Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεκρός ο Marco Simoncelli :( ...
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Νεκρός ο Marco Simoncelli :( ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Μοτοσικλέτα
    39
    75
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      govus last edited by

      Κρίμα, ήταν μόλις 24ων και είχε την ατυχία, να φύγει το κράνος από το κεφάλι του ...
      Η είδηση...
      Η στιγμή του δυστυχήματος

      Youtube Video

      ...και λίγες πληροφορίες για τον ίδιο...

      (εντιτ: μόλις τώρα είδα, πως έχει αναφερθεί στα 'διάφορα νέα' της ...F1, οπότε, αν θέλετε, διαγράψτε το...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        govus last edited by

        Κρίμα, ήταν μόλις 24ων και είχε την ατυχία, να φύγει το κράνος από το κεφάλι του ...
        Η είδηση...
        Η στιγμή του δυστυχήματος

        Youtube Video

        ...και λίγες πληροφορίες για τον ίδιο...

        (εντιτ: μόλις τώρα είδα, πως έχει αναφερθεί στα 'διάφορα νέα' της ...F1, οπότε, αν θέλετε, διαγράψτε το...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          govus last edited by

          Κρίμα, ήταν μόλις 24ων και είχε την ατυχία, να φύγει το κράνος από το κεφάλι του ...
          Η είδηση...
          Η στιγμή του δυστυχήματος

          Youtube Video

          ...και λίγες πληροφορίες για τον ίδιο...

          (εντιτ: μόλις τώρα είδα, πως έχει αναφερθεί στα 'διάφορα νέα' της ...F1, οπότε, αν θέλετε, διαγράψτε το...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            joe-bar-team last edited by

            τουλάχιστον εφυγε ενώ εκανε αυτο που αγαπούσε.

            η μεγαλύτερη παρηγοριά αυτη ειναι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              djalma last edited by

              Μεγάλη μαλακία . Κρίμα το παλικάρι... Οι εντουαρτς και ροσσι τον πατησανε... Ο ροσσι ηταν κολλητος του .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Μα πώς γινεται να του φυγει το κράνος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nek last edited by

                  σχολια στο νετ λενε οτι ηταν λυποθυμος ή κατι τετοιο, πρωτου το χτυπησουνε.
                  παντως μια μοτοσυκλετα κυριολεκτικα τον πλακωσε πανω στη συγκρουση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    blinkys last edited by

                    Κρίμα ρε γμτ .

                    Από τους πιο αγαπημένους μου οδηγούς και στα μάτια μου μελλοντικός πρωταθλητής.

                    R.I.P Marco

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Είδα κάμποση από την μετάδοση του BBC και στην συνέντευξη με τον Randy Mamola, έλεγε πως είχε τις αισθήσεις του όταν τον είδαν οι γιατροί, και ο αγώνας ακυρώθηκε ενώ η κατάστασή του ήταν κρίσιμη (critical).
                      Είδα την σύγκρουση αρκετές φορές και σε αργή κίνηση: ήταν από τα πολύ σπάνια σε σφοδρότητα ατυχήματα.
                      Βγαίνοντας από την στροφή (που είπαν ότι την παίρνουν με 3η , οπότε φανταστείτε και ταχύτητα γύρω στα 160-180 χλμ μίνιμουμ... ), έχασε τον έλεγχο και έκανε highsiding και ήρθε με όλα τα χιλιόμετρα στις ρόδες του Edwards και του Rossi.
                      To κράνος του, το κεφάλι του δηλαδή, έπεσε στις ρόδες των δύο, γι' αυτό και έσπασε στην άκρη και μετά πετάχτηκε μακριά, ενώ ο Marco έμεινε πάνω στην πίστα.
                      Βλέποντάς το σε αργή κίνηση, δύσκολα να μην σκεφτείς το χειρότερο σενάριο, αν δεν ήταν νεκρός, το πιθανότερο ήταν να έμενε σοβαρά ανάπηρος, μην ξεχνάμε πως το πιο ευπαθές σημείο για έναν αναβάτη είναι ο λαιμός του μιας και εκεί δεν υπάρχει καμία προστασία (στους αγώνες αυτοκινήτου, υπάρχει ευτυχώς το HANS που προστατεύει τον αυχένα). Το χτύπημα που δέχτηκε στο κεφάλι, ήταν ασύλληπτο, δύσκολα θα την έβγαζε καθαρή, ακόμη κι αν το κράνος δεν έφευγε από πάνω του.
                      Η μεγάλη ειρωνία , είναι πως όλη την χρονιά έλεγαν πως ο Simoncelli οδηγούσε επικίνδυνα (ειδικά μετά την σύγκρουση με τον Pedrosa) και τώρα, έχασε αυτός την ζωή του, χωρίς ουσιαστικά να κάνει κάτι επικίνδυνο, απλώς έχασε τον έλεγχο. Τραγικό.

                      Τα MotoGP έγιναν πολύ φτωχότερα σήμερα, αφού έχασαν μια ιδιαίτερη προσωπικότητα και έναν μεγάλο πρωταγωνιστή του μέλλοντος. Όσοι τον είχαν δει και στην εμφάνιση στα superbikes, με την Aprilia, καταλαβαίνουν πως μιλάμε για πολύ μεγάλο ταλέντο, που χάθηκε άδοξα.

                      RIP Marco.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        efthymis last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tala last edited by

                          R.I.P. Marco οδήγα ψηλά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Κρίμα ρε γμτ...

                            Το κράνος δεν κατάλαβα αν του έφυγε πριν τη σύγκρουση με τους άλλους ή μετάκ αν ο θάνατος οφείλεται σε αυτό. Άκουσα πάντως ότι ο ένας τον χτύπησε στην πλάτη και ο ρόσσι του πάτησε το χέρι. Γεγονός ότι λίγα θα μπορούσαν να κάνουν εκεί για να τον αποφύγουν.

                            Γιατί όμως δεν άφησε απλά το μηχανάκι να φύγει τέρμα αριστερά έξω από την πίστα? Τι παίχτηκε εκεί?

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              joe-bar-team last edited by

                              (πιθανοτερο ειναι να τον χτύπησε στον αυχένα-κεφάλι ο Ρόσσι... μολις ειδα φώτο απο εμπρος και μαλλον κατά εκεί κλινω... πιθανό να σταματήσουν και οι 2 που συνεπλάκησαν...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Δε θα ήθελα με τίποτα να ειμαι στη θέση του Edwards και του Rossi αυτή τη στιγμή...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tractioner last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                  Είδα κάμποση από την μετάδοση του BBC και στην συνέντευξη με τον Randy Mamola, έλεγε πως είχε τις αισθήσεις του όταν τον είδαν οι γιατροί, και ο αγώνας ακυρώθηκε ενώ η κατάστασή του ήταν κρίσιμη (critical).
                                  Είδα την σύγκρουση αρκετές φορές και σε αργή κίνηση: ήταν από τα πολύ σπάνια σε σφοδρότητα ατυχήματα.
                                  Βγαίνοντας από την στροφή (που είπαν ότι την παίρνουν με 3η , οπότε φανταστείτε και ταχύτητα γύρω στα 160-180 χλμ μίνιμουμ... ), έχασε τον έλεγχο και έκανε highsiding και ήρθε με όλα τα χιλιόμετρα στις ρόδες του Edwards και του Rossi.
                                  To κράνος του, το κεφάλι του δηλαδή, έπεσε στις ρόδες των δύο, γι' αυτό και έσπασε στην άκρη και μετά πετάχτηκε μακριά, ενώ ο Marco έμεινε πάνω στην πίστα.
                                  Βλέποντάς το σε αργή κίνηση, δύσκολα να μην σκεφτείς το χειρότερο σενάριο, αν δεν ήταν νεκρός, το πιθανότερο ήταν να έμενε σοβαρά ανάπηρος, μην ξεχνάμε πως το πιο ευπαθές σημείο για έναν αναβάτη είναι ο λαιμός του μιας και εκεί δεν υπάρχει καμία προστασία (στους αγώνες αυτοκινήτου, υπάρχει ευτυχώς το HANS που προστατεύει τον αυχένα). Το χτύπημα που δέχτηκε στο κεφάλι, ήταν ασύλληπτο, δύσκολα θα την έβγαζε καθαρή, ακόμη κι αν το κράνος δεν έφευγε από πάνω του.
                                  Η μεγάλη ειρωνία , είναι πως όλη την χρονιά έλεγαν πως ο Simoncelli οδηγούσε επικίνδυνα (ειδικά μετά την σύγκρουση με τον Pedrosa) και τώρα, έχασε αυτός την ζωή του, χωρίς ουσιαστικά να κάνει κάτι επικίνδυνο, απλώς έχασε τον έλεγχο. Τραγικό.

                                  Τα MotoGP έγιναν πολύ φτωχότερα σήμερα, αφού έχασαν μια ιδιαίτερη προσωπικότητα και έναν μεγάλο πρωταγωνιστή του μέλλοντος. Όσοι τον είχαν δει και στην εμφάνιση στα superbikes, με την Aprilia, καταλαβαίνουν πως μιλάμε για πολύ μεγάλο ταλέντο, που χάθηκε άδοξα.

                                  RIP Marco.

