Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    superspy

    @superspy

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    superspy Unfollow Follow

    Latest posts made by superspy

    • RE: RALLY GREECE OFFROAD

      Ναι Κώστα Θεολόγη, είμαι σίγουρος ότι το ξύδι, θα σου χρειαστεί.

      Σχετικά με το 'θέμα εμπιστοσύνης', απλά –όπως επιβεβαίωσε και ο Αλέκος Αποστολίδης, ο συνεργάτης σου, που τουλάχιστον έχει και μια οργανωτική εμπειρία και που είναι λίγο πιο ψαγμένος, βρήκατε τον διήμερο αγώνα στο πρόγραμμα βολικό, τα κάνατε πλακάκια με τον οργανωτή παρέχοντας του τα έσοδα από τις συμμετοχές και μπήκατε.

      Ο αγώνας λοιπόν σα διήμερος (έγινε και πέρσι) –φέτος θα έχει 1.5 συντελεστή σε σχέση με τους μονοήμερους που έχουν 1.

      Καμία σχέση λοιπόν το θέμα εμπιστοσύνης, ο συντελεστής θα ήταν εκεί έτσι και αλλιώς.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      superspy
    • RE: RALLY GREECE OFFROAD

      Δε θα το έλεγα θέμα εμπιστοσύνης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      superspy
    • RE: Transilvania Trophy 2008

      Η πρώτη ομάδα για το ΤΑΤ 2008 ετοιμάζεται....

      Στην extreme θα συμμετέχουν:

      DTA 4X4 Team
      Γιώργος Πέτραινας - Κολύβας Κώστας: Range Rover Bobtail
      Άγγελος Γεωργίου - Πολ Κoλύβας: Mitsubishi Pajero

      αρκετοί είναι και αυτοί που ετοιμάζονται να δούν τον αγώνα από κοντά...

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      superspy
    • Transilvania Trophy 2008

      **Έξι μέρες στην καρδιά των Καρπάθιων, στα περίφημα οροπέδια της Τρανσυλβανίας! **

      Έναν από τους λίγους ακόμα παραδείσους στη γηραιά ήπειρο, σε τοπία που κόβουν την ανάσα!

      Η απουσία πέτρας και βράχων σε συνδυασμό με τα αστείρευτα κρυστάλλινα νερά, το πυκνό δάσος, τα ποτάμια, τις καταπράσινες πλαγιές αλλά και τα γραφικά χωριά γεμάτα φιλικούς και φιλόξενους κάτοικους εγγυούνται την ονείρωξη του τετρακίνητου!

      Όπως πάντα το Off-Road.gr, λάτρης της περιπέτειας, θα σας μεταφέρει τον παλμό του μοναδικού αυτού αγώνα.

      Έχοντας έρθει σε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την οργάνωση την οποία και εκπροσωπεί στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς, θα υποστηρίξει και τα Ελληνικά πληρώματα που θα θελήσουν να συμμετάσχουν!

      **Γιατί να συμμετέχεις στο ΤΑΤ 2008; **
      - Γιατί τρελαίνεσαι και μόνο στην ιδέα του ατελείωτου παιχνιδιού με τη λάσπη, μέσα στον Ιούλιο!
      - Γιατί... που αλλού θα κάνεις 500 χιλιόμετρα χωρίς να βρεις ούτε μία πέτρα;
      - Γιατί γουστάρεις τα ζόρια!
      - Γιατί το τετρακίνητο σου ψοφάει και αυτό για τις παραπάνω καταστάσεις!
      - Γιατί στην Ελλάδα δεν σου έχει δοθεί η ευκαιρία ακόμα να περάσεις ένα ποτάμι της «προκοπής».
      - Γιατί θες να βρεθείς στον τελευταίο παράδεισο πρασίνου στην Ευρώπη, μαζί με άλλους 100 «πυροβολημένους» που ψοφάνε για περιπέτεια όπως και εσύ!

      Σχετικό άρθρο: http://www.off-road.gr/article1216.html

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      superspy
    • RE: Transilvania Trophy 2008

      **Έξι μέρες στην καρδιά των Καρπάθιων, στα περίφημα οροπέδια της Τρανσυλβανίας! **

      Έναν από τους λίγους ακόμα παραδείσους στη γηραιά ήπειρο, σε τοπία που κόβουν την ανάσα!

      Η απουσία πέτρας και βράχων σε συνδυασμό με τα αστείρευτα κρυστάλλινα νερά, το πυκνό δάσος, τα ποτάμια, τις καταπράσινες πλαγιές αλλά και τα γραφικά χωριά γεμάτα φιλικούς και φιλόξενους κάτοικους εγγυούνται την ονείρωξη του τετρακίνητου!

      Όπως πάντα το Off-Road.gr, λάτρης της περιπέτειας, θα σας μεταφέρει τον παλμό του μοναδικού αυτού αγώνα.

      Έχοντας έρθει σε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την οργάνωση την οποία και εκπροσωπεί στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς, θα υποστηρίξει και τα Ελληνικά πληρώματα που θα θελήσουν να συμμετάσχουν!

      **Γιατί να συμμετέχεις στο ΤΑΤ 2008; **
      - Γιατί τρελαίνεσαι και μόνο στην ιδέα του ατελείωτου παιχνιδιού με τη λάσπη, μέσα στον Ιούλιο!
      - Γιατί... που αλλού θα κάνεις 500 χιλιόμετρα χωρίς να βρεις ούτε μία πέτρα;
      - Γιατί γουστάρεις τα ζόρια!
      - Γιατί το τετρακίνητο σου ψοφάει και αυτό για τις παραπάνω καταστάσεις!
      - Γιατί στην Ελλάδα δεν σου έχει δοθεί η ευκαιρία ακόμα να περάσεις ένα ποτάμι της «προκοπής».
      - Γιατί θες να βρεθείς στον τελευταίο παράδεισο πρασίνου στην Ευρώπη, μαζί με άλλους 100 «πυροβολημένους» που ψοφάνε για περιπέτεια όπως και εσύ!

      Σχετικό άρθρο: http://www.off-road.gr/article1216.html

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      superspy
    • Rally Raids 2006: Πρώτος αγώνας Αττικό Raid 2006

      Εξερευνώντας τις χωμάτινες πτυχές της πρωτεύουσας

      Μετά από μια επιτυχημένη χρονιά με 6 αγώνες, το 2006 ανατέλλει με την υπόσχεση ακόμη καλύτερων διοργανώσεων, και περαιτέρω αναβάθμιση του θεσμού των Rally Raids που έχουν πλέον αποκτήσει φανατικό κοινό στην χώρα μας.

      Έτσι για φέτος προκηρύσσεται Πρωτάθλημα Rally Raid για μοτοσυκλέτες και κύπελλο για αυτοκίνητα, με 6 αγώνες εκ των οποίων μερικοί θα είναι διήμεροι ή / και τριήμερος!

      Η αρχή θα γίνει από την Αττική Γη, με το 1ο αγώνα στις 18-19 Φεβρουαρίου, ο οποίος θα 'αλωνίσει' τα βουνά της Αττικής, με πέτρα, λάσπη, χώμα, ανηφόρες, ποτάμια και δύσκολες κατηφόρες, κάνοντας έναν κύκλο 250+ χιλιομέτρων στα πέριξ βουνά.

      Η οργάνωση του Off Road Team σε συνεργασία με το Off-road.gr, υπόσχονται ένα άριστο αποτέλεσμα, που έχει γίνει θεσμός και ιδιαίτερο γεγονός στο χώρο των χωμάτινων αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, ανοίγοντας την αγωνιστική σεζόν κάθε χρόνο.

      Το road book έχει γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα του Dakar και θα δοθεί σε ρολό ή μπλοκ, ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος.

      Θα συμμετέχουν αυτοκίνητα normal (Α2), Open (Α1), αγωνιστικά Rally, αλλά και τετρακίνητα Φορτηγά!
      Από πλευράς μοτοσυκλετών υπάρχουν κατηγορίες έως M1: 450cc, M2: Οpen και Q:Quad/ATV.

      41 κύπελλα περιμένουν τα καλύτερα πληρώματα! Το κόστος συμμετοχής για τις μοτοσυκλέτες είναι 40 €, ενώ για τα αυτοκίνητα 80€.

      Τι είναι τα Rally Raid;
      Ο αγώνας αντοχής Rally Raid είναι αγωνιστική εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑΜ/ΕΘΕΑ.

      Οι αγώνες του θεσμού Rally Raid 2006, περιλαμβάνουν αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, είναι μοναδικοί του είδους στη χώρα μας, οργανώνονται με υψηλά πρότυπα και πάντα σε αρμονία με τους διεθνείς κανονισμούς.

      Οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν ένα βιβλίο διαδρομής – Δρομοβιβλίο – που περιέχει αναλυτικές οδηγίες για τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν και... φύγαμε!

      Τα Rally Raid, προσπαθούν να βάλουν στο «κλίμα» των μεγάλων αγώνων αντοχής (Paris-Dakar), τους συμμετέχοντες.

      Οι κανονισμοί, οι δυσκολίες και η διάρκεια του παιχνιδιού, φυσικά, είναι προσαρμοσμένα στα Ελληνικά γεωφυσικό-οικονομοτεχνικά δεδομένα και στόχο έχουν την ευχαρίστηση των πληρωμάτων και την οικονομική συμμετοχή.

      Πρόγραμμα αγώνων Rally Raid 2006
      18-19 Φεβρουαρίου, Αττικό Raid
      13-14 Μαίου, Raid Ρούμελης
      17-18 Ιουνίου, Raid Πηλίου
      6-7-8 Οκτωβρίου, Τοποθεσία θα ανακοινωθεί
      18-19 Νοεμβρίου, Raid Πάτρας
      16-17 Δεκεμβρίου, Raid Ταυγέτου

      Περισσότερα και στο http://www.off-road.gr

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      superspy
    • RE: Rally Raids 2006: Πρώτος αγώνας Αττικό Raid 2006

      Εξερευνώντας τις χωμάτινες πτυχές της πρωτεύουσας

      Μετά από μια επιτυχημένη χρονιά με 6 αγώνες, το 2006 ανατέλλει με την υπόσχεση ακόμη καλύτερων διοργανώσεων, και περαιτέρω αναβάθμιση του θεσμού των Rally Raids που έχουν πλέον αποκτήσει φανατικό κοινό στην χώρα μας.

      Έτσι για φέτος προκηρύσσεται Πρωτάθλημα Rally Raid για μοτοσυκλέτες και κύπελλο για αυτοκίνητα, με 6 αγώνες εκ των οποίων μερικοί θα είναι διήμεροι ή / και τριήμερος!

      Η αρχή θα γίνει από την Αττική Γη, με το 1ο αγώνα στις 18-19 Φεβρουαρίου, ο οποίος θα 'αλωνίσει' τα βουνά της Αττικής, με πέτρα, λάσπη, χώμα, ανηφόρες, ποτάμια και δύσκολες κατηφόρες, κάνοντας έναν κύκλο 250+ χιλιομέτρων στα πέριξ βουνά.

      Η οργάνωση του Off Road Team σε συνεργασία με το Off-road.gr, υπόσχονται ένα άριστο αποτέλεσμα, που έχει γίνει θεσμός και ιδιαίτερο γεγονός στο χώρο των χωμάτινων αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, ανοίγοντας την αγωνιστική σεζόν κάθε χρόνο.

      Το road book έχει γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα του Dakar και θα δοθεί σε ρολό ή μπλοκ, ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος.

      Θα συμμετέχουν αυτοκίνητα normal (Α2), Open (Α1), αγωνιστικά Rally, αλλά και τετρακίνητα Φορτηγά!
      Από πλευράς μοτοσυκλετών υπάρχουν κατηγορίες έως M1: 450cc, M2: Οpen και Q:Quad/ATV.

      41 κύπελλα περιμένουν τα καλύτερα πληρώματα! Το κόστος συμμετοχής για τις μοτοσυκλέτες είναι 40 €, ενώ για τα αυτοκίνητα 80€.

      Τι είναι τα Rally Raid;
      Ο αγώνας αντοχής Rally Raid είναι αγωνιστική εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑΜ/ΕΘΕΑ.

      Οι αγώνες του θεσμού Rally Raid 2006, περιλαμβάνουν αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, είναι μοναδικοί του είδους στη χώρα μας, οργανώνονται με υψηλά πρότυπα και πάντα σε αρμονία με τους διεθνείς κανονισμούς.

      Οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν ένα βιβλίο διαδρομής – Δρομοβιβλίο – που περιέχει αναλυτικές οδηγίες για τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν και... φύγαμε!

      Τα Rally Raid, προσπαθούν να βάλουν στο «κλίμα» των μεγάλων αγώνων αντοχής (Paris-Dakar), τους συμμετέχοντες.

      Οι κανονισμοί, οι δυσκολίες και η διάρκεια του παιχνιδιού, φυσικά, είναι προσαρμοσμένα στα Ελληνικά γεωφυσικό-οικονομοτεχνικά δεδομένα και στόχο έχουν την ευχαρίστηση των πληρωμάτων και την οικονομική συμμετοχή.

      Πρόγραμμα αγώνων Rally Raid 2006
      18-19 Φεβρουαρίου, Αττικό Raid
      13-14 Μαίου, Raid Ρούμελης
      17-18 Ιουνίου, Raid Πηλίου
      6-7-8 Οκτωβρίου, Τοποθεσία θα ανακοινωθεί
      18-19 Νοεμβρίου, Raid Πάτρας
      16-17 Δεκεμβρίου, Raid Ταυγέτου

      Περισσότερα και στο http://www.off-road.gr

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      superspy
    • Rain Forest Challenge 2005

      Η απόλυτη δοκιμασία ξεκινάει!!

      Λάσπη, περισσότερη λάσπη και ξανά λάσπη.
      Αυτό είναι το RAIN FOREST CHALLENGE με λίγες λέξεις.
      Φανταστείτε έναν αγώνα επιβίωσης για ανθρώπους και μηχανές που περιλαμβάνει την διάσχιση της τροπικής ζούγκλας της Μαλαισίας (σε περιοχές που σπάνια πατά ανθρώπινο πόδι) , την πιο σκληρή και δύσκολή εποχή: Την εποχή των τροπικών μουσώνων!

      Η βροχή είναι ασταμάτητη, αλλά ακόμα και όταν δεν βρέχει, τα πάντα είναι υγρά.
      Οι τροπικές καταιγίδες μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα του αγώνα σε μια νύχτα και οι διοργανωτές ξέρουν ότι μόνον η γενική κατεύθυνση της διαδρομής μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Φροντίζουν δε, να το αναφέρουν συνεχώς στους συμμετέχοντες.

      Το Off-Road.gr έχει στείλει εκεί το Γιώργο Φυτά (Cuspid) με στόχο να σας «μεταδώσει τον τροπικό πυρετό» της αλησμόνητης περιπέτειας μιας ομάδας τολμηρών ανθρώπων που προσπαθούν να δαμάσουν την φύση στην πιο άγρια μορφή της!

      Ας δούμε όμως τι ακριβώς είναι το RFC.
      Ο αγώνας με την σημερινή του μορφή ξεκίνησε το 1997.
      Ακολουθεί τα πρότυπα του γνωστού CAMEL TROPHY με τα πληρώματα να διασχίζουν μια «παρθένα» περιοχή με αυτοκίνητα 4Χ4.

      Η διαφορά είναι ότι τα αυτοκίνητα μπορεί να είναι οποιουδήποτε κατασκευαστή και επιτρέπονται εκτεταμένες μετατροπές.

      Με λίγα λόγια πρόκειται για τετρακίνητα «τέρατα» που συναντάμε μόνον σε αγώνες τύπου trial στην Ελλάδα.
      Ωστόσο όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να κυκλοφορούν νόμιμα στις χώρες προέλευσής τους (street legal).

      Οι αγωνιζόμενοι προέρχονται από κάθε γωνιά της γης και αποτελούν μέρος μιας διεθνούς ομάδας «φανατικών» του RFC που κάθε χρόνο δίνουν το παρών στην απόλυτη περιπέτεια.

      Η διεθνής αυτή κοινότητα περιλαμβάνει παθιασμένους λάτρεις του σκληροπυρηνικού 4Χ4 από την Κίνα και την Ρωσία, μέχρι την Βρετανία και την Αυστραλία, Ινδονησία, Πολωνία, Ταϊλάνδη, Κορέα, Μεξικό, Ισπανία, Ιταλία, Τσεχία, Σουηδία κ.α., παντού υπάρχουν λάτρεις της τροπικής ζούγκλας.

      Φυσικά κάθε χρόνο το παρών δίνουν και τοπικά πληρώματα που μάλιστα τερματίζουν σε αξιόλογες θέσεις.

      Στην Μαλαισία η τετρακίνητη κοινότητα είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη με αρκετές δραστήριες λέσχες.

      Ο αγώνας διαρκεί 10 ημέρες.

      Οι συμμετέχοντες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις αντιξοότητες που θα συναντήσουν στον δρόμο τους, και βαθμολογούνται για την αποτελεσματικότητα τους. Τα εμπόδια είναι διαφορετικών βαθμών δυσκολίας και δίδεται έμφαση τόσο στην τεχνική της οδήγησης όσο και στην ικανότητα απεγκλωβισμού (recovery).
      Οι βαθμοί που θα αναδείξουν τους νικητές δίδονται για τον ταχύτερο χρόνο στην υπερπήδηση του κάθε εμποδίου.

      Η διαδρομή περνά από μέρη με δυσοίωνα ονόματα όπως:
      «Η θηλιά του διαβόλου», η «ζώνη του λυκόφωτος» (μπρρρ!) ή «η γέφυρα για το πουθενά».

      Η ζέστη και η υγρασία, σε συνδυασμό με τα κουνούπια, τις βδέλλες και τους κροκόδειλους υπόσχονται ατελείωτες στιγμές «διασκέδασης», στους τρελούς που αποφάσισαν να περάσουν 10 μέρες στην τροπική ζούγκλα.

      Το RFC δεν είναι μόνον για αυτοκίνητα 4Χ4.
      Τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν συμμετοχές με μοτοσικλέτες και Quads!
      Συγκεκριμένα έτρεξε Σουηδική ομάδα με Husaberg (1998) και Quads (1999) και τους ακολούθησε το 2002 Ισπανική ομάδα Quad το 2002.
      Χμμ! Μήπως δεν είναι και τόσο κακή ιδέα;

      «Ψήνεται» κανείς να το τολμήσει;

      Αρχηγός της διοργάνωσης είναι ο Luis j.a. Wee, ένας παθιασμένος Μαλαισιανός που φέτος υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις στους συμμετέχοντες αφού η διαδρομή περνά για πρώτη φορά από την ιδιαίτερη πατρίδα του, και το «μενού» θα περιλαμβάνει πολλά έξτρα «πιάτα» όπως το πέρασμα από την μεγαλύτερη τεχνητή λίμνη της νότιο-ανατολικής Ασίας και τους ψηλότερους καταρράκτες της Μαλαισίας.

      Ο αγώνας ακολουθείται σε όλο το μήκος του από τετρακίνητα με δημοσιογράφους από πολλές χώρες (και ηπείρους!).
      Οι δημοσιογράφοι είναι κάθε μέρα μαζί με τους αγωνιζόμενους και βιώνουν τις ίδιες δύσκολες συνθήκες με αυτούς.

      Το ** Off-Road.gr ** θα παρακολουθήσει από κοντά το RFC 2005 και θα προσπαθήσει να σας «μεταδώσει τον τροπικό πυρετό» της αλησμόνητης περιπέτειας μιας ομάδας τολμηρών ανθρώπων που προσπαθούν να δαμάσουν την φύση στην πιο άγρια μορφή της!

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      superspy
    • RE: Rain Forest Challenge 2005

      Η απόλυτη δοκιμασία ξεκινάει!!

      Λάσπη, περισσότερη λάσπη και ξανά λάσπη.
      Αυτό είναι το RAIN FOREST CHALLENGE με λίγες λέξεις.
      Φανταστείτε έναν αγώνα επιβίωσης για ανθρώπους και μηχανές που περιλαμβάνει την διάσχιση της τροπικής ζούγκλας της Μαλαισίας (σε περιοχές που σπάνια πατά ανθρώπινο πόδι) , την πιο σκληρή και δύσκολή εποχή: Την εποχή των τροπικών μουσώνων!

      Η βροχή είναι ασταμάτητη, αλλά ακόμα και όταν δεν βρέχει, τα πάντα είναι υγρά.
      Οι τροπικές καταιγίδες μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα του αγώνα σε μια νύχτα και οι διοργανωτές ξέρουν ότι μόνον η γενική κατεύθυνση της διαδρομής μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Φροντίζουν δε, να το αναφέρουν συνεχώς στους συμμετέχοντες.

      Το Off-Road.gr έχει στείλει εκεί το Γιώργο Φυτά (Cuspid) με στόχο να σας «μεταδώσει τον τροπικό πυρετό» της αλησμόνητης περιπέτειας μιας ομάδας τολμηρών ανθρώπων που προσπαθούν να δαμάσουν την φύση στην πιο άγρια μορφή της!

      Ας δούμε όμως τι ακριβώς είναι το RFC.
      Ο αγώνας με την σημερινή του μορφή ξεκίνησε το 1997.
      Ακολουθεί τα πρότυπα του γνωστού CAMEL TROPHY με τα πληρώματα να διασχίζουν μια «παρθένα» περιοχή με αυτοκίνητα 4Χ4.

      Η διαφορά είναι ότι τα αυτοκίνητα μπορεί να είναι οποιουδήποτε κατασκευαστή και επιτρέπονται εκτεταμένες μετατροπές.

      Με λίγα λόγια πρόκειται για τετρακίνητα «τέρατα» που συναντάμε μόνον σε αγώνες τύπου trial στην Ελλάδα.
      Ωστόσο όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να κυκλοφορούν νόμιμα στις χώρες προέλευσής τους (street legal).

      Οι αγωνιζόμενοι προέρχονται από κάθε γωνιά της γης και αποτελούν μέρος μιας διεθνούς ομάδας «φανατικών» του RFC που κάθε χρόνο δίνουν το παρών στην απόλυτη περιπέτεια.

      Η διεθνής αυτή κοινότητα περιλαμβάνει παθιασμένους λάτρεις του σκληροπυρηνικού 4Χ4 από την Κίνα και την Ρωσία, μέχρι την Βρετανία και την Αυστραλία, Ινδονησία, Πολωνία, Ταϊλάνδη, Κορέα, Μεξικό, Ισπανία, Ιταλία, Τσεχία, Σουηδία κ.α., παντού υπάρχουν λάτρεις της τροπικής ζούγκλας.

      Φυσικά κάθε χρόνο το παρών δίνουν και τοπικά πληρώματα που μάλιστα τερματίζουν σε αξιόλογες θέσεις.

      Στην Μαλαισία η τετρακίνητη κοινότητα είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη με αρκετές δραστήριες λέσχες.

      Ο αγώνας διαρκεί 10 ημέρες.

      Οι συμμετέχοντες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις αντιξοότητες που θα συναντήσουν στον δρόμο τους, και βαθμολογούνται για την αποτελεσματικότητα τους. Τα εμπόδια είναι διαφορετικών βαθμών δυσκολίας και δίδεται έμφαση τόσο στην τεχνική της οδήγησης όσο και στην ικανότητα απεγκλωβισμού (recovery).
      Οι βαθμοί που θα αναδείξουν τους νικητές δίδονται για τον ταχύτερο χρόνο στην υπερπήδηση του κάθε εμποδίου.

      Η διαδρομή περνά από μέρη με δυσοίωνα ονόματα όπως:
      «Η θηλιά του διαβόλου», η «ζώνη του λυκόφωτος» (μπρρρ!) ή «η γέφυρα για το πουθενά».

      Η ζέστη και η υγρασία, σε συνδυασμό με τα κουνούπια, τις βδέλλες και τους κροκόδειλους υπόσχονται ατελείωτες στιγμές «διασκέδασης», στους τρελούς που αποφάσισαν να περάσουν 10 μέρες στην τροπική ζούγκλα.

      Το RFC δεν είναι μόνον για αυτοκίνητα 4Χ4.
      Τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν συμμετοχές με μοτοσικλέτες και Quads!
      Συγκεκριμένα έτρεξε Σουηδική ομάδα με Husaberg (1998) και Quads (1999) και τους ακολούθησε το 2002 Ισπανική ομάδα Quad το 2002.
      Χμμ! Μήπως δεν είναι και τόσο κακή ιδέα;

      «Ψήνεται» κανείς να το τολμήσει;

      Αρχηγός της διοργάνωσης είναι ο Luis j.a. Wee, ένας παθιασμένος Μαλαισιανός που φέτος υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις στους συμμετέχοντες αφού η διαδρομή περνά για πρώτη φορά από την ιδιαίτερη πατρίδα του, και το «μενού» θα περιλαμβάνει πολλά έξτρα «πιάτα» όπως το πέρασμα από την μεγαλύτερη τεχνητή λίμνη της νότιο-ανατολικής Ασίας και τους ψηλότερους καταρράκτες της Μαλαισίας.

      Ο αγώνας ακολουθείται σε όλο το μήκος του από τετρακίνητα με δημοσιογράφους από πολλές χώρες (και ηπείρους!).
      Οι δημοσιογράφοι είναι κάθε μέρα μαζί με τους αγωνιζόμενους και βιώνουν τις ίδιες δύσκολες συνθήκες με αυτούς.

      Το ** Off-Road.gr ** θα παρακολουθήσει από κοντά το RFC 2005 και θα προσπαθήσει να σας «μεταδώσει τον τροπικό πυρετό» της αλησμόνητης περιπέτειας μιας ομάδας τολμηρών ανθρώπων που προσπαθούν να δαμάσουν την φύση στην πιο άγρια μορφή της!

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      superspy
    • Κύπελλο Trail Ride - Raid 2005: Πέμπτος γύρος - Raid Λαμίας

      O πέμπτος γύρος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Trail Ride – Rally Raid θα πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας, στις 4, 5 και 6 Νοεμβρίου 2005.

      Ο αγώνας του Κυπέλλου, θα είναι κοινός με την παιδειά του Επάθλου αντοχής 4X4, που έχει προγραμματιστεί για την ίδια ημερομηνία.

      Αξίζει να σημειωθεί ότι για το κύπελλο Trail Ride Raid 2005, o αγώνας προσμετρά με συντελεστή 2, ενώ για το έπαθλο αντοχής 4Χ4 2005, προσμετρά με συντελεστή 1.

      Την οργάνωση έχουν αναλάβει από κοινού, το 0300 και η λέσχη Εκάλης 4Χ4.

      Το κέντρο του αγώνα θα είναι λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη της Λαμίας και συγκεκριμένα στα Λουτρά Υπάτης, που θα φιλοξενήσουν το Bivouac του αγώνα.

      Ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος, Promoter του κυπέλλου Trail Ride Raid 2005 και υπερ αλυτάρχης του αγώνα, αναφέρει:

      Ένα έχω να σας πω!
      Είστε πολύ τυχεροί!
      Είμαι πολύ άτυχος που δεν τρέχω…

      Πρώτη μέρα:
      Διαδρομή ανοιχτή, 282 χιλιόμετρα, τα 70 συνδετική άσφαλτος.
      Υψόμετρο λογικό, θα κάνει κρύο αλλά μέσα στο δάσος θα κόβει...

      Η πέτρα ελάχιστη, το τέλειο χώμα αρκετό, το κανονικό χώμα κανόνας.
      Αν βρέξει η γλίστρα θα πάει σύννεφο, η λάσπη όμως δεν θα προβληματίσει πολύ. (άντε να μπει κανάς εργάτης...).

      Το μέρος γενικά κρατάει υγρασία και η σκόνη θα είναι ελάχιστη. Η δυσκολία δεν θα φτάνει αυτή των Ψαχνών, αλλά τα πολλά χιλιόμετρα είναι κούραση...
      Ανεφοδιασμός θα υπάρχει συχνά αλλά απαιτείται αυτονομία 110 χλμ.

      Το πρώτο κομμάτι (και ειδική) της διαδρομής καταλήγει στο Καρπενήσι στα 175 χλμ.
      Μετά ακολουθεί το δεύτερο, πιο δασικό, πιο δροσερό, πιο μικρό με χαλαρή ασφάλτινη επιστροφή.
      ΜΩΤ για το πρώτο κομμάτι την βλέπω γύρω στα 46 km/h στα 2T, 41 στα 4Χ4.

      Στο δεύτερο θα μειωθεί ώστε να είναι εφικτή στο μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών. 43 στα 2Τ και 38 στα 4Χ4.

      Άρα διάρκεια από 6:30 έως 7:30 ώρες για τους καλούς, μέχρι 10 για τους τελευταίους.
      Εκκίνηση 7 το πρωί ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ!

      Τα φώτα θα είναι υποχρεωτικά στις μοτοσυκλέτες και θα ελεγχθούν και στα ΣΕΧ. Και μιλάμε για φώτα, όχι καντήλια!

      Σε υπερβολική καθυστέρηση θα ειδοποιείται το πλήρωμα ώστε να βγαίνει από την διαδρομή με προκαθορισμένη ποινή, και να πηγαίνει στον τερματισμό ώστε να μην ξενυχτήσει κανείς με τα… ζώα… Κι αν είναι ελάφια… έχει καλώς! Αν είναι όμως λύκοι; Τι γίνεται;
      Τα όρια καθυστέρησης θα ανακοινωθούν πιο συγκεκριμένα.

      Δεύτερη μέρα:
      Την 2η μέρα θα έχουν δικαίωμα να επανεκκινήσουν ΟΛΟΙ!
      Εκκίνηση και πάλι 7 το πρωϊ. 208 χιλιόμετρα.
      Εύκολη διαδρομή απλή, μέχρι την εκκίνηση της ειδικής.

      Η διαδρομή πάνω στην Όθρυς πιο εύκολη, πιο στεγνή, πιο γρήγορη. Τα μέρη λιγότερο πυκνά, μπόλικη πέτρα σε λίγα μόνο σημεία. Όσο πιο υγρά, τόσο πιο καλά.

      Πιθανή σκόνη αν έχει ξηρασία. Μα ξηρασία Νοέμβριο μήνα; (Σ.Σ. Πρέπει…!)
      Το κρύο θα είναι πιο έντονο, αφού τα ορεινά περάσματα είναι έρμαια του αέρα.

      Στο δεύτερο κομμάτι ειδικά…
      Θα πήξει το μάτι σας στην αγελάδα! Τόσες αγελάδες ούτε στην Ολλανδία δεν έχω δει! (Μήπως επειδή δεν έχω πάει;)

      Προσοχή στις μετωπικές με τη… Milka, γιατί θα γίνετε… άσπρη σοκολάτα!
      Στην Ανάβρα έχει αδέσποτα γουρούνια! Της κακομοίρας γίνεται!
      Αυτά τουλάχιστον είναι πιο μικρά, και σε ενδεχόμενη μετωπική μπορεί να γλιτώσει ο οδηγός και να σκάσει το γουρούνι.

      Θα υπάρχει σκούπα να τα φορτώνει για να τα ψήσουμε στον τερματισμό… Για bonus ο «κυνηγός» θα γλιτώσει με μηδενικούς βαθμούς ποινής στην ειδική (αν την βγάλει καθαρή…).

      Ελάχιστη αυτονομία 110 και πάλι. Βγαίνουν άνετα.

      Χαλαρή επιστροφή με τα τελευταία 25 χλμ ασφάλτινα και πάλι…
      ΜΩΤ; Τάπα! 50 στα 2Τ, 44 στα 4Χ4 και προσοχή στις προπορείες!

      Διάρκεια από 4:30 έως 7:30 ώρες οι τελευταίοι. Απονομή νωρίς το απόγευμα, να πάμε και σπίτια μας σαν άνθρωποι…

      Κλαδιά και γδαρσίματα για τα τετρακίνητα δεν υπάρχουν.

      Το σίγουρο είναι ότι θα είναι ένα χορταστικό διήμερο, με διαδρομές μούρλια, RB ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ, λάσπη, γκάζια, ήρθε ο χειμώνας ρε!!!!
      Καλά χώματα!

      Περισσότερα για τον αγώνα:

      Οι ειδικές, οι μετρήσεις και οι ΜΩΤ θα είναι κοινές για τον αγώνα του Κυπέλλου Trail Ride Raid και την παιδειά του Επάθλου Αντοχής.

      Ο αγώνας ΔΕΝ θα μετράει στο Κύπελλο Rally 4X4, αλλά θα υπάρχει και θα μετράει η κατηγορία στο Κύπελλο Trail Ride Raid χωρίς ΜΩΤ.

      Οι απονομές θα είναι ξεχωριστές για το κύπελλο – έπαθλο.

      Οι συμμετοχές άνοιξαν την 1η Οκτωβρίου και κλείνουν την Τρίτη, 1η Νοεμβρίου.

      O τεχνικός έλεγχος για τη διπλή οργάνωση, είναι προγραμματισμένος για την Τετάρτη στην Αθήνα 17:00-20:00, υποχρεωτικά για όλους τους εντός Αττικής.

      Επίσης θα γίνει τεχνικός έλεγχος 15:00 - 17:00 στη Λαμία την Παρασκευή, ΜΟΝΟ για τους εκτός Αττικής που δεν μπορούν να έρθουν στην Αθήνα την Τετάρτη....

      Με μια ματιά!
      Άνοιγμα συμμετοχών: Σάββατο 1 Οκτωβρίου
      Λήξη συμμετοχών: Τρίτη 1 Νοεμβρίου
      Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος: Τετάρτη 2 Νοεμβρίου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ για τα πληρώματα Αττικής - 17:00 - 20:00 σε σημείο που θα ανακοινωθεί.
      Τεχνικός έλεγχος για τα πληρώματα, εκτός Αττικής, στα Λουτρά Υπάτης, Παρασκευή 4 Νοεμβρίου, 15:00-17:00

      Εκκίνηση: Σάββατο και Κυριακή, 07:00 από τα Λουτρά Υπάτης

      Πληροφορίες
      Λέσχη 4Χ4 Εκάλης: Σπύρος Δουκέρης, 6977981981, races@4x4ekaliclub.gr,

      0300: Δημήτρης Αθανασουλόπουλος, 693 6660300

      Περισσότερα στο http://www.off-road.gr

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      superspy
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr