Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiesta ecoboost 100 ή 125ps
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiesta ecoboost 100 ή 125ps
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    14
    54
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas1982 last edited by

      Καλημέρα και καλές γιορτές. Θα ήθελα τη γνώμη σας (κυρίως με βάση την εμπειρία σας) για το αν υπάρχει μεγάλη και ουσιαστική διάφορα ανάμεσα στις δυο εκδόσεις. Ρωτάω γιατι πρόσφατα επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της ford και ο πωλητής δε σταμάτησε να μου λέει πόσο δε φαίνεται η διάφορα και πόσο τζάμπα λεφτά ειναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andreas1982 last edited by

        Καλημέρα και καλές γιορτές. Θα ήθελα τη γνώμη σας (κυρίως με βάση την εμπειρία σας) για το αν υπάρχει μεγάλη και ουσιαστική διάφορα ανάμεσα στις δυο εκδόσεις. Ρωτάω γιατι πρόσφατα επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της ford και ο πωλητής δε σταμάτησε να μου λέει πόσο δε φαίνεται η διάφορα και πόσο τζάμπα λεφτά ειναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Δεν βρισκω το λογο οι εταιριες να επιμεινουν σε 3 κυλινδρους απο τη στιγμη που δεν κερδιζουν τιποτε σε καταναλωση,αν ειναι ενα ecoboost να γραφει 7-8αρια υπο πιεση,ας το κανει με 4 κυλινδρους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • A
            aikibill last edited by

            Λοιπόν ως κάτοχος του φιέστα 100 ίππων έχω να σου πω το εξής, στο σύντομο τεστ ντραιβ που έκανα με το αυτοκίνητο μου φάνηκε σούπερ και άνευ νοήματος οποιαδήποτε σκέψη για το ακριβότερο των 125( έτσι και αλλιώς κινούμε εντός πόλης).
            Ωστόσο αφού το αγόρασα διαπίστωσα έλλειμα τραβήγματος στο ρελαντί το οποίο δεν ξέρω αν υπάρχει η όχι στο 125αρι.
            Η συμβουλή οπότε ειναι να τεσταρεις και τα δυο αυτοκίνητα και να μπεις μέσα σε στενά αφήνοντας τα να τσουλησουν με δευτερα και να δεις πως συμπεριφέρονται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Το 125 έχει μικρότερο δισταγμό στο ρελαντί, αλλά κυρίως αρκετή περισσότερη δύναμη ψηλά. Ενώ το 100άρι αρχίζει να ξεψυχάει μετά τις 5000, το 125άρι τραβάει δυνατά ως τον κόφτη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                aikibill last edited by

                Ε και το 140αρι περισσότερη ακόμη και το st ακόμη περισσότερη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ken11
                  ken11 last edited by

                  Φιλος πηρε αυτη την προσφορα,του ειπανε παραδοση εντος 15-20 ημερων,εκτος αν βαλει κατι εξτρα παει +2 μηνες αναμονη,θελει εργοστασιακο συναγερμο η αισθητηρες παρκαρισματος για να μην πειραξουν το αυτοκινητο καθολου.Ειναι συμφερουσα η προσφορα για τον εξοπλισμο που δινουν?

                  Fiesta Titanium 5d 100ps

                  Αυτοματος κλιματισμος-EATC
                  ABS,EBD,ESP(περιλαμβανει Traction Control,Emergency Brake Assist,Hill Launch Assist)
                  9 Αεροσακοι
                  Ηλεκτρικο συστημα υποβοηθησης τιμονιου EPAS
                  Ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος-πισω
                  Kεντρικο κλειδωμα με τηλεχειρισμο
                  Εξωτερικοι καθρεφτες,ηλεκτρικα ρυθμιζομενοι και θερμαινομενοι
                  Προβολεις αλογονου εστιασμενης δεσμης με χρωμιωμενο διακοσμητικο
                  Φωτα ημερας Led
                  Προβολεις ομιχλης με χρωμιωμενο πλαισιο
                  Ραδιο-cd,οθονη 3,5'',6 ηχεια,χειρηστηρια στο τιμονι,bluetooth,θυρα USB & AUX
                  Συστημα SYNC
                  Κρυφος ατμοσφαιρικος φωτισμος(κοκκινη αποχρωση)
                  Καθισμα οδηγου ρυθμισμενο καθύψος
                  Ζαντες ελαφρου κραματος 16 ιντσων
                  Δερματινο τιμονι,λεβιε,λαβη χειροφρενου
                  Κεντρικη κονσολα με υποβραχιονιο
                  Συστημα Μy Key
                  Συστημα Auto start/stop
                  Trip computer
                  Συστημα EasyFuel
                  Mεταλλικο χρωμα

                  Service ανα 60.000,η 3 ετη καθε 20.000 η 1 ετος,5 χρονια εγγυηση,οδικη βοηθεια εφορου ζωης.
                  Τελικη τιμη 14.390€,με οφελος αποσυρσης & εκπτωση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    aikibill last edited by

                    θα μπορουσε και καλυτερη, οχι οτι ειναι κακη η τιμη.
                    Να παει με αυτην στα χερια και σε δευτερο εμπορο ford.
                    by the way αν δεν τον καιει να βαλει εξτρα τις 16αρες ζαντες απο τις 15αρες που ειναι στανταρ ποσο θα του κοψει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ken11
                      ken11 last edited by

                      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                      θα μπορουσε και καλυτερη, οχι οτι ειναι κακη η τιμη.
                      Να παει με αυτην στα χερια και σε δευτερο εμπορο ford.
                      by the way αν δεν τον καιει να βαλει εξτρα τις 16αρες ζαντες απο τις 15αρες που ειναι στανταρ ποσο θα του κοψει?

                      Δεν ρωτησε τι διαφορα τιμης εχουν 15αρες με 16αρες,το cruise control αξιζει τα λεφτα του σαν εξτραδακι η δεν εχει νοημα για τα 100ps? Για να μπορεσεις να πετυχεις καλυτερη καταναλωση σε ποιες στροφες πρεπει να αλλαζεις ταχυτητα με το 5αρι καπως μακρυ κιβωτιο?Η αξιοπιστια του σε τι επιπεδα κυμαινεται,του ειπανε 5 ετη εργοστασιακη εγγυηση,2 χρονια τα ηλεκτρικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Το cruise control έχει νόημα ασχέτως ιπποδυναμης εάν κάποιος κανει ταξίδια. Αν κυκλοφορείς Αθήνα δεν έχει νόημα. Η αξιοπιστία ειναι ουσιαστικά άγνωστη καθώς ο κινητήρας αυτός κυκλοφορεί μόνο τρία χρόνια. Όσο κυκλοφορεί πάντως δεν έχουν ακουστεί προβλήματα αξιοπιστίας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Η τιμη δεν ειναι άσχημη αν βάλεις όλα τα έξτρα που έχει το αυτοκίνητο, το ζήτημα ειναι τα θέλει όλα αυτά ο γνωστός σου;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                            Η αξιοπιστία ειναι ουσιαστικά άγνωστη καθώς ο κινητήρας αυτός κυκλοφορεί μόνο τρία χρόνια. Όσο κυκλοφορεί πάντως δεν έχουν ακουστεί προβλήματα αξιοπιστίας.

                            Είναι αρκετός ο καιρός πλέον που κυκλοφορεί και φαίνεται να τα πηγαίνει πολύ καλά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ken11
                              ken11 last edited by

                              Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                              Η τιμη δεν ειναι άσχημη αν βάλεις όλα τα έξτρα που έχει το αυτοκίνητο, το ζήτημα ειναι τα θέλει όλα αυτά ο γνωστός σου;

                              Αν εξαιρεσω το My Key,ισως τις 16αρες ζαντες,γενικα ναι θελει να παρει κατι καλοεξοπλισμενο.Βεβαια δεν ξερω τι 'δωρακια' του προτεινει η αντιπροσωπεια η αν μπορει να γινει καλυτερη τιμη με παζαρεμα.

                              Το εκανε test drive,τον ικανοποιησε οδηγικα,ευκολοδηγητο,καλο τιμονι,ο κινητηρας σβελτος,ησυχος,ανετο,ενταξει τα γνωστα μειον με ταμπουρο,λιγο γερασμενο εσωτερικο με την κονσολα και τα κουμπακια,η απουσια 6ης ταχυτητας(ολα πλεον 5ταχυτα ειναι,clio,polo,ibiza).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Η Titanium ειναι καλό εξοπλισμένη έτσι και αλλιώς. Για μένα το ζήτημα ειναι αν θέλει τα έξτρα η θέλει να του κόψει λεφτά η ίσως ακόμη καλύτερα παει στο 125 ίππων με αυτά τα λεφτά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ken11
                                  ken11 last edited by

                                  To σκεφτηκα αυτο για τα 125ps και θα ρωτησουμε την επομενη φορα ποια η διαφορα τιμης με τον ιδιο εξοπλισμο,αλλα μετα ανεβαινει η καταναλωση και υπαρχει μια επιφυλαξη για την αξιοπιστια λογω πιεσμενου μοτερ.

                                  Απο την αλλη πλευρα στα ιδια λεφτα περιπου βγαινει το polo highline 90ps TSI,με καλυτερο εσωτερικο,4κυλινδρο κινητηρα,δισκοφρενα στις πισω ροδες,ιδιες επιδοσεις/καταναλωσεις,δεν νομιζω ομως οτι υπαρχει ενδιαφερον λογω βαρετης σχεδιασης και συντομης αντικαταστασης απο νεο μοντελο,συν οτι πληρωνει +-100€ τελη κυκλοφοριας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr