-
Συμφωνα με τον ΝΤΙΠΑΣΚΙΕ θα ηταν ανυπαρκτη η μπριτζστοουν χωρισ τη φεραρι .Συμφωνειτε η δικαιολογιεs του Γαλλου;
-
Συμφωνα με τον ΝΤΙΠΑΣΚΙΕ θα ηταν ανυπαρκτη η μπριτζστοουν χωρισ τη φεραρι .Συμφωνειτε η δικαιολογιεs του Γαλλου;
-
Συμφωνα με τον ΝΤΙΠΑΣΚΙΕ θα ηταν ανυπαρκτη η μπριτζστοουν χωρισ τη φεραρι .Συμφωνειτε η δικαιολογιεs του Γαλλου;
-
Πιο ενδιαφέρουσα είναι η έμμεση παραδοχή του Γάλλου ότι η Ferrari το 2004 ήταν ... έτη φωτός μπροστά από τους άλλους!
-
Μάλλον ανύπαρκτοι πρέπει να ήταν οι Γάλλοι που με όλες τις κορυφαίες ομάδες πλην μίας κατάφεραν 3 νίκες σε 18 αγώνες......
Στο πιο σοβαρό τώρα. Πολλοί είναι οι παράγοντες που θα καθορίσουν
το πόσο πίσω είναι η Bridge σε σχέση με τους υπόλοιπους. Αν η Sauber
αρχίσει φέτος σταθερά να διεκδικεί πόντιο (σε
σχέση με πέρυσι που έμπαινε στην 7η ή 8η θέση) τότε η δήλωση
του Γάλλου θα αρχίσει να έχει κάποια βάση. Τώρα βέβαια φέτος
η Michelin έχει ως τώρα διανύσει 5 φορές περίπου περισσότερα χιλιόμετρα
από την Bridge και φέτος πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα για να
δεις πως θα δουλεύουν τα ελαστικά. Οπότε μία δικαιολογία των Ιαπώνων
είναι ότι πέρυσι είχαμε 2 ομάδες και ο αντίπαλος 6 φέτος είμαστε στο
7 προς 1 οπότε τι να κάνουμε?? Γενικά μύλος η υπόθεση. Ακόμα και
αν η Φερράρι έβαζε τα Michelin (κάτι που πολλοί στην Michelin θα ήθελαν)
δεν μπορεί να ξέρει κανείς πως θα ταίριαζε με το πλαίσιο της Scuderia.
Οπότε εκτός ίσως από τους τεχνικούς της BAR και της Sauber που
έχουν συγκριτικά στοιχεία (και περισσότερο αυτοί της BAR) κανείς δεν
μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.Πάντως αν ο Γάλλος έχει δίκαιο τότε η Φερράρι είναι 3 δεύτερα από τους
άλλους (μέχρι τα λάστιχα...).Προσωπικά πιστεύω ότι είναι τέτοια η εξιδίκευση των Bridge στο σασί και
στον κινητήρα της Φερράρι που πρακτικά τα λάστιχα δεν θα ήταν χρήσιμα
σε καμμία άλλη ομάδα αν και τα αποτέλεσμα της BAR δεν το πιστοποιούν.Τώρα αν το 2006 η Φερράρι αρχίσει να προμηθεύει
κινητήρες και θα πουλά τεχνογνωσία στην Dallara τότε θα δούμε αν είναι
καλά τα λάστιχα της Bridge αλλά μέχρι τότε κανείς δεν γνωρίζει αν η
Bridge θα είναι στην Φ1. -
ειναι αρκετα υποτιμητικο ομωs να μηλα ετσι για τοναντιπαλο του,μαλλον εχει χασει την ψυχραιμια του.
-
Ο χρήστης periperg έγραψε:
ειναι αρκετα υποτιμητικο ομωs να μηλα ετσι για τοναντιπαλο του,μαλλον εχει χασει την ψυχραιμια του.Εγω προσωπικα μονο υποτιμητικο δεν το βρισκω,τωρα ειναι αλλο θεμα αν δεν θελουν το ακουνε μερικοι...
Ο Γαλλος ειπε το αυτονοητο,ειτε αυτο αρεσει σε καποιους ειτε οχι... -
Θα μου εξηγησει καποιος γιατι τοσα χρονια η Ferrari επιλεγει να τρεχει με τα Bridgestone τη στιγμη που η sauber δοκιμαζοντας τα michelin στο περσινο μονοθεσιο κατεβασε σε μια πιστα σχεδον 1 sec το προσωπικο της ρεκορ.Και μη μου πειτε για την αποκλειστηκοτητα...
Interesting testing numbers
Formula 1 testing has been going on now for about a month and, according to our colleagues at F1Total.com, the man who has done the most testing in 2005 is BMW Williams's Nick Heidfeld, who has completed 13 days of tests and 3,021 miles of running. Jarno Trulli is next with 2,388 miles in his Toyota and Franck Montagny who has managed a total of 2,294 miles for Renault. When all the running is added up the team that has done the most is BAR-Honda which was clocked 7,843 miles, which is well clear of Toyota (7,405 miles) and Williams (7,189 miles). Ferrari has completed just 4,732 miles. The teams have been running different specification cars but the model with the most miles is the Toyota TF105 which has clocked up 5,530 miles.Perhaps the most telling statistic, however, is the total mileage done by the two tyre companies. Michelin-shod cars have completed 38,081 miles of testing while Bridgestone cars have managed only 5,339 miles, seven times less mileage than Michelin. If the amount of knowledge gained increases with the number of miles run, it would seem to be logical to suggest that Bridgestone will go into the new season at an appreciable disadvantage to Michelin.
-
Πότε κατέβασε 1sec το χρόνο της με ίδιες συνθήκες και δεν το μάθαμε;
Σε γενικές γραμμές, ένας αγώνας δεν κρίνεται από ένα γύρο αλλά από 60-70, και η σταθερότητα των Bridgestone πέρσι ήταν απίστευτη, και σε ελάχιστες πίστες κατάφερε η Michelin να την πλησιάσει. Κατ' εμέ πάντως, δεν μπορεί κανείς να κρίνει χωριστά τις εταιρείες, αλλά τη συνεργασία Ferrari-Bridgestone σαν σύνολο. Π.χ το 2003 ο Βrawn παραδέχτηκε ότι ήταν αυτοί που έστρεψαν τη Bridgestone σε λάθος κατεύθυνση.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
ειναι αρκετα υποτιμητικο ομωs να μηλα ετσι για τοναντιπαλο του,μαλλον εχει χασει την ψυχραιμια του.
Εγω προσωπικα μονο υποτιμητικο δεν το βρισκω,τωρα ειναι αλλο θεμα αν δεν θελουν το ακουνε μερικοι...
Ο Γαλλος ειπε το αυτονοητο,ειτε αυτο αρεσει σε καποιους ειτε οχι...Να θυμίσω ότι λόγω των Bridge είχε κερδίσει η McLaren το 98 και το 99
το πρωτάθλημα οδηγών και το 98 των κατασκευαστών. H Bridge αποφάσισε να ταυτιστεί με την Φερράρι και καλά έκανε όπως αποδεικνύουν
τα αποτελέσματα. Το πολύ πολύ να φύγει με μόνον 6 πρωταθλήματα κατασκευαστών από την Φ1 και 7 οδηγών.
Η Michelin όμως ακόμα και αν κερδίσει τα
πάντα μέχρι το τέλος του 2006 πάλι δεν θα έχει καταφέρει όσα έχει
καταφέρει η Birdge από το 1998 στο ίδιο διάστημα εμπλοκής (ακόμα
και αν μείνει μόνη της...)
ανυπαρκτη η bridgestone xωριs τη ferrari?