-
Γεια χαρά. Πρόσφατα (πριν 3 μήνες) παρήγγειλα ένα ford . Έχω έναν αριθμό πλαισίου για αυτό. Θα μπορούσα να βρω κάπου στο internet σε τι κατάσταση βρίσκεται , που και πότε αναμένεται να έρθει το 'ρημάδι' στην Ελλάδα. Περιττό να πω ότι μέχρι στιγμής έχω φάει πολύ παραμύθι και δεν ξέρω πλεόν τι και ποιον να πιστέψω. Θα εκτιμήσω πολύ το να μπορέσει κάποιος να με κατευθύνει επι του θέματος.
ΕυχαριστωΦιλικά
Αποστόλης -
Γεια χαρά. Πρόσφατα (πριν 3 μήνες) παρήγγειλα ένα ford . Έχω έναν αριθμό πλαισίου για αυτό. Θα μπορούσα να βρω κάπου στο internet σε τι κατάσταση βρίσκεται , που και πότε αναμένεται να έρθει το 'ρημάδι' στην Ελλάδα. Περιττό να πω ότι μέχρι στιγμής έχω φάει πολύ παραμύθι και δεν ξέρω πλεόν τι και ποιον να πιστέψω. Θα εκτιμήσω πολύ το να μπορέσει κάποιος να με κατευθύνει επι του θέματος.
ΕυχαριστωΦιλικά
Αποστόλης -
Γεια χαρά. Πρόσφατα (πριν 3 μήνες) παρήγγειλα ένα ford . Έχω έναν αριθμό πλαισίου για αυτό. Θα μπορούσα να βρω κάπου στο internet σε τι κατάσταση βρίσκεται , που και πότε αναμένεται να έρθει το 'ρημάδι' στην Ελλάδα. Περιττό να πω ότι μέχρι στιγμής έχω φάει πολύ παραμύθι και δεν ξέρω πλεόν τι και ποιον να πιστέψω. Θα εκτιμήσω πολύ το να μπορέσει κάποιος να με κατευθύνει επι του θέματος.
ΕυχαριστωΦιλικά
Αποστόλης -
Γιατι δεν στελνεις ενα e-mail στην Ford Γερμανιας με τον αριθμο πλαισιου?
Εγω το εχω κανει 2 φορες στελνοντας email στην BMW-Germany. -
Ο χρήστης bakolaz έγραψε:
Γεια χαρά. Πρόσφατα (πριν 3 μήνες) παρήγγειλα ένα ford . Έχω έναν αριθμό πλαισίου για αυτό. Θα μπορούσα να βρω κάπου στο internet σε τι κατάσταση βρίσκεται , που και πότε αναμένεται να έρθει το 'ρημάδι' στην Ελλάδα. Περιττό να πω ότι μέχρι στιγμής έχω φάει πολύ παραμύθι και δεν ξέρω πλεόν τι και ποιον να πιστέψω. Θα εκτιμήσω πολύ το να μπορέσει κάποιος να με κατευθύνει επι του θέματος.
ΕυχαριστωΦιλικά
ΑποστόληςΤο παρήγγειλες στην αντιπροσωπεία ή σε εξουδιοδοτημένο αντιπρόσωπο; Κι εμένα με δούλευαν από εκεί που το παρήγγειλα, αλλά στην αντιπροσωπεία (CITROEN HELLAS) ήταν πολύ εξυπηρετικοί και με βοήθησαν, αφού μάθαινα ανά πάσα στιγμή που ήταν το αυτοκίνητο. Πήγαινε στην επίσημη αντιπροσωπεία και ζήτα να μιλήσεις με τον διευθυντή λιανικής πώλησης για το αυτοκίνητό σου.
-
Καταρχας γραψε καλυτερα το προβλημα σου στo ford forum λιγο ποιο κατω γιατι τα παιδια εκει εχουν τραβηξει αρκετα με τα ford τους και ξερουν πως να σε βοηθησουν να τα αντιμετωπισεις ή γραψε στον τιτλο οτι προκειται για ford να το δουν. Απο την καθυστερηση καταλαβαινω οτι προκειται για focus + πισω δισκοφρενα αλλα και παλι η παραγγελεια εχει φτασει στη μεγιστη καθυστερηση οποτε καλο ειναι να πας και να απαιτησεις οτι ζητας εξαγριωμενος!
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πρόκειται για ένα Ford Fιesta S. Από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο το παρήγγειλα ο οποίος αφού με δούλεψε 2-3 φορές, κατέληξε να ρίξει τα φταιξίματα στην κεντρική αντιπροσωπεία.(ότι και καλά τους δουλεύουν ή δεν τους ενημερώνουν για όλα και αυτους από εκεί).
car tracking με αριθμό πλαισίου