Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
-
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.
-
RE: ΟΣΕ
Συμφωνώ με τους παραπάνω σχεδόν σε όλα αλλά ακόμη και με τόσους νεκρούς δεν θα αλλάξει τίποτα.... Πόσα ατυχήματα για την ίδια αιτία έγιναν τα τελευταία χρόνια με νεκρούς εργαζόμενους του ΟΣΕ? Άλλαξε κάτι ? ΟΧΙ. Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς ζείτε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν γνωρίζετε πως στη Θεσσαλία το σιδηροδρομικό δίκτυο τέμνει συνεχώς το οδικό με διαβάσεις τύπου...... παιδικού παιχνιδιού. Στη Θεσσαλία έχουμε τα τελευταία χρόνια δεκάδες νεκρούς σε τέτοιες διαβάσεις ( ναι ο ΟΣΕ έχει βάλει ΣΤΟΠ) αφού ποτέ δεν λειτουργούν και είναι τυφλές ( είμαι 1,90 και δυσκολεύομαι να ελέγξω μόνος μου χωρίς να ανεβάσω το μισό αμάξι σε επικίνδυνο σημείο). Άλλαξε κάτι? ΟΧΙ . Καλαμπάκα - Τρίκαλα ο δρόμος αλλάζει δύο φορές πλάτος και σαν να μην φθάνει αυτό η μία από τις δύο διαβάσεις είναι σε στροφή ( είσοδος Καλαμπάκας) ΚΑΙ τα λάστιχα μεταξύ ασφάλτου -γραμμων αλλού έχουν υποχωρήσει και αλλού εξέχουν επικίνδυνα. Οι οδηγοί κόβουν πλήρως τελευταία στιγμή (που να φανταστούν) και είτε έχουμε συνεχώς τρακαρίσματα υλικών ζημιών είτε θανάτους αφού πρακτικά μιλάμε για φρενάρισμα ξαφνικό από τα 100χαω στα 0. Έγινε κάτι? ΟΧΙ.
Αυτή είναι η κατάσταση στη Θεσσαλία από τα μνημόνια και με όσες κυβερνήσεις πέρασαν χωρίς ΚΑΜΙΑ αλλαγή από κυβέρνηση σε κυβέρνηση.
Υ.γ. επειδή σίγουρα δεν έγινα σαφής έφτιαξαν 2+2 λωρίδες δρόμο και ο ΟΣΕ αρνείται πάνω από δεκαετία να αφήσει διαπλάτυνση των διαβάσεων.... Αδιανόητο και όμως ελληνικό.....Θέλουν και γραμμή Καλαμπάκα Κοζάνη, ποτέ να μην γίνει υπό αυτές τις συνθήκες. -
RE: Φαγωμένη μόνωση καπό Peugeot 2008
Η δεύτερη μερκ που αγόρασα δεν είχε μόνωση στο καπό ενώ στην άλλη είχα βάλει διπλή.Μερα με τη νύχτα τόσο σε θόρυβο όσο και σε θερμομόνωση του .
Μετά από πολύ ψάξιμο πήρα δύο ρολά μονωτικό αυτοκόλλητο του 1εκ πάχους 0,5*2μ διαστάσεις με αλουμινοπροστασια στη φάτσα.Καταπληκτικο και πολύ φθηνό.Ακομη και με τις ανατιμήσεις των τελευταίων μηνών λόγω ΦΠΑ κτλ είναι πολύ φθηνά. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όλα τα μεγάλα δυστυχήματα οφείλονται πάντα σε ένα τραγικό ανθρώπινο λάθος. Σχεδόν νομοτελειακά έχει προηγηθεί πάντα μια σωρεία μικρών και μεγάλων παραληψεων.
Ακούω και διαβάζω συνεχώς για τις επισημάνσεις των συνδικαλιστικών οργάνων, τα εξώδικα κλπ.
Σωστά. Πείτε μου όμως ένα. Πότε έγινε μια απεργία? Μια μόνο? Για να λυθεί ένα θέμα ασφάλειας κάποιου φορέα δίχως να συνοδεύεται από αιτήματα αυξήσεων επιδομάτων ή συνταξιοδοτικών...
Λόγω του τεράστιου μισθολογικού κόστους σε κάθε ΔΕΚΟ λειτουργούμε με συστήματα προηγούμενου αιώνα. Τρένα, ρεύμα νερό διαχείριση σκουπιδιών, αθλητισμός, παιδεία, υγεία, παντού τα ίδια. Κάθε 4 χρόνια όμως η μισή χώρα προσπαθεί να την χωθεί στο Δημόσιο με αντάλλαγμα την ψήφο της. Υπάρχουν κόμματα που στηρίζουν τους Δημόσιους, αλλα ξεκάθαρα τους Ιδιώτες, αλλα πατούν σε δύο βάρκες μα στην πραγματικότητα κανείς δε πάει μπροστά αν φροντίσει μόνο για το κοινό καλό. Έτσι σε κάθε περίπτωση έχουμε πολλά χέρια μα περιορισμενο απαρχαιωμένο και ελλειπή εξοπλισμό. Όταν συμβεί το κακό ο καθένας βάσει συμφέροντος δείχνει αυτόν που θέλει για Μουτζούρη. Στην πραγματικότητα λοιπόν δεν έχουμε c130, βλήματα για τα Λεοπάρντ, ανταλλακτικά για τα Μιράζ και τα αστικά λεωφορεία, λάστιχα για τα κρατικά οχήματα, αξονικούς τομογράφους στα νοσοκομεία, έξυπνους σηματοδότες στην κυκλοφορία κλπ. Όλα αυτά χρειάζονται χρήματα που από κάπου πρέπει να βγουν. Μόλις όμως οι εργατοπατερες, οι λαοπλανοι και επιδοματιες με άποψη μυρίζονται πως η οικονομία πάει να πάρει ανάσα τρέχουν να διεκδικήσουν μαζί με τους εργολάβους μέρος της πίτας. Μόλις το περασμένο καλοκαίρι βγήκαμε από την εποπτεία του ΔΝΤ και αμέσως άρχισαν τα όργανα. Αυτοί είμαστε και οι πολιτικοί μας δίνουν αυτό που ζητάμε. Και ας πάει πίσω η χώρα σε υποδομές. Μεταθέτουμε λοιπόν για το μέλλον αυτά που σε αναπτυγμένες χώρες είναι άμεσης προτεραιότητας. Μετά κλάμα και αγανάκτηση στην πρώτη στραβή. Καλημέρα.Έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν και τη χώρα που μας αξίζει τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
Εδώ μέσα μπορεί να διαφωνούμε ριζικά αλλά αν όλος ο πληθυσμός είχε ανάλογες ανησυχίες και επίπεδο ( δεν αναφέρομαι σε επίπεδο ευγένειας....) άσχετα τι πρεσβεύει πολιτικά η κατάσταση θα ήταν μακράν καλύτερη .
Latest posts made by w202-amg
-
RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
https://partsavatar.ca/blog/suspension/difference-between-macpherson-struts-and-double-wishbone-suspension/
Κι όμως ο τύπος της ανάρτησης επιρρεαζει. Πόσο μάλλον αν φτάσεις να συγκρίνεις MacPherson vs δίπλα ψαλίδια με διαφορετική έδραση για το αμορτισέρ από το ελατήριο. Μέρα με νύχτα -
RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
@wantone said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:
@w202-amg said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:
α που δεν αξίζει να ρίξεις χρήματα καθώς δεν θα ανταποκρίνεται στο ποσό που ξοδεψες. Αν γίνει στα πλαίσια ενός diy χωρίς να σπάσεις τα μισά κουμπώματα από τα πλαστικά τότε οκ πέρασες και δημιουργικό χρόνο.
Kαμμια σχεση τι αναρτηση εχεις και βασικα τι αμαξι εχεις με τον θορυβο απο τον δρομο. Εχει βεβαια σχεση τι λαστιχα εχεις και τι δρομος ειναι.
Το προηγουμενο μου αμαξι Μακ Φερσον ειχε και ηταν τελειως αθορυβο. Το τωρινο εχει καλυτερη αναρτηση και ειναι και αυτο τελειως αθορυβο αλλα μονο σε καινουριο οδοστρωμα. Ειναι θεμα καταλληλης μονωσης απο το εργοστασιο αναλογα με το μοντελλο επισης προσθετει κιλα και κοστος η μονωση οποτε τα σπορ και τα φθηνα μοντελλα δεν εχουν πολυ.
Τι να σ πω σε ότι αμάξι έχω μπει και έχω οδηγήσει με MacPherson,μόλις η ποιότητα του δρόμου υποβαθμίζεται πάει περίπατο και η ηχομόνωση, ειδικά το βουητό που προκύπτει είναι τραγικό..... για τα γούστα μου.
-
RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
Μόνο εγώ έχω την αίσθηση ότι τα αυτοκίνητα με MacPherson ανάρτηση σε τραχύ οδόστρωμα είναι σαν να έχουν δύο τεράστια ηχεία για θόλους? Ή το σχήμα ή η ίδια η έδραση το προκαλούν αυτό.
Εδώ και πολλά χρόνια έχω προσθέσει μόνωση με κετσε και ορυκτό Βαμβακά στα αυτοκίνητα μου. Κετσε στους θόλους ( υπήρχε μόνωση) και ορυκτό Βαμβακά από πίσω καθίσματα μέχρι ταμπλό όπου πάλι υπήρχε μόνωση.
Αν το αυτοκίνητο είναι ελλιπές σε μόνωση από το εργοστάσιο δεν σώζεται!
Σημαντικό το firewall,το υλικό τουfirewall(μεταλλο vs πλαστικό) , μόνωση firewall,μόνωση τούνελ μετάδοσής,μόνωση εσωτερικα θόλους,πάτωμα( αλλά έχουν μεγάλου πάχους μαστίχα, αλλά πλαστικά καλύμματα και μικρού ή μεγάλου πάχους μαστίχα.Επισης δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για ηχομόνωση όταν 2024 και ακόμα βγαίνουν αυτοκίνητά με γυμνά μεταλλικά τμήματα στην καμπίνα των επιβατών......
Όπως λένε και τα παιδιά το τι θα ακούσεις τελικά δεν είναι τόσο απλό ..... Η w203 είναι πιο ήσυχη σε καλής ποιότητας δρόμους σε σχέση με τη w202 , ωστόσο σε χαλιά δρόμους λακούβες - τραχύς ραγισμενους η w202 φαίνεται μπροστά στην w203 σαν κατηγορίας e class.
Πήγε κάτι στραβά για την 203? Όχι απαραίτητα αφού στα χαρτιά τα καταφέρνει όντως καλύτερα σε καλούς δρόμους.Για να κλείνω μια c class μπορεί να πάει προς e class αλλά δεν θα γίνει ποτέ τόσο ήσυχη. Παίζει η μόνωση να είναι από τα πράγματα που δεν αξίζει να ρίξεις χρήματα καθώς δεν θα ανταποκρίνεται στο ποσό που ξοδεψες. Αν γίνει στα πλαίσια ενός diy χωρίς να σπάσεις τα μισά κουμπώματα από τα πλαστικά τότε οκ πέρασες και δημιουργικό χρόνο.
Υ.γ. πιο πολύ αξίζουν τα ήσυχα στενά μεγάλου προφίλ ελαστικά.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Όσοι λέτε ότι τα κοντινενταλ είναι χάλια ( εκτός των eco ) δύο πράγματα συμβαίνουν ή τα κάψατε όσο ήταν καινούργια ( το πιθανότερο αν μιλάμε ότι γλυστρανε στο φρενάρισμα) ή αν μιλάμε για πλευρικα φορτία τα αυτοκίνητα σας απλά δεν ταίριαξαν ποτέ με αυτά τα ελαστικά.
Είναι φοβερά λάστιχα, έχουν πρόσφυση μέχρι να γίνουν σλικ ΚΑΙ έχουν φοβερό ώμο- πλαϊνο , όχι απλά σκληρό όπως π.χ. τα ps4.
Όσοι παραπονιούνται για τα ελαστικά Bridgestone, continental, Michelin, Goodyear dunlop ότι είναι τραγικά κτλ. Κτλ. Τα έχουν κάψει όσο ήταν νέα και μετά τα πρώτα mm γόμας που απομακρύνεται με τη χρήση το λάστιχο είναι για τα σκουπίδια.
6 μήνες το λιγότερο αποθήκευση + μικρές διαδρομές για στρώσιμο..... είτε κοντινενταλ είτε Bridgestone είτε μισελιν ασχολούμαι με τα δευτερεύοντα χαρακτηριστικά τους αφού όλα έχουν πρόσφυση! -
RE: Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
Καλημέρα το γκολφ στραβωσε πάλι δισκοπλακες μπροστά. Φρένα κτλ. αλλάζω μόνος , θα ήθελα να πάρω ένα μετρητικο ρολόι με αφορμή το εν λόγω θέμα πριν αλλάξω πλήμνη. Υπάρχει κάποια πρόταση? Στα 20-30€ αξίζουν ή πιο πολύ θα με μπερδέψουν?
-
RE: Ιμάντες και καδένες
Κάποια λείπουν, ίσως επειδή τα 200-300.000 θεωρούνται υπέρ αρκετά για να τα χαρακτηρίσουν αξιόπιστα.
Διπλή καδένα ,600+κ χιλιόμετρα και σύμφωνα με το τρόπο ελέγχου της μερκ ,το σετ γρανάζια καδένα βρίσκεται στο ήμισυ της ζωής τού.....
Και σήμερα δεν μπορούν να φτάσουν ούτε τα 200κ ότι να ναι.... -
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
@bassstarlet said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Για παλιό κινητήρα, που απλά θα έχει πιάσει μπίχλα, έχει νόημα;
Και αν ναι, με την ίδια διαδικασία;Ναι το κάνα εγώ σε golf 4 απλά δεν έβγαζα ασφάλειες κτλ.
-
RE: Ωστήρια
Δν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις ένα σωρό λεφτά για να μειώσεις τον ήχο
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
@w202-amg said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
@gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
φοραει κανεις κεραμικά τακάκια να μου πει γνωμη? αξίζει η επιλογη? ειμαι για αλλαγη δισκοπλακες και τακακια μπροστά και θελω να μαθω αν αξιζει η επιλογή για αυτοκινητο καθημερινό. ενδιαφερομαι για ate
Συνήθως είναι φθηνά,μόνο με δοκιμή θα ξέρεις.
όντως δεν βλέπω και καμία μεγάλη διαφορά στην τιμή απλά έλεγα μήπως τα φοράει κανεις να πει εντυπώσεις.
Έχει στα φόρουμ πολλές εντυπώσεις. Δεν φαίνονται επικίνδυνα,σαν τα οεμ με διαφορετική αίσθηση πάντως. Η αλήθεια είναι και εγώ θα τα δοκιμάσω προσεχώς μπας και λένε τίποτα.
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
φοραει κανεις κεραμικά τακάκια να μου πει γνωμη? αξίζει η επιλογη? ειμαι για αλλαγη δισκοπλακες και τακακια μπροστά και θελω να μαθω αν αξιζει η επιλογή για αυτοκινητο καθημερινό. ενδιαφερομαι για ate
Συνήθως είναι φθηνά,μόνο με δοκιμή θα ξέρεις.