-
Όπως όλοι γνωρίζουμε, στην Ελλάδα του 2005 των ολοένα αυξανόμενων τιμών σε τρόφιμα και στις υπηρεσίες είναι λογικό ότι και ο τομέας του σέρβις των αυτοκινήτων θα έχει υποστεί παράλληλες “δικαιολογημένες” η μή αυξήσεις. Συγκεκριμένα ακούω ολοένα και περισσότερες ιστορίες γνωστών για υπερβολικές η μη απαραίτητες χρεώσεις σε ότι έχει σχέση να κάνει με το σέρβις η την συντήρηση του αυτοκινήτου, πολύ περισσότερο σε αντιπροσωπείες από ότι σε μικρά συνεργία οι οποίες ξεκινάνε με χρεώσεις 50-Ευρώ για αλλαγή λαδιών μέχρι και μη απαραίτητες “επισκευές” που κοστίζουν μερικές εκατοντάδες Ευρώ περισσότερο από ότι υπολογίζαμε.
Η Ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής, Υπάρχουν ακόμα ανεξάρτητα και τίμια συνεργία, που ξέρουν τι δουλεία τους, στα οποία δεν γίνεται αυτή η “εκμετάλλευση” που επικρατεί στην σημερινή οικονομικά δύσκολη εποχή και ποία είναι αυτά;
-
Όπως όλοι γνωρίζουμε, στην Ελλάδα του 2005 των ολοένα αυξανόμενων τιμών σε τρόφιμα και στις υπηρεσίες είναι λογικό ότι και ο τομέας του σέρβις των αυτοκινήτων θα έχει υποστεί παράλληλες “δικαιολογημένες” η μή αυξήσεις. Συγκεκριμένα ακούω ολοένα και περισσότερες ιστορίες γνωστών για υπερβολικές η μη απαραίτητες χρεώσεις σε ότι έχει σχέση να κάνει με το σέρβις η την συντήρηση του αυτοκινήτου, πολύ περισσότερο σε αντιπροσωπείες από ότι σε μικρά συνεργία οι οποίες ξεκινάνε με χρεώσεις 50-Ευρώ για αλλαγή λαδιών μέχρι και μη απαραίτητες “επισκευές” που κοστίζουν μερικές εκατοντάδες Ευρώ περισσότερο από ότι υπολογίζαμε.
Η Ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής, Υπάρχουν ακόμα ανεξάρτητα και τίμια συνεργία, που ξέρουν τι δουλεία τους, στα οποία δεν γίνεται αυτή η “εκμετάλλευση” που επικρατεί στην σημερινή οικονομικά δύσκολη εποχή και ποία είναι αυτά;
-
Όπως όλοι γνωρίζουμε, στην Ελλάδα του 2005 των ολοένα αυξανόμενων τιμών σε τρόφιμα και στις υπηρεσίες είναι λογικό ότι και ο τομέας του σέρβις των αυτοκινήτων θα έχει υποστεί παράλληλες “δικαιολογημένες” η μή αυξήσεις. Συγκεκριμένα ακούω ολοένα και περισσότερες ιστορίες γνωστών για υπερβολικές η μη απαραίτητες χρεώσεις σε ότι έχει σχέση να κάνει με το σέρβις η την συντήρηση του αυτοκινήτου, πολύ περισσότερο σε αντιπροσωπείες από ότι σε μικρά συνεργία οι οποίες ξεκινάνε με χρεώσεις 50-Ευρώ για αλλαγή λαδιών μέχρι και μη απαραίτητες “επισκευές” που κοστίζουν μερικές εκατοντάδες Ευρώ περισσότερο από ότι υπολογίζαμε.
Η Ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής, Υπάρχουν ακόμα ανεξάρτητα και τίμια συνεργία, που ξέρουν τι δουλεία τους, στα οποία δεν γίνεται αυτή η “εκμετάλλευση” που επικρατεί στην σημερινή οικονομικά δύσκολη εποχή και ποία είναι αυτά;
-
Ναι,φυσικά!
Αλλά πρέπει να ψάξεις αρκετά!
Προσωπικά εχω μηχανικό (μικρό μαγαζί) που εμπιστεύομαι τα τελευταία 15 χρόνια!
Πριν, την πάτησα αρκετές φορές!!!
-
Ναι υπάρχουν.
Ξέρω ανεξάρτητο συνεργείο που το εμπιστεύομαι πάνω από 10 χρόνια. -
Elaxista isws, alla nai.
-
Άμα ξέρετε ρε παιδιά πέστε και ποια είναι....οχι δηλαδη οτι κάνουμε διαφήμιση άλλα το σωστό να λέγεται και να υποστιρίζεται. Και εγώ εδώ στο Αμέρικα έχω έμπιστο μηχανικό(Φιλιππινέζος) και δεν μπορείς να φανταστείς πως χαίρεται όταν του στέλνω συστημένους.
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Άμα ξέρετε ρε παιδιά πέστε και ποια είναι....οχι δηλαδη οτι κάνουμε διαφήμιση άλλα το σωστό να λέγεται και να υποστιρίζεται. Και εγώ εδώ στο Αμέρικα έχω έμπιστο μηχανικό(Φιλιππινέζος) και δεν μπορείς να φανταστείς πως χαίρεται όταν του στέλνω συστημένους.Exeis dikio file, alla den kserw an tairiazei me tous kanones tou Forum.
Moderator ti les? -
Λοιπον, για το Punto που φαινεται στα αριστερα του post μου τα πρωτα 2 χρονια πηγαινα αντιπροσωπεια. Ειχα μεινει ευχαριστημενος, αλλα επειτα και απο παροτρυνση του πατερα μου πηγα σε συνεργειο εξω... και επειτα απο 1,5 χρονο και 2-3 επισκεψεις ξαναγυρισα στην αντιπροσωπεια.
Ο μαστρομητσος που τα φτιαχνει ολα, κατεληξα στο συμνπερασμα πως δεν διαθετει τεχνογνωσια (ως ενα σημειο φυσιολογικο). Επισης το συνεργειο εξω, δεν μπορει να με καλυψει σε αλλα θεματα περαν των μηχανικων ζητηματων (πχ, κατι χτυπαει... τρεχα βρες το), που σημαινει πως θα πρεπει να τρεχω δεξια και αριστερα ψαχνωντας. Χρεωνουν στο κουτουρου (πραγμα που δεν γουσταρω καθολου) και οσα τους λειπουν και το να κλεισω ραντεβου ειναι ανυπαρκτη εννοια.... ελα και βλεπουμε ποτε θα τελειωσουμε. Μου ετυχε να παω το αμαξι για κατι σερβις και να μου το κρατησει 3 μερες..... απο τις οποιες μολις την τελευταια ασχοληθηκε....
Προτιμω την αντιπροσωπεια μου γιατι, ως τωρα μου ξηγηθηκαν καλα, δεν με κλεψανε ενωω θα μπορουσανε ανετα να το κανουν, ηταν σωστοι στα σερβις τους και ειχαν απολυτη επιτυχια στον εντοπισμο παρατηρησεων και διορθωση τους, μπορω να τους ζητησω τα ρεστα αν κανουν λαλακια, η εργασια τους και τα ανταλλακτικα τους εχουν εγγυηση, και κλεινω ραντεβου και το παιρνω σε χρονο ευλογο. Χαλαλι τους τα 10-20-30 ευρω παραπανω (αναλογα με την εκταση του σερβις), γιατι ξερω πως εχω απεναντι μου ΥΠΕΥΘΥΝΑ ατομα...
Αυτο βεβαια δεν ισχυει για ολες τις αντιπροσωπειες... γιατι υπαρχουν και τα κακα δειγματα. Παντως προτιμω τα ολοκληρωμενα κεντρα εξυπηρετησης γιατι δεν εχω χρονο να τρεχω, και επειδη θελω καποιες εγγυησεις στην δουλεια που γινετε.
-
Και εγω εχω τοπικα γνωστα συνεργεια. Τα περισσοτερα τα βρισκεις απο τα διαφορα φορουμ κτλ. Ετσι βρισκεις και για βελτιωσεις κτλ κτλ.
Γιατι να απαγορευεται να βαλουμε το ονομα; Αν εχουμε μια καλη εμπειρια πρεπει να μπορουμε να την γραψουμε. Το ιδιο και με μια καλη εμπειρια. Τωρα βεβαια επειδη το φορουμ εδω ειναι συνδιασμενο με το περιοδικο 4Τροχοι ισως να υπαρχουν και αλλοι περιορισμοι. Στα αλλα φορουμ που ειμαι ολα ειναι επιτρεπτα. Και πολλες φορες και οι ιδιοκτητες των συνεργειων ερχονται μεσα και λυνοντια πολλες διαφορες και ρποβληματα.
Νικος
-
Μετά απο 30 χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας και άπειρα συνεργεία που έχω επισκεφτεί έχω καταλήξει σε αυτοκίνητο FIAT UNO TURBO που το αγόρασα το 2002 με 163.000 χμ και τώρα έχει 365.000. Το σέρβις γίνεται στον μηχανικό Γιώργο Οικονομίδη και στον αδερφό του ηλεκτρολόγο Κώστα Οικονομίδη , Θεσσαλονίκη με άριστα αποτελέσματα . Όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει p.m.
-
Καλημέρα,
ζητώ την έγκριση από τους αγαπητούς moderators για να βάλω όνομα και τηλέφωνο για τα παρακάτω 2 συνεργεία Renault στην Πάτρα.
Το ένα ανήκει στον Θωμά κ το άλλο στον πρωην συνέταιρό του Βασίλη (κ ακόμα φίλο του απλά χώρισαν για άλλους λόγους )
Λόγο των δύο συνεργείων αυτών αγοράστηκε το δεύτρο clio κ ήδη αρκετά μέλη από το GRC από την Αθήνα κατεβαίνουν Πάτρα μόνο κ μόνο λόγο των δύο αυτών συνεργείων!
Δεν έχω να κερδίσω κάτι παραπάνω από το να κάνω ευτυχισμένους κ άλλους κατόχους Renault κ φυσικά να ανταποδώσω στο ελάχιστο τα όσα έχουν κάνει 14 χρόνια τώρα για εμένα (από τότε που εργάζονταν στην αντιπροσωπεία της Renault).
Δουλειά εγγυημένη, κόστος χαμηλό κ ευγένεια σε σημείο υπερβολής!!! Είναι πραγματικά οι εξαιρέσεις κ μάλιστα φωτεινές! κ ένας καλός λόγος να πάρω Renault ξανά την επόμενη φορά!!! (εδώ ακόμα κ το hyundai μας κ το ibiza φίλης εκεί τα πάμε )
Δεν σας ζαλίζω άλλο, ότι θέλετε στείλτε μου ένα P.M. για ακριβείς διευθύνσεις και τηλέφωνα, το μόνο που θα σημειώσω είναι το ένα συνεργείο είναι δίπλα στο Praktiker στην Ακτή Δυμαίων κ το άλλο απέναντι από το αστυνομικό τμήμα κ γνωστό 'βραδυνό' μαγαζί επίσης στην Ακτή Δυμαίων.
Νικόλας
Υπάρχουν ακόμα καλά και τίμια συνεργεία στην Ελλάδα του 2005