-
Το 1988, η BUGATTI εξαγοράζεται από την VW.
Ποιανού ιδέα ήταν ;
Mα φυσικά του κ. Πίχ, του πρώην προέδρου του ομίλου VW.
Στόχος ;
Η κατασκευή του τεχνολογικά συναρπαστικότερου και πιο προηγμένου αυτοκινήτου (παραγωγής) της εποχής μας.Μιλώντας με αριθμούς να πώ ότι η VEYRON 16.4 διαθέτει :
**-κινητήρα 7.993 κ.εκ, 16 κύλινδροι σε σχήμα W (2xV8) και 4 turbo
-απόδοση 1001 ίπποι/6.000 σ.α.λ. και 127,4 χλγμ ροπής στις 2.220 σ.α.λ.
-μετάδοση στους 4 τροχούς
-σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων
-βάρος, 1.600 κιλά περίπου
-0-100 σε 2.9''
-0-300 σε 14''
-τελική, 406 km/h **Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής :
Συναρπαστική η ιδέα του κ. Πίχ, η κατασκευή του πιο συναρπαστικού αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο, ή απλά μια ματαιοδοξία ;
(Aς θυμηθούμε και την ανάλογη ίσως περίπτωση της δημιουργίας αυτοκινήτου 1 λίτρου).Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο, το οποίο δεν προορίζεται για την κατάρριψη κάποιου ρεκόρ, ποστεύω, ούτε αποτελεί πρωτότυπο σχέδιο, να μπορεί να σταθεί με ασφάλεια σε τόσο υψηλές ταχύτητες ;
Προφανώς ναί, λέει η VW, μιας και αυτή έχει αναλάβει την κατασκευή του.
Πόσο ασφαλές όμως θα είναι;
Τί επιπέδου τριβές και θερμοκρασίες αναπτύσσονται σε ταχύτητες άνω των 440 km/h ;
Αεροδυναμικά προβλήματα, συμπεριφορά ελαστικών ;Το σίγουρο είναι ότι οι υπεύθυνοι της VW έχουν ακόμη περισσότερες απορίες από εμένα, εξού και η αναβολή της διάθεσης της VEYRON, η οποία υπολογίζεται για τον Απρίλιο του 2004, αν όλα πάνε καλά.
Προκύπτει, κατά τη γνώμη μου και ένα άλλο σημαντικό ερώτημα από το γεγονός αυτό.
Πού αποσκοπεί η κατασκευή ενός τέτοιου οχήματος ;
Στον απευθείας αναταγωνισμό με ENZO, CARRERA GT, άντε και των SLR, MURCIELAGO, ή για τη θέση σε μια σελίδα του βιβλίου των ρεκόρ Γκίνες ;Ο απευθείας ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες προτάσεις της ''κατηγορίας'' δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με ένα πιο ''ήπιο'' σύνολο 600+ ίππων και αντίστοιχων επιδόσεων, γιατί ασφαλώς σε αυτό το επίπεδο δεν μιλάνε μόνο οι εντυπωσιακοί αριθμοί των επιδόσεων, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο τα νούμερα αυτά ''αποτυπώνονται'' στην άσφαλτο.
Ποιός ο λόγος των 1.001 ίππων ;(που κάλλιστα θα μπορούσαν να ανεβούν στους 1.200, σύμφωνα με τον νυν Πρόεδρο της VW, Πισετσρίντερ).
Συγχαρητήρια εκ των προτέρων αν μπορέσει να σταθεί το όχημα αυτό με ασφάλεια, σε ταχύτητες των 400+ km/h.
Τέλος, για όσους εδιαφέρονται, η τιμή θα κυμανθεί γύρω στα 1,16 εκ. euro (χωρίς ΦΠΑ!!!)
Άγνωστος ο πρώτος αγοραστής, γνωστός ο δεύτερος, η κ. Ούρσουλα Πίχ...
Μερικές φωτό :
http://www.ultimatecarpage.com/wallpaper/eb16-1024.jpg
http://www.supercarsite.net/images/cars/bugatti/eb_164_veyron_02.jpg
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/veyron468_1.jpg
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/veyron468_14.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/wallpaper/veyron-1024.jpg
http://www.supercarsite.net/images/cars/bugatti/eb_164_veyron_03.jpg -
Το 1988, η BUGATTI εξαγοράζεται από την VW.
Ποιανού ιδέα ήταν ;
Mα φυσικά του κ. Πίχ, του πρώην προέδρου του ομίλου VW.
Στόχος ;
Η κατασκευή του τεχνολογικά συναρπαστικότερου και πιο προηγμένου αυτοκινήτου (παραγωγής) της εποχής μας.Μιλώντας με αριθμούς να πώ ότι η VEYRON 16.4 διαθέτει :
**-κινητήρα 7.993 κ.εκ, 16 κύλινδροι σε σχήμα W (2xV8) και 4 turbo
-απόδοση 1001 ίπποι/6.000 σ.α.λ. και 127,4 χλγμ ροπής στις 2.220 σ.α.λ.
-μετάδοση στους 4 τροχούς
-σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων
-βάρος, 1.600 κιλά περίπου
-0-100 σε 2.9''
-0-300 σε 14''
-τελική, 406 km/h **Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής :
Συναρπαστική η ιδέα του κ. Πίχ, η κατασκευή του πιο συναρπαστικού αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο, ή απλά μια ματαιοδοξία ;
(Aς θυμηθούμε και την ανάλογη ίσως περίπτωση της δημιουργίας αυτοκινήτου 1 λίτρου).Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο, το οποίο δεν προορίζεται για την κατάρριψη κάποιου ρεκόρ, ποστεύω, ούτε αποτελεί πρωτότυπο σχέδιο, να μπορεί να σταθεί με ασφάλεια σε τόσο υψηλές ταχύτητες ;
Προφανώς ναί, λέει η VW, μιας και αυτή έχει αναλάβει την κατασκευή του.
Πόσο ασφαλές όμως θα είναι;
Τί επιπέδου τριβές και θερμοκρασίες αναπτύσσονται σε ταχύτητες άνω των 440 km/h ;
Αεροδυναμικά προβλήματα, συμπεριφορά ελαστικών ;Το σίγουρο είναι ότι οι υπεύθυνοι της VW έχουν ακόμη περισσότερες απορίες από εμένα, εξού και η αναβολή της διάθεσης της VEYRON, η οποία υπολογίζεται για τον Απρίλιο του 2004, αν όλα πάνε καλά.
Προκύπτει, κατά τη γνώμη μου και ένα άλλο σημαντικό ερώτημα από το γεγονός αυτό.
Πού αποσκοπεί η κατασκευή ενός τέτοιου οχήματος ;
Στον απευθείας αναταγωνισμό με ENZO, CARRERA GT, άντε και των SLR, MURCIELAGO, ή για τη θέση σε μια σελίδα του βιβλίου των ρεκόρ Γκίνες ;Ο απευθείας ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες προτάσεις της ''κατηγορίας'' δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με ένα πιο ''ήπιο'' σύνολο 600+ ίππων και αντίστοιχων επιδόσεων, γιατί ασφαλώς σε αυτό το επίπεδο δεν μιλάνε μόνο οι εντυπωσιακοί αριθμοί των επιδόσεων, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο τα νούμερα αυτά ''αποτυπώνονται'' στην άσφαλτο.
Ποιός ο λόγος των 1.001 ίππων ;(που κάλλιστα θα μπορούσαν να ανεβούν στους 1.200, σύμφωνα με τον νυν Πρόεδρο της VW, Πισετσρίντερ).
Συγχαρητήρια εκ των προτέρων αν μπορέσει να σταθεί το όχημα αυτό με ασφάλεια, σε ταχύτητες των 400+ km/h.
Τέλος, για όσους εδιαφέρονται, η τιμή θα κυμανθεί γύρω στα 1,16 εκ. euro (χωρίς ΦΠΑ!!!)
Άγνωστος ο πρώτος αγοραστής, γνωστός ο δεύτερος, η κ. Ούρσουλα Πίχ...
Μερικές φωτό :
http://www.ultimatecarpage.com/wallpaper/eb16-1024.jpg
http://www.supercarsite.net/images/cars/bugatti/eb_164_veyron_02.jpg
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/veyron468_1.jpg
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/veyron468_14.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/wallpaper/veyron-1024.jpg
http://www.supercarsite.net/images/cars/bugatti/eb_164_veyron_03.jpg -
Το 1988, η BUGATTI εξαγοράζεται από την VW.
Ποιανού ιδέα ήταν ;
Mα φυσικά του κ. Πίχ, του πρώην προέδρου του ομίλου VW.
Στόχος ;
Η κατασκευή του τεχνολογικά συναρπαστικότερου και πιο προηγμένου αυτοκινήτου (παραγωγής) της εποχής μας.Μιλώντας με αριθμούς να πώ ότι η VEYRON 16.4 διαθέτει :
**-κινητήρα 7.993 κ.εκ, 16 κύλινδροι σε σχήμα W (2xV8) και 4 turbo
-απόδοση 1001 ίπποι/6.000 σ.α.λ. και 127,4 χλγμ ροπής στις 2.220 σ.α.λ.
-μετάδοση στους 4 τροχούς
-σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων
-βάρος, 1.600 κιλά περίπου
-0-100 σε 2.9''
-0-300 σε 14''
-τελική, 406 km/h **Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής :
Συναρπαστική η ιδέα του κ. Πίχ, η κατασκευή του πιο συναρπαστικού αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο, ή απλά μια ματαιοδοξία ;
(Aς θυμηθούμε και την ανάλογη ίσως περίπτωση της δημιουργίας αυτοκινήτου 1 λίτρου).Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο, το οποίο δεν προορίζεται για την κατάρριψη κάποιου ρεκόρ, ποστεύω, ούτε αποτελεί πρωτότυπο σχέδιο, να μπορεί να σταθεί με ασφάλεια σε τόσο υψηλές ταχύτητες ;
Προφανώς ναί, λέει η VW, μιας και αυτή έχει αναλάβει την κατασκευή του.
Πόσο ασφαλές όμως θα είναι;
Τί επιπέδου τριβές και θερμοκρασίες αναπτύσσονται σε ταχύτητες άνω των 440 km/h ;
Αεροδυναμικά προβλήματα, συμπεριφορά ελαστικών ;Το σίγουρο είναι ότι οι υπεύθυνοι της VW έχουν ακόμη περισσότερες απορίες από εμένα, εξού και η αναβολή της διάθεσης της VEYRON, η οποία υπολογίζεται για τον Απρίλιο του 2004, αν όλα πάνε καλά.
Προκύπτει, κατά τη γνώμη μου και ένα άλλο σημαντικό ερώτημα από το γεγονός αυτό.
Πού αποσκοπεί η κατασκευή ενός τέτοιου οχήματος ;
Στον απευθείας αναταγωνισμό με ENZO, CARRERA GT, άντε και των SLR, MURCIELAGO, ή για τη θέση σε μια σελίδα του βιβλίου των ρεκόρ Γκίνες ;Ο απευθείας ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες προτάσεις της ''κατηγορίας'' δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με ένα πιο ''ήπιο'' σύνολο 600+ ίππων και αντίστοιχων επιδόσεων, γιατί ασφαλώς σε αυτό το επίπεδο δεν μιλάνε μόνο οι εντυπωσιακοί αριθμοί των επιδόσεων, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο τα νούμερα αυτά ''αποτυπώνονται'' στην άσφαλτο.
Ποιός ο λόγος των 1.001 ίππων ;(που κάλλιστα θα μπορούσαν να ανεβούν στους 1.200, σύμφωνα με τον νυν Πρόεδρο της VW, Πισετσρίντερ).
Συγχαρητήρια εκ των προτέρων αν μπορέσει να σταθεί το όχημα αυτό με ασφάλεια, σε ταχύτητες των 400+ km/h.
Τέλος, για όσους εδιαφέρονται, η τιμή θα κυμανθεί γύρω στα 1,16 εκ. euro (χωρίς ΦΠΑ!!!)
Άγνωστος ο πρώτος αγοραστής, γνωστός ο δεύτερος, η κ. Ούρσουλα Πίχ...
Μερικές φωτό :
http://www.ultimatecarpage.com/wallpaper/eb16-1024.jpg
http://www.supercarsite.net/images/cars/bugatti/eb_164_veyron_02.jpg
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/veyron468_1.jpg
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/veyron468_14.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/wallpaper/veyron-1024.jpg
http://www.supercarsite.net/images/cars/bugatti/eb_164_veyron_03.jpg -
Ματαιοδοξία, ασχετοσύνη και ιεροσυλία.
Ματαιοδοξία, γιατί, αντί να ενδιαφερθεί να επαναφέρει την Bugatti πραγματικά στο προσκήνιο, κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού.
Ασχετοσύνη, γιατί το όχημα αυτό είναι κακάσχημο και θα κάνει τον Ettore να στριφογυρνάει στον τάφο του.
Ιεροσυλία, γιατί ο Bugatti και ο Veyron ήταν θανάσιμοι εχθροί.
Ο Πιχ είναι τελικά ο μέγιστος κάγκουρας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τι άλλο θα δούμε από δαύτον; Αναβίωση της Facel-Vega με νέον κάτω από το δάπεδο και αηδίες σαν κι αυτές που είδαμε στο 2 Fast 2 Furious;
-
Αποτελεί ένδειξη ματαιοδοξίας και ισχύος
-
Δεν ξέρω που αποσκοπεί. Υποθέτω σε ιδέες μεγαλείου και προσπάθεια να αυξηθεί το κύρος του γκρουπ προσφέροντας ΤΟ αυτοκίνητο που κανείς δεν μπορεί να αντιμετωπίσει....σε βάρος της παράδοσης του ονόματος.
Και υπενθυμίζω ότι μερικά τραίνα στην Ιαπωνία ζυγίζουν κάτι ακόμα περισσότερο και έχουν περισσότερα άλογα και πάνε πιο γρήγορα! Έτσι όπως πάμε σε λίγο θα τα ονομάσουν αυτοκίνητα και θα τα βγάλουν με ζάντες και λάστιχα για το δρόμο.....Δεν με απασχολεί το θέμα ασφάλειας και αντοχής του, άλλωστε σε γυάλες ή σε πίστες θα κυκολοφορούν, ούτε θα μπω μέσα ούτε θα τα συναντήσω στο δρόμο!
Είναι άσχημο, παράλογο και εξωφρενικό.
Βέβαια και η Countach ήταν άσχημη, παράλογη και εξωφρενική αλλά έπιασε και χαίρομαι να την βλέπω (και να την ακούω όποτε τύχει)! Ε, λοιπόν καμία σχέση!
Άλλοι όμως οι Ιταλοί και άλλοι οι γερμαναράδες, άλλος ο F. Lamborghini κι ας εφτιαχνε τρακτέρ και άλλος ο Piech.... -
Είναι πραγματικά πολύ άσχημο
Η VAG έχει βαλθεί να καταστρέψει όλες τις παλιές μεγάλες μάρκες.
Μετά τα γυναικεία Lambo ήρθε τώρα και αυτό και ας με συγχωρήσουν οι γυναίκες.
Για την οδήγηση του πιστεύω οτι οι αθεόφοβοι της VW θα το κάνουν να μπορεί να το οδηγήσει και ο παπούς μου παρά τα 1000 άλογα.
Θα το γεμίσουν ηλεκτρονικά. -
Δεν είναι μόνο το Veyron ματαιοδοξία.
Το να φτιάχνεις ή να αγοράζεις αμάξι των 50 εκατομμυρίων δρχ. είναι ματαιοδοξία.
Το να χάνεις εκατομμύρια στο καζίνο είναι ματαιοδοξία.
Το να πιστεύεις πως θα είσαι για πάντα νέος με ζωηρή διάθεση ή να φοράς κοσμήματα-ρολόγια-κοστούμια-γούνες εκατομμυρίων είναι ματαιοδοξία.
Το να δουλεύεις όλη μέρα φτιάχνοντας δήθεν το μέλλον σου,είναι ματαιοδοξία.
Το να ονειρεύεσαι δεν είναι κακό.Αρκεί να μην αγνοείς την πραγματικότητα. -
Σίγουρα ΔΕΝ αποσκοπεί να γίνει αυτοκίνητο της χρονιάς!!
-
Ούτε και έχει ελπίδες να αποτελέσει χρυσή σελίδα στην ιστορία της Bugatti. Οι περισσότεροι πραγματικοί φίλοι της εταιρείας (δηλαδή ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Bugatti και οι απόγονοί τους) έχουν αηδιάσει από αυτήν τη διασταύρωση βατράχου και σκαθαριού.
-
Επειδή το φόρουμ έχει γεμίσει με γνώστες πάνω στα 'supercars',θα ήθελα να μάθω πως έπρεπε να γίνει η VEYRON 'σωστή' αντί να διαβάζω για ματαιοδοξία,καγκουριά,ιεροσυλία και διάφορους άλλους άστοχους χαρακτηρισμούς...Προσωπικά πιστεύω πως ιδέα του Πιχ είναι **πολύ ριζοσπαστική ** όσο αφορά τη σχεδίαση(ειδικά η διχρωμία),την ιπποδύναμη,καθώς και όλη την έρευνα και εξέλιξη για την συμπεριφορά της VEYRON σε τόσο υψηλές ταχύτητες..Όσο για την ματαιοδοξία του..Ο χρόνος θα δείξει....Και για να μην ξεχνιόμαστε σε θέματα αισθητικής,να και η ΕΒ110
http://www.fast-autos.net/bugatti/eb11015.jpgΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΗ???????????
-
Και ποιος είπε ότι η EB110 ήταν όμορφη; Οι Bugatti είχαν έναν άλλο χαρακτήρα: Ήταν κομψότατα και γρήγορα αυτοκίνητα πολυτελείας. Τα τελευταία χρόνια προσπαθούν οι 'αναβιωτές' της εταιρείας να βγάλουν αντίγραφα των τωρινών Lamborghini.
Αν η Bugatti επεβίωνε, θα ανταγωνιζόταν τις Mercedes S, SL και τις Rolls-Royce, Bentley και Aston-Martin. Αυτό ακριβώς που έκανε και τότε.
Προτού κανείς μιλήσει για ιστορικές μάρκες, ας κάτσει να μάθει την ιστορία τους.
-
Πάντως πιο πολύ με το Batmobile μοιάζει παρά με supercar.
-
Χμμμ,δέν είναι απλά 'επίδειξη τεχνολογίας';
-
Και αν η ματαιοδοξία κάποιον ισχυρών, οδηγεί σε νέες καταστάσεις, σε νέες έρευνες και μελέτες γύρω από το αυτοκίνητο ;
Μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν τέτοιες προσωπικότητες ; -
Πρέπει όμως η φιλοδοξία να συνδυάζεται και με κουλτούρα και παιδεία.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ιεροσυλία, γιατί ο Bugatti και ο Veyron ήταν θανάσιμοι εχθροί.
Θα μπορούσες να το αναλύσεις λίγο;
Δεν γνωρίζω τη σχετικά ιστορία
Ευχαριστώ. -
Κάποτε ο Veyron έτρεχε με Bugatti στους αγώνες. Μετά όμως, οι δυο άνδρες τσακωθήκανε και γίνανε οι σχέσεις τους όπως οι σχέσεις Ντούσαν Μπάγεβιτς - Original 21.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κάποτε ο Veyron έτρεχε με Bugatti στους αγώνες. Μετά όμως, οι δυο άνδρες τσακωθήκανε και γίνανε οι σχέσεις τους όπως οι σχέσεις Ντούσαν Μπάγεβιτς - Original 21.Αυτό λογικά έγινε και σκόπιμα για τους εξής λόγους :
- το μοντέλο βαφτίζεται με κάποιο όνομα που συνδέεται από το παρελθόν, κατι το οποίο είναι σύνηθες φαινόμενο τελευταία,
- ακριβώς λόγω της παλαιάς ανατιπαράθεσης μεταξύ των ανδρών όπως λές, θέλει να δείξει, πώς η VW μπορεί να συμβιώσει (αρμονικά και μή)με τη BUGATTI...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πρέπει όμως η φιλοδοξία να συνδυάζεται και με κουλτούρα και παιδεία.Βέβαια φιλοδοξία του Πίχ, ήταν και η κατασκευή από την VW ενός πολυτελούς και ενός μεγάλου SUV οχήματος, πράγμα που κατάφερε.
Τώρα για ποιούς σκοπούς, είναι ένα άλλο θέμα.
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;