-
Δυστυχως τα λάστιχα που εμπιστευόμουνα εδω και χρόνια (potenza Re720) δεν παραγονται πλέον για να σου πρότεινα να τα δοκιμασεις.Και εγω αυτη τη στιγμη βρισκομαι σε δίλημμα,και θα πειραματιστω στην επόμενη αγορα ελαστικών το ίδιο με εσενα.
Αυτη τη στιγμη 'κλίνω' πρός τα ΥΟΚΟ τα PARADA,περισσότερο λόγω του ότι 'δειχνουν' ασφαλτινα με την αραιή τους χαραξη,αλλα κρατω πολλές επιφυλάξεις.Ειχα δοκιμασει ΥΟΚΟΗΑΜΑ παλιώτερα,και ποτε δεν ειχα ικανοποιηθειΓιαννενα-Κόνιτσα περναω καθε χρονο (κατι σαν τάμα ),αλλα φετος πέρασα απο Κόνιτσα για Διστρατο.Αν σου κατσει η ευκαιρια και θελεις να πάς προς Γρεβενα,πέρνα απο κει.Ειναι τρομακτικο για γρηγορη οδηγηση (χαος διπλα στο στενο δρομο,και χωρις μπαριέρες-αναμενόμενο) αλλα η ομορφια ειναι εκπληκτικη.
5 ιντσες φαρδος αμα εχεις,μαλλον θα σε δυσκολέψει η αλλαγη διαστασης.Για πεντεμιση πιθανον να χωραει το 195αρι το λάστιχο.Σιγουρα αν εχεις 6' δεν το συζηταμε,ορμας κατευθείαν χωρις το παραμικρο πρόβλημα.
Τι αυτοκίνητο έχεις,και φοραει τόσο στενη ζαντα;
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
τα Fulda ως ελαστικά τι λένε;βρίσκω για τον φίλο -50 ευρώ στην διάσταση 205/55/16
κατάλαβα...όλοι Michelin & Bridge αγοράζετε...
-
Δεν θυμάμαι κανεναν να εχει μιλήσει για κάποιο μοντελο της Fulda φιλεSpike,ούτε και ειχα φορεσει ποτε στο αυτοκίνητό μου εγω για να εχω αποψη.
Πάντως,δεν φαίνεται να εκτιμάται η μαρκα απο εμας τους Ελληνες (οτι και αν σημαίνει αυτο)To carat exelero φαινεται να αξιολογειται ως 'καλο' σε αυτη τη σελίδα
http://www.tyretest.com/pkw_sommerreife ... index.html
-
Ε ναι εμείς είμαστε μάτσο...
Γερμανικά δεν είναι;
1=το καλύτερο
6=μη αποδεκτόαυτό πήρε 1.8 ...μια χαρά δηλ.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
τα Fulda ως ελαστικά τι λένε;
βρίσκω για τον φίλο -50 ευρώ στην διάσταση 205/55/16Τα Carat Progresso εννοείς ή τα Carat Exelero; Τα πρώτα υπάρχουν σε δείκτη ταχύτητας H και V στη διάσταση αυτή, ενώ τα δεύτερα μόνο σε W ( ). Ρίξε μια ματιά εδώ και εδώ αντίστοιχα.
Αν ψάχνετε ακόμη σε δείκτη Η, εκτός των Carat Progresso στην μεσαία οικονομικά κατηγορία (που σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν σημαίνει πως είναι αναγκαστικά και υποδεέστερα) υπάρχουν και τα Maloya Futura Primato, Nokian NRe και Vredestein Hi-Trac. -
λοιπον, επανηλθα..
ελαστικα για polo του ταδε 1,4 διασταση 155/70/13t
τι να παρει η φιλη μου? -
Ο χρήστης tm έγραψε:
λοιπον, επανηλθα..
ελαστικα για polo του ταδε 1,4 διασταση 155/70/13t
τι να παρει η φιλη μου?Δες την αντίστοιχη δοκιμή του ADAC, για τη διάσταση που σ' ενδιαφέρει. Οι τιμές βρίσκονται ανάμεσα στα 170 και 180 ευρώ. Υπάρχουν κι άλλα λάστιχα που έχουν βγει στην αγορά μετά απ' αυτήν τη δοκιμή, όπως τα Firestone Multihawk και τα Fulda Eco Control, ενώ παλιότερα αλλά ακόμη αξιοπρεπή είναι τα Nokian NRe και τα Vredestein T-Trac.
-
Για ενα ibiza 1,2 (64hp) τι προτείνεται για κάτι ασφαλές και σπορ (γκουχου όσο γίνεται...). Η 'μαμά' διάσταση είναι 185/60R14. Το αμάξι με τα firestone firehauk me 25.000 km kai 2,5 χρόνια κάνει πατιναζ...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δυστυχως τα λάστιχα που εμπιστευόμουνα εδω και χρόνια (potenza Re720) δεν παραγονται πλέον για να σου πρότεινα να τα δοκιμασεις.Και εγω αυτη τη στιγμη βρισκομαι σε δίλημμα,και θα πειραματιστω στην επόμενη αγορα ελαστικών το ίδιο με εσενα.
Αυτη τη στιγμη 'κλίνω' πρός τα ΥΟΚΟ τα PARADA,περισσότερο λόγω του ότι 'δειχνουν' ασφαλτινα με την αραιή τους χαραξη,αλλα κρατω πολλές επιφυλάξεις.Ειχα δοκιμασει ΥΟΚΟΗΑΜΑ παλιώτερα,και ποτε δεν ειχα ικανοποιηθειΓιαννενα-Κόνιτσα περναω καθε χρονο (κατι σαν τάμα ),αλλα φετος πέρασα απο Κόνιτσα για Διστρατο.Αν σου κατσει η ευκαιρια και θελεις να πάς προς Γρεβενα,πέρνα απο κει.Ειναι τρομακτικο για γρηγορη οδηγηση (χαος διπλα στο στενο δρομο,και χωρις μπαριέρες-αναμενόμενο) αλλα η ομορφια ειναι εκπληκτικη.
5 ιντσες φαρδος αμα εχεις,μαλλον θα σε δυσκολέψει η αλλαγη διαστασης.Για πεντεμιση πιθανον να χωραει το 195αρι το λάστιχο.Σιγουρα αν εχεις 6' δεν το συζηταμε,ορμας κατευθείαν χωρις το παραμικρο πρόβλημα.
Τι αυτοκίνητο έχεις,και φοραει τόσο στενη ζαντα;
Εγω που ειμαι απο Γιαννενα θεωρω αυτο τον δρομο Γιαννενα-Κονιτσα-Τσοτυλι τον καλυτερο που εχω περασει απο αποψη συνδιασμο φυσης και οδηγησης.Το αυτοκινητο μου φιλε Hunter(μου επιτρεπεις την προσφωνηση) ειναι Clio 2 phase2 1.4 16v Dynamique του 01 και φοραει τις ζαντες αλουμινιου που ειχε σαν extra η αντιπροσωπια τοτε.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Ε ναι εμείς είμαστε μάτσο...Γερμανικά δεν είναι;
1=το καλύτερο
6=μη αποδεκτόαυτό πήρε 1.8 ...μια χαρά δηλ.
Θελω να πιστευω οτι (τουλάχιστον οσοι συμμετεχουμε σε τετοια φόρουμ,και αρα ειμαστε 'μερακλήδες' αυτοκονητόβιοι) δεν θα θυσιάζαμε ενα καλό ελαστικο σε απόδοση για ενα άλλο φτηνοτερο και 'ό,τι νά'ναι'.
Δεν ειναι θεμα 'μασωμένου' η αγορα ελαστικου](που σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν σημαίνει πως είναι αναγκαστικά και υποδεέστερα) υπάρχουν και τα Maloya Futura Primato, Nokian NRe και Vredestein Hi-Trac.
