Το θέμα του ζιγκλέρ είναι αρκετά δύσκολο και επικίνδυνο.
Κακή επιλογή σημείνει κόλημα.
Βέβαια αυτό συμβαίνει και στα 6τάχυτα αλλά πιο δύσκολα λόγο του κυλίνδρου που έχει και επίστρωση νικασίλ (νικασίλ έχουν και τα rotax).
Τα ζιγκλέρ είναι μικρά βιδάκια με τρύπα στη μέση ανάλογα με τη ποσότητα βενζίνης που θέλουμε να περνάνε στο μοτέρ.
Η βελόνα στην οποία αναφέρθηκε κάποιος είναι πάνω στο slide του καρμπυρατέρ και επίσης ρυθμίζει την ποσότητα ψεκασμού βενζίνης στην εισαγωγή του κινητήρα.
Η μεταβολή του ζιγκλέρ είναι αναγκαία όταν αλλάζουν οι κλιματολογικές συνθήκες αλλά μη νομίζεται ότι οι διαφορές είναι τεράστιες εκτός εάν είναι τελείως λάθος.
Γενικά στα μοτέρ για hobby οι ετερείες βάζουν λίγο μεγαλύτερα ζιγκλέρ για να μειώνεται η πιθανότητα κολήματος.
Στα καρμπυρατέρ υπάρχουν συνήθως 2 ζιγκλέρ. Το μικρό για τις χαμηλές στροφές και το μεγάλο για τις ψηλές.
Μπορείτε να δοκιμάσετε αλλαγή ζιγκλέρ και να δείτε τη διαφορά από δεκάλεπτο σε δεκάλεπτο την ίδια μέρα.
Η ρύθμιση μπορεί να μην είναι ίδια την επόμενη φορά ανάλογα με τον καιρό γι'αυτό πρέπει πάντα να ελέγχετε τα ζιγλέρ.
Τοποθετήστε πρώτα μεγαλύτερο ζιγκλέρ ώστε να μην υπάρχει περίπτωση κολήματος. Εάν το καρτ πάει χειρότερα πιθανώς να είναι μπουκομένο άρα θέλι μικρότερο. Εάν πάει καλύτερα δοκιμάστε ακόμα μεγαλύτερο μέχρι να αρχίσει να πηγαίνει καλύτερα. Όταν αρχίσει να πηγαίνει χειρότερα βάζουμε το προηγούμενο.
Συνήθως τα μοτέρ κολάνε από φτωχό μίγμα στις υψηλές στροφές.
Ένας τρόπος ελέγχου για το εάν ένα μοτέρ έχει φτωχό μίγμα είναι με το τάπωμα του φίλτρου. Όταν ταπώσουμε και το μοτέρ στιγμιαία επιταχύνει σημαίνει ότι το μίγμα είναι φτωχό εάν κόψει αμέσως ίσως είναι πλούσιο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πάντα πρώτα δοκιμάζουμε μεγαλύτερο ζιγκλέρ
Ελπίζω να σας κατατόπισα αρκετά.
Στη διάθεσή σας για παραπάνω πληροφορίες.