-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα την βοήθειά σας όσο αφορά τα εισοδήματα που πρέπει να έχουμε δηλώσει στην εφορία (πχ για να έχεις ένα 2λιτρο αμάξι) και πληροφορίες όσο αφορά τα νέα τέλη κυκλοφορίας. Στην ουσία, ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός 1800-2000 κυβικών αμάξι και θέλω να μάθω τι παίζει με τις φορολογίες,τα εισοδήματα και τα τέλη. Θέλω να είμαι καλυμμένος απ' όλες τις απόψεις με άλλα λόγια. Αν το θέμα έχει ξανά-συζητηθεί, ζητάω συγνώμη αλλά δεν βρήκα κάτι που να με καλύπτει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Επαμεινώνδας -
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα την βοήθειά σας όσο αφορά τα εισοδήματα που πρέπει να έχουμε δηλώσει στην εφορία (πχ για να έχεις ένα 2λιτρο αμάξι) και πληροφορίες όσο αφορά τα νέα τέλη κυκλοφορίας. Στην ουσία, ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός 1800-2000 κυβικών αμάξι και θέλω να μάθω τι παίζει με τις φορολογίες,τα εισοδήματα και τα τέλη. Θέλω να είμαι καλυμμένος απ' όλες τις απόψεις με άλλα λόγια. Αν το θέμα έχει ξανά-συζητηθεί, ζητάω συγνώμη αλλά δεν βρήκα κάτι που να με καλύπτει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Επαμεινώνδας -
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα την βοήθειά σας όσο αφορά τα εισοδήματα που πρέπει να έχουμε δηλώσει στην εφορία (πχ για να έχεις ένα 2λιτρο αμάξι) και πληροφορίες όσο αφορά τα νέα τέλη κυκλοφορίας. Στην ουσία, ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός 1800-2000 κυβικών αμάξι και θέλω να μάθω τι παίζει με τις φορολογίες,τα εισοδήματα και τα τέλη. Θέλω να είμαι καλυμμένος απ' όλες τις απόψεις με άλλα λόγια. Αν το θέμα έχει ξανά-συζητηθεί, ζητάω συγνώμη αλλά δεν βρήκα κάτι που να με καλύπτει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Επαμεινώνδας -
Καινούργιο ? μεταχειρισμένο και αν ναι ποσο ετών ?
-
Aσε τα δίλιτρα!!!! Ελλάδα δε ζεις;;;; Δεν................
-
Καταρχήν δεν ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα αυτά που ισχύουν τώρα μπορεί να πάψουν να ισχύουν οποιαδήποτε στιγμή και συνήθως οι όποιες αλλαγές για καλό δεν είναι. Άρα εγγύηση καμία και καλύτερα πάρε τα μέτρα σου.
Πρέπει μεν να ξεκαθαρίσεις αν μιλάς για καινούργιο ή μτχ και του πότε γιατί θα δεις ότι κάνει διαφορά.
Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να μπορείς να δικαιολογήσεις που βρήκες τα λεφτά για να το πάρεις (πόθεν έσχες). Μπορεί να τα έβγαλες μέσα στη χρονιά οπότε όλα καλά, το δηλώνεις στη φορολογική σου δήλωση ή να τα μάζευες χρόνια οπότε θα πρέπει να τα δικαιολογήσεις με ανάλωση κεφαλαίου. Ή δωρεά αλλά τότε έχεις χασούρα 10% λόγω φόρου. Ίσως γίνεται και με γονική παροχή.
Κάθε χρόνο έχεις τεκμήριο. Δηλαδή ένα ποσό προαποφασισμένο που υποτίθεται αντιστοιχεί στα ετήσια έξοδα του αυτοκινήτου. Το πώς υπολογίζεται αυτό αλλάζει συχνά τα τελευταία χρόνια αλλά έχει σχέση με κυβικά και παλαιότητα. Αν όλα σου τα τεκμήρια (διαβίωση, σπίτια, σκάφη, πισίνες, αυτοκίνητα) είναι παραπάνω από όσα δηλώνεις σαν εισόδημα θεωρείται ότι βγάζεις παραπάνω και τα κρύβεις και φορολογείσαι με βάση τα τεκμήρια και όχι το εισόδημα που δήλωσες!
Τέλη κυκλοφορίας πληρώνεις κάθε χρόνο. Επίσης εξαρτώνται πολύ από τα κυβικά και από τα 1800 στα 2000 υπάρχει ένα μεγάλο σκαλοπάτι που κάνει τα 2000+ κάπως απαγορευτικά. Επίσης για τα 2000+ (1929+ για την ακρίβεια) αν είναι σχετικά νέο πληρώνεις και έκτακτη εισφορά που μπορεί και να μην ισχύει πια....
Επιπλέον έχεις ασφάλιση, Κτεο κάθε 2 χρόνια, τακτική συντήρηση, λάστιχα, αμορτισέρ και άλλα κατά καιρό και ότι τύχει.... ζημιά, τρακάρισμα κλπ. Και καύσιμα φυσικά, διόδια, πάρκινγκ και κλήσεις. -
Σας ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας. Αυτή την στιγμή έχω ένα Golf 1.4 και σκοπεύω να το δώσω για να πάρω ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Το αν θα το πάρω καινούργιο - καινούργιο ή μεταχειρισμένο ακόμα παίζεται. Για την ώρα κλείνω προς κάποιο ελαφρώς μεταχειρισμένο, αλλά σε καλή κατάσταση. Ευκαιρίες υπάρχουν πολλές απ' όσο βλέπω. Το θέμα είναι οτι με τις συνεχείς αλλαγές που κάνει το κράτος, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος τι θα μου ξημερώσει αύριο. Όλο έκτατες εισφορές ζητάνε και γενικά ζητάνε...Για να γίνω ίσως πιο σαφής, το αμάξι που κλείνω και με ενδιαφέρει είναι το SLK που είναι 1.8 . Πάνω σε αυτό, στο περίπου τι εισόδημα πρέπει να δηλώνεις για να θεωρείτε οτι το αμάξι μπορείς να το συντηρήσεις και να μην επηρεάσει τα τεκμήρια;;;
-
Σίγουρος ποτέ δε θα είσαι για το αύριο.... οπότε φύλα πισινές.
Αν το αυτοκίνητο θα είναι πάνω από 5 ετών έχει έκπτωση στο τεκμήριο κατά 30%. Για αυτό λέμε πρέπει να πεις του πότε είναι.
Με το υπάρχον σύστημα ένα 1800 έχει 4000 τα πρώτα 1200κυνικά και 600 για κάθε 100 κυβικά=7600 ευρώ (αν >5 ετών 5320). Τα 2000 είχαν 8800. Με το επόμενο σύστημα που θα ισχύσει μάλλον λίγο λιγότερο.
Στο συνολικό σου τεκμήριο θα προστεθεί και τεκμήριο του αυτοκινήτου (που ήταν 5200 για το Golf, λιγότερο αν παλιό και θα είναι 7600 για το 1800). Καθώς δεν ξέρουμε ούτε το εισόδημά σου ούτε τα άλλα σου τεκμήρια δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα σε επηρεάσει ή όχι. Αν έχεις δηλωμένο εισόδημα μεγαλύτερο από το άθροισμα των τεκμηρίων δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις παραπάνω φόρο. Αν όμως είσαι εργένης και μένεις με τους γονείς σου τότε το τεκμήριό σου τώρα είναι 3000 διαβίωσης+5200 το Γκολφ=8200. Αν δηλώνεις >8200 όλα οκ δεν σου κοστίζει τίποτα. Κάνε τους υπολογισμούς σου. -
Σ' ευχαριστώ πολύ onyx ! . Ήσουν απόλυτα κατατοπιστικός και αναλυτικός στις απαντήσεις σου. Αν χρειαστώ κάτι νέο, θα επανέλθω παιδιά. Ευχαριστώ και πάλι.
-
Δεν ξέρω αν ακόμη ισχύει. Όταν είχα ένα Golf 1800cc τα 900 κυβικά ανήκαν στον πατέρα μου και τα άλλα 900 σε εμένα και γλύτωνα το τεκμήριο.
-
Αυτά τα κόλπα τα ενδοοικογενειακά δεν ισχύουν πια. Το χρεώνονται όλο το τεκμήριο όλοι οι συνιδιοκτήτες....
-
onyx κάτι ακόμα. Αυτά που ρώτησα περι κυβικών και εισοδήματος, υπάρχει κάποια σελίδα του υπουργείου που να τα εξηγεί; Δηλαδή στα τόσα κυβικά πρέπει να έχεις τόσο εισόδημα, ώστε να μην πληρώσεις τεκμήριο κτλ;
-
@ epas
δες στην κεντρικη σελιδα 4 τροχων.
Εχει πινακακι και για τελη και τεκμηρια αναλογως κυβισμου-ρυπων παλαιοτητας -
Σχετικά με το δίλιτρο σκέφτηκα κάτι που ίσως μπορεί να γίνει. Αγοράζεις ένα δίλιτρο πχ Fiesta με 4500 ευρώ. Βρίσκεις ένα μοτέρ 1600 της κακιάς ώρας και το αγοράζεις και χτυπάς στο δίλιτρο μοτέρ τα νούμερα του 1600cc. Δηλώνεις στο μηχανολογικό πως άλλαξες μοτέρ από 2000 σε 1600 και πληρώνεις τέλη για 1600. Γίνεται αυτό;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Σχετικά με το δίλιτρο σκέφτηκα κάτι που ίσως μπορεί να γίνει. Αγοράζεις ένα δίλιτρο πχ Fiesta με 4500 ευρώ. Βρίσκεις ένα μοτέρ 1600 της κακιάς ώρας και το αγοράζεις και χτυπάς στο δίλιτρο μοτέρ τα νούμερα του 1600cc. Δηλώνεις στο μηχανολογικό πως άλλαξες μοτέρ από 2000 σε 1600 και πληρώνεις τέλη για 1600. Γίνεται αυτό; -
Η παρανομια ειναι πριν την σκεψη η μετα την εκτελεση του σχεδιου ???
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Σχετικά με το δίλιτρο σκέφτηκα κάτι που ίσως μπορεί να γίνει. Αγοράζεις ένα δίλιτρο πχ Fiesta με 4500 ευρώ. Βρίσκεις ένα μοτέρ 1600 της κακιάς ώρας και το αγοράζεις και χτυπάς στο δίλιτρο μοτέρ τα νούμερα του 1600cc. Δηλώνεις στο μηχανολογικό πως άλλαξες μοτέρ από 2000 σε 1600 και πληρώνεις τέλη για 1600. Γίνεται αυτό;Όχι γιατί όταν θα πας στο ΚΤΕΟ και δουν τα καυσαέρια θα το υποψιαστούν.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτά τα κόλπα τα ενδοοικογενειακά δεν ισχύουν πια. Το χρεώνονται όλο το τεκμήριο όλοι οι συνιδιοκτήτες....μια χαρα ισχυουν μην παραπληροφορεις αν δεν ξερεις σε παρακαλω.ισχυει η ανταποδειξη .αν η μεταβιβαση γινει κανονικα με πληρωμη τελων μεταβιβασης ,δηλωση του ν 105 στην εφορια ,υπαρχει διπλωμα οδηγησης,εισοδηματα κλπ τοτε μια χαρα ισχυει η 'συνιδιοκτησια' στα αμαξια.
εαν μεταβιβασω εγω στην γιαγια μου που ειναι 90 δεν εχει διπλωμα κλπ ,χωρις δηλωση ν 105 τοτε ναι μπορει να θεωρηθει πλασματικη,εικονικη η μεταβιβαση -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Σχετικά με το δίλιτρο σκέφτηκα κάτι που ίσως μπορεί να γίνει. Αγοράζεις ένα δίλιτρο πχ Fiesta με 4500 ευρώ. Βρίσκεις ένα μοτέρ 1600 της κακιάς ώρας και το αγοράζεις και χτυπάς στο δίλιτρο μοτέρ τα νούμερα του 1600cc. Δηλώνεις στο μηχανολογικό πως άλλαξες μοτέρ από 2000 σε 1600 και πληρώνεις τέλη για 1600. Γίνεται αυτό;Μπορείς επίσης να πάρεις ένα 1600 και να πληρώνεις τέλη για 1600 και να .... κλέψεις ένα δίλιτρο για να κυκλοφορείς , έτσι θα πληρώνεις τέλη για 1600 και θα κυκλοφορείς με το κλεμμένο. ΕΑν δε θές να πληρώνεις καθόλου τέλη , πουλάς το 1600 και κυκλοφορείς μόνο με το κλεμμένο
-
Mια σκέψη έκανα μη βαράτε
Εισόδημα και τέλη για νέο αμάξι