Γεια σας!
Θα εκτιμούσα τη γνώμη όποιου μπορεί να με καθοδηγήσει στο πρόβλημά μου γιατί προσπαθώ να μη ξοδεύω άδικα χρήματα.
Το Νοέμβριο του 2017 άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του κινητήρα του αυτοκινήτου μου (toyota corolla 2005 1400cc) και όταν το πήγα σε ένα συνεργείο, το διαγνωστικό έδειξε κωδικό βλάβης P1345 που αναφέρεται στον αισθητήρα VVT. Μετά από λίγες ώρες ή μέρες το λαμπάκι έσβηνε, αλλά άναβε πάλι είτε μετά από ώρες είτε μετά από μέρες.
Δηλαδή, επί 1 χρόνο το λαμπάκι αναβοσβήνει χωρίς το αυτοκίνητο να έχει κάποιο σύμπτωμα στην οδήγηση. Πριν 2 μήνες το πήγα για σέρβις και μου βάλανε έναν μεταχειρισμένο αισθητήρα για να το δοκιμάσω. Κι ενώ επί 40 ημέρες το λαμπάκι δεν είχε ανάψει (κι έχοντας κάνει και ταξίδι καλύπτοντας 1500χλμ) και είχα θεωρήσει ότι το πρόβλημα λύθηκε, άναψε πάλι πριν λίγες μέρες.
Το συνεργείο προτείνει να αλλάξω ένα γρανάζι που συνδέεται μέσα ο αισθητήρας (ακριβό και χρειάζεται και λύσιμο της μηχανής) μαζί με νέο αισθητήρα, ενώ από την αντιπροσωπεία μου είπανε να κλείσω ραντεβού για τη διάγνωση που θα κοστίσει ανάλογα με το χρόνο που θα χρειαστεί.
Επειδή είμαι και άσχετος από αυτοκίνητα κι επειδή δε μου έχει ξανατύχει τέτοιο πρόβλημα, τι με συμβουλεύετε να κάνω; Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω πριν αλλάζω αισθητήρα και γρανάζι με αβέβαιο αποτέλεσμα ή πριν πάω στην αντιπροσωπεία και με χρεώσει πολλά;
Latest posts made by wizard13
-
Λαμπάκι κινητήρα toyota corolla με σφάλμα P1345
-
RE: Λαμπάκι κινητήρα toyota corolla με σφάλμα P1345
Γεια σας!
Θα εκτιμούσα τη γνώμη όποιου μπορεί να με καθοδηγήσει στο πρόβλημά μου γιατί προσπαθώ να μη ξοδεύω άδικα χρήματα.
Το Νοέμβριο του 2017 άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του κινητήρα του αυτοκινήτου μου (toyota corolla 2005 1400cc) και όταν το πήγα σε ένα συνεργείο, το διαγνωστικό έδειξε κωδικό βλάβης P1345 που αναφέρεται στον αισθητήρα VVT. Μετά από λίγες ώρες ή μέρες το λαμπάκι έσβηνε, αλλά άναβε πάλι είτε μετά από ώρες είτε μετά από μέρες.
Δηλαδή, επί 1 χρόνο το λαμπάκι αναβοσβήνει χωρίς το αυτοκίνητο να έχει κάποιο σύμπτωμα στην οδήγηση. Πριν 2 μήνες το πήγα για σέρβις και μου βάλανε έναν μεταχειρισμένο αισθητήρα για να το δοκιμάσω. Κι ενώ επί 40 ημέρες το λαμπάκι δεν είχε ανάψει (κι έχοντας κάνει και ταξίδι καλύπτοντας 1500χλμ) και είχα θεωρήσει ότι το πρόβλημα λύθηκε, άναψε πάλι πριν λίγες μέρες.
Το συνεργείο προτείνει να αλλάξω ένα γρανάζι που συνδέεται μέσα ο αισθητήρας (ακριβό και χρειάζεται και λύσιμο της μηχανής) μαζί με νέο αισθητήρα, ενώ από την αντιπροσωπεία μου είπανε να κλείσω ραντεβού για τη διάγνωση που θα κοστίσει ανάλογα με το χρόνο που θα χρειαστεί.
Επειδή είμαι και άσχετος από αυτοκίνητα κι επειδή δε μου έχει ξανατύχει τέτοιο πρόβλημα, τι με συμβουλεύετε να κάνω; Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω πριν αλλάζω αισθητήρα και γρανάζι με αβέβαιο αποτέλεσμα ή πριν πάω στην αντιπροσωπεία και με χρεώσει πολλά; -
RE: Μετά από σέρβις, τρέμει σε υψηλή ταχύτητα
Νομίζω ότι έχω δίσκους (Corolla του 2005). Τώρα δεν είμαι πια σίγουρος γιατί πανικοβαλλόμουν λίγο εκείνη τη στιγμή, αλλά νομίζω ότι το τρέμουλο το ένιωθα από μπροστά και έχω την εντύπωση ότι τη στιγμή που έτρεμε δεν επιτάχυνε 100% στο γκάζι.
Παλιότερα όταν έπερνα το αυτοκίνητο από το σέρβις, ρυθμίζανε το χειρόφρενο να πιάνει αμέσως στα 2-3 κλικ. Τώρα όταν το πήρα την πρώτη φορά δεν ήταν έτσι. Τη δεύτερη φορά που το πήγα και μου είπε για τη ρύθμιση που κάνανε, το είχανε κάνει πάλι να πιάνει στα 2-3 κλικ. Τα τακάκια και δίσκους που μου είχαν αλλάξει ήταν τα μπροστινά.
Τι να πω... Θα πρέπει να το δοκιμάσω τώρα σε μεγάλους δρόμους για να βεβαιωθώ. -
RE: TOYOTA FORUM
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Κατόπιν συστάσεως από τον BEAMS αρκετοί Toyotaκηδες (γραφών, rx8_drifter νομίζω, ...) από Αθήνα (κι όχι μόνο) έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένο συνεργείο του οποίου τα στοιχεία θα σου στείλω με ΠΜ.Κάποιων ετών το κείμενο της παράθεσης, αλλά θα ήθελα κι εγώ να μάθω (έστω και με PM) συνεργεία για Toyota Corolla στα Νότια Προάστια (Ν. Σμύρνη, Π. Φάληρο, Αγ. Δημήτριος, Ελληνικό, Αργυρούπολη, Γλυφάδα) που να έχει μείνει κάποιος ικανοποιημένος.
-
Μετά από σέρβις, τρέμει σε υψηλή ταχύτητα
Γεια σας και καλή χρονιά!
Πριν κλείσει ο χρόνος πέρασα από σέρβις το αυτοκίνητο με αλλαγή μπροστινά τακάκια, δίσκους, φλάντζα και μπεκ. 2 μέρες μετά βγαίνω στην Εθνική για να διανύσω 25χλμ και μετά από λίγα λεπτά που πήγαινε με 100χλμ το αμάξι άρχισε να τρέμει λες και ήμουν σε χωματόδρομο. Σταματάω σε ένα άνοιγμα, δεν είδα κάποιο πρόβλημα στα λάστιχα και συνέχισα χωρίς να εμφανιστεί. Στην επιστροφή πάλι δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Χθες πήγαινα από Άλιμο στη Γλυφάδα με άδειους δρόμους γρήγορα χωρίς πρόβλημα. Στην επιτροφή και ενώ έτρεχα πάλι εμφανίστηκε το τρέμουλο. Σήμερα το πάω στο συνεργείο και αφού το έλεγξε μου είπε ότι ήθελε μια ρύθμιση στο χειρόφρενο γιατί με τη μεγάλη ταχύτητα ζεσταινόταν και αυτό το προκαλούσε (κάτι με τη ντίζα και τη δαγκάνα).
Επειδή δεν ξέρω πολλά από αυτά και επειδή μου φάνηκε λίγο παράξενο, είναι δυνατό να ισχύει αυτό με το χειρόφρενο ή θα τρέμει η ψυχή μου όταν τρέχω; -
RE: Μετά από σέρβις, τρέμει σε υψηλή ταχύτητα
Γεια σας και καλή χρονιά!
Πριν κλείσει ο χρόνος πέρασα από σέρβις το αυτοκίνητο με αλλαγή μπροστινά τακάκια, δίσκους, φλάντζα και μπεκ. 2 μέρες μετά βγαίνω στην Εθνική για να διανύσω 25χλμ και μετά από λίγα λεπτά που πήγαινε με 100χλμ το αμάξι άρχισε να τρέμει λες και ήμουν σε χωματόδρομο. Σταματάω σε ένα άνοιγμα, δεν είδα κάποιο πρόβλημα στα λάστιχα και συνέχισα χωρίς να εμφανιστεί. Στην επιστροφή πάλι δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Χθες πήγαινα από Άλιμο στη Γλυφάδα με άδειους δρόμους γρήγορα χωρίς πρόβλημα. Στην επιτροφή και ενώ έτρεχα πάλι εμφανίστηκε το τρέμουλο. Σήμερα το πάω στο συνεργείο και αφού το έλεγξε μου είπε ότι ήθελε μια ρύθμιση στο χειρόφρενο γιατί με τη μεγάλη ταχύτητα ζεσταινόταν και αυτό το προκαλούσε (κάτι με τη ντίζα και τη δαγκάνα).
Επειδή δεν ξέρω πολλά από αυτά και επειδή μου φάνηκε λίγο παράξενο, είναι δυνατό να ισχύει αυτό με το χειρόφρενο ή θα τρέμει η ψυχή μου όταν τρέχω; -
RE: Φιλική δήλωση αποδοχής ευθύνης χωρίς να την έχει βάσει νόμου
Έχεις δίκιο, ισχύει η μη αύξηση ασφαλίστρων μέχρι 2 ατυχήματα τον χρόνο με υπαιτιότητα του ασφαλισμένου.
Τελικά ο ασφαλιστής του οδηγού της μηχανής τον ενημέρωσε ότι δεν είναι καλυμμένος καθώς αυτός ερχόταν από πίσω και ο οδηγός του αυτοκινήτου είπε ότι δεν έκανε οπισθοπορεία. Οπότε υποθέτω ότι αν δεν υπάρξουν απρόοπτα, το θέμα λήγει έτσι (ο οδηγός της μηχανής πληρώνει τη ζημιά του και ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν θεωρείται ότι ήταν υπαίτιος).
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου kacey -
RE: Φιλική δήλωση αποδοχής ευθύνης χωρίς να την έχει βάσει νόμου
Η αποδοχή της ευθύνης έγινε στη φιλική δήλωση. Μετά ο άνθρωπος της φροντίδας ατυχήματος βγάζει ένα χαρτί με τίτλο 'Προς την Εθνική Ασφαλιστική: υπεύθυνη δήλωση ατυχήματος' όπου αναγράφονται τα περιστατικά και κάπου έχει ένα κουτάκι ότι έγινε 'φιλικός διακανονισμός χωρίς έντυπο' και είναι τσεκαρισμένο το ΝΑΙ.
-
RE: Φιλική δήλωση αποδοχής ευθύνης χωρίς να την έχει βάσει νόμου
Είναι η Εθνική Ασφαλιστική. Ο οδηγός του αυτοκινήτου έκανε επιτόπου και κανονική δήλωση μέσω του ανθρώπου της φροντίδας ατυχήματος της Εθνικής Ασφαλιστικής, η οποία δήλωση απλώς αναφέρει τι συνέβη (απότομο σταμάτημα του αυτοκινήτου, το μηχανάκι δεν πρόλαβε να αντιδράσει κλπ), χωρίς να δηλώνει κάτι άλλο (π.χ. ευθύνη ή όχι, απαίτηση για τις ζημιές κλπ).
-
RE: Φιλική δήλωση αποδοχής ευθύνης χωρίς να την έχει βάσει νόμου
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι, ήταν περίπου από 'τύψεις', αλλά και γιατί υπήρχε δύο παιδάκια στο αυτοκίνητο και σκέφτηκε εκείνη τη στιγμή να το 'αφήσει' για να μην τους προκαλέσει ψυχολογικά από πιθανούς καυγάδες με τον άλλο οδηγό.
Είναι καλύτερα ο οδηγός του αυτοκινήτου να ειδοποιήσει την ασφαλιστική του να μην αποδεχτεί τη φιλική του δήλωση ή θα μπλέξει περισσότερο; Φοβάται τώρα για αύξηση ασφαλίστρων.