Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    sxint

    @sxint

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sxint Unfollow Follow

    Latest posts made by sxint

    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Το θέμα του ζιγκλέρ είναι αρκετά δύσκολο και επικίνδυνο.
      Κακή επιλογή σημείνει κόλημα.
      Βέβαια αυτό συμβαίνει και στα 6τάχυτα αλλά πιο δύσκολα λόγο του κυλίνδρου που έχει και επίστρωση νικασίλ (νικασίλ έχουν και τα rotax).
      Τα ζιγκλέρ είναι μικρά βιδάκια με τρύπα στη μέση ανάλογα με τη ποσότητα βενζίνης που θέλουμε να περνάνε στο μοτέρ.
      Η βελόνα στην οποία αναφέρθηκε κάποιος είναι πάνω στο slide του καρμπυρατέρ και επίσης ρυθμίζει την ποσότητα ψεκασμού βενζίνης στην εισαγωγή του κινητήρα.
      Η μεταβολή του ζιγκλέρ είναι αναγκαία όταν αλλάζουν οι κλιματολογικές συνθήκες αλλά μη νομίζεται ότι οι διαφορές είναι τεράστιες εκτός εάν είναι τελείως λάθος.
      Γενικά στα μοτέρ για hobby οι ετερείες βάζουν λίγο μεγαλύτερα ζιγκλέρ για να μειώνεται η πιθανότητα κολήματος.
      Στα καρμπυρατέρ υπάρχουν συνήθως 2 ζιγκλέρ. Το μικρό για τις χαμηλές στροφές και το μεγάλο για τις ψηλές.
      Μπορείτε να δοκιμάσετε αλλαγή ζιγκλέρ και να δείτε τη διαφορά από δεκάλεπτο σε δεκάλεπτο την ίδια μέρα.
      Η ρύθμιση μπορεί να μην είναι ίδια την επόμενη φορά ανάλογα με τον καιρό γι'αυτό πρέπει πάντα να ελέγχετε τα ζιγλέρ.
      Τοποθετήστε πρώτα μεγαλύτερο ζιγκλέρ ώστε να μην υπάρχει περίπτωση κολήματος. Εάν το καρτ πάει χειρότερα πιθανώς να είναι μπουκομένο άρα θέλι μικρότερο. Εάν πάει καλύτερα δοκιμάστε ακόμα μεγαλύτερο μέχρι να αρχίσει να πηγαίνει καλύτερα. Όταν αρχίσει να πηγαίνει χειρότερα βάζουμε το προηγούμενο.
      Συνήθως τα μοτέρ κολάνε από φτωχό μίγμα στις υψηλές στροφές.
      Ένας τρόπος ελέγχου για το εάν ένα μοτέρ έχει φτωχό μίγμα είναι με το τάπωμα του φίλτρου. Όταν ταπώσουμε και το μοτέρ στιγμιαία επιταχύνει σημαίνει ότι το μίγμα είναι φτωχό εάν κόψει αμέσως ίσως είναι πλούσιο.
      ΠΡΟΣΟΧΗ: Πάντα πρώτα δοκιμάζουμε μεγαλύτερο ζιγκλέρ

      Ελπίζω να σας κατατόπισα αρκετά.
      Στη διάθεσή σας για παραπάνω πληροφορίες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sxint
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ 2005

      Το αστειάκι με τη βελόνα ήταν καλό αλλά πολύ παλαιό για εμένα.

      Δυστηχώς οι περισσότεροι από εσάς μου είστε άγνωστοι και τα nickname που χρησιμοποιείτε δε με διευκολύνουν.
      Για το λόγο αυτό δε θα μπώ στη διαδικασία να κρίνω την συζήτηση.
      Σίγουρα τα ερωτήματα που έθεσα είναι κάπως δύσκολο να απαντηθούν και γι'αυτό άλλωστε κανείς δεν απάντησε.

      Αντιθέτως πολλοί συμμετήχαν στην απερίσκεπτη κριτική έστω και εάν δεν τα κατάλαβαν.

      Όπως έχουν αναφέρει πολλοί στο συγκεκριμένο topic το επίπεδο της συζήτησης είναι αρκετά χαμηλό (όχι όλων βέβαια). Μήπως και του μηχανοκίνητου στην Ελλάδα; Άλλωστε οι ίδιοι και οι ίδιοι ήμαστε.

      PS. Το nickname sxint το χρησιμοποιώ σε όλα τα forum που είμαι γραμμένος και είναι αρκετά εύκολο να με αναγνωρίσουν από αυτό. Άλωστε δε κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία ενός δικτυακού τόπου και τις απόψεις μου περί ενιαίου κ.λ.π. τις έχω εκφράσει ανοιχτά και στο συμβούλιο του ΣΟΑΑ. Μάλιστα ο κ. Δήμος μου έχει βγάλει και παρατσούκλι σχετικά.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sxint
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ 2005

      Αγαπητέ Hannibal,
      Ευχαριστώ αλλά αφορά το προηγούμενο μοντέλο και όχι το δικό μας που έχει αρκετές διαφορές.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sxint
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Δεν είμαι ιδιαίτερα νέος στο 4TF ούτε με το καρτ άλλωστε.

      Απλά πιστεύω στην εξειδίκευση....

      Εξάλλου 138 σελίδες για ένα topic προφανώς κάτι σημαίνουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sxint
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Το http://www.kartclub.gr είναι καινούριο forum με θέμα αποκλειστικά το καρτ.

      Έχει ήδη 48 μέλη και πιστεύουμε να αυξηθούν μια και το ενδιαφέρον για αυτό το κομμάτιου του μηχανοκίνητου αθλητισμού κερδίζει συνεχώς έδαφος, ειδικά σε μικρότερες ηλικίες.

      Εκεί μπορείτε να ρωτήσετε να μάθετε για αγώνες, καταστήματα, τεχνικά κ.α. θέματα.

      Σας περιμένουμε στη παρέα μας...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sxint
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ 2005

      Χαίρομαι που βρήκα ένα τόπο για να γράψω τις απόψεις μου για το θεσμό του ενιαίου.

      Είναι η δεύτερη φορά που συμμετάσχω στο θεσμό και πλέον θεωρώ ότι έχω αρκετά καλύτερη άποψη.

      Βέβαια τους προβληματισμούς μου τους είχα θέσει εξ΄αρχής, αλλά δυστυχώς οι αγωνιζόμενοι δεν τους συμερίστηκαν.

      Και ερωτώ. Τι νέο κόλπο είναι αυτό με τις χρηματικές ποινές;

      Γιατί αυτές δεν περικλείουν όλες τις περιπτώσεις αλλά επιλεκτικά;

      Πως είναι δυνατόν να μη σου δίδεται μαύρη σημαία ή άντε μαυρόασπρη και να σε καλεί ο 'σύνδεσμός σου ' να τον πληρώσεις;

      Τι γίνονται τα χρήματα που πληρώνουμε ή μας κόβουν για ποινές;

      Γιατί να τα δίνουμε στο σύνδεσμο και όχι στον παθόντα χρηματοδότη οδηγό;

      Και τα πριμ; Πήρε κανείς πρίμ από τους αγώνες που έχουν γίνει;

      Και τελικά ποιό είναι το ώφελός μας από τη συμμετοχής μας σε αυτό το θεσμό;

      Φταίει ο θεσμός ή αυτοί που τον διοργανώνουν;

      Φαντάζομαι ξέρετε ότι η Ελληνική αντιπροσωπία κλείνει. Τι θα κάνουμε με το πανάκριβο αγωνιστικό που έχουμε και μάλιστα χωρίς homologation;

      Αλλά να μην ανησυχούμε γιατί θας μείνει η πανάκριβη ανάρτηση οποία με κόψε ράψε μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.

      Μήπως εάν πληρώναμε ένα αυτοκίνητο από τη τσέπη μας, ίδιο για όλους, χωρίς πριμ και χορηγίες θα ήταν καλύτερα;

      Για να μη δημιουργούνται και υποψίες......

      Μου αρέσει αυτό που κάνω αλλά με ενοχλεί κιόλας.... μήπως μερικοί θέλουν να το κρατήσουν κλειστό γιατί μόνο έτσι θα κερδίζουν;

      Τα έγραψα και ξελάφρωσα....να είστε καλά

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sxint
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr