ζητησα πολλα...
εσυ τι αμαξι θα επερνες ως νεος οδηγος?
Posts made by thanos19
-
RE: Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
γεια σου Kωνσταντίνε!,για ποιο ανεκδοτο λες ?
-
RE: Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
που και που θα πηγαινω καμια θεσαλονικη,πατρα...
οπως το βλεπω συχνα θα μεταφερω κοσμο!
ενταξει οχι και πολλες αποσκευες σε λογικα σταδια! -
RE: Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
μεταχειρισμενο περιπου στα 8 μισι χιλιαρικα ευρο!
-
RE: Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Συγνωμη φιλε μου δεν το ηξερα!
-
psaxnw gia amaksi!!! boh8eia!!!posted in Περί αυτοκίνησης
Geia sas!
eimai neos sto forum kai se ligo kairo neos odhgos!
basika eimai entelos 'arxarios' apo amaksia!!!
thelw na agorasw ena f8hno,aksiopisto,omorfo amaksi!dhladh (na blepete!)
kai h8ela na episimano oti den eimai GKAZAKIAS!
kai na mhn trwh poly benzini yparxei KRISH!!!
8a h8ela na moy proteinete kapoia amaksia!
enas filos moy moy proteine to Golf 1.4 TSI (140PS)
ti exete na peite gia ayto ?
to eida sto internet kai apo emfanisei toulaxiston marese
perimenw gnwmes kai protaseis!!!
euxaristw!!! -
Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Geia sas!
eimai neos sto forum kai se ligo kairo neos odhgos!
basika eimai entelos 'arxarios' apo amaksia!!!
thelw na agorasw ena f8hno,aksiopisto,omorfo amaksi!dhladh (na blepete!)
kai h8ela na episimano oti den eimai GKAZAKIAS!
kai na mhn trwh poly benzini yparxei KRISH!!!
8a h8ela na moy proteinete kapoia amaksia!
enas filos moy moy proteine to Golf 1.4 TSI (140PS)
ti exete na peite gia ayto ?
to eida sto internet kai apo emfanisei toulaxiston marese
perimenw gnwmes kai protaseis!!!
euxaristw!!! -
RE: Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Geia sas!
eimai neos sto forum kai se ligo kairo neos odhgos!
basika eimai entelos 'arxarios' apo amaksia!!!
thelw na agorasw ena f8hno,aksiopisto,omorfo amaksi!dhladh (na blepete!)
kai h8ela na episimano oti den eimai GKAZAKIAS!
kai na mhn trwh poly benzini yparxei KRISH!!!
8a h8ela na moy proteinete kapoia amaksia!
enas filos moy moy proteine to Golf 1.4 TSI (140PS)
ti exete na peite gia ayto ?
to eida sto internet kai apo emfanisei toulaxiston marese
perimenw gnwmes kai protaseis!!!
euxaristw!!!