Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λερωμένο κάρτερ από λιπαντικό.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λερωμένο κάρτερ από λιπαντικό.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    1058
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ekatsaros last edited by

      Στο πολύ πρόσφατο service που έκανα, ο μηχανικός μου έδειξε ότι το κάρτερ ήταν λερωμένο εξωτερικά από λάδι, αλλά χωρίς καμία εμφανή διαρροή. Επιπλέον δεν υπήρχε απώλεια ποσότητας λαδιού μετά από 6 μήνες χρήσης. Η διάγνωσή του είναι ότι υπάρχει μια μικρή διαρροή που είτε οφείλεται στην τσιμούχα του κάρτερ, η οποία θα πρέπει να αποκολληθεί μαζί με το κάρτερ και να ξανακολληθεί με φλατζόκολα, ή στην τσιμούχα στροφάλου...

      Καθάρισε καλά την επιφάνεια του κάρτερ και πρότεινε να το ξαναδούμε σε λίγες μέρες...
      Το αυτοκίνητο είναι Golf V TSI GT sport με 140hp και σε λίγες μέρες κλείνει 10 χρόνια ζωής...
      Λογικές οι διαπιστώσεις του 'μάστορα'; Προτείνετε να τσεκάρω και κάτι επιπλέον;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        ekatsaros last edited by

        Στο πολύ πρόσφατο service που έκανα, ο μηχανικός μου έδειξε ότι το κάρτερ ήταν λερωμένο εξωτερικά από λάδι, αλλά χωρίς καμία εμφανή διαρροή. Επιπλέον δεν υπήρχε απώλεια ποσότητας λαδιού μετά από 6 μήνες χρήσης. Η διάγνωσή του είναι ότι υπάρχει μια μικρή διαρροή που είτε οφείλεται στην τσιμούχα του κάρτερ, η οποία θα πρέπει να αποκολληθεί μαζί με το κάρτερ και να ξανακολληθεί με φλατζόκολα, ή στην τσιμούχα στροφάλου...

        Καθάρισε καλά την επιφάνεια του κάρτερ και πρότεινε να το ξαναδούμε σε λίγες μέρες...
        Το αυτοκίνητο είναι Golf V TSI GT sport με 140hp και σε λίγες μέρες κλείνει 10 χρόνια ζωής...
        Λογικές οι διαπιστώσεις του 'μάστορα'; Προτείνετε να τσεκάρω και κάτι επιπλέον;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ekatsaros last edited by

          Στο πολύ πρόσφατο service που έκανα, ο μηχανικός μου έδειξε ότι το κάρτερ ήταν λερωμένο εξωτερικά από λάδι, αλλά χωρίς καμία εμφανή διαρροή. Επιπλέον δεν υπήρχε απώλεια ποσότητας λαδιού μετά από 6 μήνες χρήσης. Η διάγνωσή του είναι ότι υπάρχει μια μικρή διαρροή που είτε οφείλεται στην τσιμούχα του κάρτερ, η οποία θα πρέπει να αποκολληθεί μαζί με το κάρτερ και να ξανακολληθεί με φλατζόκολα, ή στην τσιμούχα στροφάλου...

          Καθάρισε καλά την επιφάνεια του κάρτερ και πρότεινε να το ξαναδούμε σε λίγες μέρες...
          Το αυτοκίνητο είναι Golf V TSI GT sport με 140hp και σε λίγες μέρες κλείνει 10 χρόνια ζωής...
          Λογικές οι διαπιστώσεις του 'μάστορα'; Προτείνετε να τσεκάρω και κάτι επιπλέον;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Αφού λες ότι δεν υπάρχει απώλεια ποσότητας, για τόσο λίγο εγώ δε θα ανησυχούσα και δε θα έκανα τίποτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              referravag last edited by

              Καλημέρα φίλε ekatsaros! Αν είναι τόσο μικρή διαρροή τότε σου συστήνω να χρησιμοποιήσεις ένα πρόσθετο λαδιού της Liqui Moly που αναζωογονεί τσιμούχες και ελαστομερή μέσα στον κινητήρα. Το πρόσθετο λέγεται Motor Oil Saver. Είχαμε κι εμείς μια μικρή διαρροή από κάποιο σημείο στο κάρτερ πολύ μικρή όμως. Δηλ κάτω στο γκαράζ δεν έχουμε βρει ποτέ κηλίδα λαδιού παρά μόνο μια μικρή γραμμή να έχει γλύψει επιφανειακά στο κάρτερ την οποία σκούπιζε ο μάστορας όταν το σήκωνε κάθε 10.000χλμ για να κάνει την αλλαγή λαδιών.

              Στην προ-προηγούμενη αλλαγή λαδιών είχαμε χρησιμοποιήσει το Motor Oil Saver (ένα μπουκαλάκι επαρκεί για 5 λίτρα λάδι) και έπειτα στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών που το είδα από κάτω, δεν είχε γλύψει καθόλου λάδι! Πράγμα που σημαίνει ότι έκανε δουλειά. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει η δράση του. Θα φανεί στην επόμενη αλλαγή λαδιών που κοντοζυγώνει. Δοκίμασέ το αν έχεις όντως τόσο μικρή διαρροή από το κάρτερ. Μπορεί να το βοηθήσει. Μόνο να υπολογίσεις ακριβώς πόσα ml θα ρίξεις. Απέφυγε την υπερδοσολογία.

              Επίσης αν είναι τόσο μικρή η διαρροή όπως στην περίπτωσή μας, δεν αξίζει να κατεβάσεις το κάρτερ για να κάνεις όλη την διαδικασία (καθαρισμός + νέα κόλλα)... Όσο αντέχει έτσι άστο. 😉

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ekatsaros last edited by

                Ο χρήστης referravag έγραψε:
                Καλημέρα φίλε ekatsaros! Αν είναι τόσο μικρή διαρροή τότε σου συστήνω να χρησιμοποιήσεις ένα πρόσθετο λαδιού της Liqui Moly που αναζωογονεί τσιμούχες και ελαστομερή μέσα στον κινητήρα. Το πρόσθετο λέγεται Motor Oil Saver. Είχαμε κι εμείς μια μικρή διαρροή από κάποιο σημείο στο κάρτερ πολύ μικρή όμως. Δηλ κάτω στο γκαράζ δεν έχουμε βρει ποτέ κηλίδα λαδιού παρά μόνο μια μικρή γραμμή να έχει γλύψει επιφανειακά στο κάρτερ την οποία σκούπιζε ο μάστορας όταν το σήκωνε κάθε 10.000χλμ για να κάνει την αλλαγή λαδιών.

                Στην προ-προηγούμενη αλλαγή λαδιών είχαμε χρησιμοποιήσει το Motor Oil Saver (ένα μπουκαλάκι επαρκεί για 5 λίτρα λάδι) και έπειτα στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών που το είδα από κάτω, δεν είχε γλύψει καθόλου λάδι! Πράγμα που σημαίνει ότι έκανε δουλειά. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει η δράση του. Θα φανεί στην επόμενη αλλαγή λαδιών που κοντοζυγώνει. Δοκίμασέ το αν έχεις όντως τόσο μικρή διαρροή από το κάρτερ. Μπορεί να το βοηθήσει. Μόνο να υπολογίσεις ακριβώς πόσα ml θα ρίξεις. Απέφυγε την υπερδοσολογία.

                Επίσης αν είναι τόσο μικρή η διαρροή όπως στην περίπτωσή μας, δεν αξίζει να κατεβάσεις το κάρτερ για να κάνεις όλη την διαδικασία (καθαρισμός + νέα κόλλα)... Όσο αντέχει έτσι άστο. 😉

                Σήμερα το πρωί πήγα πάλι να το δούμε... Πράγματι υπάρχει μια πολύ μικρή διαρροή από το σημείο που ενώνονται τα δύο μέρη του κάρτερ, η οποία δεν δημιουργεί σταγόνες ή ροή αλλά απλά φαίνεται να διαβρέχει ελαφρά την πίσω μεριά του κάρτερ. Ο μάστορας πρότεινε στην επόμενη αλλαγή να το ανοίξουμε και να ξαναβάλουμε φλατζόκολα ή να μην ασχοληθώ καθόλου μέχρι να γίνει κανονική διαρροή...(αν γίνει) Και αυτό που προτείνεις το χημικό ίσως είναι καλή ιδέα...Ελπίζω μόνο να μην επηρεάζει τις ιδιότητες του λαδιού καθώς ο TSI ειναι περίεργος κινητήρας με πολλές ιδιαιτερότητες και όχι κατάλληλος για πειράματα με το λιπαντικό του...
                Πιθανόν να μην κάνω και τίποτα για την ώρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr