MotorKote αξιζει?

333 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 31 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Για το χτύπημα στα ωστήρια

Για το χτύπημα στα ωστήρια περίμενε 1-2 εβδομάδες, θα φύγει και δεν θα το ξανακούσεις, σε εμένα χτύπαγαν και τα 16 σαν από ντίζελ, μετά από 15 ημέρες δεν τα ξανάκουσα για 200.000 χλμ μέχρι που έδωσα το αυτοκίνητο για απόσυρση.

Στην αντλία του τιμονιού δεν είναι μόνο το ρουλεμάν, νομίζω ότι αυτές οι αντλίες δεν έχουν ρουλεμάν, έχουν όμως κουζινέτα μέταλλο / μέταλλο που χρειάζονται προστασία, παρακολούθα και την κατανάλωση, πρέπει να κατέβει 0.5 λίτρο στα 100 λόγω των μειωμένων τριβών, δεν θα δεις άμεσα διαφορές, πρέπει να περάσουν πολλά χλμ, μερικές χιλιάδες για να πιάσει στρώμα επάνω στα μέταλλα, το υλικό αυτό δεν είναι βελτιωτικό λαδιού αλλά βελτιωτικό μετάλλων που επιστρώνεται σταδιακά και σταδιακά φθείρεται, γιαυτό οι οδηγίες λένε να βάζεις κάθε 4 αλλαγές λαδιών.

up
7 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 41 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

 

Για το χτύπημα στα ωστήρια περίμενε 1-2 εβδομάδες, θα φύγει και δεν θα το ξανακούσεις, σε εμένα χτύπαγαν και τα 16 σαν από ντίζελ, μετά από 15 ημέρες δεν τα ξανάκουσα για 200.000 χλμ μέχρι που έδωσα το αυτοκίνητο για απόσυρση.

 

Στην αντλία του τιμονιού δεν είναι μόνο το ρουλεμάν, νομίζω ότι αυτές οι αντλίες δεν έχουν ρουλεμάν, έχουν όμως κουζινέτα μέταλλο / μέταλλο που χρειάζονται προστασία, παρακολούθα και την κατανάλωση, πρέπει να κατέβει 0.5 λίτρο στα 100 λόγω των μειωμένων τριβών, δεν θα δεις άμεσα διαφορές, πρέπει να περάσουν πολλά χλμ, μερικές χιλιάδες για να πιάσει στρώμα επάνω στα μέταλλα, το υλικό αυτό δεν είναι βελτιωτικό λαδιού αλλά βελτιωτικό μετάλλων που επιστρώνεται σταδιακά και σταδιακά φθείρεται, γιαυτό οι οδηγίες λένε να βάζεις κάθε 4 αλλαγές λαδιών.

Είχα τα λάδια μέσα 2500χλμ και το πρόσθεσα έξτρα. Θα τα αλλαξω στις 10.000 περίπου ,πιστεύω να έχει προλάβει να απλωθεί στα μέταλλα. Είμαι σε δίλλημα  αν πρεπει να βάλω στην επόμενη αλλαγή πάλι. 

 

up
5 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 31 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Να μη βάλεις στην επόμενη

Να μη βάλεις στην επόμενη αλλαγή, τα χλμ που απομένουν μέχρι την 1η σου αλλαγή είναι ΟΚ, θα ξαναβάλεις στην 4η αλλαγή ή αν θέλεις το πολύ στην 3η, όχι νωρίτερα.

up
9 users have voted.
Δούκας.
Εικόνα Δούκας.
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/08/2019 - 07:23
Απορια:

Απορια:

Σε μοτερ που ειχε μπει Motorkote, και μετα απο 4000 χλμ εγινε επισκευη φλαντζας και μπηκε λαδι χωρις Motorkote, τωρα που εχει κανει 8000 χλμ και θα πρεπει να ξαναλλαχθει το λαδι, μπορει να μπει παλι motorkote (δλδ μετα απο 12000 χλμ συνολικα, αν κ το μοτερ ανοιχτηκε λογω καμμενης φλαντζας);

Ευχαριστω!

up
6 users have voted.

Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 31 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Χωρίς να είμαι σίγουρος, στα

Χωρίς να είμαι σίγουρος, στα 4.000 χλμ ίσως να μην έχει λειτουργήσει πλήρως, αν ξαναβάλεις τώρα με τη νέα αλλαγή λαδιών κακό δεν θα του κάνεις, είναι οικονομικό το θέμα.

up
9 users have voted.
Δούκας.
Εικόνα Δούκας.
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/08/2019 - 07:23
Καλή σας μέρα, κε Παναγιώτη.

Καλή σας μέρα, κε Παναγιώτη.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.

Ο ενδοιασμός μου απλώς αφορούσε στο έαν εξαιτίας του ότι λύθηκε ο κινητήρας για επισκευή φλάντζας, το Motorkote που προϋπήρχε μέσα τελικά απομακρύνθηκε ("ξεπλύθηκε") εντελώς (;), ώστε να θεωρηθεί ότι πλέον δεν υπάρχει Motorkote προσκολλημένο στα μέταλλα του κινητήρα.

Στην περίπτωση αυτή, με καλύπτει η απάντησή σας ότι δε βλάπτει να το ξαναπροσθέσω στη νέα αλλαγή λαδιού (έχω ήδη περίσσεια Motorkote).

up
5 users have voted.

Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

ptsiaggas
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 14/09/2011 - 14:11
Εχθές έβαλα  motorkote στο Α4

Εχθές έβαλα  motorkote στο Α4 Β5 με 236.000.  Μετά από 200χλμ ταξίδι   διαπίστωσα  100 στροφές/λ λιγότερο με στάνταρ σταθερό οδηγιση 100χλμ/ω   το ίδιο ταξίδι το κάνω κάθε μέρα  με στάνταρ σταθερη οδιγιση και τα 100χλμ το στροφόμετρο έδειχνε 2850 , εχθές μετά από 200χλμ πορεία σε εθνική έδειχνε 2750 στρεπ. Με 100χλμ/ω.. Θα δείξει στον επόμενο μήνα αν δω και διάφορα στην κατανάλωση  καθώς  κάνω στάνταρ χιλιόμετρα τον μήνα λόγο δουλειάς   , και στον ηχο διαπίστωσα μια καλητερευση  ακουγόταν περισσότερο τα σωτηρία    εκτός αν είναι η ιδέα μου 

up
7 users have voted.
Super@T
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 12 δευτερόλεπτα
Joined: 09/08/2012 - 22:16
ptsiaggas wrote:...

ptsiaggas wrote:
... διαπίστωσα  100 στροφές/λ λιγότερο με στάνταρ σταθερό οδηγιση 100χλμ/ω   το ίδιο ταξίδι το κάνω κάθε μέρα  με στάνταρ σταθερη οδιγιση και τα 100χλμ το στροφόμετρο έδειχνε 2850 , εχθές μετά από 200χλμ πορεία σε εθνική έδειχνε 2750 στρεπ. Με 100χλμ/ω.. ...

Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί δεν γίνεται να έχουν αλλάξει οι στροφές για την ίδια ταχύτητα, με την ίδια σχέση στο κιβώτιο.

up
4 users have voted.
GGAB
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 38 λεπτά
Joined: 26/05/2009 - 18:39
Ο ορισμός της αυτοεπιβολης!

Ο ορισμός της αυτοεπιβολης!

Δεν γίνεται φίλε μου να αλλάξουν οι σχέσεις στα γρανάζια απο ένα αντιτριβικο....

up
8 users have voted.
Κώστας-Χανιά
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 5 ώρες
Joined: 20/02/2013 - 21:32
Γειά σας παίδες.

Γειά σας παίδες.

Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορεί να μπεί σε αυτόματο σασμάν τύπου CVT?

 

up
6 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 41 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
Απαγορευεται σε αυτοματα cvt

Απαγορευεται σε αυτοματα cvt .

https://motorkote.com/collections/transmission . To διαβαζεις και μονος σου απο την ιδια την εταιρια.

up
6 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Σκεφτομαι να βαλω στο w202

Σκεφτομαι να βαλω στο w202(530k+ km) και στο golf mk4 1,4(230k km ).Βλεπω οτι πρεπει να παρω τη συσκευασια 946ml.Το γνωστο μαγαζι ειναι αξιοπιστο οσον αφορα το motorkote?Διαφορικο και χειροκινητο σασμαν βαζω αφοβα?Λεω να το βαλω με φρεσκα λαδια για να παραμεινει μεγαλο χρονικο διαστημα ειδικα στο μερκ που οι αλλαγες λαδιου ειναι αραιες.

up
10 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 31 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
W202 AMG wrote:

W202 AMG wrote:

Σκεφτομαι να βαλω στο w202(530k+ km) και στο golf mk4 1,4(230k km ).Βλεπω οτι πρεπει να παρω τη συσκευασια 946ml.Το γνωστο μαγαζι ειναι αξιοπιστο οσον αφορα το motorkote?Διαφορικο και χειροκινητο σασμαν βαζω αφοβα?Λεω να το βαλω με φρεσκα λαδια για να παραμεινει μεγαλο χρονικο διαστημα ειδικα στο μερκ που οι αλλαγες λαδιου ειναι αραιες.

Ναί! το γνωστό μαγαζί είναι αξιόπιστο, δεν γνωρίζω να φέρνει άλλος.

Στο χειροκίνητο σαζμάν βάλε άφοβα, και εγώ έχω βάλει, και στο υδραυλικό τιμόνι έβαλα εδώ και πολύ καιρό, και στο πίσω διαφορικό έχω βάλει, όλα μια χαρά.

 

up
8 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

 

W202 AMG wrote:

 

Σκεφτομαι να βαλω στο w202(530k+ km) και στο golf mk4 1,4(230k km ).Βλεπω οτι πρεπει να παρω τη συσκευασια 946ml.Το γνωστο μαγαζι ειναι αξιοπιστο οσον αφορα το motorkote?Διαφορικο και χειροκινητο σασμαν βαζω αφοβα?Λεω να το βαλω με φρεσκα λαδια για να παραμεινει μεγαλο χρονικο διαστημα ειδικα στο μερκ που οι αλλαγες λαδιου ειναι αραιες.

 

 

Ναί! το γνωστό μαγαζί είναι αξιόπιστο, δεν γνωρίζω να φέρνει άλλος.

 

Στο χειροκίνητο σαζμάν βάλε άφοβα, και εγώ έχω βάλει, και στο υδραυλικό τιμόνι έβαλα εδώ και πολύ καιρό, και στο πίσω διαφορικό έχω βάλει, όλα μια χαρά.

 

 

Ευχαριστω Quadra21!

up
6 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 41 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
W202 AMG wrote:

W202 AMG wrote:

 

Σκεφτομαι να βαλω στο w202(530k+ km) και στο golf mk4 1,4(230k km ).Βλεπω οτι πρεπει να παρω τη συσκευασια 946ml.Το γνωστο μαγαζι ειναι αξιοπιστο οσον αφορα το motorkote?Διαφορικο και χειροκινητο σασμαν βαζω αφοβα?Λεω να το βαλω με φρεσκα λαδια για να παραμεινει μεγαλο χρονικο διαστημα ειδικα στο μερκ που οι αλλαγες λαδιου ειναι αραιες.

 

Πολύ καλά σκέφτηκες για τα 946 ml. Δεν συμφέρουν καθόλου οι μικρότερες συσκευασίες. 

up
5 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
cson wrote:

cson wrote:

 

W202 AMG wrote:

 

 

 

Σκεφτομαι να βαλω στο w202(530k+ km) και στο golf mk4 1,4(230k km ).Βλεπω οτι πρεπει να παρω τη συσκευασια 946ml.Το γνωστο μαγαζι ειναι αξιοπιστο οσον αφορα το motorkote?Διαφορικο και χειροκινητο σασμαν βαζω αφοβα?Λεω να το βαλω με φρεσκα λαδια για να παραμεινει μεγαλο χρονικο διαστημα ειδικα στο μερκ που οι αλλαγες λαδιου ειναι αραιες.

 

 

 

 

Πολύ καλά σκέφτηκες για τα 946 ml. Δεν συμφέρουν καθόλου οι μικρότερες συσκευασίες. 

Αυτο ειδα και ψιλοψαρωσα μηπως ειναι μαιμου η μεγαλη συσκευασια.Αρχικα θα βαλω στο διαφορικο του μερκ και στο γκολφ στο σασμαν αυτη τη βδομαδα μολις ερθει.

Καποτε δεν υπηρχε και λαδι 10-40 motorkote?

up
10 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Quadra21 παρελαβα σημερα το

Quadra21 παρελαβα σημερα το motorkote.Εχω 946ml,δεν εχω θεμα να το χαλασω ολο,δεν βγαζω ακρη με τις αναλογιες.Αλλο γραφει η ετικετα απο το μπουκαλι και αλλο ο Ελληνας σε φυλλαδια και μετεπειτα κολλημενες ετικετες.Ξερεις τι ισχυει τελικα γιατι αυριο θα βαλω στο σασμαν του γκολφ.

 

up
7 users have voted.
Super@T
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 12 δευτερόλεπτα
Joined: 09/08/2012 - 22:16
• Can be added at anytime not

• Can be added at anytime not just at oil changes
• 2 oz per qt of oil in engines/crankcases
• 1 oz per qt of fluid for transmissions (except CVTs), differentials and power steering
• 1 oz per qt of fluid in motorcycles

Αυτό;

1 oz ~ 30 ml.

up
8 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Super@T wrote:

Super@T wrote:

• Can be added at anytime not just at oil changes
• 2 oz per qt of oil in engines/crankcases
• 1 oz per qt of fluid for transmissions (except CVTs), differentials and power steering
• 1 oz per qt of fluid in motorcycles

 

Αυτό;

 

1 oz ~ 30 ml.

Το ιδιο σε μορφη πινακα εχει το μπουκαλι.

Απο το site tradewind και τα ιδια γραφονται σε προσπεκτ κ ετικετα εκ των υστερων.Αυτο το απο εως δν το καταλαβαινω,για να κανει δουλεια ποσο με ενδιαφερει.

 ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ-ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ : 2 oz (60 ml)/ 1 ΛΙΤΡΟ ΓΡΑΝΑΖΟΚΙΒΩΤΙΟ : ΑΠΟ 1 oz (30 ml) ΕΩΣ 4 oz (120 ml) / 1 ΛΙΤΡΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ : ΑΠΟ 1 oz (30 ml) ΕΩΣ 2 oz (60 ml) / 1 ΛΙΤΡΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ : ΑΠΟ 1 oz (30 ml) ΕΩΣ 3 oz (90 ml) / 1 ΛΙΤΡΟ ΓΡΑΣΣΑ: 2 oz ( 60 ml) / 500 gr ΓΡΑΣΣΟΥ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ : 1 oz (30 ml) / 1 ΛΙΤΡΟ ΔΙΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ-ΜΕ ΑΝΤΛΙΑ : 4 oz (120 ml) ΣΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ/ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ : 2 oz (60 ml) / 1 ΛΙΤΡΟ ΔΙΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ-ΚΑΥΣΙΜΟ : 2 oz (60 ml) / 4 ΛΙΤΡΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

up
7 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 31 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Οι δοσολογίες είναι ανά 1

Οι δοσολογίες είναι ανά 1 λίτρο, αυτό σημαίνει το ( από - έως ) ένα κιβώτιο πέρνει 2 λίτρα και άλλο 3 λίτρα βαλβολίνη., ένα μοτέρ πέρνει 2.5 λίτρα λάδι και άλλο 6 λίτρα λάδι, το ίδιο ισχύει παντού,

up
8 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Εβαλα motorkote στο σασμαν

Εβαλα motorkote στο σασμαν του γκολφ απο την βαλβιδα της οπισθεν(ε στο σφιξιμο να μην την κοψω?!) 60 ml  συνολο.Δεν ειδα διαφορα προς το παρον,θα δειξει στην πορεια.

up
7 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 31 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Στα σαζμάν, διαφορικά που

Στα σαζμάν, διαφορικά που έχουν ρουλεμάν αργεί πολύ να δείξει τι κάνει, μπορεί να κάνει και μήνες, σε ένα από τα δικά μου είχα ρουλεμάν που έκανε αρκετό θόρυβο, του πήρε 4 μήνες σταματήσει αλλά σταμάτησε.

Στο μοτέρ που είναι κουζινέτα είναι διαφορετικά από ότι οι μπίλιες των ρουλεμάν που τρέχουν επάνω στα race τους και ξύνουν ότι υπάρχει εκεί, το ίδιο και στα γρανάζια που ακουμπάνε μέταλλο με μέταλλο, υπομονή, δουλεύει, ελπίζω να έβαλες το γνήσιο στο μαύρο μπουκάλι.

up
7 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

 

Στα σαζμάν, διαφορικά που έχουν ρουλεμάν αργεί πολύ να δείξει τι κάνει, μπορεί να κάνει και μήνες, σε ένα από τα δικά μου είχα ρουλεμάν που έκανε αρκετό θόρυβο, του πήρε 4 μήνες σταματήσει αλλά σταμάτησε.

 

Στο μοτέρ που είναι κουζινέτα είναι διαφορετικά από ότι οι μπίλιες των ρουλεμάν που τρέχουν επάνω στα race τους και ξύνουν ότι υπάρχει εκεί, το ίδιο και στα γρανάζια που ακουμπάνε μέταλλο με μέταλλο, υπομονή, δουλεύει, ελπίζω να έβαλες το γνήσιο στο μαύρο μπουκάλι.

Εννοειται υπομονη!Ναι το γνησιο φαινεται πως ειναι .Θα βαλω και στο διαφορικο του μερκ.Το 'νεο' διαφορικο που και που κανει ενα ηχο σαν ελαφρυ βουητο που θυμιζει το διαφορικο που εβγαλα σε συγκεκριμενα χιλιομετρα και με συγκεκριμενο πατημα γκαζιου .Τελος παντων ειναι ενας ηχος που για καποιον που δεν το ξερει δεν θα το καταλαβαινε ποτε.Αν το εξαφανισει μεχρι το καλοκαιρι δουλευει αποδεδειγμενα για μενα.

up
6 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Update για το σασμαν του

Update για το σασμαν του γκολφ.Πρωτες μερες καμια διαφορα!Επειτα σε καποιες φασεις ειχα καποια βελτιωση αλλα μετα ξαναχανοταν.Στη συνεχεια η διαφορα αυτη εγινε εντονη και σταθερη μεχρι και σημερα.Η διαφορα που ειδα ειναι πιο 'γλυστερο' λεβιε και πιο γρηγορες αλλαγες.Μ αρεσε αρκετα η αλλαγη αυτη και οντως δουλευει!!!

Διαφορα δεν ειδα στο κουμπωμα της 1ης και 2ας  σε κατεβασματα ταχυτητων αλλα ειναι το σασμαν τετοιο που δεν σε αφηνει να κατεβασει.

Τελος ενα σκαλωμα της 1ης κατα την επιλογη της σχεδον εξαφανιστηκε.

Υ.Γ. εχω την αισθηση οτι οι θερμικοι κυκλοι ειναι σημαντικοτεροι απο το γραψιμο πολλων χιλιομετρων για να δουλεψει.

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 31 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Ξαναγράψε σε 2 μήνες.

Ξαναγράψε σε 2 μήνες.

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo