Η κοπέλα μου έχει το Polo 1.0 110 DSG Highline με αρκετά έξτρα και θυμάμαι Γενάρη 2019 πιυ αγοράστηκε να κοστίζει 18,500 τότε. Ξαφνικά με τις νέες τιμές φαντάζει ευκαιρία το υπάρχον.
Πάντως βλέπω τα Golf DSG να χτυπάνε 27-30 για πλάκα με τις αυξήσεις που έρχονται, οπότε το οποιοδήποτε Polo θα φαντάζει ευκαιρία.
Best posts made by vchris
-
RE: Νέο VW Polo
Latest posts made by vchris
-
RE: Νέο VW Polo
Η κοπέλα μου έχει το Polo 1.0 110 DSG Highline με αρκετά έξτρα και θυμάμαι Γενάρη 2019 πιυ αγοράστηκε να κοστίζει 18,500 τότε. Ξαφνικά με τις νέες τιμές φαντάζει ευκαιρία το υπάρχον.
Πάντως βλέπω τα Golf DSG να χτυπάνε 27-30 για πλάκα με τις αυξήσεις που έρχονται, οπότε το οποιοδήποτε Polo θα φαντάζει ευκαιρία. -
RE: Skoda Kodiaq
Κουκλί δεν το λες σε καμία περίπτωση.Ειδικά το πίσω μέρος δεν μου αρέσει καθόλου αλλά μπορώ να ζήσω με αυτό, άλλοι θα το κοιτάνε!!! Για όσο το οδήγησα μου φάνηκε αρκετά σφιχτό και μπορώ να πω οτι δεν κοπανάει όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενο ποστ, βέβαια δεν το πέρασα και απο κρατήρες. Το DCC είναι ιδανικό πιστεύω αλλά εκεί έχει πάρει απόφαση οτι πας 32-35 χιλιάρικα μαζί με το style.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Σάββατο 20/5 ερχόμενος απο Διόνυσο επι της λεωφόρου Διονύσου λίγο πρίν φτάσω στην διαστάυρωση που πάει για Αγ. Στέφανο δεξιά και προς Ερυθραία αριστερά έχω βγάλει φλας αριστερά και περιμένω πίσω απο άλλο αυτοκίνητο να στρίψω αριστερά στην Ρόδων μέσα στην Εκάλη για αποφύγω την κίνηση. Και ενω περιμένουμε 3-4 αυτοκίνητα να στρίψουμε, πετάγεται ο 5ος στη σειρά και στρίβει με ταχύτητα πατώντας κόρνα και αναγκάζει το αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα να φρενάρει απότομα. Είμαστε μακ**κες εμείς που περιμέναμε να αδειάσει το ρεύμα? Είχε και τα εγγόνια του μέσα και είναι ο λόγος που δεν τον πλάκωσα στα βρισίδια.
Αυτή την μαγκιά στη σειρά την βλέπω και σε πολλά φανάρια που πάνε και χώνονται απο όπου βρούν για να φύγουν πρώτοι.Πολλές φορές έχω τύχει να είμαι ο απέναντι σε παρόμοια κατάσταση. Φυσικά δεν φρενάρω και ερχόμαστε απέναντι, οπότε αυτός ευρισκόμενος στο αντίθετο ρεύμα, αναγκάζεται είτε με το καλό είτε με το άγριο να κάνει πίσω η να ξαναμπεί στο ρεύμα του.
Επίσης πολλές φορές που είμαι μπροστινός και περιμένω για αριστερά και κάποιος πίσω μου κόβει δρόμο μη τηρώντας τις γραμμές στροφής αριστερά (που λένε ότι πρέπει να φτάσουμε στο ύψος που να έχουμε ορατότητα προς τα εκεί που στρίβουμε και μετά να στρίψουμε), τρώει ένα κλείσιμο αργά όμως και απολαυστικά.Καλά κάνεις, απλά μην βρεθεί κανένας μπαμπουίνος και καρφωθεί πάνω σου. Την ταλαιπωρία και μόνο με το συνεργείο.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Σάββατο 20/5 ερχόμενος απο Διόνυσο επι της λεωφόρου Διονύσου λίγο πρίν φτάσω στην διαστάυρωση που πάει για Αγ. Στέφανο δεξιά και προς Ερυθραία αριστερά έχω βγάλει φλας αριστερά και περιμένω πίσω απο άλλο αυτοκίνητο να στρίψω αριστερά στην Ρόδων μέσα στην Εκάλη για αποφύγω την κίνηση. Και ενω περιμένουμε 3-4 αυτοκίνητα να στρίψουμε, πετάγεται ο 5ος στη σειρά και στρίβει με ταχύτητα πατώντας κόρνα και αναγκάζει το αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα να φρενάρει απότομα. Είμαστε μακ**κες εμείς που περιμέναμε να αδειάσει το ρεύμα? Είχε και τα εγγόνια του μέσα και είναι ο λόγος που δεν τον πλάκωσα στα βρισίδια.
Αυτή την μαγκιά στη σειρά την βλέπω και σε πολλά φανάρια που πάνε και χώνονται απο όπου βρούν για να φύγουν πρώτοι. -
RE: Skoda Kodiaq
Ο χρήστης elias87 έγραψε:
Καλησπερα.. ενδιαφερομαι για την εκδοση 1.4 125ps. Μπορει να μου πει καποιος που να επισκεφτηκε καποια αντιπροσωπεια (επειδη ειμαι προσωρινα εξωτερικο) ποσο χρεωνει το μεταλλικο η skoda?Αν δεν υπαρχει περιθώριο και για μεταλλικό και για καμερα οπισθοπορειας(λογω αλλαγης κλίμακας) ξερει καποιος αν μπορω εστω να συνδεσω στην εργοστασιακη οθονη aftermarket καμερα οπισθοπορειας(το θεωρω απαραίτητο λογω μεγεθους) και εμπρος αισθητηρες παρκαρισματος? ευχαριστώ.. καθε βοηθεια ευπρόσδεκτη!To μεταλλικό είναι κοντά στα 600-700 Euro, αν θυμάμαι καλά μαζί με το μεταλλικό δεν έχεις περιθώριο ούτε 10 Ευρω παραπάνω γιατί αλλάζει η κλιμακα όπως λες. Παρκτρόνικ πίσω έχει η βασική έκδοση, όπως και mirrolink κλπ για το κινητό. Καλύτερα να το βάλεις έδω οτι έχει σχέση με κάμερες κλπ. Εγω το δέρμα θα το περάσω εδω αν αποφασίσω να μην πάω στα 30+
-
RE: Skoda Kodiaq
Το οδήγησα προχτές, και ενω έχω μερικά κολλήματα με τα skoda (ξέρω θα τα ξεπεράσω) μπορώ να πω οτι είναι καταπληκτικό. Οδήγησα με τα 125ps 4χ2 και περίμενα οτι θα είναι αναιμικό αλλά τραβάει σε όλο το φάσμα των στροφών. Το 6αρι χειροκίνητο πολύ θετικό αν και μεγάλο ποσοστό θα προτιμήσει το DSG λόγω άνεσης. Είναι πολύ άνετο και ακόμα σε σύγκριση με άλλα Suv (Range Rover Sport) είναι πολύ πιο άνετο. Κατά την γνώμη μου ο ιδανικός κινητήρας είναι αυτός με τα 150ps αλλά εδω ξεκινάει η παράνοια της ελληνικής φορολογίας.
Ενω η τιμή των 22.000 + μεταλλικό+έξοδα πινακίδων είναι ασυνάγωνιστη για το σύνολο που παίρνεις, δεν μπορείς να προσθέσεις extra χωρίς να εκτοξευθεί η τιμή στα 30.000+. Αυτόματο σε προσθιοκίνητη 'εκδοση δεν μπορείς να βάλεις, με απότελεσμα να σου λέει η πας στο πιο φθηνό ή αν το θες με 2-3 πραγματάκια βαράς 30αρια.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τι δουλειά έχουν οι δικηγόροι και οι αποζημιώσεις του εκατομμυριούχου? Ανήλικος ήταν? Εσένα αμα τρακάρεις στα πληρώνει ο πατέρας σου? Τι δουλειά έχει? Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας!!!
Η ασφαλιστικη δεν θα καλυψει τιποτα,το γιατι ειναι ευλογο.....
