστα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της Μερτσέντες κομμάτι της Στουτγκάρδης ετοιμάζεται να μετακομίσει στην Αγγλία, στο τμήμα που αφορά τη Φ1, ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις.
Επίσης, ποιος ακριβώς χρηματοδοτεί, ελέγχει, επιβλέπει και κατευθύνει ΟΛΟ το R&D αλλά και τον κατασκευαστικό τομέα της Ilmor? Ναι, ναι η Μερστέντες. Αυτό έλειπε, να χρηματοδοτούν, να έχουν ολόκληρη ομάδα μηχανικών στην Στουτγκάρδη που ασχολείται (μαζί με την Ιλμορ) με την έρευνα και την κατασκευή των κινητήρων Φ1, να επιβλέπουν, να επιτηρούν και να κατευθύνουν και να αφήνουν την Ίλμορ να κολλάει αυτοκόλλητα δικά της στους κινητήρες! Τι τους περάσατε τους Γερμανούς, Ιταλούς?
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Πρώτα απ'όλα και επειδή επικαλέστηκες τη Mercedes όσον αφορά τη Φόρμουλα1, να σου υπενθυμίσω πως η τελευταία φορά που συμμετείχε επίσημα σε αγώνα αυτοκινήτου ήταν στο Le Mans του 1955.
Μόνο που παρουσίασε τους 2κύλινδρους, 4κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες σε αγώνες, μεταξύ πολλών άλλων... σε πολλά από τα οποία η Φεράρι δεν υπήρχε καν.
Όσον αφορά για τη Φερράρι μπορείς να μετρήσεις σε παρακαλώ πόσα πρωταθλήματα έχει κατακτήσει μόνο στη Φόρμουλα1 για αρχή;
Έχει κανα-δυο τίτλους παραπάνω από τη ΜακΛάρεν (οδηγών+κατασκευαστών) με 16 ολόκληρα χρόνια περισσότερης εμπλοκής στη Φ1! Αν μάλιστα υπολογίσουμε τους τίτλους ανά χρόνια εμπλοκής, η Φεράρι δεν υστερεί μόνο της ΜακΛάρεν, αλλά και της Ουίλιαμς (που έρχεται πρώτη) και της Λότους.
[snip]
Πρώτα απ'όλα η Φερράρι είχε 16 χρόνια να πάρει πρωτάθλημα και όχι 20...
Αντιθέτως η Μερσέντες ήταν απούσα γύρω στα 40 χρονάκια.Και η Φεράρι ήταν απούσα 40 χρονάκια όταν οι Γάλλοι και Γερμανοί εφήυραν και θεμελίωναν οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Όχι ότι τώρα είναι παρούσα, αλλά λέμε τώρα για να μη δυσαρεστηθούνκαι μερικοί εδώ μέσα... Ήμουνα νιος και γέρασα......
Διάβασε παραπάνω. Η Μερτσέντες όχι μόνο είναι παρούσα στη Φ1, αλλά και σε οτιδήποτε ενέχει κινητήρα.
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,προς τι η αντιπαράθεση;Είναι γνώστο παγκοσμίως.
Ποδόσφαιρο παιζουν πολλες χωρες αλλα στο τελος νικούν οι Γερμανοί,ενώ σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού,τρέχουν πολλοί αλλά στο τέλος νικούν οι Ιταλοί!LOL. Πολύ καλό!
Μόνο που είναι ετεροχρονισμένο... αναφέρεται σε παλιότερς εποχές (όχι όμως και σε πολύ-πολύ παλιότερες )
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Κάνεις λάθος αν νομίζεις πως αυτοκίνητο για μένα σημαίνει κοινωνική καταξίωση. Μήπως νομίζεις πως οι μπουρτζόβλαχοι που αγοράζουν Mercedes την αγοράζουν γιατί γνωρίζουν τί θα πει 300SLR ή γιατί νομίζουν ότι με το να οδηγούν τα αυτοκίνητα αυτά θα καταξιωθουν στα μάτια των άλλων....οι κομπλεξικοί.Γιατί νομίζεις πως οι νεόπλουτοι μπουρτζόβλαχοι που αγοράζουν Φεράρι είναι καλύτεροι? Με τις Μερτσέντες τουλάχιστον πάνε κι εξοχή και πόλη ακολουθώντας την κυκλοφοριάκή ροή (και βάλε). Αυτοί που βλέπω να κυκλοφορούν με Φεράρι στην ΑΘήνα και πηγαίνουν με 40 χμ/ώρα μάξιμουμ μπας και τους βρει σε κανά σαμάρι ή λακούβα πως ακριβώς χαρακτηρίζονται (εκτός από κομπλεξικοί)? Γιατί όπως και να το κάνουμε, το να πάρεις Φεράρι στην Αθήνα (να μην πω Ελλάδα γενικότερα) είναι πρώτα από όλα κομπλεξισμός.
-
Αλλο ένα θέμα που ξέφυγε και κατέληξε σε ιταλογερμανική αντιπαράθεση
Στην αυτοκινητοβιομηχανία βέβαια οι δύο αυτές χώρες έχουν αρκετά φιλικές σχέσεις, αφού πχ τα συστήματα ψεκασμού της Alfa (JTS JTD) είναι... Bosch και η VW τοποθετεί ιταλικά φρένα Brembo
Οι μύθοι είναι για να καταρρέουν. Κάποτε τα 'γερμανικά' θεωρούνταν συνώνυμα της ασφάλειας, μέχρι που βγήκε μία... Laguna, ένα... Avensis και ένα Espace
Δεν υπάρχουν εθνικά αυτοκίνητα, αλλά πολυεθνικά. Εκτός και αν εθνικό θεωρείται ένα αυτοκίνητο, του οποίου η εταιρεία έχει έδρα πχ τη Γερμανία, αλλά κατασκευάζεται στην Τουρκία, με γαλλικά, ιταλικά και γερμανικά εξαρτήματα και ανταλλακτικά.
-
ενδιαφεροντα ολα αυτα που ειπαν τα παιδια πιο πανω, αλλα εχω μερικα σχολια.
Περα απο αυτους οι οποιοι ασχολουνται πολυ με το αυτοκινητο, κανενας αλλος δεν παιρνει αυτοκινητο σημερα με βαση την ιστορια καθε κατασκευαστη ή τις νικες που μπορει να εχει (ή οχι) σε διαφορους αγωνες!
Υπαρχουν καλα αυτοκινητα απο ολους σχεδον τους κατασκευαστες, δεν εχει νοημα να λεμε οτι ο ταδε κατασκευαστης ειχε φτιαξει 4 καλα αυτοκινητα ενω ο αλλος 2.
Σαφως φιλε G60power και οι Ιαπωνες ειχαν παρουσιασει στο παρελθον πολυ καλα μοντελα και το ιδιο κανουν και σημερα! Απλα το κανουν με τη δικια τους λογικη! Επισης σημερα οι Ιαπωνες εχουν τα 'κοτσια' να φτιαχνουν αυτοκινητα σαν τα EVO, Impreza, Type-R τα οποια εκτος απο εξαιρετικα ειναι και ποιοτικα, αξιοπιστα και σχετικα 'εκτος του πνευματος' που επιτασσει το συγχρονο μαρκετινγκ... Το αν οι Ιαπωνες δεν εχουν αναλογου 'βαθους' ιστορια πισω τους, δε νομιζω οτι παιζει ρολο.
Η Αλφα δεν ξερω αν θα κανει τις Porche να τρεχουν να κρυφτουν οπως λεει ενας αλλος φιλος μας, αλλα πρωτα απο ολα θα πρεπει να βρει τροπο να λυσει τα οικονομικα της προβληματα! Η Πορσε περναει μια απο τις καλυτερες (οικονομικα) περιοδους στην ιστορια της και αυτο της δινει την ανεση για επενδυσεις, πραγμα πολυ πιο σημαντικο απο το να εχεις ονειρα, φιλοδοξιες και Ιστορια πισω σου!
Εδω να τονισω οτι δεν υποστηριζω καμια 'εθνικη' σχολη αυτοκινητου!
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αν η Άλφα Ρομέο σήμερα δεν ανήκε στο Γκρούπο Φίατ και ήταν ανεξάρτητη πιστεύεις πως θα κατασκεύαζε οικογενειακά ως επί το πλείστον αυτοκίνητα. Το ιστορικό υπόβαθρο της Άλφα Ρομέο όχι μόνο της επιτρέπει, αλλά απαιτεί να κατασκευλάζει κορυφαία υπεραυτοκίνητα όπως κορυφαία ήταν πάντα η εμπλοκή της στους αγώνες αυτοκινήτου.Αν εννοείς ότι η Άλφα Ρομέο πρέπει να κατασκευάζει μόνο υπεραυτοκίνητα διαφωνώ μαζί σου Alfa. Η Άλφα Ρομέο πάντα κατασκεύαζε οικογενειακά σπορτίφ αυτοκίνητα για (σχεδόν) όλα τα πορτοφόλια, τα οποία γίνονταν θρύλοι. Να θυμίσω: Τζούλια, Τζουλιέτα, Μπερλίνα, Αλφέτα, Άλφασουντ, Σπριντ και 156, 147. Φυσικά ανυπομονώ να δω τις TZ3 και TZ4 να κοντράρονται με τις Πόρσε και την 156 GTAm με τα Άουντι 'S' και τα Ιμπρέζα αλλά δεν θα ήθελα με τίποτα η Άλφα Ρομέο να γίνει απλά 'άλλη μια Φεράρι' για τους αηδιαστικά πλούσιους και τους συλλέκτες, θα νοιώσω πολύ προδωμένος αν γίνει κάτι τέτοιο και θα στραφώ αλλού, ίσως στην BMW.
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,προς τι η αντιπαράθεση;Είναι γνώστο παγκοσμίως.
Ποδόσφαιρο παιζουν πολλες χωρες αλλα στο τελος νικούν οι Γερμανοί,ενώ σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού,τρέχουν πολλοί αλλά στο τέλος νικούν οι Ιταλοί!Χε, χε, καλό! Εγώ πάντως νομίζω ότι στο ποδόσφαιρο κερδίζουν οι Βραζιλιάνοι, και στους αγώνες όποιος ρίξει το πιο πολύ χρήμα
-
Λεωνίδα, Σπύρο και Κωνσταντίνε μαζί σας κι εγώ!
Όλες οι αυτοκινητιστικές σχολές έχουν κατά καιρούς προσφέρει πολλά και όντως γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα τα παραδοσιακά γνωρίσματα των διαφορετικών σχολών.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Στα χναρια του golf κινηθηκατε ακομα και σεις που δημιουργησατε ταχα μου κατεστημενο στην αυτοκινηση!!Ξεχνας τη δηλωση του Ιταλου επικεφαλης οταν εβγαλε το εκτρωμα που ακουει το ονομα stilo............'ασφαλως και θα κλεψουμε μια μεγαλη μεριδα αγοραστων golf'Κινηθήκαμε στα χνάρια του Γκόλφ...; Είσια σίγουρος; Και αν ναι, πότε;
To Stilo κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο το οποίο απευθύνθηκε με λάθος τρόπο σε λάθος κοινό. Γιατί ο γκλαμουρόβλαχος θέλει το Golf του, τί λες τώρα, με Φιατάκι θα τη βγάλει...;Στο θεμα αγωνων που τοσο επιμενεις και σου εχει γινει εφιαλτης αγνωντας αυτοκινητα παραγωγης, πρεπει να σου πω οτι VW ειναι το γκρουπ VAG
To τι αμαξι θα στειλει στους αγωνες δε νομιζω να παρει την αδεια σου Αν δηλ θα φερει το σημα της audi η της VW!Βέβαια...Το σιχαμένο Γκρούπ VAG έχει μακρά παράδοση στους αγώνες αυτοκινήτου... Η Audi έχει κερδίσει κανά δυό πρωταθλήματα στο WRC και δυό τρία Le Mans με παντελώς ανύπαρκτο ανταγωνισμό...
Η alfa πηρε δεκα με τονο στους αγωνες?Μπρααβοοοοοο να τα εκατοστησετε.Τα ματια του κοσμου, του καταναλωτη ομως δεν κοιταξατε
Ναι, ναι, γι'αυτό πουλάει σαν τρελή η Άλφα και η Φερράρι...
Η VAG εδωσε στον κοσμο αυτοκινητα επαγγελματικα που καταξιωθηκαν σε ολοκληρο τον κοσμο, πολυτελειας και επιδοσεων(audi), χατσμπακ που αποτελουν σημειο αναφορας(golf gti μεχρι vr6 )corrado ,schirroco,κινητηρες W12, diesel, αλουμινιο....................και ο καταλογος τελειωμο δεν εχει!Αυτη ειναι η VOLKSWAGEN
Αν επιχείρημά σου αποτελούν τα βανάκια της VW, τότε είσαι σε λάθος φόρουμ...
Αγωνες?Στο DTM την τελευταια πενταετια η audi κυριαρχουσε κι οταν τελικα εκανε πισω μπας και αποκτησει ενδιαφερον το θεαμα βγηκε η.................skoda
Τί, πώς, πού...;;;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Λεωνίδα, Σπύρο και Κωνσταντίνε μαζί σας κι εγώ!Όλες οι αυτοκινητιστικές σχολές έχουν κατά καιρούς προσφέρει πολλά και όντως γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα τα παραδοσιακά γνωρίσματα των διαφορετικών σχολών.
Κατά βάθος αυτό είναι που εύχεσαι...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Λεωνίδα, Σπύρο και Κωνσταντίνε μαζί σας κι εγώ!
Όλες οι αυτοκινητιστικές σχολές έχουν κατά καιρούς προσφέρει πολλά και όντως γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα τα παραδοσιακά γνωρίσματα των διαφορετικών σχολών.
Κατά βάθος αυτό είναι που εύχεσαι...
Ευχαριστώ για τη δωρεάν ψυχανάλυση... αν σε ξαναχρειαστώ θα σε φωνάξω. Αλλά τι λέω, εσύ δεν χρειάζεσαι πρόσκληση, αναλαμβάνεις χρέη ψυχαναλυτή αφ' εαυτού σου αλλά είσαι προβλέψιμος. Το κάνεις πάντα όταν στερεύεις από επιχειρήματα (πολύ συχνά δηλαδή).
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Περίπου...
Σασί McLaren, κινητήρας Illmor, ταμπελάκια Mercedes...
[snip]Αυτό έχει γραφτεί και ξαναγραφτεί πολλές φορές και είναι όλες ενετλώς λάθος!
Τα εργοστάσια των Ilmor και Στουτγκάρδης βρίσκονται σε ΑΜΕΣΗ εξάρτηση και συνεργασία. Σύμφωνα μάλιστα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της Μερτσέντες κομμάτι της Στουτγκάρδης ετοιμάζεται να μετακομίσει στην Αγγλία, στο τμήμα που αφορά τη Φ1, ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις.
Επίσης, ποιος ακριβώς χρηματοδοτεί, ελέγχει, επιβλέπει και κατευθύνει ΟΛΟ το R&D αλλά και τον κατασκευαστικό τομέα της Ilmor? Ναι, ναι η Μερστέντες. Αυτό έλειπε, να χρηματοδοτούν, να έχουν ολόκληρη ομάδα μηχανικών στην Στουτγκάρδη που ασχολείται (μαζί με την Ιλμορ) με την έρευνα και την κατασκευή των κινητήρων Φ1, να επιβλέπουν, να επιτηρούν και να κατευθύνουν και να αφήνουν την Ίλμορ να κολλάει αυτοκόλλητα δικά της στους κινητήρες! Τι τους περάσατε τους Γερμανούς, Ιταλούς?
Αγόρασε η Mercedes την τεχνογνωσία της Illmor έτοιμη, ναι ή όχι...; Αυτό έκαναν και οι Φερράρι, BMW και Toyota...; Γιατί δεν αποφάσισαν να κατασκευάσουν μόνοι τους κινητήρα; Μήπως δεν είχαν λεφτά... Άντε λοιπόν...
Και εγώ μπορώ αύριο να μετακομίσω στην Αγγλία δίπλα στην Illmor, αυτό δεν σημαίνει κάτι όμως... Το σχόλιο 'Τί τους περάσατε τους Γερμανούς, Ιταλούς' πού ακριβώς κόλλαγε... Εξήγησέ μου για να αρχίσω να γελάω...
-
Α ρέ Μάκη (G60Power)νά δείς τί σού φυλάει ο φίλος σου ο Κυνηγός!!!
Σήμερα τό μεσημέρι,είδα Golf ΙΙ Rallye(τό φουσκωμένο) G60 παρακαλώ,τό οποίο στό μπροστινό αριστερό φτερό είχε τό σήμα τής .....FERRARI!!!
Γέλασα πολύ όταν τό είδα,αλλά μετά σκέφτηκα τό πόσες FERRARI εχουν τό σήμα τής VW καί σταμάτησα τό γέλιο!!!
Καί πάνω πού έτρεχε τό θέμα βρέ γκαντέμη!!! -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αγόρασε η Mercedes την τεχνογνωσία της Illmor έτοιμη, ναι ή όχι...; Αυτό έκαναν και οι Φερράρι, BMW και Toyota...; Γιατί δεν αποφάσισαν να κατασκευάσουν μόνοι τους κινητήρα; Μήπως δεν είχαν λεφτά... ?ντε λοιπόν...
Όταν καταλάβεις γιατί η Φεράρι π.χ. δεν βάζει δικά της αυτοκόλλητα στα Momo και στα Magneti Marelli που χρησιμοποιεί ίσως καταλάβεις ποια είναι η ειδοποιός διαφορά της σχέσης Ιλμορ με Μερτσέντες.
Και εγώ μπορώ αύριο να μετακομίσω στην Αγγλία δίπλα στην Illmor, αυτό δεν σημαίνει κάτι όμως...
Αν από αυτά που διάβασες επέλξες να κρατήσεις τη μετακόμιση, τότε δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.
Το σχόλιο 'Τί τους περάσατε τους Γερμανούς, Ιταλούς' πού ακριβώς κόλλαγε... Εξήγησέ μου για να αρχίσω να γελάω...
?ρχισε να γελάς πρώτα, κάνε μου και μια ψυχανάλυση μετά και αν τα κάνεις καλά θα σου εξηγήσω.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Α ρέ Μάκη (G60Power)νά δείς τί σού φυλάει ο φίλος σου ο Κυνηγός!!!
Σήμερα τό μεσημέρι,είδα Golf ΙΙ Rallye(τό φουσκωμένο) G60 παρακαλώ,τό οποίο στό μπροστινό αριστερό φτερό είχε τό σήμα τής .....FERRARI!!!
Γέλασα πολύ όταν τό είδα,αλλά μετά σκέφτηκα τό πόσες FERRARI εχουν τό σήμα τής VW καί σταμάτησα τό γέλιο!!!
Καί πάνω πού έτρεχε τό θέμα βρέ γκαντέμη!!!LOL
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Σήμερα τό μεσημέρι,είδα Golf ΙΙ Rallye(τό φουσκωμένο) G60 παρακαλώ,τό οποίο στό μπροστινό αριστερό φτερό είχε τό σήμα τής .....FERRARI!!!Ανδρέα, να δω το σήμα της Φεράρι στο φτερό της γριάς σου και ας πεθάνω!
Από αύριο ψυλλιάζομαι πως ο Μάκης θα κοτσάρει στο φτερό του Golf σήμα της ...Πόρσε!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σήμερα τό μεσημέρι,είδα Golf ΙΙ Rallye(τό φουσκωμένο) G60 παρακαλώ,τό οποίο στό μπροστινό αριστερό φτερό είχε τό σήμα τής .....FERRARI!!!
Ανδρέα, να δω το σήμα της Φεράρι στο φτερό της γριάς σου και ας πεθάνω!
Από αύριο ψυλλιάζομαι πως ο Μάκης θα κοτσάρει στο φτερό του Golf σήμα της ...Πόρσε!
Ναί,Opel Kadett Stradalle Challenge!!!
Και VW GOLF GT2!!! -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Λεωνίδα, Σπύρο και Κωνσταντίνε μαζί σας κι εγώ!
Όλες οι αυτοκινητιστικές σχολές έχουν κατά καιρούς προσφέρει πολλά και όντως γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα τα παραδοσιακά γνωρίσματα των διαφορετικών σχολών.
Κατά βάθος αυτό είναι που εύχεσαι...
Ευχαριστώ για τη δωρεάν ψυχανάλυση... αν σε ξαναχρειαστώ θα σε φωνάξω. Αλλά τι λέω, εσύ δεν χρειάζεσαι πρόσκληση, αναλαμβάνεις χρέη ψυχαναλυτή αφ' εαυτού σου αλλά είσαι προβλέψιμος. Το κάνεις πάντα όταν στερεύεις από επιχειρήματα (πολύ συχνά δηλαδή).
Ψυχολόγε μου εσύ... Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα...
-
Το μόνο καλό που μπορεί να προσφέρει ένα Golf σε έναν οδηγό είναι να τον απαλλάξει από την (ηλίθια) γυναίκα του...
(Θυμηθείτε τη διαφήμιση ρεσιτάλ βλακείας 'Δεν είναι Golf')
Μιας και είπαμε για διφημίσεις, θυμήθηκα και αυτήν του Ibiza που ο βλάκας πάει και κολλάει και προσπαθεί να ανοίξει...
Γενικά το γκρουπ VAG στις διαφημίσεις του παρουσιάζει τους άντρες σαν βλήματα, που ανοίγουν λάθος αυτοκίνητα, που τους φτύνουν οι γυναίκες τους κλπ κλπΚαι σιγά τώρα να μην πάω να δώσω τα σεβαστά εκατομμύρια για να πάρω αυτοκίνητο με ονόματα δήθεν γκλαμουράτων παιχνιδιών (Golf και Polo)
Εγώ έχω να πω ότι μπήκα και σε 147 και σε Golf... στην 147 αισθάνθηκα ότι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε για μένα (το 'φόραγα') ενώ το Golf ήταν σαν ξένο σώμα μετάλλου γύρω μου...
Πραγματικά coupe