Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Agora Peugeot 307 1.6 XS.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Agora Peugeot 307 1.6 XS.
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    8
    83
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mapas last edited by

      Skeftomai na agorasw to 307 XS sta 1600cc...

      8a i8ela tin gnwmi sas...

      Kyriws apo aftoys poy to exoun idi...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mapas last edited by

        Skeftomai na agorasw to 307 XS sta 1600cc...

        8a i8ela tin gnwmi sas...

        Kyriws apo aftoys poy to exoun idi...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mapas last edited by

          Skeftomai na agorasw to 307 XS sta 1600cc...

          8a i8ela tin gnwmi sas...

          Kyriws apo aftoys poy to exoun idi...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Πάρτο. Είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς στα κυβικά του και αρκετά αξιόπιστο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              takinen last edited by

              Είναι σε πολύ ελκυστική τιμή για τον εξοπλισμό του.
              Το μοτέρ είναι αρκετά δυνατό και ροπάτο. Ασφαλείς προσπεράσεις και δεν προβληματίζει πουθενά. Ακούγεται πολύ ωραία στις ψηλες στροφές, πρόθυμο στα χαμηλά, αλλά καθόλου καλό σε απόκριση . Λίγο το ηλεκτρονικό γκάζι λίγο οι περιορισμοί σε καύσιμα και κατανάλωση έχουν αφήσει πίσω την απόκριση.
              Κιβώτιο κλειστό, αλλά κάπως ασαφές.
              Τέλεια φρένα! Υπεραρκετά ενώ το ABS και ο ηλεκτρονικός κατανεμητής πέδησης, το σταματάνε με όσα και να πηγαίνει, όπου! Βέβαια δεν βοηθάει καθόλου σε σπορ οδήγηση αφού ο κατανεμητής φροντίζει για την μη αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους.
              Στην μη αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους βοηθάει και ο ημιάκαμπτος που αντικατέστησε τους υστερούντες στο όνομα του κόστους και της αξιοπιστίας.
              Σε θέμα οδικής συμπεριφοράς γενικότερα, καλό ασφαλές με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, αλλά πολυ λιγότερο σπορτίφ από τον προκάτοχο, ενώ είναι κάπως ασαφές, στα γρήγορα κομμάτια.
              Καλή ποιότητα κατασκευής αλλά κακό σε αξιοπιστία!
              Στα 20.000χλμ που το έχουμε, έχουν αρχίσει να ακούγονται μικροί τριγμοί από διάφορα σημεία, ξεκόλησε η ποδιά του εμπρός δεξιού τροχού, χάλασε το πιτσιλιστίρι, θέλει αλλαγή ρουλεμάν τροχών και έχει πρόβλημα στο κλείδωμα του τιμονιού. Για τα 2 τελευταία, έχει γίνει νομίζω επίσημη ανάκληση από την Πεζώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos_bugsr-t-f-r-c last edited by

                To 307 to glykokoitw kai egw to teleftaio kairo..
                Parolo pou den symvadizei katholou me to aftokinhto pou exw (106 rallye) mou aresei.
                Sa na varethika na dinw lefta gia anarthseis, gia diaforika, gia gia gia, kai na trexw sta synergia, kai na thelw kati isixo.

                Apo thn Peugeot, enas filos mou exei pei oti ta prwta 307 eixan kapoia mikroprovlimata kyriws hlektronikhs fyshs, alla ta teleftaia einai ok.

                Alla.. an akougontai trigmoi me tetoia anarthsh kai tetoio plaisio, tote th poiothta finirismatos exei?
                O Poupakhs (gnwstos 'efthigrammisiologos' se pollous fantazomai edw) leei oti exei ena apo ta kalytera plaisia (se thnites kataskeves..).

                Fantazomai oti einai ena aneto, isixo, aprovlhmatisto aftokinhto, an sindiasw gnwmes kai apopseis mhxanikwn ths Peugeot kai oxi mono..

                Oi katoxoi omws ti lene?

                Apo eksoplismo-timh pws paei?
                (eidikh erwthsh kai na me sygxwresete, alla isws kapoios filos na gnwrizei.. H hliorofh poso kostizei? )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dev last edited by

                  Ο χρήστης Nikos_BugsR @ T.F.R.C έγραψε:
                  H hliorofh poso kostizei?

                  H iliorofi kostizei 1.060 euro symfwna me to fyladio tis peugeot poy exw...

                  Ta problimata poy anafereis gia triksimata ta eixe kai enas filos moy alla toy ta ftiaksane entos eggyisis. Pantws to triksimo itan anepes8ito kai akougotan mono se xwmatodromo kai otan eixes kleisto to... radiofowno...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    speculator last edited by

                    Εχω ενα 307 1.6 ΧΤ Premium με 8.000 χλμ.

                    Γενικα θα συμφωνησω με τους προηγουμενους φιλους (για να μην επαναλαμβανω τα ιδια)πως ειναι ενα πολυ καλο αμαξι με αριστο λογο value for money. Εχει τα παντα σε πολυ προσιτη τιμη. ειναι αρκετα ευρυχωρο και καλυτερο ποιοτικα απο τα προηγουμενα Peugeot.

                    Προσωπικα δεν εχω παραπονο προς το παρον απλως εχω παρατηρησει καποιες δυσλειτουργιες των ηλεκτρονικων συστηματων.

                    1)η κορνα κολλαει πολλες φορες.ενω πιεζω το τιμονι εχει μια καθυστερηση 3 δευτερολεπτων.

                    1. τα εργοστασιακα ηχεια ειναι απαραδεκτα(τριζουν συνεχως) και προτεινω αμεση αντικατασταση.

                    2. το τιμονι τρεμει στα 120-130χλμ/ωρα ακομα και σε καλο οδοστρωμα.
                      το αμαξι φοραει 16' ζαντες με ελαστικα 205/55/16 και εχω κανει 3 φορες ζυγοσταθμιση αλλα συνεχιζει να τρεμει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christhehealer last edited by

                      Ο χρήστης speculator έγραψε:
                      3) το τιμονι τρεμει στα 120-130χλμ/ωρα ακομα και σε καλο οδοστρωμα.
                      το αμαξι φοραει 16' ζαντες με ελαστικα 205/55/16 και εχω κανει 3 φορες ζυγοσταθμιση αλλα συνεχιζει να τρεμει.

                      Φίλε speculator το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα και εγώ με το 206XS/1600. Eπειδή είχα απογοητευτεί από τις συνεχείς ζυγοσταθμήσεις (έφτασα μέχρι την αντιπροσωπεία των ελαστικών) έλυσα το πρόβλημα οριστικά, μεταφέροντας τα εμπρός ελαστικά πίσω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr