-
-
-
-
Αυτο γινεται μονο σε ισχυρη συγκρουση πάνω στον τροχο. Εμενα μου φαινεται για κομμενο αυτο, βεβαια δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια....
-
Αυτό που έχεις κυκλωμένο στη δεύτερη φωτογραφία είναι κομμάτι της πλήμνης (μουαγιέ) και όχι ακραξόνιο.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αυτό που έχεις κυκλωμένο στη δεύτερη φωτογραφία είναι κομμάτι της πλήμνης (μουαγιέ) και όχι ακραξόνιο.Πολύ σωστός. Το κομμάτι αυτό είναι της πλύμνης, είναι μεντεμένιο και έσπασε από την σύγκρουση, Στην πλύμνη στηρίζεται η δαγκάνα και το ρουλεμάν του τροχού που περνάει μέσα στο ακραξόνιο, το οποίο ακραξόνιο είναι τμήμα της πλύμνης, για να σπάσει ημιαξόνιο από σύγκρουση χωρίς να σπάσει και το σαζμάν / διαφορικό είναι σπάνιο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αυτό που έχεις κυκλωμένο στη δεύτερη φωτογραφία είναι κομμάτι της πλήμνης (μουαγιέ) και όχι ακραξόνιο.
Πολύ σωστός. Το κομμάτι αυτό είναι της πλύμνης, είναι μεντεμένιο και έσπασε από την σύγκρουση, Στην πλύμνη στηρίζεται η δαγκάνα και το ρουλεμάν του τροχού που περνάει μέσα στο ακραξόνιο, το οποίο ακραξόνιο είναι τμήμα της πλύμνης, για να σπάσει ημιαξόνιο από σύγκρουση χωρίς να σπάσει και το σαζμάν / διαφορικό είναι σπάνιο.
αληθεια...?
ισως αυτο εξηγει γιατι μου εσπασε το διαφορικο σε αυτοκινητο μου λιγους μηνες αφου ειχα βρει σε πεζοδρομιο..
ειχαν φυγει 2 δοντακια απο ενα γραναζι-δορυφορο του διαφορικου και καποια στιγμη σφηνωσαν αναμεσα σε καποιο γραναζι και το καβουκι του διαφορικου,απο την πιεση ραγισε και τρυπησε το καβουκι και μου χυθηκαν οι βαλβολινες στο δρομο...το διαφορικο αχρηστευτηκε και αλλαχτηκε..
(το αυτοκινητο c2 vts)
-
Aποκλείεται ρε συ, φταίει το κιβώτιο για αυτό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:hmmm: Aποκλείεται ρε συ, φταίει το κιβώτιο για αυτό.Ρε γκαντέμαρε, μόλις έφυγες από μένα στο πήραν παραμάζωμα το εργαλείο?
-
Γμσ τα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γμσ τα...Πόσο το μαλί?
-
8χ100
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
8χ100Εντάξει είσαι,εγώ για παραπάνω το έκοψα
-
800€ απο το πουθενα ρε γμτ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:hmmm: Aποκλείεται ρε συ, φταίει το κιβώτιο για αυτό.το κιβωτιο φταει για αλλα δεινα..
-
Με συγχωρείτε αλλά όλοι εσείς που ποστάρετε άσχετα posts, δε σκέφτεστε ότι ίσως να είναι λίγο λεπτό το θέμα και αυτός που το ξεκίνησε να μην έχει διάθεση να βλέπει όλα αυτά τα παντελώς άσχετα; Θέμα σεβασμού είναι και μόνο. Μιλάμε για τρακάρισμα που ίσως κόστιζε ζωές.
-
Θα μας πείς πώς έγινε ακριβώς?
-
Προχθές το πρωί πάω να ξεκινήσω από το γκαράζ, παίρνει την όπισθεν κανονικά και με 1η και το άφημα του συμπλέκτη (σε ανηφόρα) ακούω ένα ΓΚΟΥΠ και θόρυβος από κάτι σαν γρανάζια να κοπανάνε. Φαντάστηκα το χειρότερα για σασμάν ή διαφορικό. Δεν ήταν κάτι από δίσκο/πλατώ αφού αποσύμπλεκε κανονικά, έπερνε όλες τις ταχύτητές ακόμη και με αφημένο συμπλέκτη.
Το φόρτωσα στην οδική και σήμερα η διάγνωση ήταν ότι είναι σπασμένο το καρέ που πιάνει το δεξί ημιαξόνιο στον τροχό. Αυτό δεν πάει μόνο του και πρέπει να αλλάξω όλο ημιαξόνιο. Τιμή ανταλλακτικού 600-700
Ψάχνω για μτχ από κάπου μήπως βρεθεί. Απ'ότι μου είπε είναι σπάνιο να σπάσει χωρίς πίεση, τράκα ή επαφή.Ερώτηση: από που λιπαίνεται αυτό? Από τις βαλβολίνες?
-
Δες το σημείο του σπασίματος, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είχε φυσαλίδα στο σημείο αυτό από το χυτήριο και να είναι αστοχία υλικού, εμένα παλαιότερα μου είχε κοπεί στρόφαλος στο ρελαντί στα φανάρια σε Suzuki τζιπάκι ( πρόγονο του Jimny, το δίχρονο το 3κύλινδρο ).
Αν είχε αρχίσει να ραγίζει σιγά-σιγά το παλαιό ράγισμα θα έχει πιο σκούρο χρώμα από το τελευταίο κομμάτι που έσπασε. Τα ημιαξόνια είναι ατσάλια που υπόκεινται σε μεγάλες στρέψεις, αν στο σημείο εκεί κοντά είχε κάποια τρύπα για να περνάει καμμιά αφάλεια οι ελαστικότητες είναι μεγαλύτερες.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Προχθές το πρωί πάω να ξεκινήσω από το γκαράζ, παίρνει την όπισθεν κανονικά και με 1η και το άφημα του συμπλέκτη (σε ανηφόρα) ακούω ένα ΓΚΟΥΠ και θόρυβος από κάτι σαν γρανάζια να κοπανάνε. Φαντάστηκα το χειρότερα για σασμάν ή διαφορικό. Δεν ήταν κάτι από δίσκο/πλατώ αφού αποσύμπλεκε κανονικά, έπερνε όλες τις ταχύτητές ακόμη και με αφημένο συμπλέκτη.
Το φόρτωσα στην οδική και σήμερα η διάγνωση ήταν ότι είναι σπασμένο το καρέ που πιάνει το δεξί ημιαξόνιο στον τροχό. Αυτό δεν πάει μόνο του και πρέπει να αλλάξω όλο ημιαξόνιο. Τιμή ανταλλακτικού 600-700
Ψάχνω για μτχ από κάπου μήπως βρεθεί. Απ'ότι μου είπε είναι σπάνιο να σπάσει χωρίς πίεση, τράκα ή επαφή.Ερώτηση: από που λιπαίνεται αυτό? Από τις βαλβολίνες?
Για ψαξε στο http://62.195.105.49:7080/navi?DRIVE=S& ... EY=STARTUP να παρεις μια ιδεα για τιμες και να δεις και ακριβως τις ονομασιες στα αγγλικα (συνθεση-->και βαζεις σαν γλωσσα τα αγγλικα) .
Σπασμένο ακραξόνιο