-
Ενα skoda favorit '93 προσφατα αλλαξα εναλλακτη με καινουριο (ανακατασκευασμενο λογικα). Απο την πρωτη στιγμη ειχε προβληματικο regulator και τρεμοπαιζαν τα φωτα στο ρελαντι. Αφου τον αντικατεστησα με καινουριο και ακριβοτερο , παλι σε 2 μηνες εχω εντονο τρεμοπαιγμα στα φωτα στο ρελαντι.
Η ταση φορτισης που δινει ειναι 14,4 volts και ειναι σταθερη σε ολο το φασμα στροφων (εκτος του τρεμοπαιγματος που βλεπεις σε αναλογικο βολτομετρο εντονα στη βελονα).
Υπαρχει περιπτωση να εχει κατι ο εναλλακτης και να ''τρωει'' τον αυτοματο ? Παλι σημερα αντικατεστησα τον αυτοματο με καινουριο και το προβλημα λυθηκε, αλλα εχω την εντυπωση οτι θα ξαναγινει. Καποιος τροπος να ελεγξω αν φταιει ο εναλλακτης?
Με τον παλιο εναλλακτη τοσα χρονια 2 φορες μονο μου βγαλε προβλημα ο αυτοματος και τωρα προσφατα χαλασε εντελως ο εναλλακτης και τον αντικατεστησα.
Ποια η γνωμη σας? -
Ενα skoda favorit '93 προσφατα αλλαξα εναλλακτη με καινουριο (ανακατασκευασμενο λογικα). Απο την πρωτη στιγμη ειχε προβληματικο regulator και τρεμοπαιζαν τα φωτα στο ρελαντι. Αφου τον αντικατεστησα με καινουριο και ακριβοτερο , παλι σε 2 μηνες εχω εντονο τρεμοπαιγμα στα φωτα στο ρελαντι.
Η ταση φορτισης που δινει ειναι 14,4 volts και ειναι σταθερη σε ολο το φασμα στροφων (εκτος του τρεμοπαιγματος που βλεπεις σε αναλογικο βολτομετρο εντονα στη βελονα).
Υπαρχει περιπτωση να εχει κατι ο εναλλακτης και να ''τρωει'' τον αυτοματο ? Παλι σημερα αντικατεστησα τον αυτοματο με καινουριο και το προβλημα λυθηκε, αλλα εχω την εντυπωση οτι θα ξαναγινει. Καποιος τροπος να ελεγξω αν φταιει ο εναλλακτης?
Με τον παλιο εναλλακτη τοσα χρονια 2 φορες μονο μου βγαλε προβλημα ο αυτοματος και τωρα προσφατα χαλασε εντελως ο εναλλακτης και τον αντικατεστησα.
Ποια η γνωμη σας? -
Ενα skoda favorit '93 προσφατα αλλαξα εναλλακτη με καινουριο (ανακατασκευασμενο λογικα). Απο την πρωτη στιγμη ειχε προβληματικο regulator και τρεμοπαιζαν τα φωτα στο ρελαντι. Αφου τον αντικατεστησα με καινουριο και ακριβοτερο , παλι σε 2 μηνες εχω εντονο τρεμοπαιγμα στα φωτα στο ρελαντι.
Η ταση φορτισης που δινει ειναι 14,4 volts και ειναι σταθερη σε ολο το φασμα στροφων (εκτος του τρεμοπαιγματος που βλεπεις σε αναλογικο βολτομετρο εντονα στη βελονα).
Υπαρχει περιπτωση να εχει κατι ο εναλλακτης και να ''τρωει'' τον αυτοματο ? Παλι σημερα αντικατεστησα τον αυτοματο με καινουριο και το προβλημα λυθηκε, αλλα εχω την εντυπωση οτι θα ξαναγινει. Καποιος τροπος να ελεγξω αν φταιει ο εναλλακτης?
Με τον παλιο εναλλακτη τοσα χρονια 2 φορες μονο μου βγαλε προβλημα ο αυτοματος και τωρα προσφατα χαλασε εντελως ο εναλλακτης και τον αντικατεστησα.
Ποια η γνωμη σας? -
-
Γιάννη πρέπει να τον ανοίξεις και με γερό κολλητήρι 80-100 watt να ξανακολλήσεις τις ανορθώτριες, μάλλον κάποια έχει ψυχρή κόλληση.
Αν έχεις πολύμετρο μπορεία να τις ελέγξεις μια- μια βάζοντας το πολύμετρο στη θέση του βομβητή, πρέπει να περνάει ρεύμα από τη μια φορά και από την άλλη να κόβει, αν περνάει και από τις δύο φορές είναι καμμένη, σπάνια καίγονται, συχνότερα ξεκολλάνε από το ρεύμα που περνάει και τις ζεσταίνει. -
Έκανα μερικές δοκιμές με το Atos. Η παρακάνω κυματομορφή είναι με τον παλμογράφο συνδεδεμένο πάνω στα καλώδια της μπαταρίας αλλά το θετικό πόλο αποσυνδεδεμένο. Επίσης έχω τα μεγάλα φώτα αναμένα
Το ζητούμενο εδώ είναι τα βουναλάκια να έχουν λίγο πολύ το ίδιο υψος, να μήν δημιουργούνται κενά δηλαδή. Η συχνότητα που γράφει κάτω είναι λάθος γιατι το σήμα παίζει αρκετά και μπερδεύεται ο παλμογράφος. Η σωστή συχνότητα είναι λίγο παραπάνω απο 1 KHz καθώς το πλάτος του κάθε εξογκώματος είναι λίγο μικρότερο απο 1 ms. Η συχνότητα μεταβάλλεται με τις στροφές φυσικά, εδώ δουλεύει στο ρελαντί.
Η κυμάτωση (ripple) είναι περίπου 3 Volt peak to peak.
Η επόμενη κυματομορφή είναι με την μπαταρία συνδεδεμένη:
Η μπαταρία φιλτράρει την έξοδο του εναλλάκτη και πλέον γίνεται ευθεία γραμμή.
Αν κάνουμε ζούμ:
Η κυμάτωση είναι λιγότερο απο 100 mVolt peak to peak
Στο βίντεο του Scannerdanner ο εναλλάκτης με το χαλασμένο ανορθωτή έχει κυμάτωση πάνω απο 2 βόλτ με την μπαταρία συνδεδεμένη. Αν έβγαζε την μπαταρία θα γινόταν ο κακός χαμός, πιθανόν να άρχιζε να ρετάρει το αυτοκίνητο.
-
Δεν εχω την δυνατοτητα να μετρησω με παλμογραφο γιατι δεν εχω. Θα κανω τη δοκιμη να βγαλω το + την μπαταριας με τα φωτα ανοιχτα. Το λογικο ειναι να μην εχω τρεμοπαιγμα? Αν εχουν προβλημα οι διοδοι θα υπαρχει τρεμοπαιγμα?
-
Η δοκιμη βγαζοντας το θετικο πολο εγινε, δεν υπηρξε καμια απολυτως διαφορας ως προς τα φωτα(μεγαλη σκαλα).
-
Το προβλημα επανηλθε ξανα οχι τοσο εντονο οσο ηταν. Οποτε κατι παλι εφαγε τον αυτοματο. Επειδη βρισκομαι επαρχια και δεν θελω να παω σε μαστορα εδω, πειραζει αυτη η ασταθεια της τασης αν παραμεινει μεχρι να γυρισω πισω Αθηνα?
-
Χρειάζεται ενδελεχής μέτρηση του εναλλάκτη εκτός αυτοκινήτου, έλεγχος του ανορθωτη, έλεγχος κυμάτωσης υπο φορτίο καθώς και έλεγχος αντίστασης μόνωσης των περιελίξεων.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το προβλημα επανηλθε ξανα οχι τοσο εντονο οσο ηταν. Οποτε κατι παλι εφαγε τον αυτοματο. Επειδη βρισκομαι επαρχια και δεν θελω να παω σε μαστορα εδω, πειραζει αυτη η ασταθεια της τασης αν παραμεινει μεχρι να γυρισω πισω Αθηνα?Γιάννη άσε τις μετρήσεις και πιάσε και κόλλησε ξανά τις ανορθώτριες, με τα χρόνια έχουν μετατραπεί σε ψυχρές κολλήσεις, επίσης ο συλλέκτης που ακουμπάνε τα κάρβουνα να μην έχει νύχι περισσότερο από 0.5mm, για πολλά altenator υπάρχει ανταλλακτικός συλλέκτης, λύστον και πήγαινε στον Γκιόκα για ανταλλακτικά, ακόμα και γέφυρες με ανορθώτριες υπάρχουν, αυτόματος, ανορθώτριες, συλλέκτης και 2 ρουλεμάν δεν κοστίζουν πάνω από 70€ και γίνεται πρακτικά καινούργιο.
-
Πανο, εχω βαλει καινουριο (ισως ανακατασκευασμενο) δυναμο , δεν ειναι πανω απο 5 μηνες. Δεν θελω να ασχοληθω μονος μου γιατι θα πληρωνω κερατιατικα. Θελω οσο μπορω να το κυνηγησω με την εγγυηση, που ομως ο ηλεκτρολογος που το εβαλε το αποφευγει λεγοντας οτι φταιει η καλωδιωση του αυτοκινητου που φευγει απο το δυναμο. Εχει κτυπησει 3 αυτοματους ως τωρα. Τους 2 τους εχω πληρωσει, ο ενας στην εγγυηση.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
...που ομως ο ηλεκτρολογος που το εβαλε το αποφευγει λεγοντας οτι φταιει η καλωδιωση του αυτοκινητου που φευγει απο το δυναμο....Ένα καλώδιο είναι όλο κι όλο, αν δέν έχει κοπεί κάπου και οι άκρες είναι καλα σφιγμένες χωρίς οξείδωση τί πρόβλημα μπορεί να δημιουργεί?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
...που ομως ο ηλεκτρολογος που το εβαλε το αποφευγει λεγοντας οτι φταιει η καλωδιωση του αυτοκινητου που φευγει απο το δυναμο....
Ένα καλώδιο είναι όλο κι όλο, αν δέν έχει κοπεί κάπου και οι άκρες είναι καλα σφιγμένες χωρίς οξείδωση τί πρόβλημα μπορεί να δημιουργεί?
αυξημενη ωμικη αντισταση, εχει συμβει αρκετες φορες.
-
Ως λυση 'μπαλωμα' του προβληματος του ηλεκτρολογου που το τοποθετησε, ειναι να παρουμε ενα καλωδιο 4αρι οπως ειπε και να το παω απο την εξοδο του δυναμο προς το + της μπαταριας. Με το τροπο αυτο δεν θα ξανακαψει τον αυτοματο λεει… ποια η γνωμη σας?
http://tinypic.com/view.php?pic=2j3ogld&s=8
Η φωτο ειναι με το παλιο δυναμο(δεν εχω αυτο πανω τωρα, ειναι και χωρις το αντιπαρασιτικο φιλτρο) αλλα δειχνω με κοκκινο σημαδι το σημειο που μου ειπε να περασω το καλωδιο προς τη μπαταρια.
-
αν εχει προβλημα το καλωδιο πρεπει να το αλλαξετε, το κοστος ειναι πολυ μικρο για να το σκεφτεσε.
-
Δεν τιθεται περιορισμος κοστους απο πλευρας μου. Αλλα απο μεριας των μαστορων, δεν βγαζω ακρη… Ο ενας λεει καλωδιο, ο αλλος το καλωδιο ειναι καλο και εχει το καινουριο δυναμο προβλημα. Εντωμεταξυ μου αλλαζουν αυτοματους ασκοπα..
-
To μικρό το μπλέ του σκανδαλισμού δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από το χοντρό καώδιο, κυρίως η φύσα του και η επαφή του, με τη μίζα πως πας ?
Έχεις προβλήματα εμπλοκής της ? Θέλω να πως όταν γυρίζεις το κλειδί και βάζεις εμπρός, πιάνει πάντα αμέσως η μίζα ?
Την δίοδο με τον πυκνωτή την έχεις αλλάξει ποτέ ? Αν έχει καεί η δίοδος και επιστρέφει το ρεύμα είναι λογικό να την ακούνε οι αυτόματοι.
-
Κανενα προβλημα με τη μιζα, τσακμακι καθε στιγμη.
Τη διοδο με πυκνωτη, το κουτακι δηλαδη, δεν το εχουμε τοποθετησει στο νεο δυναμο. Οι επαφες ειναι ολες καθαρισμενες με σπευ επαφων και χωρις σκουρια. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Κανενα προβλημα με τη μιζα, τσακμακι καθε στιγμη.
Τη διοδο με πυκνωτη, το κουτακι δηλαδη, δεν το εχουμε τοποθετησει στο νεο δυναμο. Οι επαφες ειναι ολες καθαρισμενες με σπευ επαφων και χωρις σκουρια.Γιατί δεν το τοποθετήσατε ?
Δεν σας πονήρεψε που καίγεται συνέχεια ο αυτόματος ?
Ηλεκτρολογικο πρόβλημα με εναλλάκτη