@spi_duster said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
Πες μας απλα που εβαλες καυσιμο να μη περασουμε ουτε απ εξω.
Revoil δυστυχως. Προσπαθώ να το κάψω όσο γρηγορότερα γίνεται. Του βαλα εκατοσταρα σήμερα και περιμενω να δω.
@spi_duster said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
Πες μας απλα που εβαλες καυσιμο να μη περασουμε ουτε απ εξω.
Revoil δυστυχως. Προσπαθώ να το κάψω όσο γρηγορότερα γίνεται. Του βαλα εκατοσταρα σήμερα και περιμενω να δω.
@antonakis said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
Αν ήταν η βενζίνη, δεν καταλαβαίνω γιατί κρύο δουλεύει κανονικά.
Η egr σε βγάζει σε safe mode αν θυμάμαι καλά.
Δεν έχω ιδέα επίσης όταν είμαι σε πορεία χάνει λίγο δύναμη το αμάξι στην 3η ή την 4η και εκει αν πατήσω συμπλέκτηγια πάνω απο τρια δεύτερα πέφτουν οι στροφές και σβήνει
@antonakis said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
Αν ήταν η βενζίνη, δεν καταλαβαίνω γιατί κρύο δουλεύει κανονικά.
Η egr σε βγάζει σε safe mode αν θυμάμαι καλά.
Δεν έχω ιδέα επίσης όταν είμαι σε πορεία χάνει λίγο δύναμη το αμάξι στην 3η ή την 4η και εκει αν πατήσω συμπλέκτηγια πάνω απο τρια δεύτερα πέφτουν οι στροφές και σβήνει
@antonakis said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
@xsakkos said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
@antonakis said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
Αντλία βενζίνης έχεις αλλάξει ποτέ;
Το αμάξι το πήρα με 148 χιλιάδες χιλιόμετρα και τώρα έχει 154 χιλιάδες. Είχε αλλαχτεί σύμφωνα με βιβλίο σέρβις στια 90.000 απο τον προηγουμενο
Τσεκαρε καλού κακού την πίεση καυσίμου σε ένα συνεργείο.
Γενικά έβγαζαν αντλίες βενζίνης τα g (η ρυθμιστη πίεσης πιο σπάνια)Αν δεν είναι θέμα με την ίδια τη βενζίνη δηλαδή.
Από άλλους έχω διαβάσει για τον egr ή πεταλούδα . αλλά πεταλούδα έχω καθαρίσει πριν ένα μήνα . Ποντάρω στην κακή ποιότητα βενζίνης αλλά θα το πάω συνεργείο αύριο και βλέπουμε.
@spi_duster said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
Πες μας απλα που εβαλες καυσιμο να μη περασουμε ουτε απ εξω.
Revoil δυστυχως. Προσπαθώ να το κάψω όσο γρηγορότερα γίνεται. Του βαλα εκατοσταρα σήμερα και περιμενω να δω.
@antonakis said in Σβήσιμο αυτοκινήτου στο ρελαντι ή εν κινήσει:
Αντλία βενζίνης έχεις αλλάξει ποτέ;
Το αμάξι το πήρα με 148 χιλιάδες χιλιόμετρα και τώρα έχει 154 χιλιάδες. Είχε αλλαχτεί σύμφωνα με βιβλίο σέρβις στια 90.000 απο τον προηγουμενο
Έχω ένα opel astra G 2002 και προχθες έκανα αλλαγή τα λάδια και γέμισα ντεπόζιτο σε ένα πρατήριο που γενικότερα βάζω χαμηλά ποσα βενζίνης. Έπειτα από αυτό το αυτοκίνητο αρχισε τα ρεταρίσματα σε χαμηλές στροφες . Έπαιζε η βελόνα τον στροφών και κατέβαινε λίγο κάτω απο τις φυσιολογικές στο ρελαντί. Μετά άρχισε να μην δίνει κάποιες φορές γκάζι στην 3ή ή 4η και ένιωθα να με κόβει. όταν το έκανε αυτό αν πατούσα συμπλέκτη οι στροφές έπεφταν στις 500 και ή επαιζε κανα μεχρι 800 και ξανα 500 ή έσβηνε . Μου το είχε κάνει παλιότερα άλλημ ια φορα αλλά δεν το ξαναπαρουσίασε . Αφόυ σβήσει δεν παίρνει μπρος και αν πάρει συνεχίζει να ρεταρει μεταξυ 500-800 στροφες. αν το αφήσω δέκα δευτερόλεπτα θα πα΄ρει κανονικά και οι στροφές θα είναι στο κανονικό. Αυτό το κάνει μόνο αφού ζεσταθεί . όταν το βαζω μπροστά ακόμα και πρωι 5-6 το πρωί με κρύο παίρνει αμέσως και δουλέυει κανονικά . Κάποια ιδέα οποιοσδήποτε?