@dimsabas said in Renault Captur II:
Το συγκεκριμένο υβριδικό κάνει κάποια σκέρτσα (τα περιγράφω εδώ https://cartalk.gr/nissan-juke-1-6-hybrid-145ps-a-t/ κι εδώ https://cartalk.gr/renault-arkana-e-tech-full-hybrid/), που προσωπικά με φοβίζουν σχετικά με τη μακροζωία του. Εσύ παρατήρησες τίποτα στα 1.500 χλμ που έκανες;
Ναι, κάποια κόλπα όπως αυτά που περιγράφεις (σκορτσαρίσματα) τα έκανε. 2-3 φορές φαινόταν ότι έχει διαλέξει πιο χαμηλή σχέση και "μούγκριζε" αναίτια. Με απότομο πάτημα & άφημα γκαζιού συνερχόταν και ή γυρνούσε στην μπαταρία ή ησύχαζε το μοτέρ. Κραδασμούς/συντονισμούς δεν ένιωσα.
Παρόμοιο φαινόμενο περιγράφουν και σε ένα renault captur forum και το αιτιολογούν ως κακή ρύθμιση που ενδεχομένως να αλλάξει με software update (?).
Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με όσα γράφεις, είναι σπιρτόζικο όταν το θες. Προσωπικά βρήκα το "μούγκρισμα" που περιγράφει ο Αγγλάρας της telegraph ευχάριστο, τόσο όσο, ελέω ηχομόνωσης (ο οποίος κάνει άκυρη σύγκριση με ICE ή ηλεκτρικά).
Επίσης το χαρακτηρίζω ευχάριστο και εύχρηστο μέχρι ...τελευταίας ρανίδος του καυσίμου! Που αργεί πολύ! Όταν το φούλαρα να το επιστρέψω είδα αυτονομία 1110 km! Btw, η κίνηση μου ήταν 80-20 σε autostrada-επαρχιακούς (με βουνά όμως), με 2 5χρονα πίσω, άρα ελαφρύτατο πόδι! Επίσης βόλεψε πολύ το συρόμενο πίσω κάθισμα (& η απουσία ρεζέρβας!) που με βοήθησαν να βολέψω πίσω 3 10κιλες βαλίτσες και 3 under-the-seat σακ βουαγιάζ!
Ως προς την αξιοπιστία, οκ σύμφωνοι, δεν την ξέρουμε. Με αυτή τη λογική όμως πρέπει όλοι να πάμε σε Toyota Hybrid που είναι δοκιμασμένο χρόνια.