                                  Κρίμα για τον Μαρκο σκλήρο να χάνονται έτσι νέοι άνθρωποι στις πίστες.
                                  Θέλω απλά να σχολιάσω ότι δεν πρόκειται για πτώση του αναβάτη τυπου highsiding καθέ αλλό.
                                  Από ότι κρίνω όταν αντιλήφθηκε το χάσιμο του πίσω τροχού υπερέβαλε εαυτό να κρατήσει την μοτοσυκλέτα στην τροχιά της με αποτέλεσμα να μην εκτονοθεί η μοτοσυκλέτα και ο ίδιος αριστερά προς την αμμοπαγίδα αντίθετα ''γαντζώθηκε'' από το τιμόνι με αποτέλεσμα να τον οδηγήσεί εσωτερικά τις στροφής και να γίνει το μοιραίο.
                                  Οπως και να έχει κρίμα και πάλι κρίμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    27 last edited by

                                    Κριμα κι άδικο...Τι να πει κανείς.
                                    Πάντα να τα δίνει όλα και να παλεύει στα ίσα με τους εργοστασιακούς. Πάντα γελαστός σαν μικρό παιδί,καμιά σχέση με τους ξυνισμένους Πεντροσα και Στονερ.
                                    Τουλάχιστο θα 'χει πολλά να πεί με τον Παζολίνι, τον Σααρίνεν τον Ivy και σίγουρα με τον αντίστοιχό του της Φ1 τον Gilles Villeneuve.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Ο μεγάλος φτιάχνει γερή ομάδα εκεί πάνω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης tractioner έγραψε:

                                        Κρίμα για τον Μαρκο σκλήρο να χάνονται έτσι νέοι άνθρωποι στις πίστες.
                                        Θέλω απλά να σχολιάσω ότι δεν πρόκειται για πτώση του αναβάτη τυπου highsiding καθέ αλλό.
                                        Από ότι κρίνω όταν αντιλήφθηκε το χάσιμο του πίσω τροχού υπερέβαλε εαυτό να κρατήσει την μοτοσυκλέτα στην τροχιά της με αποτέλεσμα να μην εκτονοθεί η μοτοσυκλέτα και ο ίδιος αριστερά προς την αμμοπαγίδα αντίθετα ''γαντζώθηκε'' από το τιμόνι με αποτέλεσμα να τον οδηγήσεί εσωτερικά τις στροφής και να γίνει το μοιραίο.
                                        Οπως και να έχει κρίμα και πάλι κρίμα

                                        +1 υπερέβαλε εαυτό για να σηκώσει την μοτοσυκλέτα και με την θέση του σώματος έφτασε από την άκρη σχεδόν στην κορυφή της στροφής με ανορθόδοξο τρόπο... εικάζω οτι αυτός είναι ο λόγος που κόλιν και ρόσι δεν μπόρεσαν να το αποφύγουν...

                                        τρομακτικό... τραγικό... οτι και να πει κανείς είναι λίγο για ένα εξαιρετικό οδηγό και χαμογελαστό άνθρωπο...

                                        εδώ γεννιέται το ερώτημα γιατί δεν έχει καθιερωθεί ο αυχενικός αερόσακος της dainese ...?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          avel last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                          Είδα κάμποση από την μετάδοση του BBC και στην συνέντευξη με τον Randy Mamola, έλεγε πως είχε τις αισθήσεις του όταν τον είδαν οι γιατροί

                                          Δεν είδα το συγκεκριμένο απόσπασμα, πάντως στο press conference λένε ότι όταν έφτασαν στην πίστα οι γιατροί είχε ήδη χάσει τις αισθήσεις του. (Δες motogp.com). Κάτι που δείχνει τη σφοδρότητα των χτυπημάτων.

                                          Η μεγάλη ειρωνία , είναι πως όλη την χρονιά έλεγαν πως ο Simoncelli οδηγούσε επικίνδυνα (ειδικά μετά την σύγκρουση με τον Pedrosa) και τώρα, έχασε αυτός την ζωή του, χωρίς ουσιαστικά να κάνει κάτι επικίνδυνο, απλώς έχασε τον έλεγχο. Τραγικό.

                                          Ακριβώς. Μέχρι και ο κολλητός του ο Valentino τού την είχε πει!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theo13 last edited by

                                            κριμα για το σπορ αλλα πρωτα απ ολα για τον ιδιο και την οικογενεια του. μονο 24 ετων παιδι ηταν..

                                            οσον αφορα τα υπολοιπα που αφορουν θεματα ασφαλειας περιμενω συντομα αλλαγες στους κανονες ασφαλειας του moto gp καθως σχεδον παντα πρεπει να γινει κατι κακο για να αλλαξουν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr