-
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά,
Αφού εγκατέλειψα την ιδέα αγοράς μεταχειρισμένου, πλέον είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Οι βασικές προϋποθέσεις για την αγορά είναι:
- Χώροι (κυρίως σε πορτ-μπαγκάζ), λόγω παιδιού
- Οικονομία σε καύσιμο αλλά και σε τέλη κυκλοφορίας
- Ασφάλεια
- Άνετη οδήγηση / ταξίδι για οδηγό και συνεπιβάτες
- Μέχρι 1200cc-1300cc
- Χαμηλό τεκμήριο
- Μέχρι 12,000-12,500 ευρώ.
Μου πρότειναν να δω τα Peugeot 208, Toyota Yaris, Hyundai i20 και Kia Rio, με το τελευταίο να με κερδίζει καλύτερα. Επίσης μου είπαν να πάω σε πετρέλαιο. Διάβασα και για το Renault 900cc το οποίο μου φαίνεται εντάξει, αλλά ακούω και για ηλεκτρολογικά προβλήματα της Renault. Όσον αφορά το Yaris δεν έχω δει το καινούριο, αλλά τα παλιά από πορτ-μπαγάζ είναι τρομερή απογοήτευση.
Επειδή έχω μαύρα μεσάνυχτα από αυτοκίνητα και δεν ξέρω τι να προσέξω θα ήθελα την καθοδήγησή σας.
Εσείς τι έχετε να προτείνετε με βάση την εμπειρία σας και τις προτιμήσεις σας;Ευχαριστώ
-
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά,
Αφού εγκατέλειψα την ιδέα αγοράς μεταχειρισμένου, πλέον είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Οι βασικές προϋποθέσεις για την αγορά είναι:
- Χώροι (κυρίως σε πορτ-μπαγκάζ), λόγω παιδιού
- Οικονομία σε καύσιμο αλλά και σε τέλη κυκλοφορίας
- Ασφάλεια
- Άνετη οδήγηση / ταξίδι για οδηγό και συνεπιβάτες
- Μέχρι 1200cc-1300cc
- Χαμηλό τεκμήριο
- Μέχρι 12,000-12,500 ευρώ.
Μου πρότειναν να δω τα Peugeot 208, Toyota Yaris, Hyundai i20 και Kia Rio, με το τελευταίο να με κερδίζει καλύτερα. Επίσης μου είπαν να πάω σε πετρέλαιο. Διάβασα και για το Renault 900cc το οποίο μου φαίνεται εντάξει, αλλά ακούω και για ηλεκτρολογικά προβλήματα της Renault. Όσον αφορά το Yaris δεν έχω δει το καινούριο, αλλά τα παλιά από πορτ-μπαγάζ είναι τρομερή απογοήτευση.
Επειδή έχω μαύρα μεσάνυχτα από αυτοκίνητα και δεν ξέρω τι να προσέξω θα ήθελα την καθοδήγησή σας.
Εσείς τι έχετε να προτείνετε με βάση την εμπειρία σας και τις προτιμήσεις σας;Ευχαριστώ
-
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά,
Αφού εγκατέλειψα την ιδέα αγοράς μεταχειρισμένου, πλέον είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Οι βασικές προϋποθέσεις για την αγορά είναι:
- Χώροι (κυρίως σε πορτ-μπαγκάζ), λόγω παιδιού
- Οικονομία σε καύσιμο αλλά και σε τέλη κυκλοφορίας
- Ασφάλεια
- Άνετη οδήγηση / ταξίδι για οδηγό και συνεπιβάτες
- Μέχρι 1200cc-1300cc
- Χαμηλό τεκμήριο
- Μέχρι 12,000-12,500 ευρώ.
Μου πρότειναν να δω τα Peugeot 208, Toyota Yaris, Hyundai i20 και Kia Rio, με το τελευταίο να με κερδίζει καλύτερα. Επίσης μου είπαν να πάω σε πετρέλαιο. Διάβασα και για το Renault 900cc το οποίο μου φαίνεται εντάξει, αλλά ακούω και για ηλεκτρολογικά προβλήματα της Renault. Όσον αφορά το Yaris δεν έχω δει το καινούριο, αλλά τα παλιά από πορτ-μπαγάζ είναι τρομερή απογοήτευση.
Επειδή έχω μαύρα μεσάνυχτα από αυτοκίνητα και δεν ξέρω τι να προσέξω θα ήθελα την καθοδήγησή σας.
Εσείς τι έχετε να προτείνετε με βάση την εμπειρία σας και τις προτιμήσεις σας;Ευχαριστώ
-
Πετρέλαιο, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και πιο αξιόπιστο .
-
Ο χρήστης charavge έγραψε:
...................Μου πρότειναν να δω τα Peugeot 208, Toyota Yaris, Hyundai i20 και Kia Rio, με το τελευταίο να με κερδίζει καλύτερα...........Θα σου πούνε την γνώμη τους αρκετοί φιλοι εδώ μέσα , θα σου την έλεγα και γω αλλά μόλις είδα ότι σε κέρδισε το Ριο ..... δε μπορώ να πω τίποτα...........
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
...................Μου πρότειναν να δω τα Peugeot 208, Toyota Yaris, Hyundai i20 και Kia Rio, με το τελευταίο να με κερδίζει καλύτερα...........
Θα σου πούνε την γνώμη τους αρκετοί φιλοι εδώ μέσα , θα σου την έλεγα και γω αλλά μόλις είδα ότι σε κέρδισε το Ριο ..... δε μπορώ να πω τίποτα...........
Σου φαίνεται λάθος επιλογή; Εσύ τι θα επέλεγες;
Πες μου τη γνώμη σου. Για αυτό άλλωστε ρώτησα...@aggelooos2000
Μου είπαν πετρέλαιο γιατί θα κάνει περισσότερα χιλιόμετρα η μηχανή του χωρίς προβλήματα. -
Αν θέλεις πορτμπαγκάζ τότε δες το Fabia TSI.
Αν θέλεις τις καλύτερες ρεπρίζ τότε δες το Punto Twinair. -
Παιδια οικογενεια, φορτωμα,κλπ,κλπ......diesel!
-
Σε αυτα τα λεφτα και οικογενειακο με χωρους πρεπει να διαλεξεις ενα εκ των
skoda rapid
peugeot 301/citroen elysse
seat leon
Απο εμενα skoda rapid δαγκωτο! -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Παιδια οικογενεια, φορτωμα,κλπ,κλπ......diesel!κ όχι σουπερμινι αλλα μικρομεσαίο (ή το rapid).
με 15 εως 16χλρ υπάρχουν το rapid, το c4, το i30, το ceed, το megane κ το καινουργιο leon.
Από αυτά εγώ θα έπαιρνα ή το megane ή τo καινουργιο leon μια κ εχουν καλύτερους κινητήρες (συγκριτικά με τα άλλα) -
Ρε παιδιά, ο άνθρωπος λέει μέχρι 12 χιλιάρικα, μέχρι 1300 κυβικά και κοιτάζει supermini.
Πού κολλάει το Rapid με τα 4.48m (τουλάχιστον έχει αξιόλογο μοτέρ) και ο υπερτάφος το 301 με τα 72 άλογα; -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Ρε παιδιά, ο άνθρωπος λέει μέχρι 12 χιλιάρικα, μέχρι 1300 κυβικά και κοιτάζει supermini.
Πού κολλάει το Rapid με τα 4.48m (τουλάχιστον έχει αξιόλογο μοτέρ) και ο υπερτάφος το 301 με τα 72 άλογα;1oν δεν ειπε οτι ψαχνει σουπερμινι, ειπε του προτειναν 208, yaris κλπ
Κι εμεις του προτεινουμε καθαρα οικογενειακα.
Το rapid ειναι μεσα σε ολα τα κριτηρια που εχει θεσει.
Το 301 εχει 82 αλογα. Με αυτη τη λογικη και το 208 ταφος ειναι. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Ρε παιδιά, ο άνθρωπος λέει μέχρι 12 χιλιάρικα, μέχρι 1300 κυβικά και κοιτάζει supermini.
Πού κολλάει το Rapid με τα 4.48m (τουλάχιστον έχει αξιόλογο μοτέρ) και ο υπερτάφος το 301 με τα 72 άλογα;Το rapid ειναι μεσα σε ολα τα κριτηρια που εχει θεσει.
Το 301 εχει 82 αλογα. Με αυτη τη λογικη και το 208 ταφος ειναι.12 χιλιάρικα έχει το rapid?
Αν πούμε ότι το 208 ειναι κάπως ελαφρύτερο, η αναλογία ίππων το καθιστά λιγότερο τάφο από το 301.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
C3 Picasso diesel στα 14000-15000 € αλλά είναι 1600 cc
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
12 χιλιάρικα έχει το rapid?
Sent from my Neo V using Tapatalk11 χλρ εχει το 1.2 tsi με τους 85 ίππους κ κανά 800αρι παραπανω με τους 105 (κ με esp,clima, ηλεκτρικα παραθυρα κτλ στανταρ)
-
Skoda roomster απο μενα. Μακραν πιο καταλληλο για οικογενεια απο τα σενταν, κινητηρες τουρμπο οποτε απο δυναμη κατι γινεται (εξεαιρεση ο 1,2 ντιζελ που ειναι μονο για πολη) κι απο χωρους μια χαρα χωρις να ξεφευγει σε μηκος. Αν δεν κανεις πολλα χλμ ειδικα ο 1,2 tsi (85 ή 105 αλογα) πιστευω πως θα σε καλυψει.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
12 χιλιάρικα έχει το rapid?
Sent from my Neo V using Tapatalk11 χλρ εχει το 1.2 tsi με τους 85 ίππους κ κανά 800αρι παραπανω με τους 105 (κ με esp,clima, ηλεκτρικα παραθυρα κτλ στανταρ)
Με όφελος απόσυρσης όμως ε?
Κι επίσης, χωρίς τα σχετικά έξοδα, όσο πιο λιτό γίνεται (όχι μεταλλικό κτλ κτλ)...και φυσικά όπως είπες με τα 86 άλογα. Αυτό το λες τάφο η ούτε αυτό?Εγώ βέβαια αλλα διαβάζω για την τιμολόγηση του:
Τιμές Skoda Rapid:
Rapid 1.2 TSI 86ps Active : 11.990€ Rapid 1.2 TSI 86ps Ambition : 13.090€
Rapid 1.2 TSI 86ps Elegance : 13.990€
Rapid 1.2 TSI 105ps Active : 13.390€ Rapid 1.2 TSI 105ps Ambition : 13.890€
Rapid 1.2 TSI 105ps Elegance : 14.790€
Rapid 1.4 TSI 122ps Active DSG : 15.790€
Rapid 1.4 TSI 122ps Ambition DSG : 16.290€
Rapid 1.4 TSI 122ps Elegance DSG : 17.290€
Rapid 1.6 TDI Diesel 105ps Active : 14.990€
Rapid 1.6 TDI Diesel 105ps Ambition : 16.090€
Rapid 1.6 TDI Diesel 105ps Elegance : 16.990€*Οι τιμές του Skoda Rapid περιλαμβάνουν όφελος αποσυρσης
Τελικά μάλλον δεν ειναι μέσα στα όρια που λέει το παλικάρι ε?
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
- καλως ή κακώς οταν λεμε τιμες πια αναφέρουμε τις τιμες με αποσυρση, αφού στην κανουν δώρο ή σε βαζουν να πληρώσεις 200 ευρώ (αν σε βρουν μποσικο)
- το 86αρι rapid εγώ δεν το λεω τάφο. Είναι πολύ πιο γρήγορο από όλο τον ατμοσφαιρικό αμεσο ανταγωνισμό σε 1,2 ή 1,4 όπως το 301, aveo κτλ ή κ τα supermini όπως το 208 1,2 ή κ ο 1,4 με τα θεόκοντα σασμαν των 32χλμ/1000στροφές . Αν εσύ το λες τάφο, συγκριτικά με ποιο το λες? γιατί το αμαξι σε επιδόσεις δεν εχει καμια σχεση με το 1,2 301. K σε τίποτα άλλο όμως δεν εχει σχέση με το 301 αφού είναι πολύ ανώτερο αμάξι
- η τιμή του είναι 12χλρ. Λάθος θυμόμουν. Μάλλον 11 εχει το 301?
-
Ο χρήστης charavge έγραψε:
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά,Αφού εγκατέλειψα την ιδέα αγοράς μεταχειρισμένου, πλέον είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Οι βασικές προϋποθέσεις για την αγορά είναι:
- Χώροι (κυρίως σε πορτ-μπαγκάζ), λόγω παιδιού
- Οικονομία σε καύσιμο αλλά και σε τέλη κυκλοφορίας
- Ασφάλεια
- Άνετη οδήγηση / ταξίδι για οδηγό και συνεπιβάτες
- Μέχρι 1200cc-1300cc
- Χαμηλό τεκμήριο
- Μέχρι 12,000-12,500 ευρώ.
Μου πρότειναν να δω τα Peugeot 208, Toyota Yaris, Hyundai i20 και Kia Rio, με το τελευταίο να με κερδίζει καλύτερα. Επίσης μου είπαν να πάω σε πετρέλαιο. Διάβασα και για το Renault 900cc το οποίο μου φαίνεται εντάξει, αλλά ακούω και για ηλεκτρολογικά προβλήματα της Renault. Όσον αφορά το Yaris δεν έχω δει το καινούριο, αλλά τα παλιά από πορτ-μπαγάζ είναι τρομερή απογοήτευση.
Επειδή έχω μαύρα μεσάνυχτα από αυτοκίνητα και δεν ξέρω τι να προσέξω θα ήθελα την καθοδήγησή σας.
Εσείς τι έχετε να προτείνετε με βάση την εμπειρία σας και τις προτιμήσεις σας;Ευχαριστώ
Φίλε, επειδή η πρώτη προτεραιότητά σου είναι το πορτμπαγκάζ, καλύτερα να κοιτάξεις skoda octavia 12tsi 105, skoda rapid 12tsi 86, fiat linea 13diesel 95. Υπάρχουν στο car.gr ετοιμοπαράδοτα μέχρι 13000 ευρώ και πλήρη εξοπλισμό (esp, 6 αερόσακους και a/c)...
-
Από τα μοντέλα που αναφέρεις έχω εμπειρία από το Peugeot 208 (το οποίο αγόρασα πριν 10 μήνες) και το Rio (το οποίο ζαχάρωνα πριν καταλήξουμε στο Peugeot). Και στις δύο περιπτώσεις αναφέρομαι στα μοντέλα diesel. Η επιλογή για το 208 βασίστηκε κυρίως στην πιο μοντέρνα εικόνα του (αν και όπως βλέπω εσύ προτιμάς το Rio) αλλά και το γεγονός ότι τα Κορεάτικα αυτοκίνητα έχουν γενικά μεγαλύτερο πρόβλημα στην τιμή μεταπώλησης. Η γνώμη μου για τα ερωτήματα που βάζεις είναι:
- Οι χώροι του Peugeot είναι τυπικοί για την κατηγορία του (supermini). Φοβάμαι ότι για να βρεις σημαντικά καλύτερους χώρους θα πρέπει να ανέβεις κατηγορία (μικρομεσαίο). Εγώ βέβαια μέχρι στιγμής δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στις μετακινήσεις μου (με την γυναίκα μου και ένα παιδί δημοτικού) ακόμη και στα πολύ μεγάλα ταξίδια που έκανα εντός Ελλάδας). Αν βέβαια θα έπρεπε να φορτώσω καροτσάκι υποθέτω ότι θα υπήρχε πρόβλημα.
- Diesel με κλειστά μάτια. Η οικονομία στην χρήση του δεν συγκρίνεται με τίποτε. Έχουμε επίσης στην οικογένεια ένα μικρό βενζινοκίνητο (Kia Picanto 1.1) το οποίο έχει σημαντικά μεγαλύτερη κατανάλωση. Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε την διαφορά τιμής του diesel έναντι της βενζίνης και την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας το Peugeot έχει σχεδόν το μισό κόστος ανά χιλιόμετρο. Τα μοντέλα diesel είναι ακριβότερα αλλά με μια τυπική χρήση θα κάνεις απόσβεση σε 2-3 χρόνια. Επίσης, είμαι σίγουρος ότι τα βενζινοκίνητα θα έχουν σημαντικά χαμηλότερη τιμή μεταπώλησης λόγω μεγάλης ζήτησης των πετρελαιοκίνητων.
- Για το θέμα (παθητικής) ασφάλειας δεν μπορεί κάποιος να πει πολλά πράγματα. Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι συνήθως πεντάστερα αλλά εγώ δεν είμαι πεπεισμένος ότι αυτό αντιστοιχεί σε μια πραγματική βελτίωση της ασφάλειας τους.
- Τα ταξίδια που έχω κάνει ήταν άνετα. Εννοείται βέβαια ότι όσο ανεβαίνεις σε κατηγορία θα βελτιώνεται και η άνεση.
- – 7. Τα πράγματα μπερδεύονται λίγο γιατί σε αυτά τα επίπεδα τιμής δεν θα έχεις πολλές επιλογές. Λάβε υπόψη ότι στις τιμές καταλόγου θα πρέπει να προσθέσεις 1000-1500 ευρώ για τα διάφορα έξοδα.
Αγορά αυτοκινήτου Diesel ή 900cc?