-
χωρις ιχνος πολεμικης,να ρωτησωαν το παλικαρι που ανακαλυπτει την 147,εχει ξαναοδηγησει γενικοτερα αλλο αυτοκινητο...γιατι μου μοιαζει λιγο παιζω και μαθαινω η υποθεση...και δεν βρισκω λογο να ψαχνομαστε στα τυφλα,αφου σε ενα συνεργειο σε 5 λεπτα με μια βολτα θα ξερει τι εχει.ας το δωσει μια βολτα σε εναν απο εμας τελος παντων...
-
Γιατρε (spiderman) δεν ψαχνόμαστε στα τυφλα,ούτε και προσποιούμαστε τους τηλε-μηχανικους (όπως νόμιζε ο εξυνάκιας φιλος παραπάνω)
απλά εκμεταλευόμαστε της δυνατότητες ενός φόρουμ για να βοηθήσει ο καθενας όσο μπορει τον άλλον.
Αυτο ειναι μια πλεονεκτηματαρα που δεν κανει να χανεται.Πρεπει να αποδίδει κατι,και να μην αφηνει κανεναν να μετατραπει σε ερμαιο καποιου πιθανου κακόβουλου μηχανικου,που αν σε βρει αδιάβαστο μπορει να ασελγησει πάνω σου -
+1 στον hunter
επειδη βρισκομαστε στην ελλαδα, και καποιος που δουλευει ως μηχανικος αυτοκινητων δε σημαινει απαραιτητα οτι κανει τη δουλεια του σωστα, προτιμησα να μοιραστω μαζι σας πριν επισκευτω το συνεργειο.τεσπα, δεν αναγκασα κανεναν να απαντησει, οσοι το εκαναν τους ευχαριστω οσοι δεν το καναν δικαιωμα τους...παντα φιλικα
-
φίλε bladerasas,
για μένα 3 πράγματα μπορεί να ισχύουν:
- Θεωρήσες ότι η 147 είναι ένα καθαρόαιμο sportscar, και προσπαθείς να την οδηγήσεις σαν να ήταν evo ή elise! Φυσικά και η 147 έχει μια σπορ οδική συμπεριφορά αναλογικά με την κατηγορία της (χάτσμπακ-οικογενειακό) αλλά δεν έιναι το απόλυτο όπλο!
Έτσι οι όποιες αποτυχίες της ερμηνεύονται από σένα ως 'βλάβες'.
-
Το αυτοκίνητο ίσως να είναι τρακαρισμένο (καλά καμουφλαρισμένο) με αποτέλεσμα κάποιες μικρές παραμορφώσεις στο σασί να δημιουργούν πρόβλημα στην συμπεριφορά του οχήματος.
-
Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να έχει επέμβει σε επιμέρους στοιχεία του αυτοκινήτου όπως ελατηρια, γωνίες κάμπερ-κάστερ, ελαστικά, φρένα ή ακόμα να υπάρχει μια μικρή βλάβη σε κρεμαργιέρ.
Όπως και να έχει, κανείς μηχανικός δεν θα μπορέσει πιστεύω να κάνει διάγνωση γιατί αυτό που έχεις δεν καταλογίζεται σαν βλάβη!
Η καλύτερη λύση είναι να παραβρέθείς σε κάποια συνάντηση του alfisti.gr, και να δώσεις να οδηγήσει το αμάξι σου κάποιος έμπειρος κάτοχος 147 (πριτίμησε κάποιον με μαμά 147) για να δει αν υπάρχουν διαφορές από το δικό του. Επίσης μπορεί κι εσύ να οδηγήσεις το δικό του ώστε να διαπιστώσεις κι εσύ τις όποιες διαφορές.
Αν δεν βρείτε διαφορές, τότε ισχύει το πρώτο. Αν βρέιτε τότε εξέτασε μήπως υπάρχει τρακάρισμα (υπάρχουν μηχανήματα που μπορεί να διαγνώσουν κάτι τέτοιο) και τέλος τσέκαρε τα επιμέρους στοιχεία της ανάρτησης.
Υ.Γ1. Το τσίριγμα στα φρένα είναι από τα οικολογικά τακάκια και δεν είναι βλάβη.
Υ.Γ2. Όπως σε κάθε αυτοκίνητο, προσπάθησε να επικεντρώνεσαι στα θετικά του και μην το ψειρίζεις. Όσο το ψειρίζεις τόσο θα βρίσκεις μικροπροβλήματα και θα χαλάς το κέφι σου για ασημαντη αφορμή!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
- Θεωρήσες ότι η 147 είναι ένα καθαρόαιμο sportscar, και προσπαθείς να την οδηγήσεις σαν να ήταν evo ή elise! Φυσικά και η 147 έχει μια σπορ οδική συμπεριφορά αναλογικά με την κατηγορία της (χάτσμπακ-οικογενειακό) αλλά δεν έιναι το απόλυτο όπλο!
Έτσι οι όποιες αποτυχίες της ερμηνεύονται από σένα ως 'βλάβες'.
Μπάμπη,απο που το συμπέρανες ετούτο;
-
από τις παρατηρήσεις που έκανε πάνω στην ευστάθεια του αυτοκινήτου σε στροφές και ειδικότερα τις τάσεις υποστροφής.
Πολλές φορές 'μυθοποιούμε' κάτι και όταν το αντιμετωπίσουμε ρεαλιστικά απογοητευόμαστε όχι επειδή αυτό το κάτι (η 147 εδώ) δεν είναι καλή, αλλά έπειδή είναι χειρότερη των προσδοκιών μας.
-
αυτο ακριβως που λεει ο babbis ηθελα να πω,απλα δεν ειχα ορεξη να γραφω ολο αυτο.ας δωσει το αμαξι σε καποιον ηδη κατοχο και βλεπει εντυπωσεις...
οστοσο εγραψα αυτο που εγραψα,απλα επειδη οταν καποιος λεει οτι υποστρεφει μια 147 η δεν εχει ευσταθεια,δυο πραγματα συμβαινουν..η μολις εχει ξεκαβαλησει μια exige η δεν εχει καβαλησει ποτε τιποτα...
-
συμφωνώ με τον γιατρό, αλλά θα προσθέσω μια ακόμα επιλογή:
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
οταν καποιος λεει οτι υποστρεφει μια 147 η δεν εχει ευσταθεια,δυο πραγματα συμβαινουν..η μολις εχει ξεκαβαλησει μια exige η δεν εχει καβαλησει ποτε τιποτα...
ή
να οδηγούσε κάτι 'συμβατικό' και μάλιστα συντηριτικά χωρίς σπορ διαθέσεις με αποτέλεσμα να μην έχει την εμπειρία για να οδηγεί σωστά επιθετικά κάνοντας λάθη στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου, και στις στροφές του κινητήρα. Μάλιστα λόγω αυτής της πιθανής 'απειρίας' να πιέζει παραπάνω το αυτοκίνητο από όσο αυτό αντέχει. -
Ή απλά να δεχτούμε ότι και η 147 είναι υποστροφική (όπως τα περισσότερα μπροστόβαρα & μπροστοκίνητα αυτοκίνητα).
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ή απλά να δεχτούμε ότι και η 147 είναι υποστροφική (όπως τα περισσότερα μπροστόβαρα & μπροστοκίνητα αυτοκίνητα).Oχι όπως τα περισσότερα,αλλα όπως ΟΛΑ
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ή απλά να δεχτούμε ότι και η 147 είναι υποστροφική (όπως τα περισσότερα μπροστόβαρα & μπροστοκίνητα αυτοκίνητα).
Oχι όπως τα περισσότερα,αλλα όπως ΟΛΑ
αλλά λιγότερη από όλα
-
Θα μπορούσε όντως να ειναι ρε Μπάμπη (που δεν το πιστευω),εαν τα ειχαμε οδηγησει όλα,και να επαιρνε αυτο το πολυπόθητο βραβειο που διεκδικεις.
Η ουσια όμως οτι ο φίλος παραπάνω εκανε μια διαπίστωση η οποία ειναι αληθινή (ώς όφειλε) και καθεται και ακούει οτι ξεκαβαλησε την εξίζ και αλλα τετοια κουφα.
Περιμενε (διότι έτσι ακουσε κ.λ.π) ενα μη-υποστροφικο αυτοκίνητο,το οδηγησε και διαπίστωσε οτι υποστρεφει.Το απολύτως προφανες. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ή απλά να δεχτούμε ότι και η 147 είναι υποστροφική (όπως τα περισσότερα μπροστόβαρα & μπροστοκίνητα αυτοκίνητα).
Oχι όπως τα περισσότερα,αλλα όπως ΟΛΑ
αλλά λιγότερη από όλα
Ποια 'όλα'?
-
το λεω απλα,μιας και βλεπω οτι φαινεται κουφο αυτο που ειπα,σκεπτομενος πως καποτε οδηγησα μια 145 1.3boxer και κοντεψα να σκοτωθω και ελεγα οτι φταει το αυτοκινητο γιατι ειχε πολλα μουτρα...το ιδιο αυτοκινητο περυσι το εδενα κομπο και το εκανα οτι ηθελα,και εμεινα καταενθουσιασμενος.ειναι τοσο δυσκολο για καποιον να καταλαβει οτι το πως κρινει ο καθενας το αμαξι του,ειναι σχετικο και της εμπειριας του?οταν αγορασα τη spider μου φανηκε βαρκα,χωρις κρατηματα,με υποστροφη,αφου προερχομουνα απο ενα Hgt abarth με ρυθμιζομενες koni και πολλα λεφτα επανω του...το ιδιο ισως θα μου φαινοτανε αν ημουν ασχετος και με το που την επαιρνα την πιεζα...τοσο απλο..εννοειται οτι η 47 υποστρεφει,οπως και ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητως κινησης του πλανητη γη..το που ,πως και ποσο εξαρταται απο το μυαλο την εμπειρια,και το ταλεντο του οδηγου...αν και αυτο φαινεται κουφο hunter,τοτε δεν ξερω ποσο καλυτερα να το εξηγησω..επιπλεον,καλες οι διαγνωσεις,αλλα το παλικαρι εχει φαει 5,μερες σχεδον εδω και αλλου,ρωτωντας,αντι να παει στο μαστορα να δει τι και πως..κατανοητα ελπιζω.
-
Δεν ειναι διαγνωσεις τεχνικου οι γνωμες στο φόρουμ φιλε μου,αλλα για όσο καποιος ρωταει και ζηταει βοήθεια ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να προσπαθούμε να του τη δωσουμε,με αυτη την απλή και συμβουλευτική φόρμα που αναγκαστικα προκύπτει απο ενα φόρουμ.
Το πότε θα πάει το παλικαρι στο μαστορα ειναι δικο του θεμαΔεν μπορω να καταλάβω το λόγο που εισαι τόσο αρνητικός σε αυτο,και να σου πώ την αλήθεια,δεν θα ψαξω και απεγνωσμενα για να βρω μια απάντηση σε αυτο.
καλώς ή κακώς (σου αρεσει-δεν σου αρεσει) εαν μπορω να προτεινω κατι σε κάποιον φιλο,θα το κανω
Τα παραπάνω περι υποκειμενικότητας στο αυτοκίνητο,γυρνα τρεις-τεσσερις σελίδες πίσω να δεις αμα τα ειπες πρωτος εσυ,ή αν προηγήθηκαν απο μενα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δεν ειναι διαγνωσεις τεχνικου οι γνωμες στο φόρουμ φιλε μου,αλλα για όσο καποιος ρωταει και ζηταει βοήθεια ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να προσπαθούμε να του τη δωσουμε,με αυτη την απλή και συμβουλευτική φόρμα που αναγκαστικα προκύπτει απο ενα φόρουμ.
Το πότε θα πάει το παλικαρι στο μαστορα ειναι δικο του θεμαΔεν μπορω να καταλάβω το λόγο που εισαι τόσο αρνητικός σε αυτο,και να σου πώ την αλήθεια,δεν θα ψαξω και απεγνωσμενα για να βρω μια απάντηση σε αυτο.
καλώς ή κακώς (σου αρεσει-δεν σου αρεσει) εαν μπορω να προτεινω κατι σε κάποιον φιλο,θα το κανω
Τα παραπάνω περι υποκειμενικότητας στο αυτοκίνητο,γυρνα τρεις-τεσσερις σελίδες πίσω να δεις αμα τα ειπες πρωτος εσυ,ή αν προηγήθηκαν απο μενα.
Ακριβώς έτσι...
-
μαγκες ευχαριστω για τη βοηθεια σας και το ενδιαφερον σας.Λοιπον, οπως ειχα αναφερει και σε προηγουμενα ποστς το αμαξι που οδηγουσα πριν ηταν ενα starlet '92 , το οποιο σιγουρα δεν εχει και τα καλυτερα κρατηματα, ενω περιστασιακα οδηγουσα και ενα 323f του 92-93, το οποιο εχει πολυ καλυτερη συμπεριφορα συγκριτικα( βεβαια ο κινητηρας ειναι για τα μπαζα).Ε, περιμενα η αλφα να ειναι καλυτερη καθως τα παραπανω αυτοκινητα δεν εχουν καμια φημη καλης οδηγικης συμπεριφορας ενω αντιθετως για την αλφα περιμενα πολλα περισσοτερα.Αλλωστε, γι' αυτο πηρα το συγκεκριμενο αμαξι και οχι ενα μικρο κλασης σταρλετ.Για τα περι οδηγικης ικανοτητας που διατυπωθηκαν παραπανω συμφωνω απολυτα, ομως εγω δεν οδηγουσα ουτε exige ουτε hgt προηγουμενως
υ.γ.να ανφερω οτι εμαθα οτι τα ελαστικα πυ φοραει ειναι για βροχη
-
Oντως η αρχικη διαθεση της ειναι υποστροφικη...Εχει τα κουμπια της για να μπορεσεις να την πας..Υπομονη και ορεξη χρειαζεται
-
Ωραία... και μετά την γνωμάτευση του οποιουδήποτε θεράπωντος Αλφαρομεολόγου, πήγαινε το αμάξι σου φίλε σε ένα συνεργείο να σου πουν ΑΝ υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι και πάνω απ' όλα μην τρελαίνεσαι.
Και εγώ όταν πρωτοπήρα το αμάξι ήμουν σχετικά άπειρος και υπήρχαν πολλά που με προβληματίζαν αλλά στην πορεία κατάλαβα ότι ή απλά ήταν ιδέα μου ή ήταν φυσιολογικά και εγώ τα μεγένθυνα στο μυαλό μου.
Περί υποστροφικότητας: Κινητήρας μπροστά, κίνηση μπροστά κατανομή 60-40 περίπου, έ το βιβλίο θεωρίας λέει υποστροφή. Εγώ θα σου πω ότι στην πορεία θα δεις ότι απλά θέλει τον τρόπο της για να είναι από ουδέτερη ως ακλόνητη ακόμα και υπερστροφική (άφημα γκάζι και στιγμιαίο δυνατό τσίμπημα φρένου - μην το δοκιμάσεις βέβαια πριν μάθεις καλύτερα το αμάξι σου).ΥΓ: Για να δεις πόσο ρόλο παίζει η ιδέα που έχεις στο μυαλό σου (placebo effect ε dr spiderman; ). Εγώ ήμουν 90% σίγουρος ότι είχα πρόβλημα στα ψαλίδια επειδή ένιωθα χαλαρό το εμπρός μέρος σε λίγα χιλλιόμετρα βέβαια. Το πήγα στο συνεργείο, μου είπε ότι μόνο τα πάνω έχουν πολύ μικρό τζόγο αλλά είναι αμελητέο σαν βλάβη. Πίστεψε με, αμέσως μετά δεν το ένιωσα ξανά 'χαλαρό'. Ήταν απλά στο μυαλό μου.
-
υ.γ.να αναφερω οτι εμαθα οτι τα ελαστικα πυ φοραει ειναι για βροχη
Φιλτατε και εγω συνιστω ενα ολικο ''checkup'' στο συνεργειο για να εισαι σιγουρος. Κατα δευτερον, το οτι φοραει βροχινα ελαστικα μου μοιαζει σαν πιθανη αιτια του προβληματος....
Οσο για την καταναλωση, οτι αμαξι και να εχεις ακομη και ενα απλο 1.4 αμα το ζοριζεις (ας το πουμε σβελτη οδηγηση) κλπ ακομη και αυτο θα σου καιει. Χαλαρα και οχι στην τσιτα συνεχεια διοτι μεσα στην πολη δεν εχει και πολυ νοημα
Εγω πιστευω αν αλλαξεις ελαστικα και στο δει και ενας καλος μηχανικος να ησυχασεις, θα ειναι ολα οκ
ΑLFA ROMEO FORUM