Και τι δουλειά έχει ο μπαμπάς? Ξαναλέω. Ο οδηγός ήταν ενήλικας, με δίπλωμα, τελος. Κανένας δεν μπορεί να ζητήσει τίποτα απο τον Βακάκη. Ξυπνάτε και μην γράφετε ανακρίβειες
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ρε φιλε οταν τρεχεις με 200 χλμ και προκαλεις θανατηφορο ατυχημα οι πολλες κουβεντες περισσευουν.
Τα υπολοιπα θα τα αναλαβουν οι δικηγοροι του πολυεκατομυριουχου για να κοψουν μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω απο τις αποζημιωσεις που οφειλουν.Τα επιχειρηματα:
Ο ατυχος οδηγος του civic επρεπε να ειχε παρκαρει πιο κατω
Ο δρομος δεν ειχε την καταλληλη προσφηση ,ειχε σαμαρακια , λαθος κλιση, υπηρχε προπορευομενο οχημα που εκοψε την φορα της βολιδας...
Το αμαξι παρουσιασε τεχνικο προβλημα , εσκασε λαστιχο, ο οδηγος επαθε ανακοπη και αλλα τετοια ....Δικαιολογιες υπαρχουν πολλες και οταν βλεπεις οτι υπαρχουν και οδηγοι που τις πιστευουν και υπερασπιζονται καταλαβαινεις οτι αυτη η βλαχομαγκια του ελληνα αιτον σενα δεν θα σταματησει ποτε.
Θα υπαρχουν παντα εν δυναμει δολοφονοι που θα τους φταιει η ασφαλτος οι αναποδες στροφες ο μπροστινος που τους κλεινει και δεν τους αφηνει να ξεδιπλωσουν το οδηγικο τους ταλεντο ...δεν υπαρχει σωτηρια απο την ανθρωπινη βλακεια...Τι δουλειά έχουν οι δικηγόροι και οι αποζημιώσεις του εκατομμυριούχου? Ανήλικος ήταν? Εσένα αμα τρακάρεις στα πληρώνει ο πατέρας σου? Τι δουλειά έχει? Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας!!!
-
RE: Porsche Forum
Ο χρήστης trader έγραψε:
Διαβάζει κανείς που να έχει 997 Turbo με κιβώτιο Tiptronic; Ή έστω να έχει κάνει σοβαρή βόλτα με τέτοιο αυτοκίνητο; Δεν εννοώ το γύρο του τετραγώνου με τον μάντρα στο διπλανό κάθισμα. Το ερώτημα είναι εάν πρόκειται για εντελώς απορριπτέα επιλογή ή εάν υπάρχει κάποιο περιθώριο συζήτησης...Στο ψάξιμο για καθαρό 911 (997) Turbo Tiptronic είμαι εδω και 1 μήνα. Σε συζήτηση με τον υπεύθυνο ανεξάρτητου συνεργείου στα νότια, μου είπε οτι αν δεν έχω σκοπο να το βάλω σε πίστα το tiptronic είναι μονόδρομος ειδικά στην Ελλάδα. Δεν θεωρώ οτι αξίζει να ανέβει κανείς 30χιλιαρικα για να αποκτήσει PDK που και πιο ευαίσθητο είναι και ακριβότερη συντήρηση έχει σε (λάδια, φίλτρο). Τα χειροκίνητα σύμφωνα με τα λεγόμενα του είναι κακομεταχειρισμένα και αρκετά πειραγμένα με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Απο το status report της Porsche δεν βγάζεις και πολλά, χρεώνουν και 100 Ευρώ για να μου πει οτι απλά δεν είναι τρακαρισμένο. Θα το πάω σε ανεξάρτητο που ξέρω οτι είναι γνώστης. Θέλουν καλο ψάξιμο σε συγκεκριμένα σημεία όπως Intercooler, wastegates και στο PASM, καθώς είναι γνωστό οτι τα τινάζει η αντλία ή η πλακέτα. Εγώ σκέφτομαι να ζητήσω και έλεγχο στα τοιχώματα του μπλόκ γιατί υπάρχει μια τάση σε τέτοια αυτοκίνητα να αλλάζουν λάδια κάθε 20,000χλμ (πράγμα ανεπίτρεπτο).