-
Καλησπερα
Γύρισα επιτέλους στα πάτρια εδάφη μιας και έλειπα στη μεγαλούπολη
για να κάποιες μπίζνες! Βεβαίως βεβαίως ο καημός μου να δω το ακροπολις
επιτέλους πραγματοποιήθηκε βλέπωντας μια διπλή ειδική (Αγ. Σωτήρα 1κ2)
την τελευταία μέρα! Έπειδη θα έβλεπα μόνο κυριακή σκεφτόμουν να
πάω στην SSS αλλα ευτυχώς διάλεξα να δω χώμα!Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα!
Οι απορίες μου είναι οι εξής: Στο μυαλό μου είχα σχηματίσει την εντύπωση
ότι θα έβλεπα αρκετά μεγαθήρια του ΠΠΡ αλλά και το μικρότερο παράλληλο
ράλι με τα Ν. Αλλά δεν φανταζόμουν ποτε οτι δεν θα έβλεπα μιρκότερες
κατηγορίες και περισσοτερους έλληνες.....Δηλαδή περίμενα να δω αρκετά S1600 ή κιτ καρ, ίσως και κάποια N1, A0
πόσο μάλλον να έβλεπα και Ε! Καταλαβαίνω τωρα θα με λέτε άσχετο
και αλεξηπτωτιστή αλλά ........ ναι περίμενα να τα δω!Κάπου άκουσα 3.οοο ευρώ συμμετοχη! Πέρα από αυτό δεν καταλαβαίνω
γιατι να είναι μόνο 100 οι συμμετοχες? Εντάξι σίγουρα τα λειτουργικά
προβλήματα να έχεις 200αμάξια είναι αρκετα αλλα ΓΙΑΤΙ το ακρόπολις
να είναι μόνο για αυτούς που έχουν 3.000 ευρώ?Δηλαδή οι αγώνες που είναι στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν έχουν τις
ίδιες απαιτήσεις σε κριτές και φυσιολογικά λειτουργικά έξοδα? (δλδ
να μην έχουν ελικόπτερα και ιστοριες).Εντάξει θα πει κάποιος στους ΠΠΡ δεν επιτρέπονται τα Ε.... ε τότε να βρεθει
ένας τρόπος να δωθει η ευκαιρια να τρέχουν και τα Ε.Το άλλο που δεν μου άρεσε ήταν το φαινόμενο αμάξια να πηγαίνουν
χαλαρά! Βεβαια ήταν τελευταία μέρα και ήταν πλέον τακτική....Από ελληνικά πληρώματα ξεχώρισα καποιους... ακόμη και έναν που ενώ
πήγαινε φθλαγμένα στην στροφή πάνω φρόντισε να στρίψει θεαματικά
για να μας αποζημιώσει και να σίγουρα να αποφύγει τον χαρακτηρισμο
ταρίφα.Καπου εδώ θα σταθώ και θα πώ ναι είναι άθλος να τερματίζεις ακρόπολις!
ΑΘΛΟΣ για κάποιον περασμένης ηλικίας να παλεύει να αλλάξει ένα λάστιχο
ενός Clio S 1600 στην Αγ.Σωτήρα 1 και όντως με έπιασε ρίγος όταν τον
είδα να περνάει και στην Αγ. Σωτήρα 2 τάπα!Οχι δεν αναγνωρίζω κάποιους που τερμάτισαν απλά για να βγάλουν
βόλτα τα αυτοκόλητα που φορούσαν.Ναι είμαι χαζός αλλίως φανταζόμουν κάποια πραγματα από τις αφηγήσεις.
Σόρι για το πρίξιμο αλλά πιστεύω ότι εάν για κάποια αμάξια θα έπρεπε να
είχε πολύ μικρότερο παράβολο και να ήταν εκεί.Αυτά για αρχή
-
Καλησπερα
Γύρισα επιτέλους στα πάτρια εδάφη μιας και έλειπα στη μεγαλούπολη
για να κάποιες μπίζνες! Βεβαίως βεβαίως ο καημός μου να δω το ακροπολις
επιτέλους πραγματοποιήθηκε βλέπωντας μια διπλή ειδική (Αγ. Σωτήρα 1κ2)
την τελευταία μέρα! Έπειδη θα έβλεπα μόνο κυριακή σκεφτόμουν να
πάω στην SSS αλλα ευτυχώς διάλεξα να δω χώμα!Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα!
Οι απορίες μου είναι οι εξής: Στο μυαλό μου είχα σχηματίσει την εντύπωση
ότι θα έβλεπα αρκετά μεγαθήρια του ΠΠΡ αλλά και το μικρότερο παράλληλο
ράλι με τα Ν. Αλλά δεν φανταζόμουν ποτε οτι δεν θα έβλεπα μιρκότερες
κατηγορίες και περισσοτερους έλληνες.....Δηλαδή περίμενα να δω αρκετά S1600 ή κιτ καρ, ίσως και κάποια N1, A0
πόσο μάλλον να έβλεπα και Ε! Καταλαβαίνω τωρα θα με λέτε άσχετο
και αλεξηπτωτιστή αλλά ........ ναι περίμενα να τα δω!Κάπου άκουσα 3.οοο ευρώ συμμετοχη! Πέρα από αυτό δεν καταλαβαίνω
γιατι να είναι μόνο 100 οι συμμετοχες? Εντάξι σίγουρα τα λειτουργικά
προβλήματα να έχεις 200αμάξια είναι αρκετα αλλα ΓΙΑΤΙ το ακρόπολις
να είναι μόνο για αυτούς που έχουν 3.000 ευρώ?Δηλαδή οι αγώνες που είναι στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν έχουν τις
ίδιες απαιτήσεις σε κριτές και φυσιολογικά λειτουργικά έξοδα? (δλδ
να μην έχουν ελικόπτερα και ιστοριες).Εντάξει θα πει κάποιος στους ΠΠΡ δεν επιτρέπονται τα Ε.... ε τότε να βρεθει
ένας τρόπος να δωθει η ευκαιρια να τρέχουν και τα Ε.Το άλλο που δεν μου άρεσε ήταν το φαινόμενο αμάξια να πηγαίνουν
χαλαρά! Βεβαια ήταν τελευταία μέρα και ήταν πλέον τακτική....Από ελληνικά πληρώματα ξεχώρισα καποιους... ακόμη και έναν που ενώ
πήγαινε φθλαγμένα στην στροφή πάνω φρόντισε να στρίψει θεαματικά
για να μας αποζημιώσει και να σίγουρα να αποφύγει τον χαρακτηρισμο
ταρίφα.Καπου εδώ θα σταθώ και θα πώ ναι είναι άθλος να τερματίζεις ακρόπολις!
ΑΘΛΟΣ για κάποιον περασμένης ηλικίας να παλεύει να αλλάξει ένα λάστιχο
ενός Clio S 1600 στην Αγ.Σωτήρα 1 και όντως με έπιασε ρίγος όταν τον
είδα να περνάει και στην Αγ. Σωτήρα 2 τάπα!Οχι δεν αναγνωρίζω κάποιους που τερμάτισαν απλά για να βγάλουν
βόλτα τα αυτοκόλητα που φορούσαν.Ναι είμαι χαζός αλλίως φανταζόμουν κάποια πραγματα από τις αφηγήσεις.
Σόρι για το πρίξιμο αλλά πιστεύω ότι εάν για κάποια αμάξια θα έπρεπε να
είχε πολύ μικρότερο παράβολο και να ήταν εκεί.Αυτά για αρχή
-
Καλησπερα
Γύρισα επιτέλους στα πάτρια εδάφη μιας και έλειπα στη μεγαλούπολη
για να κάποιες μπίζνες! Βεβαίως βεβαίως ο καημός μου να δω το ακροπολις
επιτέλους πραγματοποιήθηκε βλέπωντας μια διπλή ειδική (Αγ. Σωτήρα 1κ2)
την τελευταία μέρα! Έπειδη θα έβλεπα μόνο κυριακή σκεφτόμουν να
πάω στην SSS αλλα ευτυχώς διάλεξα να δω χώμα!Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα!
Οι απορίες μου είναι οι εξής: Στο μυαλό μου είχα σχηματίσει την εντύπωση
ότι θα έβλεπα αρκετά μεγαθήρια του ΠΠΡ αλλά και το μικρότερο παράλληλο
ράλι με τα Ν. Αλλά δεν φανταζόμουν ποτε οτι δεν θα έβλεπα μιρκότερες
κατηγορίες και περισσοτερους έλληνες.....Δηλαδή περίμενα να δω αρκετά S1600 ή κιτ καρ, ίσως και κάποια N1, A0
πόσο μάλλον να έβλεπα και Ε! Καταλαβαίνω τωρα θα με λέτε άσχετο
και αλεξηπτωτιστή αλλά ........ ναι περίμενα να τα δω!Κάπου άκουσα 3.οοο ευρώ συμμετοχη! Πέρα από αυτό δεν καταλαβαίνω
γιατι να είναι μόνο 100 οι συμμετοχες? Εντάξι σίγουρα τα λειτουργικά
προβλήματα να έχεις 200αμάξια είναι αρκετα αλλα ΓΙΑΤΙ το ακρόπολις
να είναι μόνο για αυτούς που έχουν 3.000 ευρώ?Δηλαδή οι αγώνες που είναι στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν έχουν τις
ίδιες απαιτήσεις σε κριτές και φυσιολογικά λειτουργικά έξοδα? (δλδ
να μην έχουν ελικόπτερα και ιστοριες).Εντάξει θα πει κάποιος στους ΠΠΡ δεν επιτρέπονται τα Ε.... ε τότε να βρεθει
ένας τρόπος να δωθει η ευκαιρια να τρέχουν και τα Ε.Το άλλο που δεν μου άρεσε ήταν το φαινόμενο αμάξια να πηγαίνουν
χαλαρά! Βεβαια ήταν τελευταία μέρα και ήταν πλέον τακτική....Από ελληνικά πληρώματα ξεχώρισα καποιους... ακόμη και έναν που ενώ
πήγαινε φθλαγμένα στην στροφή πάνω φρόντισε να στρίψει θεαματικά
για να μας αποζημιώσει και να σίγουρα να αποφύγει τον χαρακτηρισμο
ταρίφα.Καπου εδώ θα σταθώ και θα πώ ναι είναι άθλος να τερματίζεις ακρόπολις!
ΑΘΛΟΣ για κάποιον περασμένης ηλικίας να παλεύει να αλλάξει ένα λάστιχο
ενός Clio S 1600 στην Αγ.Σωτήρα 1 και όντως με έπιασε ρίγος όταν τον
είδα να περνάει και στην Αγ. Σωτήρα 2 τάπα!Οχι δεν αναγνωρίζω κάποιους που τερμάτισαν απλά για να βγάλουν
βόλτα τα αυτοκόλητα που φορούσαν.Ναι είμαι χαζός αλλίως φανταζόμουν κάποια πραγματα από τις αφηγήσεις.
Σόρι για το πρίξιμο αλλά πιστεύω ότι εάν για κάποια αμάξια θα έπρεπε να
είχε πολύ μικρότερο παράβολο και να ήταν εκεί.Αυτά για αρχή
-
νομιζω πως στο παγκοσμιο εχουν βαλει οριο στις συμμετοχες ,να μην ξεπερνουν καποιο αριθμο, αμα τρεξουν Ε το πολυ πολυ να σκορπισουν.
-
Seb πιστευέεις οτι άμα τρέξουν κάποια cosworth ή ορισμένες δελτόνες, θα σκορπίσουν??? μην πούμε και για το 2-3 escort wrc που υπάρχουν....
-
Μπορούν να τρέξουν αφού περάσουν όλα τα υπόλοιπα, όπως τα ιστορικα στη Γερμανία
-
§
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Μπορούν να τρέξουν αφού περάσουν όλα τα υπόλοιπα, όπως τα ιστορικα στη ΓερμανίαΑυτή είναι μία πολύ καλή ιδέα...
§
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Μπορούν να τρέξουν αφού περάσουν όλα τα υπόλοιπα, όπως τα ιστορικα στη Γερμανία
Αυτή είναι μία πολύ καλή ιδέα...
§
second that....... ...αλλά μην ξεχνάμε και τα GrB!!!
-
Ναι παιδιά, και θα χρειάζεται κάθε 'loop' 5-6 ώρες.
kouk, τα εναπομείναντα GroupB είναι τόσο σπάνια και ακριβά, που κανένας δεν τα βάζει σε τέτοιες ειδικές.
-
Στην SSS?...ακόμα και για να το βάλει μπροστά και να κάνει μια βόλτα?!
-
Γιατι βρε Νάσο, αν βάλεις 10 επιλεγμένα αυτοκίνητα με κορυφαίους έλληνες και ξένους οδηγούς την δευτερη μέρα να κάνουν το δεύτερο loop τι θα πειράξει; Ξέρεις πόσοι θα πάνε στα βουνά να τους δούν;
-
§
Ο χρήστης kouk έγραψε:
second that....... ...αλλά μην ξεχνάμε και τα GrB!!!Αν δεν κάνω λάθος το 2005 ( ή το 2004; ) στο Γερμανίας περνούσαν και Gr.B μεταξύ των (δύο) περασμάτων της κάθε ειδικής...
Βρήκα και τη σχετική δημοσίευση από τον harriswrc: []ΕΔΩ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΚΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ, ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 60Ε, ΕΝΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ) ΠΕΡΥΣΙ ΚΟΣΤΙΖΕ 10Ε...
... ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ (ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...) ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ!
ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ 3 ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ. ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 2 ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ 'ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ' ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ! ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ!!! AUDI S1, LANCIA 037, ALPINE RENAULT, PEUGEOT 205 T16, LANCIA STRATOS, NISSAN 240, RENAULT 5T KAI ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ME ΗΧΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!
ΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ!§
-
Βεβαια η Γερμανια τυχαινει να ειναι ασφαλτος, στο δυσκολο χωμα και σε κατι 40αρες ειδικες τι ακριβως να περιμενουμε απο παλια αυτοκινητα;
-
Για την SSS????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.................
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βεβαια η Γερμανια τυχαινει να ειναι ασφαλτος, στο δυσκολο χωμα και σε κατι 40αρες ειδικες τι ακριβως να περιμενουμε απο παλια αυτοκινητα;Και δεν είναι μόνο αυτό... Εκτός του ότι στο χώμα είναι πιο πιθανό να σκορπίσει κάποιο από δαύτα, εκτός του ότι θα δημιουργούν έξτρα προβλήματα σε μια ήδη σκαμμένη ειδική, αν ω μη γένειτω κάποιο από αυτά μείνει μέσα, είναι πολύπιο εύκολο να μπει τσακ-μπαμ ένας γερανός να το μαζέψει σε μια ασφάλτινη ειδική, παρά σε μια 30άρα χωμάτινη... Και πιστέψτε με, κανένας οργανωτής δε θα ήθελε να καθυστερήσει το 2ο πέρασμα της ειδικής, επειδή έμεινε ένα ιστορικό μέσα...
@kouk
Και ποιος δε θα ΄θελε ένα Γκρουπ Β να δονεί τον Καλατράβα... -
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Seb πιστευέεις οτι άμα τρέξουν κάποια cosworth ή ορισμένες δελτόνες, θα σκορπίσουν??? μην πούμε και για το 2-3 escort wrc που υπάρχουν....υπαρχουν ορισμενα καλα Ε , αλλα και παλυ αμα ετρεχαν και ειδηκα σ αυτες τις ειδηκες (βλ.Αγ. Σωτηρα) δεν του παει η καρδια να το σπασεις κ πολυ απλα θα ηταν ταριφες .
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Seb πιστευέεις οτι άμα τρέξουν κάποια cosworth ή ορισμένες δελτόνες, θα σκορπίσουν??? μην πούμε και για το 2-3 escort wrc που υπάρχουν....το σιγουρο ειναι θα σκορπισουν,αλλα το θεμα δεν ειναι εκει
ειναι οτι το κοστος απο ασφαλτινο να γινει χωματινο ειναι
πολυ μεγαλο ειδικα στο εscort συν τις ζημιες και τα μαζεματα
που θελει μετα τον αγωνα. -
Και εγω θα ηθελα να δω πολυ ιστιρικα στην κανονικη διαρκεια του ακροπολις και οχι μονο στην υπερειδηκη.Οπως ειπατε παραπανω ολοι σας υπαρχουν καλα πισωκινιτα που θα αντεχαν ολες τις ειδηκες του ακροπολις.
-
Σας υπενθυμίζω πως υπάρχει ειδικό ράλι Ακρόπολις για ιστορικά...
Προσωπικά θεωρώ πως η οργάνωση του αγώνα έχει ήδη αρκετή δουλειά με τα 'κανονικά' αγωνιστικά. Και υπενθυμίζω πως άλλο Γερμανία και άλλο Ψάθα...
-
Tα GrB θέλουν ακόμα 8 χρόνια για να μπουν στο Ιστορικό!
Το ακρόπολις από την οπτική ενός πρωτάρη θεατή...