-
Δικαιολογήστε την επιλογή σας
-
Δικαιολογήστε την επιλογή σας
-
Δικαιολογήστε την επιλογή σας
-
χμμμμ να σου πω......ιντα ειναι τουτο?
-
Μήν εμπιστεύεσαι τα μαγικά τσουμπερφλέκια.
Αν ήτανε τόσο απλό το να ανεβάσεις τα οκτάνια τής βενζίνης ( ) να κατεβάσεις ρύπους/κατανάλωση και να κερδίσεις σε επιδόσεις,πιστεύεις ότι δέν θα το είχε υιοθετήσει καμμία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων;
Δέν θα ήτανε παράλογο,να χαλάνε ένα κάρο λεφτά για νέες τεχνολογίες που θα τους δώσουνε όφελος σε κατανάλωση/ρύπους/ιπποδύναμη,και να μήν χρησιμοποιούνε και εκείνοι ένα παραπλήσιο σύστημα; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μήν εμπιστεύεσαι τα μαγικά τσουμπερφλέκια.
Αν ήτανε τόσο απλό το να ανεβάσεις τα οκτάνια τής βενζίνης ( ) να κατεβάσεις ρύπους/κατανάλωση και να κερδίσεις σε επιδόσεις,πιστεύεις ότι δέν θα το είχε υιοθετήσει καμμία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων;
Δέν θα ήτανε παράλογο,να χαλάνε ένα κάρο λεφτά για νέες τεχνολογίες που θα τους δώσουνε όφελος σε κατανάλωση/ρύπους/ιπποδύναμη,και να μήν χρησιμοποιούνε και εκείνοι ένα παραπλήσιο σύστημα;φιλε εχεις κανει ενα λαθος.το sprint booster δεν ανεβαζει τα οκτανια.ειναι μια συσκευη για τα αυτοκινητα με ηλεκτρικο γκαζι(group VAG).Συγκεκριμενα ειναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές, το οποίο παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα. Το επεξεργασμένο σήμα αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα, και το πρόβλημα της υστέρησης ελαχιστοποιείται.
μαλλον το μπερδεψες με τον ιονιστη καυσιμου που οντως ειναι απατεωνια
-
Ο χρήστης hristos_r_t έγραψε:
Το Sprint booster δεν ανεβαζει τα οκτανια.ειναι μια συσκευη για τα αυτοκινητα με ηλεκτρικο γκαζι(group VAG).Συγκεκριμενα ειναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές, το οποίο παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα. Το επεξεργασμένο σήμα αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα, και το πρόβλημα της υστέρησης ελαχιστοποιείται.Ακριβώς έτσι ,ή μάλλον έτσι όπως ισχυρίζεται ο κατσκευαστής του .Αφορά όλα τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικό γκάζι και οχι μονο τα του vag
-
Και για opel υπάρχει ανάλογο. Μειώνει τον χρόνο υστέρησης του ηλεκτρονικού γκαζιού για ταχύτερες εκκινήσεις, αλλά ανεβάζει και την κατανάλωση (σίγουρα και τους ρύπους).
-
Πρώτον, δεν είναι σωστό ότι το sprint booster θα αναγκάσει το ECU να ανοίξει πολύ γρήγορα τη πεταλούδα. Μόνο δίνει σήμα ότι ο οδηγός πατάει πολύ απότομα το γκάζι και μετά ο εγκέφαλος θα κάνει ότι προβλέπει ο προγραμματισμός του. Την ίδια δουλειά την κάνεις εσύ πατώντας το γκάζι στο τέρμα.
Το μόνο που αλλάζει είναι η αίσθηση που έχεις πατώντας λίγο ή περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού. Είναι καθαρά θέμα γούστου, δεν βελτιώνει τίποτα σε σχέση με επιδόσεις. Δεν σου αρέσει να πατάς τέρμα το εργοστασιακό γκάζι και μετά να αφήνεις ώστε ο εγκέφαλος να ανοίξει γρήγορα τη πεταλούδα, το βάζεις.
Δεν έχω ηλεκτρικό γκάζι, δύο μέρες οδήγησα νοικιασμένο με ηλεκτρ. γκάζι αλλά δεν κατάλαβα καθυστέρηση στην απόκριση. Άλλοι μπορεί να έχουν διαφορετικά γούστα. Δεν ψήφισα.
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Το Sprint booster δεν ανεβαζει τα οκτανια.ειναι μια συσκευη για τα αυτοκινητα με ηλεκτρικο γκαζι(group VAG).Συγκεκριμενα ειναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές, το οποίο παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα. Το επεξεργασμένο σήμα αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα, και το πρόβλημα της υστέρησης ελαχιστοποιείται.
Ακριβώς έτσι ,ή μάλλον έτσι όπως ισχυρίζεται ο κατσκευαστής του .Αφορά όλα τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικό γκάζι και οχι μονο τα του vag
το group vag το εβαλα σαν παραδειγμα πολλοι κατασκευαστες βαζουν ηλεκτρικο γκαζι.για καθυστερηση στην αποκριση δεν ξερω γιατι δεν εχω οδηγησει και γι'αυτο δεν ψηφισα.
-
Ο χρήστης hristos_r_t έγραψε:
Μήν εμπιστεύεσαι τα μαγικά τσουμπερφλέκια.
Αν ήτανε τόσο απλό το να ανεβάσεις τα οκτάνια τής βενζίνης ( ) να κατεβάσεις ρύπους/κατανάλωση και να κερδίσεις σε επιδόσεις,πιστεύεις ότι δέν θα το είχε υιοθετήσει καμμία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων;
Δέν θα ήτανε παράλογο,να χαλάνε ένα κάρο λεφτά για νέες τεχνολογίες που θα τους δώσουνε όφελος σε κατανάλωση/ρύπους/ιπποδύναμη,και να μήν χρησιμοποιούνε και εκείνοι ένα παραπλήσιο σύστημα;φιλε εχεις κανει ενα λαθος.το sprint booster δεν ανεβαζει τα οκτανια.ειναι μια συσκευη για τα αυτοκινητα με ηλεκτρικο γκαζι(group VAG).Συγκεκριμενα ειναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές, το οποίο παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα. Το επεξεργασμένο σήμα αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα, και το πρόβλημα της υστέρησης ελαχιστοποιείται.
μαλλον το μπερδεψες με τον ιονιστη καυσιμου που οντως ειναι απατεωνια
Ούπς
Λάθος.
-
αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σου,έχει αναλυθεί σε άλλα φόρα...
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σου,έχει αναλυθεί σε άλλα φόρα...επικινδυνη???γιατι???σε ποια φορουμ???αν ειναι στειλε με πμ τα λινκς.
-
Ο χρήστης hristos_r_t έγραψε:
αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σου,έχει αναλυθεί σε άλλα φόρα...
επικινδυνη???γιατι???σε ποια φορουμ???αν ειναι στειλε με πμ τα λινκς.
google is your friend φίλε μου...
ψάξε κατα gtc φόρουμ μεριά...
-
Αν όλα ηταν τόσο ρόδινα όσο τα παρουσιάζουν οι δημιουργοί του Sprint Booster δεν νομίζετε πως θα έρχονταν τα αμάξια έτσι απο το εργοστάσιο;
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
δεν νομίζετε πως θα έρχονταν τα αμάξια έτσι απο το εργοστάσιο;Πως δηλαδή, να ξεκινάς πατώντας λίγο το γκάζι και αυτό να το καρφώνει στο πάτωμα;
Πω, πω, σπινιάρει συνέχεια το αμάξι - δε πιάνεται.
-
Γνωστος μου που το εβαλε προσφατα σε fiesta,δεν καταλαβε ιδιαιτερη διαφορα.
Τελικα εχοντας οδηγησει λεον αρκετες φορες,καταληγω στο συμπερασμα οτι η αποκριση του γκαζιου ειναι κατι που συνηθιζεται κι ετσι δε χρειαζεται το sprint booster.Εγω δηλαδη αν ειχα αμαξι γκρουπ VAG δε θα το εβαζα(για το φιεστα δεν το συζητω καν,η αποκριση του ειναι πολυ καλη).
Επιπλεον τα λεφτα που κοστιζει νομιζω οτι ειναι αρκετα! -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σουεχεις δικιο.αν χαλασει και στελνει οτι να ναι στον εγκεφαλο τι γινετε?αν γκαζωσει αποτομα η αν πεσουν οι στροφες αποτομα???μαλλον για αγορα ακινητου θα πας.(χωραφια μπαριερες).και καταληγουμε στο οτι και αυτο ειναι μια μ.......κια!!!
-
Πολλά πράγματα μπορούν να χαλάσουν στο αυτοκίνητο. Όμως στη τιμή που πωλείται αυτή η πολύ απλή συσκευή πρέπει να έχει τέτοια ποιότητα που να δουλεύει άψογα και μετά από 40 χρόνια.
-
και αιτιολογώ ο ένας που απάντησα πως αξίζει
το μόνο αρνητικό που έχω διαβάσει στο ίντερνετ είναι για μικρό bug σε ίμπιζα-λεον τούρμπο που όταν αφήνεις γκάζι με μεγάλη ταχύτητα, ανεβάζει λίγο στροφές. Διάβασα όμως πως το έχουν διορθώσει, και πως οφειλόταν σε χαρακτηριστικό του ηλεκρικού γκαζιού του κινητήρα, που έφερνε στην επιφάνεια το μπούστερ πιο έντονα
ΌΛΟΙ οι άλλοι που το έχουν δοκιμάσει στα 1,400 του vag ειδικά είναι ευτυχισμένοι! Η αύξηση της κατανάλωσης κυμαίνεται στο 5-10% max.
Νομίζω πως σε αμάξια που έχουν πρόβλημα όπως το ίμπιζα 1,4 101 που έχω εγώ είναι απαραίτητο. Απαραίτητα είναι και 200 ευρώ όμως για να το βάλεις οπότε εγώ μόνο για αυτό επιφυλάσσομαι και δεν..ακόμα.
Λογική γιατί δεν το βάζει το εργοστάσιο κτλ δεν έχει νόημα! Απαντήστε πρώτα γιατί κάναν έτσι χάλια την απόκριση των ηλεκτρονικών γκαζιών. Χαλάσαν μόλλον για τους ρύπους (; ) την απόκριση, κάποιος έκατσε και βρήκε τρόπο να τους παρακάμψει. so simple.
Sprint Booster : Αξίζει ή Όχι ;