Και κάτι άλλο επειδή έχει ειπωθεί οτι πιθανόν ο μεθυσμένος οδηγός να έχει ξεκινήσει αυτή τη συζήτηση με σκοπό να ψάχνει για ελαφρυντικά, όχι, καμία σχέση. Δεν αμφισβητώ ότι είναι ο κύριος υπεύθυνος του τροχαίου απλά προσωπικά καταλογίζω συνυπευθυνότητα και στον άλλο οδηγό με την παράνομη τροποποίηση-μπάρες.
Latest posts made by vbarekos
-
RE: οι σιδερένιες μπάρες είναι νόμιμες
-
RE: οι σιδερένιες μπάρες είναι νόμιμες
- Δυστυχώς φορούσε ζώνη η οποία τον κράτησε μέσα στο κάθισμα όπου έπειτα ήρθαν οι σιδερένιες μπάρες και τον εμβόλισαν. Η πλάτη του καθίσματος λύγισε από το χτύπημα, δίπλωσε και τον έκλεισε μέσα σαν σάντουιτς. Ο μηχανισμός της ζώνης μπλόκαρε και η πυροσβεστική έκοψε τη ζώνη με μαχαίρι για να τον απεγκλωβίσει. Πολύ πιθανόν αν δεν φορούσε ζώνη να είχε εκτιναχθεί προς το μέρος του οδηγού (το οποίο έμεινε ανέπαφο) και να γλίτωνε.
- Ο οδηγός της ΒΜW μάλλον έχασε τον έλεγχο του οχήματός του λόγω υπερβολικής ταχύτητας.
Το όχημα που τον τράκαρε ήταν ένα παλαιό τζιπάκι Suzuki Samurai. Δεν γνωρίζω τόσες τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το σασί του. Το μόνο που είδα μετά την σύγκρουση ήταν να έχει μπεί μέσα όλο το μπροστινό μέρος του Samurai (εννοώ να έχει μαζέψει/παραμορφωθεί από τη σύγκρουση) και οι προεξέχουσες σιδερένιες μπάρες να στέκονται ανέπαφες στη θέση τους.
-
RE: οι σιδερένιες μπάρες είναι νόμιμες
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Σε πολλές συζητήσεις με φίλους που περιστρέφονταν γύρω από αγροτικά και λοιπά 4x4 (κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου στο Ηράκλειο ) θυμάμαι να αναφέρεται ότι οι μπάρες μπροστά στο αυτοκίνητο απαγορεύονται μέσα στις πόλεις (λόγω τις κυκλοφορίας πολλών πεζών) αλλά όχι και εκτός αυτών. Μπορεί βέβαια να είναι και urban legend το παραπάνωEdit: Επειδή ακούγεται η υπόθεση 'αν δεν είχε τις μπάρες, ο συνοδηγός της BMW θα είχε ζήσει', ποιος μπορεί να πει με σιγουριά ότι, αν δεν είχε τις μπάρες, ο οδηγός του Jeep θα είχε ζήσει;
Ακριβώς είναι ποτέ δυνατόν να αποδειχτεί πως θα ήταν η κατάσταση σήμερα εάν δεν έφερε τις σιδερένιες μπάρες το τύπου Jeep αυτοκίνητο;
Δηλαδή κάνουμε υποθέσεις σήμερα για το αν θα ήταν ή οχι το ίδιο η σύγκρουση για να καλύψουμε μια σαφής παράβαση του ΚΟΚ;
Με το σκεπτικό αυτό κι εγώ από αύριο θα προσθέσω έμπροσθεν του οχήματός μου λόγχες και άν κάποιος ξεφύγει από το αντίθετο ρεύμα και πέσει πάνω τους δεν θα φταίω εγώ.Σημειωτέον όλοι οι υπόλοιποι επιβαίνοντες των οχημάτων γλίτωσαν. Δηλ. την πλήρωσε μόνο ο συνοδηγός της BMW.
Οι μπάρες ήταν παράνομες. Η αστυνομία μάλλον ούτε κλήση δεν έκοψε ενώ ο ιδιοκτήτης του Jeep μετά το συμβάν φρόντισε να το αποσύρει από την κυκλοφορία.
-
οι σιδερένιες μπάρες είναι νόμιμες
Σάμος 16-06-2006
Είναι γνωστό ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση στον αριθμό των τροχαίων. Κάποιος λοιπόν θα περίμενε οι νόμοι μας να είναι αυστηροί και να τηρούνται κατά γράμμα. Όμως… Πρόσφατα στις 09-01-2005 και ώρα 04:40 στο 4ο χλμ της ΕΟ Σάμου – Καρλοβασίου έλαβε χώρα θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Αυτ/το μάρκας BMW κινούμενο επί της ανωτέρου οδού με μεγάλη ταχύτητα και ενώ ο οδηγός ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να κινηθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουσθεί πλάγια με το αντιθέτως κινούμενο όχημα τύπου Jeep το οποίο είχε τοποθετήσει σιδερένιες μπάρες στην εμπρόσθια πλευρά του οχήματός του. Αποτέλεσμα, τα φονικά αυτά «μαχαίρια» συνδεδεμένα στο σασί του οχήματος απέτρεψαν την απορρόφηση της ενέργειας της σύγκρουσης (αφού δεν συμπιέζεται το ενιαίο σώμα σασί-σιδερένιες μπάρες) και σφηνώθηκαν στην πόρτα του άτυχου συνοδηγού της BMW διεμβολίζοντας και τραυματίζοντάς τον θανάσιμα. Όπως αναφέρει και η έκθεση πραγματογνωμοσύνης ακόμα και το «κάθισμα του συνοδηγού της ΒΜW είχε λυγίσει σχηματίζοντας σχεδόν ημικύκλιο». Έτσι εγκλώβισε τον νεαρό συνοδηγό.
Ενώ ο ΚΟΚ - Νόμος υπ’αριθ. 2696 ΦΕΚ 57/23-3-1999 άρθρο 82 αναφέρει ότι είναι παράβαση τα οχήματα να φέρουν διακοσμητικά ή άλλα αντικείμενα που προεξέχουν και τα οποία είναι δυνατόν να καταστούν επικίνδυνα για τους επιβάτες ή τους λοιπούς χρήστες της οδού εντούτοις η κ. Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Σάμου κ. Αμαλία Καζαμπάκα (Διάταξη αριθ. 32/2005) φρονεί ότι «ο οδηγός του Jeep οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας καταβάλλοντας την προσοχή που κάθε μέτρια συνετός και ευσυνείδητος άνθρωπος όφειλε υπό τις ίδιες περιστάσεις να καταβάλει με βάση τον νόμο.» Έτσι απέρριψε την ποινική του δίωξη. Ασκήθηκε προσφυγή ενώπιον του κ. Εισαγγελέα Εφετών Αιγαίου κ. Σωκράτη Τανάγια ο οποίος και αυτός (Διάταξη αριθ. 52/2005) αποφάσισε ότι αποκλειστικά υπαίτιος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός της BMW ενώ ο οδηγός του Jeep «οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, με σύνεση και διαρκώς τεταμένη την προσοχή».
Άρα λοιπόν οι σιδερένιες μπάρες επιτρέπονται όπως αποφάσισαν οι 2 κ. Εισαγγελείς.
Είμαι στη διάθεσή σας για περαιτέρω πληροφορίες (διαθέτω τα έγγραφα & φωτογραφίες των οχημάτων).
Βασίλης Μπάρεκος
vbarekos@hotmail.com -
οι σιδερένιες μπάρες είναι νόμιμες
Σάμος 16-06-2006
Είναι γνωστό ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση στον αριθμό των τροχαίων. Κάποιος λοιπόν θα περίμενε οι νόμοι μας να είναι αυστηροί και να τηρούνται κατά γράμμα. Όμως… Πρόσφατα στις 09-01-2005 και ώρα 04:40 στο 4ο χλμ της ΕΟ Σάμου – Καρλοβασίου έλαβε χώρα θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Αυτ/το μάρκας BMW κινούμενο επί της ανωτέρου οδού με μεγάλη ταχύτητα και ενώ ο οδηγός ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να κινηθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουσθεί πλάγια με το αντιθέτως κινούμενο όχημα τύπου Jeep το οποίο είχε τοποθετήσει σιδερένιες μπάρες στην εμπρόσθια πλευρά του οχήματός του. Αποτέλεσμα, τα φονικά αυτά «μαχαίρια» συνδεδεμένα στο σασί του οχήματος απέτρεψαν την απορρόφηση της ενέργειας της σύγκρουσης (αφού δεν συμπιέζεται το ενιαίο σώμα σασί-σιδερένιες μπάρες) και σφηνώθηκαν στην πόρτα του άτυχου συνοδηγού της BMW διεμβολίζοντας και τραυματίζοντάς τον θανάσιμα. Όπως αναφέρει και η έκθεση πραγματογνωμοσύνης ακόμα και το «κάθισμα του συνοδηγού της ΒΜW είχε λυγίσει σχηματίζοντας σχεδόν ημικύκλιο». Έτσι εγκλώβισε τον νεαρό συνοδηγό.
Ενώ ο ΚΟΚ - Νόμος υπ’αριθ. 2696 ΦΕΚ 57/23-3-1999 άρθρο 82 αναφέρει ότι είναι παράβαση τα οχήματα να φέρουν διακοσμητικά ή άλλα αντικείμενα που προεξέχουν και τα οποία είναι δυνατόν να καταστούν επικίνδυνα για τους επιβάτες ή τους λοιπούς χρήστες της οδού εντούτοις η κ. Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Σάμου κ. Αμαλία Καζαμπάκα (Διάταξη αριθ. 32/2005) φρονεί ότι «ο οδηγός του Jeep οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας καταβάλλοντας την προσοχή που κάθε μέτρια συνετός και ευσυνείδητος άνθρωπος όφειλε υπό τις ίδιες περιστάσεις να καταβάλει με βάση τον νόμο.» Έτσι απέρριψε την ποινική του δίωξη. Ασκήθηκε προσφυγή ενώπιον του κ. Εισαγγελέα Εφετών Αιγαίου κ. Σωκράτη Τανάγια ο οποίος και αυτός (Διάταξη αριθ. 52/2005) αποφάσισε ότι αποκλειστικά υπαίτιος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός της BMW ενώ ο οδηγός του Jeep «οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, με σύνεση και διαρκώς τεταμένη την προσοχή».
Άρα λοιπόν οι σιδερένιες μπάρες επιτρέπονται όπως αποφάσισαν οι 2 κ. Εισαγγελείς.
Είμαι στη διάθεσή σας για περαιτέρω πληροφορίες (διαθέτω τα έγγραφα & φωτογραφίες των οχημάτων).
Βασίλης Μπάρεκος
vbarekos@hotmail.com -
RE: οι σιδερένιες μπάρες είναι νόμιμες
Σάμος 16-06-2006
Είναι γνωστό ότι είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση στον αριθμό των τροχαίων. Κάποιος λοιπόν θα περίμενε οι νόμοι μας να είναι αυστηροί και να τηρούνται κατά γράμμα. Όμως… Πρόσφατα στις 09-01-2005 και ώρα 04:40 στο 4ο χλμ της ΕΟ Σάμου – Καρλοβασίου έλαβε χώρα θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Αυτ/το μάρκας BMW κινούμενο επί της ανωτέρου οδού με μεγάλη ταχύτητα και ενώ ο οδηγός ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να κινηθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουσθεί πλάγια με το αντιθέτως κινούμενο όχημα τύπου Jeep το οποίο είχε τοποθετήσει σιδερένιες μπάρες στην εμπρόσθια πλευρά του οχήματός του. Αποτέλεσμα, τα φονικά αυτά «μαχαίρια» συνδεδεμένα στο σασί του οχήματος απέτρεψαν την απορρόφηση της ενέργειας της σύγκρουσης (αφού δεν συμπιέζεται το ενιαίο σώμα σασί-σιδερένιες μπάρες) και σφηνώθηκαν στην πόρτα του άτυχου συνοδηγού της BMW διεμβολίζοντας και τραυματίζοντάς τον θανάσιμα. Όπως αναφέρει και η έκθεση πραγματογνωμοσύνης ακόμα και το «κάθισμα του συνοδηγού της ΒΜW είχε λυγίσει σχηματίζοντας σχεδόν ημικύκλιο». Έτσι εγκλώβισε τον νεαρό συνοδηγό.
Ενώ ο ΚΟΚ - Νόμος υπ’αριθ. 2696 ΦΕΚ 57/23-3-1999 άρθρο 82 αναφέρει ότι είναι παράβαση τα οχήματα να φέρουν διακοσμητικά ή άλλα αντικείμενα που προεξέχουν και τα οποία είναι δυνατόν να καταστούν επικίνδυνα για τους επιβάτες ή τους λοιπούς χρήστες της οδού εντούτοις η κ. Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Σάμου κ. Αμαλία Καζαμπάκα (Διάταξη αριθ. 32/2005) φρονεί ότι «ο οδηγός του Jeep οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας καταβάλλοντας την προσοχή που κάθε μέτρια συνετός και ευσυνείδητος άνθρωπος όφειλε υπό τις ίδιες περιστάσεις να καταβάλει με βάση τον νόμο.» Έτσι απέρριψε την ποινική του δίωξη. Ασκήθηκε προσφυγή ενώπιον του κ. Εισαγγελέα Εφετών Αιγαίου κ. Σωκράτη Τανάγια ο οποίος και αυτός (Διάταξη αριθ. 52/2005) αποφάσισε ότι αποκλειστικά υπαίτιος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός της BMW ενώ ο οδηγός του Jeep «οδηγούσε σύμφωνα με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, με σύνεση και διαρκώς τεταμένη την προσοχή».
Άρα λοιπόν οι σιδερένιες μπάρες επιτρέπονται όπως αποφάσισαν οι 2 κ. Εισαγγελείς.
Είμαι στη διάθεσή σας για περαιτέρω πληροφορίες (διαθέτω τα έγγραφα & φωτογραφίες των οχημάτων).
Βασίλης Μπάρεκος
vbarekos@hotmail.com