Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 2
    • Groups 0

    sugarvag

    @sugarvag

    5
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sugarvag Unfollow Follow

    Best posts made by sugarvag

    • RE: Renault Captur II

      @dimsabas said in Renault Captur II:

      Το συγκεκριμένο υβριδικό κάνει κάποια σκέρτσα (τα περιγράφω εδώ https://cartalk.gr/nissan-juke-1-6-hybrid-145ps-a-t/ κι εδώ https://cartalk.gr/renault-arkana-e-tech-full-hybrid/), που προσωπικά με φοβίζουν σχετικά με τη μακροζωία του. Εσύ παρατήρησες τίποτα στα 1.500 χλμ που έκανες;

      Ναι, κάποια κόλπα όπως αυτά που περιγράφεις (σκορτσαρίσματα) τα έκανε. 2-3 φορές φαινόταν ότι έχει διαλέξει πιο χαμηλή σχέση και "μούγκριζε" αναίτια. Με απότομο πάτημα & άφημα γκαζιού συνερχόταν και ή γυρνούσε στην μπαταρία ή ησύχαζε το μοτέρ. Κραδασμούς/συντονισμούς δεν ένιωσα.
      Παρόμοιο φαινόμενο περιγράφουν και σε ένα renault captur forum και το αιτιολογούν ως κακή ρύθμιση που ενδεχομένως να αλλάξει με software update (?).

      Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με όσα γράφεις, είναι σπιρτόζικο όταν το θες. Προσωπικά βρήκα το "μούγκρισμα" που περιγράφει ο Αγγλάρας της telegraph ευχάριστο, τόσο όσο, ελέω ηχομόνωσης (ο οποίος κάνει άκυρη σύγκριση με ICE ή ηλεκτρικά).
      Επίσης το χαρακτηρίζω ευχάριστο και εύχρηστο μέχρι ...τελευταίας ρανίδος του καυσίμου! Που αργεί πολύ! Όταν το φούλαρα να το επιστρέψω είδα αυτονομία 1110 km! Btw, η κίνηση μου ήταν 80-20 σε autostrada-επαρχιακούς (με βουνά όμως), με 2 5χρονα πίσω, άρα ελαφρύτατο πόδι! Επίσης βόλεψε πολύ το συρόμενο πίσω κάθισμα (& η απουσία ρεζέρβας!) που με βοήθησαν να βολέψω πίσω 3 10κιλες βαλίτσες και 3 under-the-seat σακ βουαγιάζ!

      Ως προς την αξιοπιστία, οκ σύμφωνοι, δεν την ξέρουμε. Με αυτή τη λογική όμως πρέπει όλοι να πάμε σε Toyota Hybrid που είναι δοκιμασμένο χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sugarvag
    • RE: Renault Captur II

      Μετά από 1500 χλμ (με 4.5l/100km μέση κατανάλωση) και 10 μέρες συμβίωσης στο εξωτερικό με ένα Captur E-Tech Full Hybrid (όχι plug-in) 145Hp του 2021, είμαι πολύ θετικός στο να πάω να πάρω ένα (μεταχειρισμένο) και να αντικαταστήσω το Grandland 1.2 6ΜΤ βενζίνη που έχω (με μόλις 30χιλ χλμ).

      Οι λόγοι; Με εντυπωσίασε η ευκολία οδήγησης (αυτόματο,ήσυχο), η χαμηλή κατανάλωση και η νεότερη τεχνολογία. Δε με πειράζει να θυσιάσω τους μεγαλύτερους χώρους του Opel.

      Βρίσκω στο car.gr το e-tech 145hp μεταξύ 21.000 και 23.000 με <50.000 χλμ.
      Αξίζει λέτε η κίνηση;
      Τι να πρωτοπροσέξω σε ένα μεταχειρισμένο hybrid; Μπορεί π.χ. να ελεγχθεί η υγεία της μπαταρίας; Κάτι άλλο σημαντικό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sugarvag

    Latest posts made by sugarvag

    • RE: Renault Captur II

      @dimsabas said in Renault Captur II:

      Το συγκεκριμένο υβριδικό κάνει κάποια σκέρτσα (τα περιγράφω εδώ https://cartalk.gr/nissan-juke-1-6-hybrid-145ps-a-t/ κι εδώ https://cartalk.gr/renault-arkana-e-tech-full-hybrid/), που προσωπικά με φοβίζουν σχετικά με τη μακροζωία του. Εσύ παρατήρησες τίποτα στα 1.500 χλμ που έκανες;

      Ναι, κάποια κόλπα όπως αυτά που περιγράφεις (σκορτσαρίσματα) τα έκανε. 2-3 φορές φαινόταν ότι έχει διαλέξει πιο χαμηλή σχέση και "μούγκριζε" αναίτια. Με απότομο πάτημα & άφημα γκαζιού συνερχόταν και ή γυρνούσε στην μπαταρία ή ησύχαζε το μοτέρ. Κραδασμούς/συντονισμούς δεν ένιωσα.
      Παρόμοιο φαινόμενο περιγράφουν και σε ένα renault captur forum και το αιτιολογούν ως κακή ρύθμιση που ενδεχομένως να αλλάξει με software update (?).

      Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με όσα γράφεις, είναι σπιρτόζικο όταν το θες. Προσωπικά βρήκα το "μούγκρισμα" που περιγράφει ο Αγγλάρας της telegraph ευχάριστο, τόσο όσο, ελέω ηχομόνωσης (ο οποίος κάνει άκυρη σύγκριση με ICE ή ηλεκτρικά).
      Επίσης το χαρακτηρίζω ευχάριστο και εύχρηστο μέχρι ...τελευταίας ρανίδος του καυσίμου! Που αργεί πολύ! Όταν το φούλαρα να το επιστρέψω είδα αυτονομία 1110 km! Btw, η κίνηση μου ήταν 80-20 σε autostrada-επαρχιακούς (με βουνά όμως), με 2 5χρονα πίσω, άρα ελαφρύτατο πόδι! Επίσης βόλεψε πολύ το συρόμενο πίσω κάθισμα (& η απουσία ρεζέρβας!) που με βοήθησαν να βολέψω πίσω 3 10κιλες βαλίτσες και 3 under-the-seat σακ βουαγιάζ!

      Ως προς την αξιοπιστία, οκ σύμφωνοι, δεν την ξέρουμε. Με αυτή τη λογική όμως πρέπει όλοι να πάμε σε Toyota Hybrid που είναι δοκιμασμένο χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sugarvag
    • RE: Renault Captur II

      Μετά από 1500 χλμ (με 4.5l/100km μέση κατανάλωση) και 10 μέρες συμβίωσης στο εξωτερικό με ένα Captur E-Tech Full Hybrid (όχι plug-in) 145Hp του 2021, είμαι πολύ θετικός στο να πάω να πάρω ένα (μεταχειρισμένο) και να αντικαταστήσω το Grandland 1.2 6ΜΤ βενζίνη που έχω (με μόλις 30χιλ χλμ).

      Οι λόγοι; Με εντυπωσίασε η ευκολία οδήγησης (αυτόματο,ήσυχο), η χαμηλή κατανάλωση και η νεότερη τεχνολογία. Δε με πειράζει να θυσιάσω τους μεγαλύτερους χώρους του Opel.

      Βρίσκω στο car.gr το e-tech 145hp μεταξύ 21.000 και 23.000 με <50.000 χλμ.
      Αξίζει λέτε η κίνηση;
      Τι να πρωτοπροσέξω σε ένα μεταχειρισμένο hybrid; Μπορεί π.χ. να ελεγχθεί η υγεία της μπαταρίας; Κάτι άλλο σημαντικό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sugarvag
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr