-
Μπορεί να το έχουμε γράψει άλλες χίλιες φορές, αλλά μετά από αυτό που είδα χθές, δεν κρατιέμαι...
Τι θα γίνει με αυτή την περίπτωση, να κινούνται δηλαδή αυτοκίνητα στη λωρίδα ανάγκης? Ενώ δεν υπάρχει κανένας λόγος? Θα ξυπνήσει επιτέλους η τροχαία να ενημερώσει τους οδηγούς αντί να κόβει κλήσεις για 'υπερβολική ταχύτητα' στις ευθείες των ΕΟ ?
Χθες Κυριακή στις στροφές της Υλίκης κατεβαίνοντας προς Αθήνα, 2 καραμπόλες σε απόσταση 2-3 χιλιομέτρων μεταξύ τους, και τα αυτοκίνητα 2 χιλιόμετρα τουλάχιστον ουρά στην κάθε μία (μόλις πέρναγες από την 1η, μετά από 200 μέτρα έπεφτες στο μποτιλιάρισμα της 2ης). 4-5 αυτοκίνητα στην 1η, και τουλάχιστον 6 στην 2η, δυστυχώς και μια μηχανή...
Περιμένοντας λοιπόν στην 1η ουρά, η λωρίδα ανάγκης γεμάτη... αλλά ακόμα και από επαγγελματίες? (πούλμαν)... Σκέφτομαι πως θα περάσει ασθενοφόρο αν χρειαστεί... και μετά από λίγο, νάτο το ασθενοφόρο, και να προσπαθούν όλοι να ανοίξουν δρόμο πανικόβλητοι !!! Το ασθενοφόρο περνούσε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα των δύο κανονικών λωρίδων, με μεγάλη καθυστέρηση βέβαια.
Νομίζω έχει περάσει η εποχή που η ΕΟ ήταν 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση και δεν υπήρχε άλλη επιλογή... κάποιος να ενημερώσει τα ζωντόβολα...
-
Μπορεί να το έχουμε γράψει άλλες χίλιες φορές, αλλά μετά από αυτό που είδα χθές, δεν κρατιέμαι...
Τι θα γίνει με αυτή την περίπτωση, να κινούνται δηλαδή αυτοκίνητα στη λωρίδα ανάγκης? Ενώ δεν υπάρχει κανένας λόγος? Θα ξυπνήσει επιτέλους η τροχαία να ενημερώσει τους οδηγούς αντί να κόβει κλήσεις για 'υπερβολική ταχύτητα' στις ευθείες των ΕΟ ?
Χθες Κυριακή στις στροφές της Υλίκης κατεβαίνοντας προς Αθήνα, 2 καραμπόλες σε απόσταση 2-3 χιλιομέτρων μεταξύ τους, και τα αυτοκίνητα 2 χιλιόμετρα τουλάχιστον ουρά στην κάθε μία (μόλις πέρναγες από την 1η, μετά από 200 μέτρα έπεφτες στο μποτιλιάρισμα της 2ης). 4-5 αυτοκίνητα στην 1η, και τουλάχιστον 6 στην 2η, δυστυχώς και μια μηχανή...
Περιμένοντας λοιπόν στην 1η ουρά, η λωρίδα ανάγκης γεμάτη... αλλά ακόμα και από επαγγελματίες? (πούλμαν)... Σκέφτομαι πως θα περάσει ασθενοφόρο αν χρειαστεί... και μετά από λίγο, νάτο το ασθενοφόρο, και να προσπαθούν όλοι να ανοίξουν δρόμο πανικόβλητοι !!! Το ασθενοφόρο περνούσε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα των δύο κανονικών λωρίδων, με μεγάλη καθυστέρηση βέβαια.
Νομίζω έχει περάσει η εποχή που η ΕΟ ήταν 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση και δεν υπήρχε άλλη επιλογή... κάποιος να ενημερώσει τα ζωντόβολα...
-
Μπορεί να το έχουμε γράψει άλλες χίλιες φορές, αλλά μετά από αυτό που είδα χθές, δεν κρατιέμαι...
Τι θα γίνει με αυτή την περίπτωση, να κινούνται δηλαδή αυτοκίνητα στη λωρίδα ανάγκης? Ενώ δεν υπάρχει κανένας λόγος? Θα ξυπνήσει επιτέλους η τροχαία να ενημερώσει τους οδηγούς αντί να κόβει κλήσεις για 'υπερβολική ταχύτητα' στις ευθείες των ΕΟ ?
Χθες Κυριακή στις στροφές της Υλίκης κατεβαίνοντας προς Αθήνα, 2 καραμπόλες σε απόσταση 2-3 χιλιομέτρων μεταξύ τους, και τα αυτοκίνητα 2 χιλιόμετρα τουλάχιστον ουρά στην κάθε μία (μόλις πέρναγες από την 1η, μετά από 200 μέτρα έπεφτες στο μποτιλιάρισμα της 2ης). 4-5 αυτοκίνητα στην 1η, και τουλάχιστον 6 στην 2η, δυστυχώς και μια μηχανή...
Περιμένοντας λοιπόν στην 1η ουρά, η λωρίδα ανάγκης γεμάτη... αλλά ακόμα και από επαγγελματίες? (πούλμαν)... Σκέφτομαι πως θα περάσει ασθενοφόρο αν χρειαστεί... και μετά από λίγο, νάτο το ασθενοφόρο, και να προσπαθούν όλοι να ανοίξουν δρόμο πανικόβλητοι !!! Το ασθενοφόρο περνούσε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα των δύο κανονικών λωρίδων, με μεγάλη καθυστέρηση βέβαια.
Νομίζω έχει περάσει η εποχή που η ΕΟ ήταν 1+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση και δεν υπήρχε άλλη επιλογή... κάποιος να ενημερώσει τα ζωντόβολα...
-
Γράψε μια από τα ίδια και χθες το απόγευμα στην Αθηνών Κορίνθου.
Κινέτα - Μέγαρα πάρτι
Καραμπόλες η ΛΕΑ φυσικά γεμάτη και γενικώς μια από τα ίδια..... -
Ακόμα και χωρίς καραμπόλες και την ανάγκη να περάσουν επειγόμενα οχήματα είναι τεράστιο λάθος να χρησιμοποιείται η ΛΕΑ για κανονική κίνηση.
Εκτός του ότι είναι στενή και πιθανόν με κλίση οπότε ο χειρισμός είναι πιο δύσκολος, αργά η γρήγορα θα τελειώσει γιατί κάπου θα στενέψει ο δρόμος σε γέφυρες συνήθως ή θα έχει χώρο στάθμευσης ή κάποιος πιο αργός ή ακινητοποιημένος θα βρίσκεται εκεί. Τότε η προσπάθεια αλλαγής λωρίδας των εν ΛΕΑ ευρισκομένων επηρεάζει τραγικά το ρυθμό κυκλοφορίας στη δεξιά αλλά και την επόμενη από αυτή λωρίδα αφού μερικοί από τη δεξιά βλέποντας να καθυστερεί μεταπηδούν στην επόμενη προς τα αριστερά. Συνολικά η καθυστέρηση επιβαρύνει πολύ τη μέση ταχύτητα όλων ενώ η αυξημένη κινητικότητα αυξάνει την πιθανότητα για ατυχήματα και το κέρδος των λίγων από τη ΛΕΑ είναι ελάχιστο και σύντομο ενώ και η δυσκολία οδήγησης εκεί είναι μεγάλη. Γενικά είναι λάθος όταν υπάρχει μεγάλη κίνηση να υπάρχουν πχ 3 λωρίδες όταν είναι γνωστό ότι σε λίγα χλμ θα γίνουν ξανά 2 (ότι γινόταν/ται στο σημείο προς Κόρινθο που ο δρόμος στένευε/ει). Για αυτό και ήταν/είναι λάθος η αρπαγή μια λωρίδας από την αντίθετη κατεύθυνση όταν μετά από λίγα χλμ οι λωρίδες θα λιγοστεύσουν ξανά. Η μέγιστη ροή του δρόμου είναι αυτή που μπορεί να επιτευχθεί στο πιο στενό σημείο της. Διατηρώντας μικρότερο αλλά σταθερό αριθμό λωρίδων μπορεί να επιτευχθεί μεγαλύτερη σταθερή ταχύτητα, καλύτερη ροή οπότε στο στενό σημείο θα μπορούν να περάσουν περισσότερα αυτοκίνητα στόν ίδιο χρόνο και με λιγότερες τάσεις μετανάστευσης που σημαίνει επιπλέον κίνδυνο. Και αυτό τα λέει όλα.
Και εγώ νομίζω ότι είναι ένα θέμα που δεν το έχει αγγίξει κανένας ούτε στην εκπαίδευση των οδηγών (στην εποχή μου) αλλά ούτε η αστυνομία δείχνει ευαισθητοποιημένη ούτε το υπουργείο μεταφορών φαίνεται να νοιάζεται με κάποια σχετική διαφημιστική-ενημερωτική καμπάνια. -
Στην επιστροφή του Πάσχα έβγαλα ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής στην ΛΕΑ Δυστυχώς όταν η αριστερή είναι τίγκα από άτομα που πάνε με 60 (λες και κανουν την διαδρομή σπιτι-σουπερμαρκετ) 'επειδή δεν ειναι άδεια μπροστά', δεν σου αφήνουν πολλές επιλογές.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΛΕΑ
αλλά λευτεριά και στην μαμημένη την αριστερή,ΔΕΝ ειναι για να κινούμαστε μόνιμα,μόνο για προσπέραση. -
Οι περισσότεροι που πάνε με 60 στην αριστερή δεν μπορούν να πάνε παραπάνω αν και θέλουν. Ίσως φταίει ο ένας μόνο που πάει με 60 μπροστά τους ίσως φταίει και το ότι κάποιοι πάνε και προσπερνάνε από ΛΕΑ και μετά χώνονται στη δεξιά φοβίζοντας τους αργούς που προτιμούν την ασφάλεια της αριστερής....
Βασικά δεν δέχομαι καμιά δικαιολογία για τη ΛΕΑ, όπως και το κόκκινο φανάρι είναι παράνομο, είναι λάθος, προσφέρει ελάχιστα σε σχέση με το πρόβλημα που δημιουργεί και τους κινδύνους που κρύβει και τέρμα.
Όπως βέβαια λάθος κάνουν και μάλιστα δικαιούνται εξίσου τιμωρίας και όσοι πάνε στην αριστερή αργά, αν δεν πάνε πιο γρήγορα από την δεξιά δεν θα έπρεπε να είναι εκεί.
Οπότε πάλι θα ίσχυε και αυτό που λέω πιο πριν. Λιγότερες λωρίδες (αν πχ η αριστερή είναι μόνο για προσπέραση και όχι φέρουσα φορτίο) αλλά μεγαλύτερη μέση ταχύτητα και καλύτερη ροή. -
Δεν κατάλαβα τι σας κάνει εντύπωση...
Δεν το ξέρετε ότι το 70-80% των οδηγών δεν γνωρίζουν το λόγο ύπαρξης της βοηθητικής?
Την θεωρούν σαν μια από τις υπόλοιπες λωρίδες...
Μερικοί δε τη θεωρούν ως λωρίδα για τα δίτροχα!!!
Ναι, το έχω ακούσει, απο αυτοκινητιστή προς μοτοσυκλετιστή, σε παρατήρηση του δεύτερου προς τον πρώτο γιατί δεν πάει δεξιά...
'και εσύ ρε τι δουλειά έχεις εδώ? ολόκληρη λωρίδα σας έχουν...'
Οδηγάρες... -
Óτι και να πούμε είναι λίγο...κάνω καθημερινα 40 χιλιόμετρα Ε.Ο. και τα βλέπω όλα....
Αυτοι ευθύνονται και για τα μποτιλιαρίσμα...Πρέπει να γίνει μια καμπάνια για το 'σύνδρομο της ΛΕΑ' και το 'σύνδρομο της αριστερής' στην τηλεόραση. Είναι ο μόνος τρόπος να επηρεαστούν οι κάφροι, αφου για πλύση στον εγκέφαλό τους χρειάζονται τέτοια μέσα, για να τα παίρνουν εύκολα. Να την ενσωματώσουν στην 'Λαμψη' να δούμε κι εμεις μια άσπρη μέρα...
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
το έχω ακούσει, απο αυτοκινητιστή προς μοτοσυκλετιστή, σε παρατήρηση του δεύτερου προς τον πρώτο γιατί δεν πάει δεξιά...
'και εσύ ρε τι δουλειά έχεις εδώ? ολόκληρη λωρίδα σας έχουν...' -
Στην Α.Ο. βγάζουν μήνημα φωτεινό για να μην χρησιμοποιείται η ΛΕΑ αλλά δεν νομίζω οτι το εμπαιδώνουν όλοι!!!!!
Βοηθητική Λωρίδα στις Εθνικές Οδούς