Or should I say
Latest posts made by viggental
-
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΠΟ TEST DRIVE
Προσωπικά ούτε καν θα κοίταζα αυτοκίνητο test drive.
Η ταλαιπωρία που υφίστανται τα συγκεκριμένα αυτοκινήτα είναι τεράστια.
Αναλογίσου , ούτε στρώσιμο, ούτε νορμάλ οδήγηση (για να μην πω μονίμως κόφτες...) και αμφιβόλου ποιότητος συντήρηση.
Αν θέλεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο η αγορά σφύζει και είμαι σίγουρος οτι θα βρείς αντίστοιχο μοντέλο, αντίστοιχης χρονολογίας και χλμ, απο κάποιον ιδιώτη ή άλλη αντιπροσωπεία το οποίο ΔΕΝ θα είναι test drive. -
RE: Αττική Οδός
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όταν έχει πολλή κίνηση είναι καλύτερα να πηγαίνεις αργά και σταθερά παρά γρήγορα και μετά ακίνητος γιατί έτσι γίνονται καραμπόλες.Το πρόβλημα λύνεται οταν τηρούμε τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας αλλά όπως αναφέρεις παρακάτω
μόνο που εμείς οι Ελληνάρες δεν τα πιστεύουμε κι άμα βλέπουμε μπροστά μας άδειο δρόμο πατάμε γκάζι μέχρι να φτάσουμε στον προφυλαχτήρα των μπροστινών μας... που είναι πλέον ακινητοποιημένοι!
Πάντα μα πάντα γίνεται αυτό.
[Γκρίνια mode on]
Είναι κάτι που με εκνευρίζει απίστευτα και συμβαίνει κατα κόρον στην Α.Ο.
Κανείς δεν αφήνει αποστάσεις ασφαλείας !Κάθε φορά που αφήνω επαρκή χώρο απο το αυτοκίνητο μπροστά μου έρχεται ο κάθε εξυπνάκιας , βιαστικός κ.λ.π. και χώνεται μπροστά μου.
Πως να μην γίνονται καραμπόλες, λοιπόν, όταν κινούνται οι περισσότεροι με τουλάχιστον 100km/h και αφήνουν απόσταση 3 μέτρων μεταξύ τους ?
Αλλά τι λέω ? Αφού στην Ελλάδα έχουμε όλοι αντανακλαστικά γερακιού, ικανότητες οδηγού F1 (τσε βάλε!) και 12πίστονα καρμποκεραμικά φρένα...
[Γκρίνια mode off]
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σας και ιδίως τον VIGGENTAL για το τόσο κατατοπιστικό post του.Με αυτά που μου λές, μάλλον κι εγώ Llumar βλέπω να βάζω.Προτιμώ τις μικρές γρατζουνίτζες που θα αποκτήσει η μεμβράνη μετά από 3-4 χρόνια χρήσης (που εγώ γενικά δεν ανοίγω τα τζάμια πολύ συχνά) από το να βλεπω κάθε φορά τα ανοίγω αυτό το κενό.
Μίλησα με κάποιον τηλεφωνικά (πωλητής της Llumar) και μου είπε για εγγύηση 5 χρόνια ενώ όταν πήγα (σε άλλο κατάστημα) από εκεί για να δουν και το αμάξι (για να μου πουν τιμή), μου είπαν για εφ' όρου ζωής.
Επίσης...δε μου ξεκαθάρισαν:μπορώ να βάλω μεμβράνες στα μπροστά παράθυρα και να περάσω κτέο κανονικά (χωρίς να χρειαστεί να τις βγάλω εννοείται ) ? Μου τα μασάνε ρε γαμώτο...
Δεν είναι ξεκάθαροι στις απαντήσεις τους.Έστω 'στα μπροστά τα βάζεις με δική σου ευθύνη.Πίσω μπορείς να βάλεις μέχρι αυτή τη σκουρότητα'.ΥΓ:Ή αυτοί δεν τα λένε ξεκάθαρα ή εγώ ήμουν όντως πολύ ζαβλακωμένος σήμερα το απόγευμα που έκανα 'μία γύρα' στα μαγαζιά.Ή και τα δύο
Εφ'όρου ζωής η εγγύηση της Llumar.
Στα μπροστά , μπορείς να βάλεις μόνο μεμβράνες που επιτρέπει ο νόμος. Τότε είσαι καλυμμένος και για έλεγχο Τροχαίας και έλεγχο Κ.Τ.Ε.Ο.
Σου ανέφερα στο προηγούμενο post ποιες είναι οι μεμνβράνες που επιτρέπονται.
Υ.Γ. Αν καταλήξεις στις Llumar δοκίμασε το κατάστημα στο Μαρούσι. Πολύ ευγενικοί υπάλληλοι , και πρόθυμοι(μην θεωρηθεί διαφήμιση παρακαλώ, δεν έχω σχέση με την εταιρεία).
Αυτά και καλές αγορές
-
RE: Χανει απιστευτο λαδι,Corolla VVT-i 2000 sedan,βοηθειστε!!!
Όπως αναφέρουν και οι υπόλοιποι εφόσον το πρόβλημα διαπιστώθηκε εντός εγγύησης ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ γι'αυτό , τουτέστιν να αναφέρει ή στο βιβλίο του service το χαρτί που σου δίνουν, το πρόβλημα , μπορεί να ζητήσεις να καλυφθείς. Το κακό είναι, επέτρεψέ μου, άργησες πολύ και να το ψάξεις και να το αντιμετωπίσεις.
Anyway, πραγματικά υπήρχαν μερικές σειρές μοτέρ που παρουσίαζαν προβληματα κυρίως στα πολλά χλμ (γι'αυτο σε ρώτησα προηγουμένως) όπως επίσης και με το εγκέφαλο. Το τελευταίο το αντιμετώπισα και εγω στο δικό μου αυτοκίνητο, όπου και αλλάχθηκε όλος ο εγκέφαλος εντός εγγύησης.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς πρώτα στην Toyota Ελλας να αναφέρεις τι έχει γίνει , και στη συνέχεια να πράξεις(αν μπορεί να βρεθεί κάποιο TSB που να αναφέρει το πρόβλημα θα βοηθούσε πολύ). Είτε να το επισκευάσει επίσημος αντιπρόσωπος, είτε να πάς σε κάποιον καλό μηχανικό ιδιώτη,κατα προτίμιση κάποιον που είχε ασχοληθεί και με το Yaris Cup και θα ξέρει να λύνει καπάκια στο αψε σβήσε.
Ότι και αν αποφασίσεις ΜΗΝ αναβάλλεις άλλο την επισκευή του , περισσότερο κακό προκαλείται. Ούτε αξίζει να δώσεις το αυτοκίνητο.
Σου εύχομαι καθε επιτυχία στη συνέχεια και να λυθεί το πρόβλημα σύντομα και εύκολα.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ψάχνομαι το τελευταίο διάστημα κι εγώ για να βάλω μεμβράνες στο αμάξι (κυρίως για να προστατέψω το αμάξι από τη ζέστη και όχι για μούρη) και είμαι σε δίλημμα.
Ίσως κάποιος εδώ να ξέρει και να μου απαντήσει μία απορία μου*:
Με ενοχλεί λίγο (ίσως μέχρι να το συνηθίσω) αυτή η μικρή λεπτή γραμμή που αφήνουν οι μεμβράνες στο πάνω μέρος του τζαμιού.Ενοχλεί μόνο εμένα γιατί είμαι σκατοπαράξενος ή ενοχλεί και άλλους και απλώς το έχουν (πλέον) αποδεχτεί? Μου φαίνεται πολύ άσχημο όταν έχει κάποιος το τζάμι μισάνοιχτο.
Επιπλέον...Γιατί να αφήνουν αυτό το μικρό κενό πάνω-πάνω?Επίσης...γιατί οι V-kool είναι πιο ακριβές?Δεν το κατάλαβα...Από αυτά που μου είπαν στο μαγαζί, δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από τις 3Μ ή τις Llumar.
*έχω ρωτήσει και τους πωλητές στα διάφορα καταστήματα (και μου έχουν δώσει κάποιες απαντήσεις), αλλά φοβάμαι ότι δεν είναι ιδιαίτερα αντικειμενικοί και γι'αυτό θα ήθελα την δική σας γνώμη.
Όχι δεν είσαι παράξενος, ή τουλάχιστον δεν είσαι ο μόνος, γιατί ούτε και μένα μου αρέσει αυτό το κενό.
Ο λόγος που το κάνουν είναι απλός. Δεν το φέρνουν πάνω πάνω στο τζάμι φοβούμενοι οτι μπορεί να ξεκολλήσει η μεμβράνη ή να γρατζουνιστεί στο σημείο που έρχεται σε επαφή με το πλαίσιο του παραθύρου.
Οι διαφορές μεταξύ των τριών εταιρειών (πάντα μιλάμε για τις διάφανες μεμβράνες που επιτρέπονται) είναι, κυρίως, στο ποσοστό της ηλιακής ακτινοβολίας που απορρίπτουν και κατα συνέπεια της θερμότητας που εισβάλλει στο αυτοκίνητο.
Σου παραθέτω , λοιπόν, έναν , απο τους πολλούς δείκτες για σύγκριση που διαθέτουν οι μεμβράνες, ο οποίος λέγεται Συνολική ηλιακή ακτινοβολία που απορρίπτεται (Total Solar Energy Rejected, TSER).
Οι Llumar UV99 έχουν Tser 39% (απωθούν δλδ την θερμότητα κατα 39% , ΟΧΙ το φως που περνάει , αλλα θερμότητα)
Οι 3Μ Crystalline 70 (που είναι διάφανες και όχι χρωματιστές) έχουν Tser 50
Oι V-kool 75 έχουν Tser 45% και οι 70 έχουν 55%.Οι 3Μ όπως βλέπεις είναι αρκετά κοντά σε χαρακτηριστικά αλλά είναι σημαντικά ακριβότερες απο τις llumar, όπως και οι V-kool. (μιλάμε για διαφορά μεταξύ llumar και V-kool τουλάχιστον 250€).
Προσωπικά κατέληξα στις Llumar λόγω τιμής και παραπλήσιων χαρακτηριστικών και για το γεγονός οτι φέρνουν την μεμβράνη πάνω πάνω χωρίς να αφήνουν κενό.
Πρόσεξε όμως. Μου επισημάνθηκε οτι στο σημείο επαφής της μεμβράνης με το πλαίσιο μπορεί με τον καιρό να εμφανιστούν μικρές γρατζουνίτσες. Αυτό είναι ένα ένα ρίσκο που πήρα σκεφτόμενος οτι μπορώ να επενδύσω το σημείο επαφής των με κάποιο μαλακό υλικό και να γλιτώσω τη φθορά.Φιλικά,
Πάνος -
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Με μια μικρή έρευνα αγοράς τις τελευταίες ημέρες οι μόνες μεμβράνες που επιτρέπονται για τα παράθυρα οδηγού συνοδηγού είναι της σειράς UV99 της Llumar, όπως προαναφέρθηκε, η σειρά Crystalline 70 της 3Μ, και οι 70 και 75 της V-kool.
Οι της Llumar είναι οι πιο οικονομικές και ακολουθούν της 3Μ και V-kool που ξεφεύγουν αρκετά σε τιμή.
Όλες είναι διάφανες, αντανακλούν το 99% της UV ενώ μεγαλύτερη προστασία απο τη θερμότητα προσφέρουν οι V-kool και ακολουθούν οι 3M και Llumar.
Το μόνο που μας σώζει για τη θερμότητα που εισέρχεται απο το παρμπρίζ είναι η αθερμική ανακλαστική επίστρωση που μπορεί να έχει, ώς στανταρ ή αξεσουάρ, το αυτοκίνητο απο το εργοστάσιο.
Αυτά για όσους ψάχνονται ενόψει καλοκαιριού.
-
RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!
Κατα την Πασχαλινή έξοδο.
Βενζινάδικο ΕΚΟ στα Ιωαννινα 1,29€/λτ
Βενζινάδικο ΕΚΟ στη Λάρισα 1,02€/λτΦαίνεται στα Ιωάννινα ήταν πιο ακριβός ο οβελίας και έπρεπε να θρέψουμε και οικογένεια βεβαίως βεβαίως....
-
RE: Χανει απιστευτο λαδι,Corolla VVT-i 2000 sedan,βοηθειστε!!!
Αν μπορείς δώσε μας μερικές πληροφορίες ακόμα.
Στα πόσα χλμ εμφανίστηκε το πρόβλημα αυτό ? Τι χρήση του κάνεις ? (νορμάλ οδήγηση ή οδηγείς στα κόκκινα συχνά ? ) , και άν γνωρίζεις , τι τύπου λάδια έβαζες στο αυτοκίνητο ? ( της Toyota ? κάποια άλλη μάρκα ? Ιξώδες ? )
Το αυτοκίνητο δεν σου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα πριν το περιστατικό αυτό ? Αλλαγή χροιάς κινητήρα , μειωμένη απόδοση, χτύπημα στις βαλβίδες ? όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Bill33.
Με συγχωρείς για τον καταιγισμό ερωτήσεων, αλλά προσπαθώ να καταλάβω πώς στο καλό έμεινε το αυτοκίνητο με τοσο λίγο λάδι.
Υ.Γ.Και μια ερώτηση όσον αφορά τη μη κάλυψη απο την εγγύηση. Αναφέρεις πως το αυτοκίνητο είναι του 2000 και οτι αυτό συνέβη στα 5 χρόνια και 3 μήνες.Η εγγύηση της Toyota όμως είναι 6 χρόνια
Αν αυτό συνέβη πρόσφατα προφανώς και μετά απο 9 χρόνια εγγύηση δεν υπάρχει.
-
RE: Νέα Μέλη - Καλωσήρθατε!
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του forum.
Συχνά πυκνά παρακολουθούσα τις συζητήσεις σας.
Ελπίζω, πλέον,να βρίσκω χρόνο και όρεξη και να συμμετέχω ενεργά.Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Πάνος