- 
				
				
				
				
 Καλημέρα και καλές γιορτές. Θα ήθελα τη γνώμη σας (κυρίως με βάση την εμπειρία σας) για το αν υπάρχει μεγάλη και ουσιαστική διάφορα ανάμεσα στις δυο εκδόσεις. Ρωτάω γιατι πρόσφατα επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της ford και ο πωλητής δε σταμάτησε να μου λέει πόσο δε φαίνεται η διάφορα και πόσο τζάμπα λεφτά ειναι. 
- 
				
				
				
				
 Καλημέρα και καλές γιορτές. Θα ήθελα τη γνώμη σας (κυρίως με βάση την εμπειρία σας) για το αν υπάρχει μεγάλη και ουσιαστική διάφορα ανάμεσα στις δυο εκδόσεις. Ρωτάω γιατι πρόσφατα επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της ford και ο πωλητής δε σταμάτησε να μου λέει πόσο δε φαίνεται η διάφορα και πόσο τζάμπα λεφτά ειναι. 
- 
				
				
				
				
 Δεν βρισκω το λογο οι εταιριες να επιμεινουν σε 3 κυλινδρους απο τη στιγμη που δεν κερδιζουν τιποτε σε καταναλωση,αν ειναι ενα ecoboost να γραφει 7-8αρια υπο πιεση,ας το κανει με 4 κυλινδρους. 
- 
				
				
				
				
 Λοιπόν ως κάτοχος του φιέστα 100 ίππων έχω να σου πω το εξής, στο σύντομο τεστ ντραιβ που έκανα με το αυτοκίνητο μου φάνηκε σούπερ και άνευ νοήματος οποιαδήποτε σκέψη για το ακριβότερο των 125( έτσι και αλλιώς κινούμε εντός πόλης). 
 Ωστόσο αφού το αγόρασα διαπίστωσα έλλειμα τραβήγματος στο ρελαντί το οποίο δεν ξέρω αν υπάρχει η όχι στο 125αρι.
 Η συμβουλή οπότε ειναι να τεσταρεις και τα δυο αυτοκίνητα και να μπεις μέσα σε στενά αφήνοντας τα να τσουλησουν με δευτερα και να δεις πως συμπεριφέρονται.
- 
				
				
				
				
 Το 125 έχει μικρότερο δισταγμό στο ρελαντί, αλλά κυρίως αρκετή περισσότερη δύναμη ψηλά. Ενώ το 100άρι αρχίζει να ξεψυχάει μετά τις 5000, το 125άρι τραβάει δυνατά ως τον κόφτη. 
- 
				
				
				
				
 Ε και το 140αρι περισσότερη ακόμη και το st ακόμη περισσότερη. 
- 
				
				
				
				
 Φιλος πηρε αυτη την προσφορα,του ειπανε παραδοση εντος 15-20 ημερων,εκτος αν βαλει κατι εξτρα παει +2 μηνες αναμονη,θελει εργοστασιακο συναγερμο η αισθητηρες παρκαρισματος για να μην πειραξουν το αυτοκινητο καθολου.Ειναι συμφερουσα η προσφορα για τον εξοπλισμο που δινουν? Fiesta Titanium 5d 100ps Αυτοματος κλιματισμος-EATC 
 ABS,EBD,ESP(περιλαμβανει Traction Control,Emergency Brake Assist,Hill Launch Assist)
 9 Αεροσακοι
 Ηλεκτρικο συστημα υποβοηθησης τιμονιου EPAS
 Ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος-πισω
 Kεντρικο κλειδωμα με τηλεχειρισμο
 Εξωτερικοι καθρεφτες,ηλεκτρικα ρυθμιζομενοι και θερμαινομενοι
 Προβολεις αλογονου εστιασμενης δεσμης με χρωμιωμενο διακοσμητικο
 Φωτα ημερας Led
 Προβολεις ομιχλης με χρωμιωμενο πλαισιο
 Ραδιο-cd,οθονη 3,5'',6 ηχεια,χειρηστηρια στο τιμονι,bluetooth,θυρα USB & AUX
 Συστημα SYNC
 Κρυφος ατμοσφαιρικος φωτισμος(κοκκινη αποχρωση)
 Καθισμα οδηγου ρυθμισμενο καθύψος
 Ζαντες ελαφρου κραματος 16 ιντσων
 Δερματινο τιμονι,λεβιε,λαβη χειροφρενου
 Κεντρικη κονσολα με υποβραχιονιο
 Συστημα Μy Key
 Συστημα Auto start/stop
 Trip computer
 Συστημα EasyFuel
 Mεταλλικο χρωμαService ανα 60.000,η 3 ετη καθε 20.000 η 1 ετος,5 χρονια εγγυηση,οδικη βοηθεια εφορου ζωης. 
 Τελικη τιμη 14.390€,με οφελος αποσυρσης & εκπτωση
- 
				
				
				
				
 θα μπορουσε και καλυτερη, οχι οτι ειναι κακη η τιμη. 
 Να παει με αυτην στα χερια και σε δευτερο εμπορο ford.
 by the way αν δεν τον καιει να βαλει εξτρα τις 16αρες ζαντες απο τις 15αρες που ειναι στανταρ ποσο θα του κοψει?
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης Aikibill έγραψε: 
 θα μπορουσε και καλυτερη, οχι οτι ειναι κακη η τιμη.
 Να παει με αυτην στα χερια και σε δευτερο εμπορο ford.
 by the way αν δεν τον καιει να βαλει εξτρα τις 16αρες ζαντες απο τις 15αρες που ειναι στανταρ ποσο θα του κοψει?Δεν ρωτησε τι διαφορα τιμης εχουν 15αρες με 16αρες,το cruise control αξιζει τα λεφτα του σαν εξτραδακι η δεν εχει νοημα για τα 100ps? Για να μπορεσεις να πετυχεις καλυτερη καταναλωση σε ποιες στροφες πρεπει να αλλαζεις ταχυτητα με το 5αρι καπως μακρυ κιβωτιο?Η αξιοπιστια του σε τι επιπεδα κυμαινεται,του ειπανε 5 ετη εργοστασιακη εγγυηση,2 χρονια τα ηλεκτρικα. 
- 
				
				
				
				
 Το cruise control έχει νόημα ασχέτως ιπποδυναμης εάν κάποιος κανει ταξίδια. Αν κυκλοφορείς Αθήνα δεν έχει νόημα. Η αξιοπιστία ειναι ουσιαστικά άγνωστη καθώς ο κινητήρας αυτός κυκλοφορεί μόνο τρία χρόνια. Όσο κυκλοφορεί πάντως δεν έχουν ακουστεί προβλήματα αξιοπιστίας. 
- 
				
				
				
				
 Η τιμη δεν ειναι άσχημη αν βάλεις όλα τα έξτρα που έχει το αυτοκίνητο, το ζήτημα ειναι τα θέλει όλα αυτά ο γνωστός σου; 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης Aikibill έγραψε: 
 Η αξιοπιστία ειναι ουσιαστικά άγνωστη καθώς ο κινητήρας αυτός κυκλοφορεί μόνο τρία χρόνια. Όσο κυκλοφορεί πάντως δεν έχουν ακουστεί προβλήματα αξιοπιστίας.Είναι αρκετός ο καιρός πλέον που κυκλοφορεί και φαίνεται να τα πηγαίνει πολύ καλά. 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης Aikibill έγραψε: 
 Η τιμη δεν ειναι άσχημη αν βάλεις όλα τα έξτρα που έχει το αυτοκίνητο, το ζήτημα ειναι τα θέλει όλα αυτά ο γνωστός σου;Αν εξαιρεσω το My Key,ισως τις 16αρες ζαντες,γενικα ναι θελει να παρει κατι καλοεξοπλισμενο.Βεβαια δεν ξερω τι 'δωρακια' του προτεινει η αντιπροσωπεια η αν μπορει να γινει καλυτερη τιμη με παζαρεμα. Το εκανε test drive,τον ικανοποιησε οδηγικα,ευκολοδηγητο,καλο τιμονι,ο κινητηρας σβελτος,ησυχος,ανετο,ενταξει τα γνωστα μειον με ταμπουρο,λιγο γερασμενο εσωτερικο με την κονσολα και τα κουμπακια,η απουσια 6ης ταχυτητας(ολα πλεον 5ταχυτα ειναι,clio,polo,ibiza). 
- 
				
				
				
				
 Η Titanium ειναι καλό εξοπλισμένη έτσι και αλλιώς. Για μένα το ζήτημα ειναι αν θέλει τα έξτρα η θέλει να του κόψει λεφτά η ίσως ακόμη καλύτερα παει στο 125 ίππων με αυτά τα λεφτά. 
- 
				
				
				
				
 To σκεφτηκα αυτο για τα 125ps και θα ρωτησουμε την επομενη φορα ποια η διαφορα τιμης με τον ιδιο εξοπλισμο,αλλα μετα ανεβαινει η καταναλωση και υπαρχει μια επιφυλαξη για την αξιοπιστια λογω πιεσμενου μοτερ. Απο την αλλη πλευρα στα ιδια λεφτα περιπου βγαινει το polo highline 90ps TSI,με καλυτερο εσωτερικο,4κυλινδρο κινητηρα,δισκοφρενα στις πισω ροδες,ιδιες επιδοσεις/καταναλωσεις,δεν νομιζω ομως οτι υπαρχει ενδιαφερον λογω βαρετης σχεδιασης και συντομης αντικαταστασης απο νεο μοντελο,συν οτι πληρωνει +-100€ τελη κυκλοφοριας. 
		
		Fiesta ecoboost 100 ή 125ps
		
	
 
			
		