TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

404 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Κάποια στιγμή ήθελα να ρωτήσω γιά ενα τεχνικό θέμα και ψάχνωντας στα διάφορα topics δεν βρήκα κατι σχετικό .
Ετσι σκέφτηκα να ανοίξω το συγκεκριμένο για να μπορούμε να λύνουμε τεχνικα προβλήματα και απορίες αλλα και να δημοσιεύουμε ενδιαφέροντα τεχνικά άρθρα που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.
Ξεκινάω με ενα πολύ χρήσιμο πόνημα για όσους θέλουν να "φρεσκάρουν" στις γνώσεις τους στις τρόμπες φρένων.

http://www.tegger.com/hondafaq/mastercy ... index.html

Eπιλεξτε οποιο απο τα 7 parts θελετε .

up
2 users have voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Κάποια στιγμή ήθελα να ρωτήσω γιά ενα τεχνικό θέμα και ψάχνωντας στα διάφορα topics δεν βρήκα κατι σχετικό .
Ετσι σκέφτηκα να ανοίξω το συγκεκριμένο για να μπορούμε να λύνουμε τεχνικα προβλήματα και απορίες αλλα και να δημοσιεύουμε ενδιαφέροντα τεχνικά άρθρα που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.
Ξεκινάω με ενα πολύ χρήσιμο πόνημα για όσους θέλουν να "φρεσκάρουν" στις γνώσεις τους στις τρόμπες φρένων.

http://www.tegger.com/hondafaq/mastercy ... index.html

Eπιλεξτε οποιο απο τα 7 parts θελετε .

up
1 user has voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ RENAULT

Για βαλτε ενα χερακι οι γνωστες ,μπας και βγαλω ακρη με τις γαλλικες "ηλεκτρονικες μ@μ@κιες" .

Στο Gordini (πουχει μοτερ απο R5 Alpine) βρηκα οτι εχει ντιστριμπυτερ με μαγνητικο pickup (αντι για πλατινες) και ενα μονο καλωδιο .

Τοσο το ντιστριμπιτερ οσο και το κουτι της ηλεκτρονικης γραφουν PARIS - RHONE

Απο τον πολλαπλασιαστη ξεκινουν δυο καλωδια ( + , -) που πανε προς την ηλεκτρονικη μαζι με το καλωδιο που ερχεται απο το ντιστριμπυτερ .


Aρχικα τα καλωδια ηταν κολλητα στο κατω μερος της ηλεκτρονικης αλλα καποιος μεταγενεστερα εβαλε τριπολικη μπριζα στο πλαι του κουτιου.

Το Προβλημα : η ηλεκτρονικη δουλευει οποτε της κ@βλ..σει. Τα καλωδια εχουν ολα ελεχγθει και ειναι ΟΚ καθως και τα ρευματα που διαβαζω στο ντιστριμπυτερ.


Εχει ξαναδει κανεις τετοια ηλεκτρονικη ή ξερει που μπορει να βρω ( εκτος απο Τζαβαρα οπου θα παω ουτως η αλλως).Ολες οι ιδεες ευπροσδεκτες!!!

up
1 user has voted.
7pas100
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/10/2007 - 00:37
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Σου το είχα ξαναπεί, μη σε μπερδεύει το Paris-Rhone στο καπάκι, αυτό είναι πρώην κουτί αυτόματου αλτερνέιτορ (εξ ου και τα + και EXC). Το πιθανότερο, τώρα που βλέπω και το κύκλωμα, είναι να πακετάρισαν μια ηλεκτρονική εμπορίου (του τότε...) στο κέλυφος του αυτόματου .
Το καλύτερο είναι να πάρεις σετ ηλεκτρονικής με μάτι που να χωράει εκεί μέσα, και να ταιριάζει με τα "φτερά" του άξονα του ντιστριμπυτέρ, εννοείται αφού έχεις βεβαιωθεί ότι φτάιει η ηλεκτρονική και όχι το +12V ή σώμα της.

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Κάρολε, ο πορτοκαλής πυκνωτής τα έχει δεί κολυώμενος ( έχει αλλάξει χρώμα ) πάρε το κολλητήρι σου και άλλαξε τον, επίσης ξανακόλλησε όλες τις κολλήσεις στην πλακέτα γιατί με τα χρόνια γίνονται ψυχρές.

Να ελέγξεις και ίσως αντικαταστήσεις το μεταλλικό τρανζίστορ ( αν φαίνονται τα στοιχεία του )

up
3 users have voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

7pas100":2k5zlu63 wrote:
Σου το είχα ξαναπεί, μη σε μπερδεύει το Paris-Rhone στο καπάκι, αυτό είναι πρώην κουτί αυτόματου αλτερνέιτορ (εξ ου και τα + και EXC). Το πιθανότερο, τώρα που βλέπω και το κύκλωμα, είναι να πακετάρισαν μια ηλεκτρονική εμπορίου (του τότε...) στο κέλυφος του αυτόματου .
.....

Aγγελε ,επειδη μελετησα την κατασκευη ,ειναι εξ'αρχης ετσι φιαγμενο . Η μονη παρεμβαση οσο μπορω να δω, ειναι η τριπολικη μπριζα.

21 Quadra":2k5zlu63 wrote:
Κάρολε, ο πορτοκαλής πυκνωτής τα έχει δεί κολυώμενος ( έχει αλλάξει χρώμα ) πάρε το κολλητήρι σου και άλλαξε τον, επίσης ξανακόλλησε όλες τις κολλήσεις στην πλακέτα γιατί με τα χρόνια γίνονται ψυχρές.
Να ελέγξεις και ίσως αντικαταστήσεις το μεταλλικό τρανζίστορ ( αν φαίνονται τα στοιχεία του )

Καλως τονα κι ας αργησε ...Ο Κυρος ο εφευρετης !!!!

Πανο μου ,πριν πιασω τα κολητηρια ,λεω να παω αυριο στον Τζαβαρα με την ηλεκτρονικη στο χερι και να δω τι θα προτεινει . Πριν 2-3 χρονια μουχε καει το module της Lumenition της Lotus (εκανε τοτε £80) και ο Τζαβαρας μουδοσε ηλεκτρονικη απο Scoda/Opel (15 Eυρω !!!) η οποια δουλευει μαχρι τωρα μια χαρα.

up
2 users have voted.
zxpanos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/02/2008 - 20:57
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

το κουτι εινε σιγουρα απο αυτοματο ελα να σου διξω αλους 2-3 που εχω στο σηνεργειο και εναν πανο στο datsun. το οτι το καλοδιο δουλευει την στιγμη που το μετρας δεν εινε σιγουρο οτι δουλευει παντα.με την ζεστη αν εινε καπου κομενο σιγουρα κανει διακοπη κηκλοματος.αυτο που εχεις να κανεις εινε σιγουρα να αλαξεις τον πηκνοτη που εινε και αρκετα φθηνος κανα ευρω νομιζω εχουν χοντρικα να ξανακολισεις ολες τις κολισεις και το σημαντικο.....πεταξε ολα τα καλοδια απο και πρως τον διανομεα και την ηλεκτρονικη.καλο θα ηταν να βαλεις και καμια ασφαλεια στο ρευμα της ηλεκτρονικης αν και το προβλημα σου μπορει να εινε και ο πολ/της πραγμα που εκανε εμενα το datsun και μαλιστα μονο σε αγωνα και σηνηθως μεσα στην ιδηκη

up
1 user has voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

zxpanos":3e88tijr wrote:
........................... αν και το προβλημα σου μπορει να εινε και ο πολ/της πραγμα που εκανε εμενα το datsun και μαλιστα μονο σε αγωνα και σηνηθως μεσα στην ιδηκη

..ασε , τοχω δει το εργο

up
3 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Έτσι, έτσι, πολύ απλά και πολύ φθηνά.

up
1 user has voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ":22fyg68h wrote:
Τα ψιλά καλωδιάκια πάνω στο τυπωμένο κύκλωμα συνήθως δεν κάνουν καλή επαφή πάνω στο σημείο κόλλησης με το τυπωμένο.Δείχνουν επίσης κακής ποιότητος..................................................
...............................................................................................................
Οπως βλέπετε στα διαγράμματα η αστοχία ενός πυκνωτή , μιας διόδου , ή του τρανζίστορ ισχύος θα προκαλέσει σφάλμα λειτουργίας στην ηλεκτρονική.
Ευτυχώς τα υλικά αυτά είναι πολύ εύκολο να βρεθούν και η αντικατάσταση τους απλή.

Kαλά , με κουφανες !!!

up
1 user has voted.
Α 110 ΑLPINE
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/01/2009 - 21:34
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

μήπως λέω μήπως αυτή η ηλεκτρονική πρέπει να πάει στο καλάθι αχρήστων.
γιατί θα την κάνει, και αν την κάνει ξέρεις που θα την κάνει, το είπε ο zxpanos

up
1 user has voted.
zxpanos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/02/2008 - 20:57
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

με αρκετα ληγα ευρω μπορεις να βαλεις μια καλητερη κενουργια μην κατσεις να ασχολιθεις.χωρις να θελω να γινω γκαντεμοσαυρα σου ειπα που θα στην κανει.....

up
2 users have voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

zxpanos":38pbx1w4 wrote:
με αρκετα ληγα ευρω μπορεις να βαλεις μια καλητερη κενουργια μην κατσεις να ασχολιθεις.χωρις να θελω να γινω γκαντεμοσαυρα σου ειπα που θα στην κανει.....

Φιλε μου ,συμφωνω απολυτα . Ουτως ή αλλως το μοτερ θα αντικατασταθει καποια στιγμη με το σωστο της homologation. Aπλως μεχρι να γινει αυτο ,προσπαθω να βρω το αιτιο της δυσλειτουργιας . Εχθες ο αλλος Πανος ή Κυρος ο εφευρετης( ) ή Quadra 21 , πηρε ηλεκτρονικη και καλωδια για περαιτερω διερευνηση ή ...νεκροψια !!

up
1 user has voted.
zxpanos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/02/2008 - 20:57
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

καλη τηχη στην σηναρμολογιση!!!!!!!!!!!!!!!!!!

up
1 user has voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Ποιος γαλλομαθης " δημιουργος και εφευρετης " ξερει που μπορω να βρω αυτο το "σκωροφαγωμενο" λαστιχενιο δακτυλιο που μπαινει στο μηχανισμο των καθαριστηρων του Α110 ;

Θυμιζει μηπως σε κανενα καμμια αλλη εφαρμογη σε αλλο μοντελλο;

up
1 user has voted.
zxpanos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/02/2008 - 20:57
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ωρες ωρες μου ερχετε να το πω!μαμο την γαλλια μου μαμο τι σκεφτικαν τα παληκαρια?αν το κανεις απο τεφλον θα δουλεψει?αν ναι θα σου δοσω ενα τηλ κανει παπαδες το παληκαρι

up
1 user has voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

zxpanos":20mz06u9 wrote:
ωρες ωρες μου ερχετε να το πω!μαμο την γαλλια μου μαμο τι σκεφτικαν τα παληκαρια?αν το κανεις απο τεφλον θα δουλεψει?αν ναι θα σου δοσω ενα τηλ κανει παπαδες το παληκαρι

Τοχω σκεφθει σαν λυση αν δεν βρω το ....σωστό ( ).Ο δικος σου σε ποια περιοχη ειναι;

up
3 users have voted.
7pas100
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/10/2007 - 00:37
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Αν και το μοτέρ είναι ίδιο με πολλά Peugeot,Renault, Citroen της εποχής, αυτό το κόμπλερ πρώτη φορά το βλέπω ...Τα υπόλοιπα είχαν έναν απλό βραχίονα, αυτό να υποθέσω ότι το έβαλαν για απόσβεση κραδασμών?
Μπορεί να φτιαχτεί είτε απο τεφλόν ή καλύτερα απο πολυουρεθάνη, σε φρέζα με διαιρέτη, αλλά λογικά θα είναι δαπανηρή η κατασκευή του

up
2 users have voted.
chala13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2008 - 11:28
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

7pas100":3w1cotp3 wrote:
.........................................
Μπορεί να φτιαχτεί είτε απο τεφλόν ή καλύτερα απο πολυουρεθάνη, σε φρέζα με διαιρέτη, αλλά λογικά θα είναι δαπανηρή η κατασκευή του

Σιγα τον διαιρετη !! Δεν μ'εχεις δεις στο εργο "ο ψυχοπαθης με το σβουρακι" ....
Οσο για υλικο μαλλον καποιο πολυαμιδιο χρειαζεται , ε Quadra ;

up
1 user has voted.
zxpanos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/02/2008 - 20:57
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

chala13":3mmcexkl wrote:
zxpanos":3mmcexkl wrote:
ωρες ωρες μου ερχετε να το πω!μαμο την γαλλια μου μαμο τι σκεφτικαν τα παληκαρια?αν το κανεις απο τεφλον θα δουλεψει?αν ναι θα σου δοσω ενα τηλ κανει παπαδες το παληκαρι

Τοχω σκεφθει σαν λυση αν δεν βρω το ....σωστό ( ).Ο δικος σου σε ποια περιοχη ειναι;

ν.κοσμο και εινε πολη πολη καλος και φθηνος.στο datsun εκανε θαυμτα,μου εφιαξε βασεις μοτερ που μετα απο τοσα γκαπα γκουπα και ενα εβγα καλο δεν παθανε τπτ!μου εχει φιαξει και τα ψαληδια απο το zx.για τα σηνεμπλοκ στα ψαληδια πηρε 50 και για τις βασεις 70

up
2 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

chala13":1q2ql8qi wrote:
7pas100":1q2ql8qi wrote:
.........................................
Μπορεί να φτιαχτεί είτε απο τεφλόν ή καλύτερα απο πολυουρεθάνη, σε φρέζα με διαιρέτη, αλλά λογικά θα είναι δαπανηρή η κατασκευή του

Σιγα τον διαιρετη !! Δεν μ'εχεις δεις στο εργο "ο ψυχοπαθης με το σβουρακι" ....
Οσο για υλικο μαλλον καποιο πολυαμιδιο χρειαζεται , ε Quadra ;

Kαι από μαύρο λάστιχο στο ίδιο πάχος μπορείς να φτιάξεις ( κόβεις μια ροδέλλα από τυποποιημένες βάσεις του ίδιου Φ, 4-5 € έχουν ) και τα δόντια τα κόβεις με το κοπιδάκι, σιγά τον πολυέλαιο βρε Κάρολε.

up
1 user has voted.
Α 110 ΑLPINE
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/01/2009 - 21:34
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

εντέλει το φτιάξατε και από τι υλικό και τα <<δόντια>> πως τα κάνατε με την λίμα η με εργαλειομηχανη.
καμία φώτο θα δούμε

up
2 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

zxpanos":1fubroci wrote:
ν.κοσμο και εινε πολη πολη καλος και φθηνος.στο datsun εκανε θαυμτα,μου εφιαξε βασεις μοτερ που μετα απο τοσα γκαπα γκουπα και ενα εβγα καλο δεν παθανε τπτ!μου εχει φιαξει και τα ψαληδια απο το zx.για τα σηνεμπλοκ στα ψαληδια πηρε 50 και για τις βασεις 70

Για στείλε διεύθυνση, γιατί 70 ευρώ για βάσεις φαίνεται καλή τιμή! Οι βάσεις είναι από τα πιο δυσεύρετα πράγματα στο Audi...

up
1 user has voted.
P6B
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/04/2008 - 16:38
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

NIGA":73uqceme wrote:
zxpanos":73uqceme wrote:
ν.κοσμο και εινε πολη πολη καλος και φθηνος.στο datsun εκανε θαυμτα,μου εφιαξε βασεις μοτερ που μετα απο τοσα γκαπα γκουπα και ενα εβγα καλο δεν παθανε τπτ!μου εχει φιαξει και τα ψαληδια απο το zx.για τα σηνεμπλοκ στα ψαληδια πηρε 50 και για τις βασεις 70

Για στείλε διεύθυνση, γιατί 70 ευρώ για βάσεις φαίνεται καλή τιμή! Οι βάσεις είναι από τα πιο δυσεύρετα πράγματα στο Audi...

Βάσεις κινητήρα αλλά από τι υλικό όμως; Πολυουρεθάνη; Αν δεν είναι αρκετά μαλακή σαν τις εργοστασιακές λαστιχένιες δεν νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα είναι ανεκτό σε οτιδήποτε εκτός από αγωνιστικό...

up
2 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
Re: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

P6B":c3w4mls1 wrote:
NIGA":c3w4mls1 wrote:

Βάσεις κινητήρα αλλά από τι υλικό όμως; Πολυουρεθάνη; Αν δεν είναι αρκετά μαλακή σαν τις εργοστασιακές λαστιχένιες δεν νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα είναι ανεκτό σε οτιδήποτε εκτός από αγωνιστικό...

Απ' το ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα Δημήτρη μου....

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo