Αγαπητέ συνονόματε, κε Κυριαζή δεν σας γνωρίζω αλλά, επειδή έχω ζήσει 11 χρόνια στο εξωτερικό και ως αγωνιζόμενος, επιτρέψτε μου...
Στην Ελλάδα μας, υπάρχουν νόμοι αλλα δεν εφαρμόζονται, έτσι και στον χώρο, που υποθέτω αγαπάμε το ίδιο, υπάρχουν κανόνες που δυστυχώς εφαρμόζονται κατεπιλογήν, αλλιώς, τουλαχιστον στο Πρωτάθλημα αναβ & ταχύτητας Ιστορικών, απλά δεν θα έπρεπε να ξεκινάει αγώνας τα τελευταία χρόνια γιατί δεν τηρούνται ουτε τα τυπικά, όπως αναφέρονται στην προκύρηξη ή/και στο Κ. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες γιατι θα βγούμε εκτός θέματος. Αυτά και αυτά, όμως ωθούν τους αγωνιζόμενους να μην πηγαίνουν by the book όπως θα έπρεπε(συμφωνώ), αλλα κατ'αποκοπήν όπου συνήθως το βάρος πέφτει στούς 'άρχοντες' του κάθε αγώνα και στην μεροληπτική αντιμετώπιση της κάθε περίπτωσης ή του κάθε αγωνιζόμενου που εμπλέκεται σε κάποιο συμβάν. Για το 'πως παίζεται λοιπόν το παιχνίδι' δεν είναι αποκλειστική ευθύνη του αγωνιζόμενου αλλα και για το πως και πότε, εφαρμόζονται αυτοί οι κανόνες για τον καθένα μας.
Εκτός αν όλοι εσείς βιώνετε άλλη πραγματικότητα στην κοινωνία ή στα Πανελλήνια πρωταθλήματα αγώνων...
Latest posts made by sr
-
RE: Rally Sprint Ριτσωνας
-
RE: Rally Sprint Ριτσωνας
Καλημέρα σας, επειδή ως αγωνιζόμενοι μπορεί να συμβούν στον καθένα μας κάποια πράγματα, θα εκτιμούσα μια απάντηση σας.
Ας πούμε οτι παρουσιάζομαι για εκκίνηση σε μια ανάβαση και ο ... Κόγιας, Παπασταθόπουλος, Πασσαλής, Χιωτίδης,.... (με βαριά φανέλα στον χώρο της διοργάνωσης) παρουσιάζεται μπροστά μου και μου λέει, 'φύγε πίσω υπάρχει καθυστέρηση,... ζέστανε λάστιχα και ξαναέλα'. Προσωπικά χωρίς κανένα δισταγμό, θα έδεινα προτεραιότητα στον λόγο του και όχι στον κανονισμό, ή πότε έλειξε η ιδιότητά του στον αγώνα.
Ανεξάρτητα λοιπόν του ονόματος του εμπλεκόμενου (όλοι έχουμε συμπάθειες και αντιπάθειες), ανεξάρτητα τι έκανε πριν ή μετά τον αγώνα, για την συγκεκριμένη στιγμή, πως θα προστατευόμουν αν ακολουθούσα την δική μου προαναφερθείσα λογική ? Πέρυσι συναίβει κάτι αντίστοιχο με φίλο και συναθλητή μου στα Ιστορικά που πρωταγωνιστούσε στο Πρωτάθλημα rally Ιστορικών και δημιουργήθηκε μεγάλο θέμα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση
Σ.Ρόκκος -
RE: Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α.
Καλημέρα σας
Για να συνεχίσετε την επικοδομιτική κριτική, σας μεταφέρω και τα υπόλοιπα έγγραφα στα οποία έτυχε να είμαι και ο συντάκτης τους...Δομή και οργάνωση σεμιναρίου, βασικού επιπέδου αγωνιστικής οδήγησης (Σάββατο 30/6 – Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων).
Η ιδέα ξεκίνησε μετά την σημαντική επιτυχία του Σεμιναρίου που οργάνωσε ο ΣΟΑΙΣΤΑ τον Φεβρουάριο 2012 με θέμα ¨Προσιτό ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο’. Το σεμινάριο αγωνιστικής οδήγησης σε πίστα βασίζεται στην οργανωτική δομή αντιστοίχων σεμιναρίων που γίνονται σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες σε βασικό(basic) και προχωρημένο(advanced) επίπεδο και περιλαμβάνει θεωρητικό και πρακτικό μάθημα σε πίστα.
Πρόγραμμα εκδήλωσης
8.30 -- 9.45 Οριστικοποίηση δηλώσεων συμμετοχής για το πλήρες σεμινάριο (θεωρητικό και πρακτικό μάθημα ώστε κατά την διάρκεια του θεωρητικού μαθήματος να προγραμματιστούν οι ομάδες και οι αντίστοιχοι εκπαιδευτές.
Για λόγους οργάνωσης και ασφάλειας οι μαθητευόμενοι θα συμπληρώσουν σχετικό έγγραφο. Ο κάθε συμμετέχων απαιτείται να φέρει κράνος, το αυτοκίνητο του να έχει ζώνες ασφαλείας και στα 2 καθίσματα και τα ελαστικά του να είναι σε αποδεκτή για την εκδήλωση κατάσταση. Τέλος η καμπίνα και το πορτμπαγκάζ πρέπει να είναι άδεια από αιωρούμενα ή μη σταθερά αντικείμενα. Προτείνουμε πάντα με γνώμονα την καλύτερη δυνατή ασφάλεια, να υπάρχει στο αυτοκίνητο ατομικός πυροσβεστήρας και το αυτοκίνητο να έχει κάνει πρόσφατα ευθυγράμμιση και έλεγχο σε υγρά φρένων και τακάκια καθώς και να μην έχει διαρροές λιπαντικών. Η οργάνωση έχει δικαίωμα να αρνηθεί την συμμετοχή αυτοκινήτου κατά την κρίση της.10.00 – 11.30 Θεωρητικό μάθημα βασικού επιπέδου στην αίθουσα εκδηλώσεων
Το θεωρητικό μάθημα αποτελεί το πλέον ενδιαφέρον κομμάτι του Σεμιναρίου και κατά την διάρκεια του θα γίνει η μεταφορά βασικών γνώσεων και κανόνων στους μαθητές. Την βασική παρουσίαση θα κάνουν οι οδηγοί αγώνων , Σ. Ρόκκος, Δ. Μιχελακάκης και Β. Μπιρλιράκης. Η συμμετοχή στο θεωρητικό μέρος είναι ελεύθερη για παρακολούθηση από οποιονδήποτε. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να τηρήσουν το προγραμματισμένο ωράριο και να έχει προηγηθεί η συμπλήρωση των αιτήσεων / στοιχείων.
11.30 – 14.00 Πρακτικό μάθημα(βασικό επίπεδο) στην πίστα.
Το μάθημα θα γίνει με τα αυτοκίνητα των μαθητών (ιστορικά νορμάλ η ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα 1ης κατασκευής του μοντέλου μέχρι 1985 καθώς και ιστορικού ενδιαφέροντος αυτοκίνητα π.χ. A75, LANCIA INTEGRALE, BMW M3 E30, PORSCE 964 κλπ κατά την κριση της οργάνωσης.
Κατά το πρακτικό μάθημα (βασικού επιπέδου), θα οδηγούν οι μαθητές και θα συνοδηγούν οι εκπαιδευτές. Τα αυτοκίνητα κάθε ομάδας θα μπαίνουν στην πίστα σε σειρά με μεταξύ τους αποστάσεις 100 μέτρων τις οποίες οφείλουν να διατηρούν ως ελάχιστες σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Η ταχύτητα κίνησης στην πίστα θα είναι περιορισμένη με σκοπό να δίνονται οδηγίες και επεξηγήσεις από τους εκπαιδευτές για τις σωστές γραμμές στην πίστα, τις περιοχές φρένων και επιτάχυνσης και άλλες οδηγίες προς τους μαθητές.
Ο περιορισμός της ταχύτητας, η σταθερή απόσταση μεταξύ αυτοκινήτων και η απαγόρευση προσπεράσματος επιβάλλονται τόσο για λόγους ασφάλειας όσο και αποδοτικότητας του βασικού επιπέδου πρακτικής σε αγωνιστική οδήγηση.Την ημέρα του Σεμιναρίου η πίστα θα είναι διαθέσιμη για ΤRACK DAY μέχρι τις 19.30 κατά ομάδες με διάρκεια 15 λεπτών περίπου. Για το πρακτικό μάθημα οι μαθητές θα καταβάλουν το αντίτιμο των 20 ευρώ για την χρήση της πίστας.
Όποιοι επιθυμούν μπορούν να οδηγήσουν ελεύθερα, εκτός σεμιναρίου, στα πλαίσια του TRACK DAY με την ανάλογη χρέωση της πίστας.
Λόγω του μέχρι τώρα πολύ μεγάλου ενδιαφέροντος παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.Β.Μπιρλιράκης τηλ.6944-378588
Σ.Ρόκκος τηλ.6944-769848(ή με μύνημα στο Facebook με στοιχεία Ονοματεπόνυμο, τύπος/μοντέλο αυτοκινήτου, προηγούμενη εμπειρία.**και την ημέρα του σεμιναρίου μοιράσαμε τα 2 παρακάτω **
Σάββατο 30 Ιουνίου 2012
1ο σεμινάριο θεωρητικής και πρακτικής αγωνιστικής οδήγησης(βασικό επίπεδο)Οδηγίες προς μαθητευόμενους
Αγαπητοί φίλοι, ο ΣΟΑΙΣΤΑ με την υποστήριξη πολλών φίλων, ελπίζει να μεταδώσει μέσω των σεμιναρίων, το πάθος της αγωνιστικής οδήγησης με γνώμονα την ασφάλεια και την καλύτερη συνεργασία χειριστή(οδηγού) και ιστορικού αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα προηγούμενων δεκαετιών δεν είχαν ηλεκτρονικά βοηθήματα σαν τα σημερινά, ήταν πιο απόλυτα, δεν συγχωρούσαν εύκολα λάθη, απαιτούσαν από τον οδηγό τους μεγαλύτερη ‘συμμετοχή’ όσο γρηγορότερα τα οδηγούσες, αλλά... είχαν προσωπικότητα , ήταν έμψυχα για πολλούς από εμάς και σίγουρα πιο διασκεδαστικά στην οδήγησή τους όταν με πολύ αγάπη και σεβασμό φτάναμε να αναγνωρίζουμε τις ιδιαιτερότητές τους και να συνεργαζόμαστε σαν ‘ένα’ μαζί τους.
Υπάρχουν βασικές αρχές που θα πρέπει να ακολουθούμε για να καταφέρουμε την όσο το δυνατόν καλύτερη συνεργασία μαζί τους και αυτά θα προσπαθήσουμε να σας μεταφέρουμε σήμερα με την βοήθεια έμπειρων αγωνιζομένων.
Επιγραμματικά τα σημεία αναφοράς σε περίπτωση νορμάλ ή και μελλοντικά αγωνιστικού είναι τα εξής
Προετοιμασία ενός ασφαλούς αυτοκινήτου- Φρένα (βελτιωμένοι δίσκοι, τύπος σε τακάκια
- Υγρά φρένων με σημεία βρασμού υψηλότερα
- Ελαστικά στις σωστές πιέσεις, και αναρτήσεις
- Ευθυγράμμιση ανάλογη της ανάρτησης
- Και στην περίπτωση αγωνιστικών
o Κλωβό ασφαλείας προδιαγραφών
o Κάθισμα(τα) προδιαγραφών
o πυρόσβεση, διακόπτης διακοπής ρεύματος, προδιαγραφών
o Ράψιμο σασί, ρύθμιση ύψους, βάρους
Προετοιμασία οδηγού - Κράνος, ζώνες, γάντια, προδιαγραφών
- Σωστή τοποθέτηση χεριών στο τιμόνι
- Σωστή θέση καθίσματος
- Σωστό δέσιμο ζώνης, κράνους
- Ρυθμίσεις καθρεπτών κτλ
Βασικές λογικές αγωνιστικής οδήγησης - Την σημαντικότητα εύρεσης σημείων τοποθέτησης του αυτοκινήτου
- Φρένα πάντα με τροχούς στην ευθεία
- Σημείο και τρόπος ομαλής αλλαγής πορείας στην είσοδο της στροφής
- Σταθερά επιταχυνόμενο γκάζι στην έξοδο
- Αργές κινήσεις σε τιμόνι και γκάζι για ομαλή ‘συνεργασία’ και λειτουργία των αναρτήσεων.
Εκ μέρους του ΣΟΑΙΣΤΑ
Με τιμήΣ.Ρόκκος
Σάββατο 30 Ιουνίου 2012
1ο σεμινάριο θεωρητικής και πρακτικής αγωνιστικής οδήγησης(βασικό επίπεδο)Οδηγίες προς αγωνιζόμενους/ εκπαιδευτές
Αγαπητοί φίλοι και συναθλητές, καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την συμβολή σας στην θετική για τον χώρο που αγαπάμε εκδήλωση. Θα χρειαστεί η εμπειρία σας σε αγωνιστικά χιλιόμετρα και η μεταδοτικότητα σας, με σεβασμό προς τους συμμετέχοντες, οι οποίοι μας εμπιστεύονται και πιθανά κάποιοι να είναι συναθλητές μας στο μέλλον.
Μετά την θεωρητική ενημέρωση, θα ξεκινήσει η πρακτική στην οποία θα συμμετέχουμε ως συνοδηγοί στα αυτοκίνητα των μαθητευόμενων, πάντα κάτω από αυστηρούς όρους ασφάλειας. Έτσι περίπου 10 αυτοκίνητα την φορά, ανάλογα τον αριθμό συμμετοχών και την διαθεσιμότητα αγωνιζομένων/εκπαιδευτών, θα εισέρχονται στην πίστα ανά 100 μέτρα και θα κινούνται με ανώτατη ταχύτητα 70-80χιλ/ώρα. Για την διευκόλυνση του πληρώματος, θα έχουμε τοποθετήσει σε σημεία αναφοράς για την σωστή τοποθέτηση των αυτοκινήτων, κορύνες τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο κάθε στροφής.Καλούμεθα λοιπόν να εστιάσουμε και να μεταδώσουμε τα εξής
- Την σημαντικότητα εύρεσης σημείων τοποθέτησης του αυτοκινήτου
- Φρένα πάντα με τροχούς στην ευθεία
- Σημείο και τρόπος ομαλής αλλαγής πορείας στην είσοδο της στροφής
- Σταθερά επιταχυνόμενο γκάζι στην έξοδο
- Αργές κινήσεις σε τιμόνι και γκάζι για ομαλή ‘συνεργασία’ και λειτουργία των αναρτήσεων.
Εννοείται ότι προηγείται η ενημέρωση για τα βασικά αυτονόητα όπως
- Σωστή τοποθέτηση χεριών στο τιμόνι
- Σωστή θέση καθίσματος
- Σωστό δέσιμο ζώνης, κράνους
- Ρυθμίσεις καθρεπτών κτλ
Οι μαθητευόμενοι θα ενημερωθούν ότι θα πρέπει να εκτελούν αυστηρά ότι θα ζητάει ο εκπαιδευτής/συνοδηγός τους.
Εκ μέρους του ΣΟΑΙΣΤΑ
Με τιμήΣ.Ρόκκος
Αν σας ενδιαφέρει η αγωνιστική μου παιδεία : Είμαι απόφοιτος του Skip Barber racing school (Limerock racetrack)με μονοθέσια formula V , στη συνέχεια απέκτησα SCCA Licence και συμμετείχα στο AllAmericanChampionship με PontiacTransAm 650Hp ξεκινόντας τελευταίος(rookie) σε 24 συμμετοχές για έναν χρόνο και στην συνέχεια είχα 5 νικες σε 10 επίσημους αγώνες σε πίστες της ανατολικής Αμερικής(West Virginia racetrack, Limerock, Bridgehampton, Poccono raceway) που μου παρείχε χορηγεία απο την BFGoodrich και πριν επαναπατριστώ είχα προσφορά 50.000$ τον χρόνο για οδηγός σε Buick Nascar αυτοκίητο. Εχω επίσης συνεργαστεί με τον RonSimonRacing school σε θέματα εκπαίδευσης και πιθανής ενεργοποίησης της σχολής του στο Νυρμπουργκρινκ και στην Ελλάδα, έχουμε 'στήσει' και οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο στα Μέγαρα(Alfetta GT φίλου με την οποία συμμετείχα το 2008), έχω παρακολουθήσει προσκεκλημένος απο φίλους Ιταλούς, μαθήματα στην σχολή του De Adamich, έχω οδηγήσει ως οδηγός αγωνιστικής ομάδας(Mediolanum Scuderia Storice) το Α 155 S1 GTA Joly club(του Francia) στην πίστα της Brecia και στην Monza, όπως καi GTAm της ίδιας ομάδας και συμμετέχω απο το 2002 στην Ελλάδα με AlfaRomeo 2000 8V με αρκετούς και συνεχόμενους τίτλους (μέχρι το 2008). Ενδεικτικά κάποιοι χρόνοι Σέρρες 1:32,8 Ριτσόνα 2:18, Ρόδο και Τρίπολη 1:03,8 Μέγαρα 1:08 , Βαρναβα και Δυμιτσάνα 1:49 - 1:50.
Ελπίζω να μην υπάρχει κάποιος που αμφισβητεί την παιδεία και εμπειρία στον χώρο του Δ.Μιχελακάκη ο οποίος ήταν ο έταιρος κύριος ομιλητής.
Ελπίζω να σας ενημέρωσα λίγο περισσότερο για την οργάνωση και το επίπεδο εκπαίδευσης το οποίο εθελοντικά και με δικά μας έξοδα διοργανώσαμε με τα όποια λάθη, γιατί με την μισή αλήθεια παρασύρεται κάποιος εύκολα να κάνει το αγαπημένο σπορ της φυλής μας την αρνητική κριτική. Και ναι φίλε μου που είπες για σαμαρα και βενιζέλο αυτοι μας αξίζουν τελικά...
Πάντα φιλικά και με εκτίμηση για την κοινή αγάπη μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
ΣΡόκκος -
RE: classic Alfa Romeo
Αlfisti.gr Track Day για τα '100 Χρόνια Alfa Romeo'
Πίστα Μεγαρων Σάββατο 9 Οκτωβρίου μέχρι να δύσει ο ήλιος...
Το καθιερωμένο Track Day των Alfisti σε 'ζεστή' ατμόσφαιρα, όσο το φως του ηλίου το επιτρέπει.
Επίδειξη αγωνιστικών Alfa Romeo από τα 60's έως και σήμερα. Παρουσίαση και συνοδήγηση στην πίστα.
Βετεράνοι και εν ενεργεία αγωνιζόμενοι και μηχανικοί θα είναι παρόντες.
Απονομή αναμνηστικών πλακετών σε τιμούμενα πρόσωπα της αγωνιστικής (και όχι μόνο) ιστορίας της Alfa Romeo στην Ελλάδα.
Θα συμμετέχουν «συγγενικά» Ιταλικά αυτοκίνητα (Ferrari, Mazerati, Lancia, FIAT κ.α.).
Δημοσιογράφοι, επαγγελματίες φωτογράφοι και ΜΜΕ θα είναι μαζί μας.
Tο φορτηγό της Bilstein θα βρίσκεται στον χώρο ευγενική προσφορά του πρωταθλητή με Lancia Ηλία Αθανασίου.
Ο Παζαρόπουλος παρέχει όλη την νέα γκάμα Alfa Romeo, Abarth, Lancia για παρουσίαση και συνοδήγηση στην πίστα.
Με την ευκαιρία του εορτασμού των 100 χρόνων της Alfa Romeo, η γιορτή θα συνεχιστεί και την επόμενη μέρα, στην Πανελλήνια συνάντηση φίλων της Alfa Romeo στις 10 Οκτωβρίου 2010 στο Ζάπειο, απο τον Ελληνικό Σύλλογο Ιδιοκτητών Alfa Romeo με τη συμμετοχή του alfisti.gr.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Fiat Group Automobiles Hellas. -
RE: Εφυγε ο Παύλος Μοσχούτης
Συλλυπητήρια!!! Στην οικογένειά του.
Αν και σε γνώρισα σχετικά αργά (το 2002) ξεχώρισες αμέσως με τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά σου ανεξάρτητα από την παρουσία σου και τις αναμφισβήτητες παροχές σου στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού που όλοι αγαπάμε…
Καλό ταξίδι φίλε θα σε θυμόμαστε πάντα..
Σ.Ρόκκος -
RE: Π.Π. Ταχυτητας 2008
Μόνο ευχαριστίες από την γραμματέα του, ότι λάβανε την επιστολή και θα την χρησιμοποιούσαν σε σχετική συζήτηση με τον υπουργό....
Έκτοτε αναμένω νεότερα... αλλά τίποτα ακόμα. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν είχα αναφερθεί στο θέμα νωρίτερα. -
RE: Π.Π. Ταχυτητας 2008
Σχετικά με το θέμα χρήσης της πίστας των Σερρών επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω αναφορικά με e-mail /επιστολή μου (που μου ζήτησαν εγγράφως από το πολιτικό γραφείο του κύριου Λεονταρίδη Βουλευτού Σερρών), μετά από μια συνέντευξη σε τοπικό σταθμό κατά την διάρκια εκδήλωσης φίλων AlfaRomeo στην εν λόγω πίστα. __
From: Rokkos Sotirios
Sent: Wednesday, February 27, 2008 2:10 PM
To: 'leontaridis@parliament.gr' target='_blank'
Subject: Χρήση πίστας ΣερρώνΚύριε Λεονταρίδη,
Με χαρά έμαθα ότι η συνέντευξή μου σε τοπικό κανάλι στις Σέρρες, ήταν αφορμή να ενδιαφερθείτε προσωπικά για επίλυση του σχετικού προβλήματος με τον ΟΣΕ και την μεταφορά των αγωνιστικών (και όχι μόνο) αυτοκινήτων προς την πίστα των Σερρών.
Σε συνέχεια λοιπόν του τηλεφωνήματος που έλαβα από το πολιτικό σας γραφείο, σας μεταφέρω τις προσωπικές μου απόψεις εγγράφως όπως μου το ζητήσατε.
Έχοντας ζήσει 11 χρόνια στο εξωτερικό, το τραίνο ήταν πάντα ένας ασφαλής οικονομικός και ξεκούραστος τρόπος να μεταφέρουμε ένα αυτοκίνητο σε μακρινή απόσταση. Από το 2001 που εισήλθα στον χώρο των αγώνων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, η μεταφορά των αυτοκινήτων με trailer είναι Γολγοθάς καθότι υπάρχει ακόμα και σήμερα κενό Νόμου για έκδοση αδείας έλξης αυτοκινήτου και με πρόστιμα από την Τροχαία που αγγίζουν τα € 5000. Όσο λοιπόν μεγαλύτερη είναι η απόσταση, τόσο μεγαλώνει το ρίσκο να μεταφέρει κάποιος το αγωνιστικό του αυτοκίνητο. Πρόστιμα, φθορές, πιθανότητα ατυχήματος, έξοδα βενζίνης, διόδια, καθυστερήσεις, κούραση... αποθαρρύνουν οποιονδήποτε να έρθει για παράδειγμα από Αθήνα στις Σέρρες .
Το τραίνο φαίνεται να είναι η ιδανική λύση, αλλά όχι με τις συνθήκες που επικρατούν τα τελευταία χρόνια. Την πρώτη και την τελευταία φορά που το τολμήσαμε σαν Alfa Romeo club ήταν το 2002. Μετά από 3 ώρες ταλαιπωρία σε ένα χωμάτινο οικόπεδο καταφέραμε και φορτώσαμε κάποια 40 αυτοκίνητα σε ανισόπεδες πλατφόρμες ακατάλληλες για χαμηλά αυτοκίνητα (είχαμε αρκετές μικροζημιές σε εξατμίσεις κτλ.) και στις 11μμ μπήκαμε στο τραίνο για αποχώρηση. Στις 7πμ φτάσαμε στην Θεσσαλονίκη με πολύ λίγο ύπνο λόγω της τρομερής ηχορύπανσης, της έλλειψης καθαρού αέρα, τις άθλιες τουαλέτες και των άβολων κρεβατιών. Άλλες 2 ώρες καθυστέρηση για ξεφόρτωμα και νέα ταλαιπωρία να φύγουμε από Θεσσαλονίκη οδικώς πλέον για Σέρρες.
Η Πρωτοβουλία σας να επικοινωνήσετε μαζί μου μετά την συνέντευξη μάλλον δείχνει ότι δεν είσαστε ευθυνόφοβος και μόνο τέτοιοι άνθρωποι μπορούν να βοηθήσουν να εξευρωπαϊστούμε επιτέλους.
Ο ΟΣΕ που ουδέποτε απάντησε θετικά στις διαμαρτυρίες μας μετά το 2001, πρέπει να δεσμεύει αμαξοστοιχίες π.χ. 5-6 φορές τον χρόνο με επίπεδες επιφάνειες για φόρτωμα και ξεφόρτωμα χαμηλών αυτοκινήτων, φορτηγών Service ή και trailer αν είναι εφικτό, να φεύγει για παράδειγμα Πέμπτη ή Παρασκευή βράδυ και να πηγαίνει express στις Σέρρες, όπου θα πρέπει να υπάρχει ειδική πλατφόρμα για τα αυτοκίνητα. Με την ίδια λογική θα πρέπει τα διήμερα των αγώνων να φεύγει από Σέρρες την Κυριακή βράδυ για την επιστροφή στην Αθήνα.
Η πίστα των Σερρών είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και οι άνθρωποι μέσα και γύρω από αυτήν φιλόξενοι και ευχάριστοι (όπως διαπίστωσα για άλλη μια φορά με την εκδήλωση των Alfisti). Με ανάμικτα συναισθήματα άκουσα ότι Ρουμάνοι θα έρθουν για αγώνες φέτος. Πιο παλιά ήταν Βούλγαροι και Τούρκοι ;;; Το φετινό Πρωτάθλημα Ιστορικών αγωνιστικών έχει 4 αγώνες ταχύτητας. Από αυτούς οι 3 θα γίνουν στα Μέγαρα και ο 4ος στην Ρόδο (μπαίνουμε στο πλοίο το βράδυ και το πρωί είμαστε εκεί ‘ατσαλάκωτοι’ αν μου επιτρέπετε την έκφραση).
Καμία όμως πίστα δεν συγκρίνεται με την ευχαρίστηση που δέχεται ένας αγωνιζόμενος στην δικιά σας πίστα των Σερρών.
Ελπίζω με τις δικές σας ενέργειες να γίνει και δικιά μας ‘όλων των Ελλήνων’ η πίστα και είμαι σίγουρος ως αντιπρόεδρος του Alfa Romeo club ότι εκτός των αγώνων του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα σας επισκεπτόμαστε και για αγωνιστικές εκδηλώσεις με τις Λέσχες αυτοκινήτων μας.Στην διάθεσή σας για οποιανδήποτε διευκρίνιση
Με τιμήΣωτήρης Ρόκκος
MSc., BSc. Computer Science & Mathematics
Αναλυτής Συστημάτων
Προϊστάμενος ΥΜΣ στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας.
Μέλος του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων
Αντιπρόεδρος του Alfa Romeo Club Ελλάδος
Αγωνιζόμενος στην κατηγορία Ιστορικών Αγωνιστικών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ταχύτητας (2 φορές Πρωταθλητής, 5 φορές Κυπελλούχος)
Τηλ 6944 769848
Fax 210 6183643
Email srok@obi.gr' target='_blank -
RE: Ανάβαση Ριτσώνας 2 - 3 Δεκεμβρίου.
Ο χρήστης politis n έγραψε:
ΟΤΑΝ ΛΗΦΘΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΧΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΣΥ ΕΤΡΕΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
Η ενημέρωση στους Ιστορικούς έγινε τον Οκτώβριο μετά τον αγώνα των Μεγάρων και τότε αποφασίσθηκε χωρίς αντιρρήσεις η συμμετοχή στην αποχή ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε.
ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΑΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΩ.
Αλλα λόγια ναγαπιόμαστε
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ 3 ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ.Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΤΟΥΚΑ,Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΛΛΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΕΛΙΣΕΙ.
Δεν σε ενημερώσανε σωστά 'από πάνω' για ευνόητους λόγους...
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΘΑΜΩΝΕΣ.
Ενω στις Αναβάσεις και στα circuit εσύ δεν χάνεις αγώνα (απο την κερκίδα)
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΝΩ THATS ALL.
Δώσε προσοχή λοιπόν, το ξαναλέω . Το τι κάνουμε οταν βλέπουμε κυνούμενη μπλε σημαία ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα όχι μόνο οταν βλέπουμε πίσω μας συγκεκριμένα Ford. Τόσες ασπρόμαυρες σημαίες έχεις πάρει ακομα να το μάθεις...
ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΛΑΣΠΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ,ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ.ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ
Ο δις εξαμαρτάνειν ουκ ανδρός σοφού
Ο τρις ... αστα να πάνε
Ο τετράκις ... ουδέν σχόλιονΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΠΑΚΙ
Σε προκαλώ δημόσια στον 1ο αγώνα να μου κάνεις ένσταση. Φέρε και τον Φιλανδό μαζί...
(ΕΙΧΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ.)ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ.
Είναι καλή εποχή για επαφές... τώρα που τα κακά παιδιά με τα Romeo συμμετέχουν στην αποχή, ενώ οι συμμετοχές στα Ιστορικά θυμίζουν ενιαίο Escort. Μήπως τελικά αυτό θα ήθελες ρομαντικέ και αντικειμενικέ Sportsman ? Πάντως σε ευχαριστώ Νίκο μου που με αφήνεις να έρθω και του χρόνου.
ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΟΝΤΡΑΣ FORDvsALFA ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ FORD ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΙ.
Εσύ να προασπιστείς τα Ford ; Ποιός λέει τέτοιες ανακρίβειες. Η αντικειμενικότητα σου φαίνεται με λόγια και με έργα
ΤΑ FORD ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΤΟ ΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ J ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΟΜΑ.
ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ. Φτάσαμε στον τελευταίο αγώνα Πρωταθλήματος και τα Ford ξεκαθάρισαν το τοπίο. Ηταν όντως η κατάλληλη χρονική περίοδος και συνθήκες οπότε συμμερίζομαι την χαρά σου.
ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΒΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ,ΑΝΑΚΑΤΟΣΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΟΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥΔΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΛΕΜΕ.........
ΝΑΙ φίλε μου ουδέποτε δήλωσα Sportsman (οτι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια). Τρελαίνομαι να συμμετέχω να ανταγωνίζομαι και να κερδίζω. Οσο βλέπω οτι δεν μπορώ να πιάσω το GT40 στην πίστα, αρρωσταίνω. Και αυτή η τρέλα με έχει ανταμείψει με χορηγίες και πολλούς φίλους και εχθρούς.
Μπορεί να είμαι Ιταλόφιλος και δικαίωμά μου. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν σέβομαι όσους έχουν την ίδια τρέλα ανεξάρτητα τι οδηγάνε.
Συγχαρητήρια στον Τάκη Σκαλτσά και στην ομάδα του για το Πρωτάθλημα που πήρε. Με νίκησε στο 'Βουνό' τον νίκησα στην πίστα, συγκέντρωσε περισσότερους βαθμούς και άξια ήταν ο καλύτερος φέτος. Η δε αποχή δεν άλλαξε σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα.
Σύντομα θα δείς και μια προτοβουλία που συμφωνήσαμε με τον Τάκη ώστε η όποια παρερμηνεία ή κενό του J να λυθούν οριστικά.
Παρά την διαφωνία στο θέμα των συμμετοχών 2 φίλοι με Escort τρέξανε με ζαντολάστιχα που τους δάνεισα για την Ριτσώνα και με τον ένα ανεβήκαμε μερικές φορές παρέα για να του δείξω τα πατήματα. Ετσι για να μην μπερδεύεσαι φίλε Νίκο.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ για την ομάδα σου παλιόγαυρε.http://www.alfaclub.gr
When you are racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting -
RE: Ανάβαση Ριτσώνας 2 - 3 Δεκεμβρίου.
takinen έγραψε:
Κοιτάζοντας τις συμμετοχές διαπιστώνει άμεσα κανείς την καταλυτική πνοή που δίνουν για άλλη μια φορά τα ιστορικά. Μεγάλο πράγμα να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας όλες αυτές οι σαβούρες, άρα ας δώσουμε και κάτι πίσω στην ΕΛΠΑ ε? Αφαιρώντας και το μίκρα καπ μένουν συμμετοχές επιπέδου Μοσχοκαρυάς και ούτε.Αγαπητε takinen τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ θα είχαν διπλάσιες συμμετοχές στους τελευταίους αγώνες αν δεν υπήρχε το θέμα αποχής. Στα Μέγαρα είχαμε συμμετοχή 'επιστρατευμένων' (7 από τους 12 συμμετείχαν για πρώτη φορά φέτος) για να πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
Για το 'σαβούρες' , και τις επιδόσεις τους, μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί οπότε δεν αξίζει να το σχολιάσω...
Απλά σε ενημερώνω οτι αυτά που επιδιώκονται με την αποχή απασχολούν όλους μας, ανεξάρτητα Κατηγορίας, οπότε μην γενικεύεις για τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ γιατί είσαι άδικος.
Προσωπικά θλίβομαι που δεν συμμετείχα στους τελευταίους αγώνες γιατί οι αγώνες είναι πάθος και τρόπος ζωής για εμένα.
Θλίβομαι επίσης για τους συναθλητές μου που ενώ είχαν συμφωνήσει από κοινού να μην συμμετέχουν, τελικά τους βλέπω σε συμμετοχές....
ΦιλικάΣ. Ρόκκος
http://www.alfaclub.grΟ χρήστης politis n έγραψε:
ΜΗΝ ΘΛΙΒΕΣAI ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΩΤΗΡΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RED DOT ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΟΥ. ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΘΛΙΒΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΤΙΜΙΟ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ.Αγαπητε Νίκο, με απλή γνώση της Ελληνικής γλώσσας κάποιος καταλαβαίνει ότι η απάντηση μου προς τον takinen είχε να κάνει
- με την επιρροή των Ιστορικών συμμετοχών στις συνολικές συμμετοχές σε μια Ανάβαση και
- με τους χαρακτηρισμούς εναντίον των Ιστορικών.
Να σε ρωτήσω κάτι όμως. Στην συνάντηση που έγινε στον ΣΟΑ ήσουν παρών. Παρόντες ήταν τουλάχιστον και οι παρακάτω οι οποίοι είχαν συμμετάσχει σε προηγούμενους αγώνες.
Καλώς ή κακώς, συμφωνήθηκε από τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουνε στην αποχή ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;
Δεν αναρωτήθηκες λοιπόν γιατί δεν είδες τους παρακάτω (και οχι μόνο) στα τελευταία Μέγαρα ή στη Ριτσώνα ;ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ALFETTA 2000
ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗΣ Β. GTAm replica
ΠΟΛΙΤΗΣ Γ. GTV 2000
ΜΠΑΛΟΚΑΣ Γ. GT VELOCE
ΛΟΥΚΑΣ Ν. GT VELOCE
ΡΟΚΚΟΣ Σ. GTAm replica
ΔΙΚΑΙΟΣ Κ. ALFETTA 2000
ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ Π. AR GRAK
ΚΑΤΣΙΝΟΥΛΑΣ Φ. BMW 2002
ΤΣΑΠΕΠΑΣ Κ. BMW 2002
ΣΙΔΕΡΗΣ Π. PORSCHE 911 SΕίναι ωραίο να υπάρχουν νέες συμμετοχές στα Ιστορικά αλλά όταν επιστρατεύονται οδηγοί (και με δανικά αυτοκίνητα) που δεν συμμετείχαν φέτος σε προηγούμενους αγώνες σε Ταχύτητα ή Ανάβαση ώστε να μετρήσει ο αγώνας και για να βοηθήσουν αυτούς που κυνηγούσαν βαθμούς ή δόξα ενώ είχαν δεσμευθεί στην συνάντηση ότι δεν θα τρέχανε...
Εσύ βέβαια αγαπητέ φίλε πρωτοτυπείς για μια ακόμη φορά εναντίον μου ή των Alfa Romeo ή και τα 2 με λάσπη «που εφεύρατε μεταξύ σας» για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα συγκρίνοντας τα αυτοκίνητα μας, πράγμα το οποίο έφτασε και στα αυτιά μου. Το Red Dot είναι άγνωστη λέξη για μένα. Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσεις άλλους συναθλητές μας να μας εξηγήσουν τι σημαίνει...
Κατά το παρελθόν, προς τιμήν σου, μου έχεις ζητήσει συγνώμη είτε για το συνεργείο σου και τις παρανομίες στα αυτοκίνητα που σου αρέσουν, είτε για την συμπεριφορά σου όταν έγινε η ένσταση πέρυσι, είτε γιατί συνειδητά προσπαθούσες να με κρατήσεις πίσω σου... (και δεν ήσουνα ο μόνος ) σε circuit σε φάση ντουμπλαρίσματος.
Είμαι σίγουρος ότι όταν ενημερωθείς θα έρθεις πάλι να μου ζητήσεις συγνώμη. Να ξέρεις δε ότι μετά την λάσπη που έβγαλε και διέδωσε ο συγκεκριμένος κύριος, ψαχτήκαμε μέσω FIA Αγγλίας και έχουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις που τις έχουνε ήδη διαβάσει κάποιοι φίλοι συναθλητές μας με Escort (πάρε με τηλέφωνο να σου πω ονόματα αν θέλεις) και σκύψανε το κεφάλι τους, κοινοποιήθηκε δε στους αρμόδιους για ενημέρωση.
Τέλος σε ενημερώνω ότι μου κοινοποιήθηκαν απαντήσεις μετά από ερωτήματα για την νομιμότητα των Ford που ίσως να έχουνε προκύψει από την ασάφεια του J και την έλλειψη έμπειρου τεχνικού εφόρου στα Ιστορικά. Για να μην φτάσουμε σε σημεία έντασης ( νομίζω εξαντλήθηκε με το παραπάνω στο forum του alfaclub.gr) αφού αρχίσει το επόμενο Πρωτάθλημα, θα βρεθούμε από πριν, ώστε να δημοσιευθούνε οι απαντήσεις σε όλους. Πίστεψέ με θα σε ενδιαφέρει πολύ...
Η λάσπη είναι μια οδός που μάλλον παρασυρόμενος επέλεξες.
Υπάρχει και η οδός της ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ και της ενημέρωσης των συναθλητών σου αν σε ενδιαφέρει το φιλικό κλίμα και ο συναγωνισμός με ΘΕΜΙΤΑ ΜΕΣΑ.Φιλικά
Σ. Ρόκκος
http://www.alfaclub.gr -
RE: Ανάβαση Ριτσώνας 2 - 3 Δεκεμβρίου.
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Κοιτάζοντας τις συμμετοχές διαπιστώνει άμεσα κανείς την καταλυτική πνοή που δίνουν για άλλη μια φορά τα ιστορικά. Μεγάλο πράγμα να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας όλες αυτές οι σαβούρες, άρα ας δώσουμε και κάτι πίσω στην ΕΛΠΑ ε?Αφαιρώντας και το μίκρα καπ μένουν συμμετοχές επιπέδου Μοσχοκαρυάς και ούτε.
Αγαπητε takinen τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ θα είχαν διπλάσιες συμμετοχές στους τελευταίους αγώνες αν δεν υπήρχε το θέμα αποχής. Στα Μέγαρα είχαμε συμμετοχή 'επιστρατευμένων' (7 από τους 12 συμμετείχαν για πρώτη φορά φέτος) για να πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
Για το 'σαβούρες' , και τις επιδόσεις τους, μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί οπότε δεν αξίζει να το σχολιάσω...
Απλά σε ενημερώνω οτι αυτά που επιδιώκονται με την αποχή απασχολούν όλους μας, ανεξάρτητα Κατηγορίας, οπότε μην γενικεύεις για τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ γιατι είσαι άδικος.
Προσωπικά θλίβομαι που δεν συμμετείχα στους τελευταίους αγώνες γιατί οι αγώνες είναι πάθος και τρόπος ζωής για εμένα.
Θλίβομαι επίσης για τους συναθλητές μου που ενώ είχαν συμφωνήσει από κοινού να μην συμμετέχουν, τελικά τους βλέπω σε συμμετοχές....
ΦιλικάΣ. Ρόκκος
http://www.alfaclub.gr