-
Οι δύο μεγάλες Γερμανικές εταιρίες για άλλη μια φορά συγκρούονται και όπως πάντα οι διαμάχες είναι μεγάλες Το θέμα που μας απασχόλισε τελευταία ήταν η ολοκαίνουργια SLK η οποία θα αντιμετοπίσει την Z4 της B.M.W.
Το έργο του Chris Bangle, η Z4, μπορώ να πώ οτι μας άφησε καλές εντιπώσεις Παρ' όλα αυτά, μπορούμε να δούμε και μόνοι μας τις μεγάλες διαφορές από τα προϊγούμενα μοντέλα της BMW, το οποίο κάνει την Ζ4 ξεχωριστή Από τεχνικά χαρακτηριστικά η Ζ4 σε σχέση με την μικρή της αδελφή, την Ζ3, είναι αναβαθμισμένη τόσο σε ισχύ όσο και σε κυβισμό H 'βασική' έκδοση των 2.500κ.εκ. αποδίδει 192 ίππους, ενώ η κορυφαία τρίλιτρη 231, με τη βοήθεια -και στις δύο εκδόσεις- φυσικά του διπλού Vanos του συστήματος Valvetronic, που καταργεί την κλασική πεταλούδα του γκαζιού.Γενικά η Ζ4 'πετάει'!!!!!!
Από την άλλη πλευρά η μεγάλη αντίζηλος τη Ζ4,η SLK της Mersedes είναι το 'expansion' του ομώνυμου μοντέλου της Mersedes που κυκλοφορούσε από το 1996.Από αποδώσεις τώρα, η SLK έχει στη γκάμα της κινητήρες, που περιλαμβάνουν τη δημοφιλή έκδοση SLK 200 Kompressor η οποία εξοπλίζεται με το γνώριμο μοτέρ των 163 ίππων και προαιρετικά θα συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στην αμέσως μεγαλύτερη, την SLK 350, τοποθετείται V6 κινητήρας απόδοσης 272 ίππων και 350Nm ροπής και προαιρετικά θα συνεργάζεται, εκτός από το μηχανικό και με το επαναστατικό αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων (7G-TRONIC).Η κορυφαία όμως όλων των εκδόσεων, η SLK 55, θα σηματοδοτείται από τα διακριτικά του βελτιωτικού οίκου AMG και θα αποδίδει 360 ίππους και 510Nm ροπής........πετάει η ομάδα
Όπως και να το κάνουμε η μάχη αναμένεται σκλήρη.....
-
Οι δύο μεγάλες Γερμανικές εταιρίες για άλλη μια φορά συγκρούονται και όπως πάντα οι διαμάχες είναι μεγάλες Το θέμα που μας απασχόλισε τελευταία ήταν η ολοκαίνουργια SLK η οποία θα αντιμετοπίσει την Z4 της B.M.W.
Το έργο του Chris Bangle, η Z4, μπορώ να πώ οτι μας άφησε καλές εντιπώσεις Παρ' όλα αυτά, μπορούμε να δούμε και μόνοι μας τις μεγάλες διαφορές από τα προϊγούμενα μοντέλα της BMW, το οποίο κάνει την Ζ4 ξεχωριστή Από τεχνικά χαρακτηριστικά η Ζ4 σε σχέση με την μικρή της αδελφή, την Ζ3, είναι αναβαθμισμένη τόσο σε ισχύ όσο και σε κυβισμό H 'βασική' έκδοση των 2.500κ.εκ. αποδίδει 192 ίππους, ενώ η κορυφαία τρίλιτρη 231, με τη βοήθεια -και στις δύο εκδόσεις- φυσικά του διπλού Vanos του συστήματος Valvetronic, που καταργεί την κλασική πεταλούδα του γκαζιού.Γενικά η Ζ4 'πετάει'!!!!!!
Από την άλλη πλευρά η μεγάλη αντίζηλος τη Ζ4,η SLK της Mersedes είναι το 'expansion' του ομώνυμου μοντέλου της Mersedes που κυκλοφορούσε από το 1996.Από αποδώσεις τώρα, η SLK έχει στη γκάμα της κινητήρες, που περιλαμβάνουν τη δημοφιλή έκδοση SLK 200 Kompressor η οποία εξοπλίζεται με το γνώριμο μοτέρ των 163 ίππων και προαιρετικά θα συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στην αμέσως μεγαλύτερη, την SLK 350, τοποθετείται V6 κινητήρας απόδοσης 272 ίππων και 350Nm ροπής και προαιρετικά θα συνεργάζεται, εκτός από το μηχανικό και με το επαναστατικό αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων (7G-TRONIC).Η κορυφαία όμως όλων των εκδόσεων, η SLK 55, θα σηματοδοτείται από τα διακριτικά του βελτιωτικού οίκου AMG και θα αποδίδει 360 ίππους και 510Nm ροπής........πετάει η ομάδα
Όπως και να το κάνουμε η μάχη αναμένεται σκλήρη.....
-
Οι δύο μεγάλες Γερμανικές εταιρίες για άλλη μια φορά συγκρούονται και όπως πάντα οι διαμάχες είναι μεγάλες Το θέμα που μας απασχόλισε τελευταία ήταν η ολοκαίνουργια SLK η οποία θα αντιμετοπίσει την Z4 της B.M.W.
Το έργο του Chris Bangle, η Z4, μπορώ να πώ οτι μας άφησε καλές εντιπώσεις Παρ' όλα αυτά, μπορούμε να δούμε και μόνοι μας τις μεγάλες διαφορές από τα προϊγούμενα μοντέλα της BMW, το οποίο κάνει την Ζ4 ξεχωριστή Από τεχνικά χαρακτηριστικά η Ζ4 σε σχέση με την μικρή της αδελφή, την Ζ3, είναι αναβαθμισμένη τόσο σε ισχύ όσο και σε κυβισμό H 'βασική' έκδοση των 2.500κ.εκ. αποδίδει 192 ίππους, ενώ η κορυφαία τρίλιτρη 231, με τη βοήθεια -και στις δύο εκδόσεις- φυσικά του διπλού Vanos του συστήματος Valvetronic, που καταργεί την κλασική πεταλούδα του γκαζιού.Γενικά η Ζ4 'πετάει'!!!!!!
Από την άλλη πλευρά η μεγάλη αντίζηλος τη Ζ4,η SLK της Mersedes είναι το 'expansion' του ομώνυμου μοντέλου της Mersedes που κυκλοφορούσε από το 1996.Από αποδώσεις τώρα, η SLK έχει στη γκάμα της κινητήρες, που περιλαμβάνουν τη δημοφιλή έκδοση SLK 200 Kompressor η οποία εξοπλίζεται με το γνώριμο μοτέρ των 163 ίππων και προαιρετικά θα συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στην αμέσως μεγαλύτερη, την SLK 350, τοποθετείται V6 κινητήρας απόδοσης 272 ίππων και 350Nm ροπής και προαιρετικά θα συνεργάζεται, εκτός από το μηχανικό και με το επαναστατικό αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων (7G-TRONIC).Η κορυφαία όμως όλων των εκδόσεων, η SLK 55, θα σηματοδοτείται από τα διακριτικά του βελτιωτικού οίκου AMG και θα αποδίδει 360 ίππους και 510Nm ροπής........πετάει η ομάδα
Όπως και να το κάνουμε η μάχη αναμένεται σκλήρη.....
-
Η υπογραφη μου προς απαντηση σας.... Sheer Driving Pleasure. Κατι που πιστευω οτι η Μ-Β δεν θα το εχει στο βαθμο της Ζ4. Οσο για την AMG προβλεπω να σκαει καμια Z4 me V8 κινητηρα και να χαθει το μπαλακι. Ηδη το topster του Schnitzer δινει ρεστα!!!
