-
Γειά σας παιδιά
Αφού δοκίμασα να κάνω τις ερωτήσεις σε ενα ήδη υπάρχον τόπικ και αυτο έμεινε αφανής, αποφάσισα
να ανοίξω ένα νέο! ελπίζω να δείξουν κατανόηση οι mods.Billstein Sprint με ελλατήρια H&R κόστος ~540Ε που δεν ευχαρηστήθηκα ποτέ! μετά την πάροδο 2 μηνών αντιλήφθηκα οτι ειχε σκάσει το αριστέρο μπροστά! αφού συνεννοήθηκα με τον αμορτισερά μου το έβαλε στο αμορτισερόμετρο οπου δεν βρήκε κανενα πρόβλημα! φυσικά δεν το έψαξα παραπάνω μιας και δεν ειχα τρόπο να αποδείξω οτι ηταν σκασμένο και άφησα το αμάξι ως ήταν, μέτα απο 2 χρόνια έσκασε και το άλλο... ήθελα να γυρίσω σε οργαστασιακό setup ομως μάλλον θα μου στοιχίσει πιο πολύ απο το να αλλάξω 2 αμορτισέρ!
λοιπόν...
-
Που θα μπορούσα να τα βρώ φθηνά?
-
Πώς θα μπορούσα να ξεχωρίσω οτι ειναι καινούργια και οχι
ανακατασκευασμένα? -
Που θα μπορούσα να τα τοποθετήσω οικονομικά!?
-
-
Γειά σας παιδιά
Αφού δοκίμασα να κάνω τις ερωτήσεις σε ενα ήδη υπάρχον τόπικ και αυτο έμεινε αφανής, αποφάσισα
να ανοίξω ένα νέο! ελπίζω να δείξουν κατανόηση οι mods.Billstein Sprint με ελλατήρια H&R κόστος ~540Ε που δεν ευχαρηστήθηκα ποτέ! μετά την πάροδο 2 μηνών αντιλήφθηκα οτι ειχε σκάσει το αριστέρο μπροστά! αφού συνεννοήθηκα με τον αμορτισερά μου το έβαλε στο αμορτισερόμετρο οπου δεν βρήκε κανενα πρόβλημα! φυσικά δεν το έψαξα παραπάνω μιας και δεν ειχα τρόπο να αποδείξω οτι ηταν σκασμένο και άφησα το αμάξι ως ήταν, μέτα απο 2 χρόνια έσκασε και το άλλο... ήθελα να γυρίσω σε οργαστασιακό setup ομως μάλλον θα μου στοιχίσει πιο πολύ απο το να αλλάξω 2 αμορτισέρ!
λοιπόν...
-
Που θα μπορούσα να τα βρώ φθηνά?
-
Πώς θα μπορούσα να ξεχωρίσω οτι ειναι καινούργια και οχι
ανακατασκευασμένα? -
Που θα μπορούσα να τα τοποθετήσω οικονομικά!?
-
-
Γειά σας παιδιά
Αφού δοκίμασα να κάνω τις ερωτήσεις σε ενα ήδη υπάρχον τόπικ και αυτο έμεινε αφανής, αποφάσισα
να ανοίξω ένα νέο! ελπίζω να δείξουν κατανόηση οι mods.Billstein Sprint με ελλατήρια H&R κόστος ~540Ε που δεν ευχαρηστήθηκα ποτέ! μετά την πάροδο 2 μηνών αντιλήφθηκα οτι ειχε σκάσει το αριστέρο μπροστά! αφού συνεννοήθηκα με τον αμορτισερά μου το έβαλε στο αμορτισερόμετρο οπου δεν βρήκε κανενα πρόβλημα! φυσικά δεν το έψαξα παραπάνω μιας και δεν ειχα τρόπο να αποδείξω οτι ηταν σκασμένο και άφησα το αμάξι ως ήταν, μέτα απο 2 χρόνια έσκασε και το άλλο... ήθελα να γυρίσω σε οργαστασιακό setup ομως μάλλον θα μου στοιχίσει πιο πολύ απο το να αλλάξω 2 αμορτισέρ!
λοιπόν...
-
Που θα μπορούσα να τα βρώ φθηνά?
-
Πώς θα μπορούσα να ξεχωρίσω οτι ειναι καινούργια και οχι
ανακατασκευασμένα? -
Που θα μπορούσα να τα τοποθετήσω οικονομικά!?
-
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Γειά σας παιδιάΑφού δοκίμασα να κάνω τις ερωτήσεις σε ενα ήδη υπάρχον τόπικ και αυτο έμεινε αφανής, αποφάσισα
να ανοίξω ένα νέο! ελπίζω να δείξουν κατανόηση οι mods.Billstein Sprint με ελλατήρια H&R κόστος ~540Ε που δεν ευχαρηστήθηκα ποτέ! μετά την πάροδο 2 μηνών αντιλήφθηκα οτι ειχε σκάσει το αριστέρο μπροστά! αφού συνεννοήθηκα με τον αμορτισερά μου το έβαλε στο αμορτισερόμετρο οπου πιστέυω οπως ήταν φυσικό δεν βρήκε κανενα πρόβλημα! μέτα απο 2 χρόνια έσκασε και το άλλο... ήθελα να γυρίσω σε μαμά ομως μάλλον θα μου στοιχίσει πιο πολύ απο το να αλλάξω 2 αμορτισέρ!
λοιπόν...
-
Που θα μπορούσα να τα βρώ φθηνά?
-
Πώς θα μπορούσα να ξεχωρίσω οτι ειναι καινούργια και οχι
ανακατασκευασμένα? -
Που θα μπορούσα να τα τοποθετήσω οικονομικά!? και όχι με 272Ε (εργασία+αμορτισέρ)
Ti αμάξι είναι κατ' αρχήν και τι ζητάς από μια ανάρτηση?
-
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ti αμάξι είναι κατ' αρχήν και τι ζητάς από μια ανάρτηση?Απλά κάτι παραπάνω απότι μπορει να προσφέρει η εργοστασιακη ανάρτηση, για μενα ειναι ιδανικο!
Οι λόγοι που δεν θα γύριζα σε μαμά ανάρτηση ειναι το χαμήλωμα που κανει το 14αρι να δείχνει πιο όμορφο καθώς και το κόστος που μάλλον θα ειναι μεγαλύτερο για να γυρίσω στο εργοστασιακό setup απο το να αλλάζα μόνο τα δύο μπροστινά αμορτισέρ με καινούργια billstein. -
αφηστε τις παραλιες και τις θαλασσες και απαντηστε να δουμε τι θα κανουμε!
-
κανεις δεν εχει την παραμικρη αποψη?!
-
ΔΕν είμαι παραλία,αναβαθμίζω το ubuntu
Καινούριο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσωΑπ τη στιγμή που θέλεις να κρατήσεις χαμηλωμένο το αμάξι για λόγους αισθητικής και μόνο (σε κράτημα μη φαντάζεσαι ότι κερδίζεις και πολλά,στο όριο θα έλεγα ότι πιθανόν να χάνεις κι όλας) δεν έχεις και πολλές επιλογές.
Και λέω δεν έχεις πολλές επιλογές γιατί κανένα αφτερ μαρκετ αμορτισέρ πρώτης τοποθέτησης (kyb,monroe,boge κλπ) δεν κάνουν για ελατήρια χαμηλώματος.
Τα bilstein τα κίτρινα ναι μεν κάνουν,είναι καταπληκτικά αμορτισέρ αλλά δεν κάνουν για γαλλική ανάρτηση και για τους ελληνικούς δρόμους καθ' ότι είναι πολύ σκληρά.
Οι επιλογές που έχεις λοιπόν είναι είτε τα κόκινα ΚΟΝΙ (θεωρώ ότι είναι η καλύτερη και οικονομικότερη λύση με απόδοση που θα εκπλαγείς) ή μετά θα πας σε KW. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
ΔΕν είμαι παραλία,αναβαθμίζω το ubuntuκαταρχην καλα κανεις και αναβαθμιζεις/χρησιμοποιεις Ubuntu! και κατα δευτερον
θα το εκτιμουσα πολυ αν μου απαντουσες και επι τις ουσιας! (εννοωντας πανω στις ερωτησεις μου...)μια απο τις ερωτησεις που κανω ισως ειναι λιγακι τρελη! ομως προσφατα μιλουσα με γνωστο μου
και μου ειπε οτι 272Ε ειναι περιεργη τιμη και καλυτερα να μην παω να τα βαλω καθως γενικα να προσεχω μην ειναι ανακατασκευασμενα! βρήκα και φθηνοτερατι να κανω τωρα εγω? απο την μια θελω να τα βρω και να τα τοποθετησω οικονομικα και απο την αλλη
θα εχω και την εννοια μην με εξαπατησουν?! -
272 ευρώ τι?