εάν δεν είναι 'αναγκαστικα' υποδεεστερα (με την αυστηρη μαθηματική ερμηνεια της λέξεως 'αναγκαστική') είναι κατα 'πάσα πιθανότητα' υποδεέστερα.
Δοκίμασα κι'εγω κατι CEAT tornado παλιώτερα με το σκεπτικό ότι 'δεν υπάρχουνε κακα ελαστικα την σημερον ημέρα' αλλα γελάστικα.φίλε ioannina27: βρηκες πόσο ειναι το φαρδος τους τελικα;Γιατι δυσκολευομαι να πιστεψω ότι ειναι μόνο πέντε ίντσες.Ακομα και τα 185αρια θα ήτανε ήδη μπαλονιασμενα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
(που σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν σημαίνει πως είναι αναγκαστικά και υποδεέστερα) υπάρχουν και τα Maloya Futura Primato, Nokian NRe και Vredestein Hi-Trac.
εάν δεν είναι 'αναγκαστικα' υποδεεστερα (με την αυστηρη μαθηματική ερμηνεια της λέξεως 'αναγκαστική') είναι κατα 'πάσα πιθανότητα' υποδεέστερα.
Δοκίμασα κι'εγω κατι CEAT tornado παλιώτερα με το σκεπτικό ότι 'δεν υπάρχουνε κακα ελαστικα την σημερον ημέρα' αλλα γελάστικα.Αυτό ακριβώς υπονοώ και 'γω ... Εξ' άλλου, στις δοκιμές κατά ADAC επώνυμα λάστιχα είναι ΠΑΝΤΑ στην κορυφή, χωρίς αυτό να σημαίνει πως τα μεσαίου 'μπάτζετ' λάστιχα απέχουν παρασάγγας. Αυτά που παίρνουν χαμηλές βαθμολογίες τόσο από οργανισμούς που διεξάγουν αντίστοιχες δοκιμές, όσο και από τους χρήστες τους, είναι λάστιχα 'made in China' ή παρεμφερή ανεξέλικτα φθηνά προϊόντα-απομιμήσεις ακριβών. Τα ανωτέρω λάστιχα πάντως, δε νομίζω να είναι ανασφαλή, μάλλον το αντίθετο.
Υ.Γ.: τα Tornado πού τα βρήκες ;
EDIT (ioannina27) : Οι 15άρες του δικού μου τουλάχιστον Clio (2004) είναι 6άρες (αν δεν κάνω λάθος). Το πέρασμα σε 195/50 δεν ξέρω αν είναι οριακό ή λογικό, αλλά ένα επιπλέον μειονέκτημα είναι, πως μάλλον ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΧΙΟΝΙΟΥ, ένα σημαντικό μειονέκτημα, αν δεν θέλεις βέβαια να έχεις κι ένα δεύτερο σετ ζαντολάστιχων ...
-
Τα CEAT TORNADO ειναι ισπανικα,εταιρια αγορασμενη απο μια μεγαλη (νομιζω την πιρέλλι) και όχι απο τα καρφούρ και έτσι.Δεύτερη μαρκα,που κόστιζαν 10 ευρω φτηνότερα απο τα ποτέντζα η τετραδα,μη φανταστεις ότι ήταν στη μιση τιμη.
Αν ειναι εξαρες οι ζαντες του φίλου παραπάνω,ειναι ιδανικες για 195αρι λάστιχο.Εσυ τι του φορας στις δικές σου;
-
HUNTER
δίκιο έχεις αλλά όταν μια τετράδα έχει 850 και άλλα ίδιας διάστασης 650...το σκέφτεσαι...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
HUNTERδίκιο έχεις αλλά όταν μια τετράδα έχει 850 και άλλα ίδιας διάστασης 650...το σκέφτεσαι...
Να το σκεφτεσαι,δε λέω όχι,αλλα στην εξίσωση να μη μετρας μονο το άμεσο κερδος.Μπορει κατα τη χρηση να εχεις τεραστιο όφελος απο ενα καλό λαστιχο,που συγκρινόμενη με τα διακόσια ευρω να ειναι δυσανολογα μεγαλο.
Τρια ολόκληρα χρόνια (τουλάχιστον) θα αναγκαστεις να τα οδηγεις και να πονταρεις επάνω τους την ασφαλειά σου,ετσι δεν ειναι; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τα CEAT TORNADO ειναι ισπανικα,εταιρια αγορασμενη απο μια μεγαλη (νομιζω την πιρέλλι) και όχι απο τα καρφούρ και έτσι.Δεύτερη μαρκα,που κόστιζαν 10 ευρω φτηνότερα απο τα ποτέντζα η τετραδα,μη φανταστεις ότι ήταν στη μιση τιμη.
Αν ειναι εξαρες οι ζαντες του φίλου παραπάνω,ειναι ιδανικες για 195αρι λάστιχο.Εσυ τι του φορας στις δικές σου;(Ακόμη...) Τα εργοστασιακά του 185/55 PremiumContact ... Είναι ήδη ...34 μηνών ( ) και (αμέσως) μετά τα επόμενα Μέγαρα (ελπίζω τον Οκτώβρη...) θα τ' αλλάξω με 185/55 πάλι ...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
HUNTER
δίκιο έχεις αλλά όταν μια τετράδα έχει 850 και άλλα ίδιας διάστασης 650...το σκέφτεσαι...
Να το σκεφτεσαι,δε λέω όχι,αλλα στην εξίσωση να μη μετρας μονο το άμεσο κερδος.Μπορει κατα τη χρηση να εχεις τεραστιο όφελος απο ενα καλό λαστιχο,που συγκρινόμενη με τα διακόσια ευρω να ειναι δυσανολογα μεγαλο.
Τρια ολόκληρα χρόνια (τουλάχιστον) θα αναγκαστεις να τα οδηγεις και να πονταρεις επάνω τους την ασφαλειά σου,ετσι δεν ειναι;E δεν νομίζω ότι τα γερμανικά Fulda είναι τόσο χάλια....ούτως ή άλλως σε 1600αρι Μεγκάν θα μπουν...δεν θα πηγαίνει κ για αναβάσεις...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
δίκιο έχεις αλλά όταν μια τετράδα έχει 850 και άλλα ίδιας διάστασης 650...το σκέφτεσαι...Αν όμως δεν είσαι ευχαριστημένος τότε χάνεις τα 650
Δεν λέω ότι το ακριβό είναι το καλό, αλλά αν δεν κάνουν τη δουλειά που θέλεις, πρέπει να τα πληρώσεις από την αρχή.
-
Ηρθε η ωρα για αλλαγη ελαστικων και εχω μπερδευτει λιγακι...
Fiat Punto MK2 , διασταση 185/60/14.
Θελω κατι που να ζεσταινεται γρηγορα (κινουμε αρκετα μεσ'την πολη), να φρεναρει καλα, να μπορει να στριψει (αμα λαχει καμμια στιγμη διασκεδασης), και να ειναι ικανο στο βρεγμενο. Δεν με ενδιαφερουν θορυβοι κτλ.Μου προτεινανε αρκετα διαφορετικα ελαστικα:
Τoyo Proxes CF1
Dunlop SP SPort Fast Response
Bridgestone Turanza ER300
Michelin Energy
Uniroyal Tiger Paw Touring
Nokian HΑλλος λεει πχ οτι τα Τoyo ειναι σκληρα, αλλος οτι τα energy ειναι για πεταμα, αλλος οτι τα turanza θα αργουν να ζεσταθουν...
Ας κανουμε λοιπον μια ανακεφαλαιωση... (και καμμια ενδεικτικη τιμη δεν βλαπτει. Τα michelin και τα Uni πχ τα βρισκω 230
-
Tα energy και τα turanza βγάλτα από την λίστα σου... δεν είναι για απαιτητική οδήγηση.
-
Δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις... Πιο πολυ κινουμαι στην πολη. Απλα καμμια φορα θελω και λιγο διασκεδαση... Δεν θελω δηλαδη καποιο 100% σπορ ελαστικο...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....