-
Έξι στους δέκα οδηγούς I.X., σύμφωνα με «Τα Νέα», που προσφεύγουν στα δικαστήρια για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βγαίνουν κερδισμένοι, ενώ εννέα στους δέκα που παραπέμπονται σε δίκη για παραβίαση λεωφορειολωρίδας τελικά αθωώνονται. Οι λόγοι είναι… κάπως περίεργοι αφού αφορούν οδηγούς, οι οποίοι κατά έναν περίεργο τρόπο και σύμφωνα με την Τροχαία είναι κάτοχοι άλλης μάρκας αυτοκινήτου από ότι στην πραγματικότητα είναι. Παράλληλα λαμβάνουν κλήση στο όνομά τους με αριθμό κυκλοφορίας ενός… λεωφορείου. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στην κλήση θα πρέπει να είναι ακριβή, αλλιώς η κλήση είναι άκυρη.
Δεν γίνεται να κάνουνε λάθος και στις κλήσεις για ταχύτητα ;
-
Έξι στους δέκα οδηγούς I.X., σύμφωνα με «Τα Νέα», που προσφεύγουν στα δικαστήρια για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βγαίνουν κερδισμένοι, ενώ εννέα στους δέκα που παραπέμπονται σε δίκη για παραβίαση λεωφορειολωρίδας τελικά αθωώνονται. Οι λόγοι είναι… κάπως περίεργοι αφού αφορούν οδηγούς, οι οποίοι κατά έναν περίεργο τρόπο και σύμφωνα με την Τροχαία είναι κάτοχοι άλλης μάρκας αυτοκινήτου από ότι στην πραγματικότητα είναι. Παράλληλα λαμβάνουν κλήση στο όνομά τους με αριθμό κυκλοφορίας ενός… λεωφορείου. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στην κλήση θα πρέπει να είναι ακριβή, αλλιώς η κλήση είναι άκυρη.
Δεν γίνεται να κάνουνε λάθος και στις κλήσεις για ταχύτητα ;
-
Έξι στους δέκα οδηγούς I.X., σύμφωνα με «Τα Νέα», που προσφεύγουν στα δικαστήρια για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βγαίνουν κερδισμένοι, ενώ εννέα στους δέκα που παραπέμπονται σε δίκη για παραβίαση λεωφορειολωρίδας τελικά αθωώνονται. Οι λόγοι είναι… κάπως περίεργοι αφού αφορούν οδηγούς, οι οποίοι κατά έναν περίεργο τρόπο και σύμφωνα με την Τροχαία είναι κάτοχοι άλλης μάρκας αυτοκινήτου από ότι στην πραγματικότητα είναι. Παράλληλα λαμβάνουν κλήση στο όνομά τους με αριθμό κυκλοφορίας ενός… λεωφορείου. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στην κλήση θα πρέπει να είναι ακριβή, αλλιώς η κλήση είναι άκυρη.
Δεν γίνεται να κάνουνε λάθος και στις κλήσεις για ταχύτητα ;
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Έξι στους δέκα οδηγούς I.X., σύμφωνα με «Τα Νέα», που προσφεύγουν στα δικαστήρια για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βγαίνουν κερδισμένοι, ενώ εννέα στους δέκα που παραπέμπονται σε δίκη για παραβίαση λεωφορειολωρίδας τελικά αθωώνονται. Οι λόγοι είναι… κάπως περίεργοι αφού αφορούν οδηγούς, οι οποίοι κατά έναν περίεργο τρόπο και σύμφωνα με την Τροχαία είναι κάτοχοι άλλης μάρκας αυτοκινήτου από ότι στην πραγματικότητα είναι. Παράλληλα λαμβάνουν κλήση στο όνομά τους με αριθμό κυκλοφορίας ενός… λεωφορείου. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στην κλήση θα πρέπει να είναι ακριβή, αλλιώς η κλήση είναι άκυρη.
Δεν γίνεται να κάνουνε λάθος και στις κλήσεις για ταχύτητα ;
Κάπου χάθηκα! αν οι φώτος έχουν τον αριθμό κυκλοφορίας του... λεωφορίου, τότε πως βρήσκουν τον ιδιοκτήτη του... αυτοκινήτου????
κάτι δεν μου αρέσει / κολάει εδώ... απο πού προέρχεται η παραπάνω δημοσίευση??? -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Έξι στους δέκα οδηγούς I.X., σύμφωνα με «Τα Νέα», που προσφεύγουν στα δικαστήρια για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας βγαίνουν κερδισμένοι, ενώ εννέα στους δέκα που παραπέμπονται σε δίκη για παραβίαση λεωφορειολωρίδας τελικά αθωώνονται. Οι λόγοι είναι… κάπως περίεργοι αφού αφορούν οδηγούς, οι οποίοι κατά έναν περίεργο τρόπο και σύμφωνα με την Τροχαία είναι κάτοχοι άλλης μάρκας αυτοκινήτου από ότι στην πραγματικότητα είναι. Παράλληλα λαμβάνουν κλήση στο όνομά τους με αριθμό κυκλοφορίας ενός… λεωφορείου. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στην κλήση θα πρέπει να είναι ακριβή, αλλιώς η κλήση είναι άκυρη.
Δεν γίνεται να κάνουνε λάθος και στις κλήσεις για ταχύτητα ;
Κάπου χάθηκα! αν οι φώτος έχουν τον αριθμό κυκλοφορίας του... λεωφορίου, τότε πως βρήσκουν τον ιδιοκτήτη του... αυτοκινήτου????
κάτι δεν μου αρέσει / κολάει εδώ... απο πού προέρχεται η παραπάνω δημοσίευση???Έξι στους δέκα οδηγούς I.X., σύμφωνα με «Τα Νέα», που προσφεύγουν στα δικαστήρια για παραβάσεις
Συγνώμη που δεν το ανέφερα, εγώ το πήρα από το autotriti. Συμφωνώ μαζι σου πάντως. Περιέργο ...
-
Tο οριτζιναλ άρθρο
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N17&aa=1
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Tο οριτζιναλ άρθροhttp://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N17&aa=1
Το Top-10 των δικαστικών μαχών που κερδίζουν οι οδηγοί στα ποινικά και διοικητικά δικαστήρια:
-
Παραβίαση λεωφορειολωρίδων. (Οι παραβάτες επικαλούνται λόγους ασφαλείας, π.χ. αποφυγή τρακαρίσματος, και δικαιώνονται)
-
Παραβίαση του ορίου ταχύτητας που καταγράφεται από τα κινητά ραντάρ της Τροχαίας. (Οι παραβάτες δικαιώνονται καθώς οι αστυνομικοί δεν μπορούν να εξηγήσουν πώς ξεχώρισαν το δικό τους αυτοκίνητο ανάμεσα σε τόσα άλλα).
-
Λανθασμένος αριθμός κυκλοφορίας.
-
Μη ορθή αναγραφή στην κλήση της μάρκας του αυτοκινήτου.
-
Λανθασμένη αναγραφή του είδους του αυτοκινήτου (π.χ. αντί για I.X., φορτηγό )
-
Λάθος χρώμα του αυτοκινήτου.
-
Λάθος τόπος και χρόνος της παράβασης.
-
Όταν δεν αναγράφονται με αδιαμφισβήτητο τρόπο τα πλήρη στοιχεία του οργάνου της υπηρεσίας και ο βαθμός του, ώστε να ελέγχεται αν έχει την αρμοδιότητα να βεβαιώνει την παράβαση, καθώς και η υπογραφή του οργάνου.
-
Στις περιπτώσεις που είναι παρών ο κάτοχος ή ο οδηγός του αυτοκινήτου, αν δεν αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του και η κλήση δεν φέρει την υπογραφή του, έστω και με επιφύλαξη.
-
Αντιφατικές παραβάσεις (συχνά η παράνομη αλλαγή λωρίδας αναγράφεται ως παράνομη αλλαγή κατεύθυνσης).
Τα κινητά ραντάρ και η αδυναμία των τροχονόμων
Αθωωτική συνήθως είναι και η ετυμηγορία των δικαστηρίων για όσους «συλλαμβάνονται» από τα κινητά ραντάρ της Τροχαίας να παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. «H παράβαση αυτή είναι η πιο εύκολη να καταρριφθεί στο δικαστήριο, διότι οι τροχονόμοι αδυνατούν συνήθως να εξηγήσουν πώς από έναν μεγάλο αριθμό διερχόμενων αυτοκινήτων που περνούν ταυτόχρονα από το ίδιο σημείο μόνο ένας οδηγός υπερέβη το όριο ταχύτητας», αναφέρει ο κ. Γκάτσος. Απαραίτητη προϋπόθεση, πάντως, για την έκδοση αθωωτικής απόφασης είναι η αυτοπρόσωπη εμφάνιση του κατηγορούμενου οδηγού στο δικαστήριο, που μπορεί και μόνος του να υπερασπιστεί τον εαυτό του, καθώς στα πταισματοδικεία δεν είναι αναγκαία η παράσταση συνηγόρου. Για τον λόγο αυτό οι Καταναλωτικές Ενώσεις συνιστούν στους οδηγούς που θεωρούν ότι άδικα τιμωρήθηκαν με κλήση να εξαντλούν τα ένδικα μέσα, που πολλές φορές αποδεικνύονται πιο οικονομικά από την πληρωμή του προστίμου. -
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
...αναφέρει ο κ. Γκάτσος...Είναι ο προμηθευτής των γνωστών ραντάρ της τροχαίας;
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
[..................
9. Στις περιπτώσεις που είναι παρών ο κάτοχος ή ο οδηγός του αυτοκινήτου, αν δεν αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του και η κλήση δεν φέρει την υπογραφή του, έστω και με επιφύλαξη.....................
αν αναγραφονται τα στοιχεια ομως δεν υπογραψει ο παραβατης οδηγος εστω και με επιφυλαξη τι συμβαινει;;;;;
Λεωφορειογραμμές κλήσεις και δικαστήρια !