-
τελική τιμή! καθως και 160Ε τελικη τιμη απο αλλου (συμπεριλαμβανει αγορα αμορτισερ+τοποθετηση+ευθυγραμμιση)
που να παω? ποιον να εμπιστευτω που να ειναι και φθηνος και να ειμαι και συγουρος
τι περνω? ειδες τι επαθα τι προτη φορα? σκασμενο αμορτισερ μου το εβγαλαν για καλο στο αμορτισερομετρο! πως να εμπιστεις μετα?!? -
O τιμές είναι τετράδα κι αν ναι τι μάρκα είναι?
-
- Τί σε κάνει να λες ότι το αμορτισέρ είναι σκασμένο; Η απόδοσή του; Γιατί το να έβγαλαν λίγο λαδάκι δεν σημαίνει κι ότι έσκασαν. Μερικές φορές βάζουν λίγο παραπάνω στο εργοστάσιο και στις πρώτες δυνατές πιέσεις βγαίνει το παραπανίσιο. Εν σκουπίσεις την μπουκάλα και δεις ότι συνεχίζει να βγάζει τότε να ανησυχείς.
- Τα κλασσικά αμορτισερόμετρα δεν μπορούν να μετρήσουν σωστά τις αναρτήσεις με ράβδους στρέψης. Εκεί κατέληξα αφού έχω βαρεθεί να ακούω για καλά ή κακά αμορτισέρ σε γαλλικό και να ισχύει το αντίστροφο (κυρίως για τα πίσω το ακούω γι αυτό και λέω για τις ράβδους στρέψης). Τα σύγχρονα γαλλικά κατήργησαν τις ράβδους οπότε μάλλον θα σταματήσει αυτό το σύμπτωμα. Όπως και να έχει ο καλύτερος δείκτης φθοράς της ανάρτησης είναι ο οδηγός, εάν δεν μπορεί να το καταλάβει από μόνος του ας πάει να βάλει μαμά ελατήρια-αμορτισέρ γιατί αλλιώς περισσότερο κακό κάνει παρά καλό.
- Ποιά ΑΚΡΙΒΩΣ είναι αυτά τα αμορτισέρ που κάνουν 272 και 160Ε; Θα μας πεις; Εκτός κι αν δεν θέλεις δεύτερη γνώμη.
- Αν χαμήλωσες μόνο για αισθητικούς λόγους θα είσαι μονίμως δυσαρεστημένος. Εάν βάλεις αυτά που θα σου πω (κι εφόσον ψάχνεις για τέτοια πρόταση) ίσως και να χαρείς κάτι. Δεν εγγυώμαι ότι θα σου αρέσουν αλλά είναι ό,τι καλύτερο για όποιον χαμήλωσε και θέλει κάποια άνεση με καλό κράτημα.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
- Τί σε κάνει να λες ότι το αμορτισέρ είναι σκασμένο; Η απόδοσή του; Γιατί το να έβγαλαν λίγο λαδάκι δεν σημαίνει κι ότι έσκασαν.
ειναι χαρχαλο miltellas! χτυπαει εδω και 2 χρονια και το αμαξι δεν εχει καλη συμπεριφορα στο δρομο..
Μερικές φορές βάζουν λίγο παραπάνω στο εργοστάσιο και στις πρώτες δυνατές πιέσεις βγαίνει το παραπανίσιο.
σε ποιο εργοστασιο βαζουν λιγο παραπανω miltellas? στην Bilstein κατω στην Συγκρου??
- Τα κλασσικά αμορτισερόμετρα δεν μπορούν να μετρήσουν σωστά τις αναρτήσεις με ράβδους στρέψης.
γιατι? γενικα μπορουν να αμορτισερομετρα να σου μετρησουν σπορ αναρτηση και να σου πουν με βεβαιοτητα οτι ειναι σωστη?
ειμαι καμενος με την γαμμν* την αναρτηση! πεταξα 540Ε! λεφτα που δεν περισευουν σε ολλους μας και τωρα ψαχνω απεγνωσμενα που μπορω να κανω την δουλεια μου σωστα και οικονομικα και λυση δεν βρισκω!
περιμενω την λυση που εχεις να προτηνεις...
thanx....
-
Εφόσον θέλεις να κρατήσεις τo χαμήλωμα:
- Selex Sport για καλύτερη άνεση με καλό κράτημα - για χαμήλωμα έως 3-4 πόντους.
- Selex Tuning για καλή άνεση με καλύτερο κράτημα - για χαμήλωμα από 3-4 έως 6+ πόντους.
- Selex Competition για σκληρή άνεση (όπως το διαβάζεις) με αγωνιστικό κράτημα - για χαμήλωμα όσου ύψους θέλεις.
Είναι ισπανικά, ρυθμιζόμενα κατά το rebound και επισκευαζόμενα, ενώ η Selex παράγει μόνο σπορ αμορτισέρ και τα εισάγει επισήμως η AMORTEAM. Τιμές κάτω από Bilstein αλλά με καλύτερη απόδοση. Επιτυχώς δοκιμασμένα στην πράξη σε γνωστά γαλλικά με ράβδους (αλλά και σε Focus) του PRCC και συνήθως παράγουν επιφωνήματα ενθουσιασμού κατά την οδήγηση.
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
- Τί σε κάνει να λες ότι το αμορτισέρ είναι σκασμένο; Η απόδοσή του; Γιατί το να έβγαλαν λίγο λαδάκι δεν σημαίνει κι ότι έσκασαν.
ειναι χαρχαλο miltellas! χτυπαει εδω και 2 χρονια και το αμαξι δεν εχει καλη συμπεριφορα στο δρομο..
Αφού την άντεξες δύο χρόνια...
Μερικές φορές βάζουν λίγο παραπάνω στο εργοστάσιο και στις πρώτες δυνατές πιέσεις βγαίνει το παραπανίσιο.
σε ποιο εργοστασιο βαζουν λιγο παραπανω miltellas? στην Bilstein κατω στην Συγκρου??
Σωστά το θέτεις. Γενικά αυτό συμβαίνει στις φτηνές κατασκευές, αλλά σπανίως μπορεί να συμβεί και σε ακριβές.
- Τα κλασσικά αμορτισερόμετρα δεν μπορούν να μετρήσουν σωστά τις αναρτήσεις με ράβδους στρέψης.
γιατι? γενικα μπορουν να αμορτισερομετρα να σου μετρησουν σπορ αναρτηση και να σου πουν με βεβαιοτητα οτι ειναι σωστη?
Όχι, σε καμία περίπτωση δεν μπορούν.
-
Βρες ένα μέρος του δρόμου όπου έχει κατσαρώσει η άσφαλτος - δεν είναι δύσκολο στην Ελλάδα.
πριν από φανάρι, λεωφορειολωρίδα κλπ.
Πάτα δυνατά φρένο και πρόσεξε αν μπλοκάρουν εύκολα οι τροχοί (κοίτα στο καθρέφτη πριν το τσαρουχώσεις).Αν άλλα αμάξια (ή αυτό παλαιότερα) φρέναρε καλύτερα στο κατσαρό, τα αμορτισέρ θέλουν αλλαγή. Δεν ξέρω άλλο τρόπο να ελέγξεις αμορτισέρ.
-
ετσι ρε παιδες! να μπενουμε στην ουσια των πραγματων γιατι τοσες μερες δεν εβλεπα προκοπη καθως δεν ειχα και απο κανεναν καποια ουσιαστικη βοηθεια και ειχα αρχισει να τα παιζω κοινως...
λοιπον θα ψακτω με τα αμορτισερ που μου λες ρε miltella... επισεις πως το βλεπετε αν τελικος δεν βρω ακρη και τα βροντιξω και παω να βαλω τιποτα DeCarbon απλα με κανενα τυπικο ελατηριακι?
μπαι μπαι χαμηλωμα ομως απο κοστος καθως και απο ποιοτητα θα ειμαι καλυμενος ή θα τρεχω παλυ
μετα απο 2-3 μηνες για αμορτισερ και αμορτισερομετρα?!thanx ppl!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν άλλα αμάξια (ή αυτό παλαιότερα) φρέναρε καλύτερα στο κατσαρό, τα αμορτισέρ θέλουν αλλαγή. Δεν ξέρω άλλο τρόπο να ελέγξεις αμορτισέρ.
Λύση Μίλτου: Μπες δυνατά (όπως εσύ μπορείς) σε μία γνωστή στροφή. Θα καταλάβεις εάν ήρθε η ώρα τους... ..... ή η δική σου...
ΥΓ Τα De Carbon σίγουρα ήταν πολύ καλά αμορτισέρ και τα έχω σε εκτίμηση. Αφότου την αγόρασε η Delphi, δεν είμαι το ίδιο σίγουρος, αλλά λογικά δεν θα είναι χειρότερα. Εσύ Λευτέρη μάλλον θέλεις τα Comfort και όχι τα Performance (που είναι πολύ σκληρά - αλλά υπέροχα σκληρά).
-
Γιατι δεν βαζεις αμορτισερ ελατηρια απο ραλλακι?Πιστευω πως ειναι μια πολυ καλη και οικονομικη λυση.
Αλλαγή εμπρόσθιων αμορτισέρ - Το χρονικό