-
Ολα αυτα μεχρι να περασω GSA μοτερ σε καποιο απ τα 2CVειδη
-
ωραίο το mehari.
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Ολα αυτα μεχρι να περασω GSA μοτερ σε καποιο απ τα 2CVειδηΠαίζεις βρώμικα, GeoKy... πολύ βρώμικα....
-
Παιζω το παιχνιδι σου παιζω Γιαγκο D-Jet
Το συγκεκριμενο mehari τωρα ειναι σε βιδες για ανακατασκευη, λεω να το κανω κοκκινο
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
:ysterical:Ολα αυτα μεχρι να περασω GSA μοτερ σε καποιο απ τα 2CVειδη
τότε να αγοράσεις το δεξιοτίμονο ami super που πουλάει ένας φίλος μου
-
Κωστας λεγεται;
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Κωστας λεγεται;ναι ο γνωστός...
Το πουλάει....
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Παιζω το παιχνιδι σου παιζω Γιαγκο D-JetΌταν θα νιώσεις την οργή του θηριώδους okrasa μου τότε θα είναι πολύ αργά, GeoKy... Πολύ αργά, το ακούς;
(ήδη έχω υποσχεθεί μια βρώμικη και αντιαθλητική κόντρα μέχρι τα 60χ.α.ω. με τον Σίργκους.... Μη σας χαλάω το thread, καλώς ήρθες και πάλι! )
-
Θα ρθει η ωρα που θα δεις την πισω πινακιδα μου D-Jet
Καλως σας βρηκα παιδια
-
Geoky...μην ασχολείσαι παιδί μου.
τα δικύλινδρα μοτέρ μας θα τον εξαφανίσουν...
-
γεια σας παιδια.σκεφτομαι να παρω ενα citroen c2 ειτε 1.4 ειτε 1.6 μεταχειρισμενο.τι μου προτεινετε, τι πρεπει να προσεξω, ποσο γενικως στοιχιζουν τα σερβις?ευχαριστω
-
Το C2 ειναι πολυ καλο αμαξακι, και αναλογα με την χρηση που θες θα ελεγα:
Αν σε τρωει το ποδι σου, και θες καποια καλα αλογα (ουτε πολα ουτε λιγα...) παρε το 1.6. Δεν ειναι saxo VTS αλλα δεν σερνεται κιωλας... Παει πολυ καλα. Φισικα εδω πρεπει να προσεξεις, οτι σε καθε αμαξακι της κατηγοριας... Δηλ να μην ειναι σκισμενο...
Το 1.4 ειναι ενα σβελτο οικονομικο και καλο αμαξι. Εγω που θελω να πιγαινω γρηγορα αλλα οι κοντρες και η οδηγηση στο οργειο δεν με πολυνιαζουν, αυτο θα επερνα.Για περισοτερα σχετικα με service και τα σχετικα υπαρχουν θεματα στο club.
Οτι και να παρεις καλα χλμ -
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
Αν σε τρωει το ποδι σου, και θες καποια καλα αλογα (ουτε πολα ουτε λιγα...) παρε το 1.6. Δεν ειναι saxo VTS αλλα δεν σερνεται κιωλας... Παει πολυ καλα.
125 αλογάκια δεν είναι λίγα...και από όσο ξέρω γυρνά καλά στα Μέγαρα...
-
Ο χρήστης bladerasas έγραψε:
γεια σας παιδια.σκεφτομαι να παρω ενα citroen c2 ειτε 1.4 ειτε 1.6 μεταχειρισμενο.τι μου προτεινετε, τι πρεπει να προσεξω, ποσο γενικως στοιχιζουν τα σερβις?ευχαριστωΤα σέρβις δεν είναι ακριβά, από αξιοπιστία από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερα τρανταχτό πρόβλημα. Ο 110αρης 1.6 είναι πολύ σωστός κινητήρας (φαντάσου ότι με εξέπληξε ευχάριστα σε C3 Sensodrive, άρα στο ελαφρύτερο C2 με χειροκίνητο κιβώτιο θα είναι ακόμα καλύτερος) και σε γενικές γραμμές οικονομικός για αυτά που προσφέρει.
Αν για κάτι θα είχα ενδοιασμούς, θα ήταν το ίδιο το αυτοκίνητο C2. Μικροί χώροι, δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει βέβαια. Βαλίτσα πάντως μόνο κάθετα χωράει, αλλιώς ρίχνεις καθίσματα...πίσω πρέπει να είναι το λιγότερο ευρύχωρο αυτοκίνητο που έχω κάτσει, σε σημείο που να αντέχω μόνο για καμιά βόλτα 10-20 χιλιομέτρων. Η ποιότητα εσωτερικού δεν δρέπει δάφνες, πόσο μάλλον για μεταχειρισμένο.
Αυτά από μένα, πες μας τιμές που βρήκες και τις απαιτήσεις σου, και επανερχόμαστε!
-
Σήμερα το απόγευμα θα λάβει τέλος η Πανελλαδική συγκέντρωση κατόχων λευκών και σκούρων Xsara Ελλάδος στην Θεσσαλονίκη. Κάποιο μέλη αποφάσισαν να παραμείνουν τελικά όλη την εβδομάδα στην Θεσσαλονίκη
-
λοιπον, επειδη εχω μπει στο αμαξι (βεβαια στην εκδοση 1.4 vtr) μπορω να πω οτι μου αρεσε αρκετα. το προηγουμενο μου αυτοκινητο ηταν μια alfa romeo 147 και εχοντας την ως μετρο συγκρισης μπορω να πω οτι το c2 με εντυπωσιασε (καμια σχεση με την 147 αλλα σε σχεση με κατι peugeot που ειδα βρισκεται πολυ μπροστα).αυτο που με καιει ειναι η καταναλωση και τα σερβις κα8ως η αλφα σ' αυτα στοιχιζει (γι' αυτο και την αλλαζω), ενω παραλληλα θα θελα κατι γρηγορο, γι' αυτο το λογο σκεφτομαι την εκδοση vts του c2.
τωρα θελω να παω, αφου μαθω περισσοτερα, να δω αυτα:
http://www.stoubos.gr/cars.php?manuid=71ενω εχω βρει και 2 προσφορες απο ιδιωτες στα 10500 και 10800 ευρω(θα μαθω περισσοτερα και θα σας ενημερωσω)
-
Να πω και εγω τα δικά μου...
Εφτασα τελικά στη Σουηδία, 21 ώρες μετά από την αναχώριση μου από τη Bologna και αφού άλλαξα θερμοστάτη σε ένα service Lancia-Alfa romeo. Η τοπική σιτροέν δεν ήθελε να μου το αλλάξει καθώς....δεν είχα ραντεβού. όσα χρήματα και αν προσπαθησα να τους δώσω αρνήθηκαν και έτσι πήγα στην Λαντσια οπου και έγιναν όλα όπως πρέπει χωρίς κανένα πρόβλημα από εκεί και πέρα.
Αρκετά χιλιόμετρα (περίπου 1300) και το αυτοκίνητο άψογο (βέβαια έχει νεα φρενα, αναρτηση, topmount, φουσκες ημιαξονιων, πισω γέφυρα..) και το μοτέρ δεν δείχνει να έχει παλιώσει καθόλου παρά τα 250,000κμ που έχει. Στην Autobahn κρατούσε τα 190 κοντερίσια (184 στο gps) ενώ πλεον η διαφορά στις ευρωπαικες βενζίνες είναι παραπάνω από εμφανής. Το αυτοκίνητο αρπάζει αμέσως, και η κατανάλωση είναι πολύ λιγότερη από την Ελλάδα.
Πολύ θετική εντύπωση ο μηχανικός μου, που μου τον σύστησε πριν μερικα χρονια ο προεδρος, ο οποίος με πήρε 3-4 τηλέφωνα μέχρι να μάθει οτι έλυσα το πρόβλημα. Αν δεν ήταν αυτός να μου πει πως να βγαλω το θερμοστατη και να συνεχίσω χωρίς φοβο ακόμα στην Ελλάδα θα είμουν...
Αυτα.!
-
-
-
χαίρομαι που το πρόβλημα λύθηκε και που ο κος Δημήτρης σε βοήθησε
Εγώ βρήκα προσωρινή λύση σε γκαράζ . Μακριά από το σπίτι μου αλλά τιμή ... αστεία...
Δεν θα το χρειάζομαι καθόλου το ami οπότε η απόσταση με δεν με ενοχλεί τόσο.
Αν δω ότι το να πηγαίνω και να το βάζω μπρος κάθε 15 μέρες θα είναι πρόβλημα τότε θα αναγκαστώ να δώσω το 100άρι και να το βάλω σε γκαράζ στη γειτονιά μου...
CITROËN FORUM