Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πρόσφατα ανακάλυψα ένα διαμαντάκι που αξίζει της προσοχής μας: το Opel Zafira Tourer CNG.
Έχει μερικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν μοναδικό (κι απορώ πώς δεν τα είχα/είχαμε πάρει χαμπάρι τόσο καιρό) :*δεξαμενές από κάρμπον!
Το πρώτο προφανές όφελος είναι ότι αδιαφορείς πλέον για τη σκουριά. Η Opel ανακοίνωσε ότι έτσι γλίτωσε 85 κιλά βάρους, δεν είναι και λίγα.*αυτονομία 530 χιλιόμετρα!
Με 25 κιλά δεξαμενές και μικτή κατανάλωση 4,7 κιλά (ήτοι 4,2 ευρώ στα 100), η αυτονομία ΜΕ φυσικό αέριο είναι κορυφαία και μακράν του εύρους των 300 χιλιομέτρων που έχουμε συνηθίσει.*Γκάζι!
Τα περισσότερα φυσικά αέρια σέρνονται, τούτο δω είναι αξιοπρεπές. 1.6, τούρμπο, 150 άλογα.*Κουκλί.
Χωρίς να αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό, το λες το ομορφότερο επταθέσιο και με διαφορά. Στο κάτω-κάτω, ποιος είναι ο ανταγωνισμός; Μόνο το Touran. Θυμίζω ότι το C4 Grand Picasso, στην έκδοση φυσικού αερίου, έρχεται με 5 θέσεις. Που είναι μεγάλη απάτη, να κουβαλάς ΤΗΝ ντουλάπα και να έχει μόνο 5 θέσεις...Στα υπόλοιπα θετικά έχουμε το γεγονός ότι είναι σχετικά φρέσκο, αφού πρωτοκυκλοφόρησε το 2012. Επίσης, η συντριπτική πλειοψηφία των μεταχειρισμένων είναι από την Ιταλία (75) έναντι της Γερμανίας (6) για ό,τι σημαίνει αυτό για λιγότερα αλάτια και σκουριές.
Οι τιμές ξεκινούν στην πράξη από τα 7 χιλιάρικα. Υπάρχει κι ένα ιταλικό στα 6 αλλά με 340 χιλιάδες χιλιόμετρα.Μειονεκτήματα; Δύο!
Καταρχάς δε βγαίνει σε αυτόματο, αφήνοντας μόνο το Touran ως επταθέσιο αυτόματο με φυσικό αέριο.
Δεύτερον, έχει ντεπόζιτο βενζίνης μόνο 14 λίτρα. Που σημαίνει ότι όποτε τελειώνει το φυσικό αέριο, θα γίνεται του Arona...
Καλημερα για βοήθα σε παρακαλώ και εμένα τον άσχετο που τα βρήκες αυτα 75+6 και να ξεκινούν και απο 7 χιλιάρικα σε παρακαλώ πολυ
Άκυρο άνοιξα τα στραβά μου πιο πίσω σε ενα μήνυμα μου είχες στειλει ένα σαιτ