P.S. ειναι και στα αγοραστικα μου σχεδια... (σε 2 χρονια ομως... )
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Η υπογραφη μου προς απαντηση σας.... Sheer Driving Pleasure. Κατι που πιστευω οτι η Μ-Β δεν θα το εχει στο βαθμο της Ζ4. Οσο για την AMG προβλεπω να σκαει καμια Z4 me V8 κινητηρα και να χαθει το μπαλακι. Ηδη το topster του Schnitzer δινει ρεστα!!!P.S. ειναι και στα αγοραστικα μου σχεδια... (σε 2 χρονια ομως... )
Απ'ότι ξέρω οι περισσότερες BMW είναι απόλαυση στο δρόμο....όσο για τι νέα SLK δεν ξέρω ακόμα αλλά σαν οδική συμπεριφορά υποστιρίζω BMW
-
Κι εγω 8α υποστηρι3ω την Ζ4 (η οποια εχει βγει κ με τον μικροτερο κινητηρα των 2.2 λιτρων). κ απο αποψη παρουσιας στο δρομο κ απο αποψη οδικης συμπεριφορας. η 3λιτρη χτυπισε κατευ8ειαν την Boxster. Αυτο απο μονο του κατι σημαινει..
-
με τη βοήθεια -και στις δύο εκδόσεις- φυσικά του διπλού Vanos του συστήματος Valvetronic, που καταργεί την κλασική πεταλούδα του γκαζιού
Είσαι σίγουρος; Απ' όσο γνωρίζω οι εξακύλινδροι κινητήρες της BMW δεν έχουν ακόμα Valvetronic.
Πάντως επί του θέματος: από τα δύο διαλέγω Ζ4. Και μάλιστα σε χρώμα 'Μπλε Μαλβίδες' με ασορτί υφασμάτινο εσωτερικό.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
με τη βοήθεια -και στις δύο εκδόσεις- φυσικά του διπλού Vanos του συστήματος Valvetronic, που καταργεί την κλασική πεταλούδα του γκαζιού
Είσαι σίγουρος; Απ' όσο γνωρίζω οι εξακύλινδροι κινητήρες της BMW δεν έχουν ακόμα Valvetronic.
Πάντως επί του θέματος: από τα δύο διαλέγω Ζ4. Και μάλιστα σε χρώμα 'Μπλε Μαλβίδες' με ασορτί υφασμάτινο εσωτερικό.
Η Ζ4 εχει μονο double vanos kai oxi valvtronic που εχουν ο 2λτ 4κυλινδρος και οι V8.
-
Z4 και απο σχεδιαστικης αποψης αλλα οδηγικης(πιθανοτατα) απολαυσης.
-
Μαλλον είναι ο μόνος που επιλέγω Mercedes?
Μια σε ασημί όπως της φωτό παρακαλώ...............
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Μαλλον είναι ο μόνος που επιλέγω Mercedes?Μια σε ασημί όπως της φωτό παρακαλώ...............
Ε...όχι και ο μόνος!!!!
Πάντως η Mersedes μου θυμίζει κάτι από SLR και αυτό με τραβάει πιο πολύ!
Παρ όλα αυτά, σαν ιδέα και σχεδίαση η Z4 είναι κάτι διαφορετικό......
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Κι εγω 8α υποστηρι3ω την Ζ4 (η οποια εχει βγει κ με τον μικροτερο κινητηρα των 2.2 λιτρων). κ απο αποψη παρουσιας στο δρομο κ απο αποψη οδικης συμπεριφορας. η 3λιτρη χτυπισε κατευ8ειαν την Boxster. Αυτο απο μονο του κατι σημαινει..Τις πληροφορίες τις πήρα απο έγκειρο side και δε νομίζω ότι έχει κινητήρα 2,2 λιτρών η Ζ4.......
-
Ο χρήστης Smith14 έγραψε:
Κι εγω 8α υποστηρι3ω την Ζ4 (η οποια εχει βγει κ με τον μικροτερο κινητηρα των 2.2 λιτρων). κ απο αποψη παρουσιας στο δρομο κ απο αποψη οδικης συμπεριφορας. η 3λιτρη χτυπισε κατευ8ειαν την Boxster. Αυτο απο μονο του κατι σημαινει..
Τις πληροφορίες τις πήρα απο έγκειρο side και δε νομίζω ότι έχει κινητήρα 2,2 λιτρών η Ζ4.......
Εχει φιλε Smith14, δες στο http://www.bmw.com.gr/gr/products/autom ... ndex.shtml και πηγαινε στις τιμες.
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Κι εγω 8α υποστηρι3ω την Ζ4 (η οποια εχει βγει κ με τον μικροτερο κινητηρα των 2.2 λιτρων). κ απο αποψη παρουσιας στο δρομο κ απο αποψη οδικης συμπεριφορας. η 3λιτρη χτυπισε κατευ8ειαν την Boxster. Αυτο απο μονο του κατι σημαινει..
Τις πληροφορίες τις πήρα απο έγκειρο side και δε νομίζω ότι έχει κινητήρα 2,2 λιτρών η Ζ4.......
Εχει φιλε Smith14, δες στο http://www.bmw.com.gr/gr/products/autom ... ndex.shtml και πηγαινε στις τιμες.
Οk sorry......my mistake
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Συγγνώμη, αλλά η σελίδα της BMW Ελλάς ΔΕΝ αναφέρει κινητήρα των 2,2 λίτρων. Ξέρουμε βέβαια ότι θα βγει, αλλά μια και που η παραγωγή γίνεται στην Αμερική όπου κανένας δεν καταδέχεται τόσο μικρό κινητήρα, θα περιμένουμε λίγο ακόμα.Αναφερει. Πηγαινε στο link που εδωσα πιο πανω και μετα στις τιμες που ειναι σε μια στηλη αριστερα. Εχω ρωτησει και στον Σπανο πριν 1.5μηνα για αυτο το μοντελο και το φερνουν κανονικα!
-
Ναι, έχεις δίκιο αλλά δεν υπάρχει στα τεχνικά...
Το είδα το λάθος μου και διέγραψα το μήνυμα μου ενώ το είχες ήδη κάνει quote...
-
Νο prob!!
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Συγγνώμη, αλλά η σελίδα της BMW Ελλάς ΔΕΝ αναφέρει κινητήρα των 2,2 λίτρων. Ξέρουμε βέβαια ότι θα βγει, αλλά μια και που η παραγωγή γίνεται στην Αμερική όπου κανένας δεν καταδέχεται τόσο μικρό κινητήρα, θα περιμένουμε λίγο ακόμα.
Αναφερει. Πηγαινε στο link που εδωσα πιο πανω και μετα στις τιμες που ειναι σε μια στηλη αριστερα. Εχω ρωτησει και στον Σπανο πριν 1.5μηνα για αυτο το μοντελο και το φερνουν κανονικα!
Φίλε frogy νομίζω πως η Ζ4 2,2 λίτρων θα κυκλοφορίσει φέτος......δεν ξέρω αν ήδη ξεκίνησε η κυκλοφορία της, γιατί κάτι είπαν για Ιανουάριο
-
Αν και είναι σχετικά νωρίς αφού η SLK δεν έχει ακόμα δοκιμαστεί προσωπικά με όσα ξέρω ή μπορώ να υποθέσω στην παρούσα χρονική στιγμή προτιμώ την SLK. Οι βασική μου αιτιολόγηση προέρχεται από τον τομέα της αισθητικής και της σχεδίασης. Τα φώτα της Ζ4 είναι λίγο κλαμένα, τα γεωμετρικά σχήματα του εσωτερικού πραγματικά με ενοχλούν και το σπουδαιότερο η δυσαναλογία μούρης με πίσω μέρος. Καλή η μεγάλη μούρη αλλά όταν το πίσω είναι τόσο μικρό χαλάει η αρμονία. Η SLK δείχνει λίγο πιο ισορροπημένη (αν και όχι τέλεια) στην αναλογία αυτή, η μούρη της όμως είναι χαρούμενη, όμορφη και επιθετική, οι συνειρμοί με SLR και F1 επιτυχημένοι και το εσωτερικό της σχεδιαστικά πιο ενδιαφέρον.
Θεωρώ και τις δύο να ισοψηφούν σε ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης και αξιοπιστίας και τα προσπερνώ.
Περιμένω τις εντυπώσεις για την οδική συμπεριφορά της SLK που πιθανόν να είναι λιγότερο σπορτίφ από την Ζ4. Υποτίθεται όμως ότι ασχολήθηκαν με το θέμα οπότε ακόμα κι αν υστερεί δεν θα είναι κακή.
Οι απόλυτες επιδόσεις δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, τις θεωρώ αντίστοιχες.
Μηχανολογικά τα 1800 κυβικά της SLK μπορεί να μην προσφέρουν τον ήχο και την μεταξένια λειτουργία των 6κύλινδρων της Ζ4 αλλά διαθέτουν ροπή χαμηλά που είναι πιο χρήσιμη στην καθημερινή οδήγηση ίσως καλύτερη κατανάλωση (με ελαφρύ πόδι) και καλύτερη αντιμετώπιση από ετήσιους φόρους, ασφάλεια, συμμετοχή σε μόλυνση του περιβάλλοντος και υποπτεύομαι και χαμηλότερο κόστος συντήρησης.
Σε άλλη χώρα πάντως θα προσπαθούσα για κάτι 6κύλινδρο.
Από πλευράς πρακτικότητας σαφώς υπερτερεί η SLK με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (κλειστή) αν και υστερεί ανοιχτή (τουλάχιστον λιγότερο από παλιά). Η σκληρή οροφή προσφέρει ησυχία και ασφάλεια αντιβανδαλική! Αλλιώς δεν είμαι φανατικός οπαδός της σκληρής οροφής, θεωρώ μάλιστα μια καλή μαλακή οροφή καλύτερη σε πολλά πράγματα (βάρος και κατανομή βάρους, ταχύτητα, χώρος αποσκευών, παρμπρίζ πιο μακριά από το κεφάλι).
Ξεκαθαρίζω ότι γενικά δεν είμαι φίλος της Mercedes και προτιμώ τις BMW. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως για μένα η SLK με καλύπτει καλύτερα. Αρκεί να είναι τιμολογημένη σωστά, θα ήθελα να ελπίζω σε τιμή καλύτερη (έστω λίγο) από του προηγούμενου μοντέλου αφού είναι λιγότερα κυβικά και φορολογείται πιο επιεικώς.....αμήν! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....και το σπουδαιότερο η δυσαναλογία μούρης με πίσω μέρος. Καλή η μεγάλη μούρη αλλά όταν το πίσω είναι τόσο μικρό χαλάει η αρμονία.....αποψη μου: αυτη η αναλογια ειναι που κανει την Z4 ομορφη
....Η σκληρή οροφή προσφέρει ησυχία και ασφάλεια αντιβανδαλική! Αλλιώς δεν είμαι φανατικός οπαδός της σκληρής οροφής, θεωρώ μάλιστα μια καλή μαλακή οροφή καλύτερη σε πολλά πράγματα (βάρος και κατανομή βάρους, ταχύτητα, χώρος αποσκευών, παρμπρίζ πιο μακριά από το κεφάλι).....
γεγονος: δεν καταλαβαινεις την υπαρ3η μαλακης κουκουλας στη Z4 ουτε στα 200+(δε φουσκωνει, δεν κανει αεροδυναμικους 8ορυβους).
κ παλι δεν αλλαζει τιποτα. δεν εχουν δοκιμαστει τα 2 αυτοκινητα, οποτε δεν 3ερουμε ποιο ειναι 'αντικειμενικα' καλυτερο... Αναμενουμε...
B.M.W. Z4 ή Mersedes SLK????