Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 23
    • Best 0
    • Groups 0

    sr

    @sr

    Αναλυτής Συστημάτων - [img]http://img104.imageshack.us/img104/1177/rokkos3lz.jpg[/img]

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    23
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Πορτο Ράφτη

    sr Unfollow Follow

    Latest posts made by sr

    • RE: Rally Sprint Ριτσωνας

      Αγαπητέ συνονόματε, κε Κυριαζή δεν σας γνωρίζω αλλά, επειδή έχω ζήσει 11 χρόνια στο εξωτερικό και ως αγωνιζόμενος, επιτρέψτε μου...
      Στην Ελλάδα μας, υπάρχουν νόμοι αλλα δεν εφαρμόζονται, έτσι και στον χώρο, που υποθέτω αγαπάμε το ίδιο, υπάρχουν κανόνες που δυστυχώς εφαρμόζονται κατεπιλογήν, αλλιώς, τουλαχιστον στο Πρωτάθλημα αναβ & ταχύτητας Ιστορικών, απλά δεν θα έπρεπε να ξεκινάει αγώνας τα τελευταία χρόνια γιατί δεν τηρούνται ουτε τα τυπικά, όπως αναφέρονται στην προκύρηξη ή/και στο Κ. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες γιατι θα βγούμε εκτός θέματος. Αυτά και αυτά, όμως ωθούν τους αγωνιζόμενους να μην πηγαίνουν by the book όπως θα έπρεπε(συμφωνώ), αλλα κατ'αποκοπήν όπου συνήθως το βάρος πέφτει στούς 'άρχοντες' του κάθε αγώνα και στην μεροληπτική αντιμετώπιση της κάθε περίπτωσης ή του κάθε αγωνιζόμενου που εμπλέκεται σε κάποιο συμβάν. Για το 'πως παίζεται λοιπόν το παιχνίδι' δεν είναι αποκλειστική ευθύνη του αγωνιζόμενου αλλα και για το πως και πότε, εφαρμόζονται αυτοί οι κανόνες για τον καθένα μας.
      Εκτός αν όλοι εσείς βιώνετε άλλη πραγματικότητα στην κοινωνία ή στα Πανελλήνια πρωταθλήματα αγώνων...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: Rally Sprint Ριτσωνας

      Καλημέρα σας, επειδή ως αγωνιζόμενοι μπορεί να συμβούν στον καθένα μας κάποια πράγματα, θα εκτιμούσα μια απάντηση σας.
      Ας πούμε οτι παρουσιάζομαι για εκκίνηση σε μια ανάβαση και ο ... Κόγιας, Παπασταθόπουλος, Πασσαλής, Χιωτίδης,.... (με βαριά φανέλα στον χώρο της διοργάνωσης) παρουσιάζεται μπροστά μου και μου λέει, 'φύγε πίσω υπάρχει καθυστέρηση,... ζέστανε λάστιχα και ξαναέλα'. Προσωπικά χωρίς κανένα δισταγμό, θα έδεινα προτεραιότητα στον λόγο του και όχι στον κανονισμό, ή πότε έλειξε η ιδιότητά του στον αγώνα.
      Ανεξάρτητα λοιπόν του ονόματος του εμπλεκόμενου (όλοι έχουμε συμπάθειες και αντιπάθειες), ανεξάρτητα τι έκανε πριν ή μετά τον αγώνα, για την συγκεκριμένη στιγμή, πως θα προστατευόμουν αν ακολουθούσα την δική μου προαναφερθείσα λογική ? Πέρυσι συναίβει κάτι αντίστοιχο με φίλο και συναθλητή μου στα Ιστορικά που πρωταγωνιστούσε στο Πρωτάθλημα rally Ιστορικών και δημιουργήθηκε μεγάλο θέμα.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση
      Σ.Ρόκκος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α.

      Καλημέρα σας
      Για να συνεχίσετε την επικοδομιτική κριτική, σας μεταφέρω και τα υπόλοιπα έγγραφα στα οποία έτυχε να είμαι και ο συντάκτης τους...

      Δομή και οργάνωση σεμιναρίου, βασικού επιπέδου αγωνιστικής οδήγησης (Σάββατο 30/6 – Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων).

      Η ιδέα ξεκίνησε μετά την σημαντική επιτυχία του Σεμιναρίου που οργάνωσε ο ΣΟΑΙΣΤΑ τον Φεβρουάριο 2012 με θέμα ¨Προσιτό ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο’. Το σεμινάριο αγωνιστικής οδήγησης σε πίστα βασίζεται στην οργανωτική δομή αντιστοίχων σεμιναρίων που γίνονται σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες σε βασικό(basic) και προχωρημένο(advanced) επίπεδο και περιλαμβάνει θεωρητικό και πρακτικό μάθημα σε πίστα.

      Πρόγραμμα εκδήλωσης

      8.30 -- 9.45 Οριστικοποίηση δηλώσεων συμμετοχής για το πλήρες σεμινάριο (θεωρητικό και πρακτικό μάθημα ώστε κατά την διάρκεια του θεωρητικού μαθήματος να προγραμματιστούν οι ομάδες και οι αντίστοιχοι εκπαιδευτές.
      Για λόγους οργάνωσης και ασφάλειας οι μαθητευόμενοι θα συμπληρώσουν σχετικό έγγραφο. Ο κάθε συμμετέχων απαιτείται να φέρει κράνος, το αυτοκίνητο του να έχει ζώνες ασφαλείας και στα 2 καθίσματα και τα ελαστικά του να είναι σε αποδεκτή για την εκδήλωση κατάσταση. Τέλος η καμπίνα και το πορτμπαγκάζ πρέπει να είναι άδεια από αιωρούμενα ή μη σταθερά αντικείμενα. Προτείνουμε πάντα με γνώμονα την καλύτερη δυνατή ασφάλεια, να υπάρχει στο αυτοκίνητο ατομικός πυροσβεστήρας και το αυτοκίνητο να έχει κάνει πρόσφατα ευθυγράμμιση και έλεγχο σε υγρά φρένων και τακάκια καθώς και να μην έχει διαρροές λιπαντικών. Η οργάνωση έχει δικαίωμα να αρνηθεί την συμμετοχή αυτοκινήτου κατά την κρίση της.

      10.00 – 11.30 Θεωρητικό μάθημα βασικού επιπέδου στην αίθουσα εκδηλώσεων

      Το θεωρητικό μάθημα αποτελεί το πλέον ενδιαφέρον κομμάτι του Σεμιναρίου και κατά την διάρκεια του θα γίνει η μεταφορά βασικών γνώσεων και κανόνων στους μαθητές. Την βασική παρουσίαση θα κάνουν οι οδηγοί αγώνων , Σ. Ρόκκος, Δ. Μιχελακάκης και Β. Μπιρλιράκης. Η συμμετοχή στο θεωρητικό μέρος είναι ελεύθερη για παρακολούθηση από οποιονδήποτε. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να τηρήσουν το προγραμματισμένο ωράριο και να έχει προηγηθεί η συμπλήρωση των αιτήσεων / στοιχείων.

      11.30 – 14.00 Πρακτικό μάθημα(βασικό επίπεδο) στην πίστα.

      Το μάθημα θα γίνει με τα αυτοκίνητα των μαθητών (ιστορικά νορμάλ η ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα 1ης κατασκευής του μοντέλου μέχρι 1985 καθώς και ιστορικού ενδιαφέροντος αυτοκίνητα π.χ. A75, LANCIA INTEGRALE, BMW M3 E30, PORSCE 964 κλπ κατά την κριση της οργάνωσης.

      Κατά το πρακτικό μάθημα (βασικού επιπέδου), θα οδηγούν οι μαθητές και θα συνοδηγούν οι εκπαιδευτές. Τα αυτοκίνητα κάθε ομάδας θα μπαίνουν στην πίστα σε σειρά με μεταξύ τους αποστάσεις 100 μέτρων τις οποίες οφείλουν να διατηρούν ως ελάχιστες σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Η ταχύτητα κίνησης στην πίστα θα είναι περιορισμένη με σκοπό να δίνονται οδηγίες και επεξηγήσεις από τους εκπαιδευτές για τις σωστές γραμμές στην πίστα, τις περιοχές φρένων και επιτάχυνσης και άλλες οδηγίες προς τους μαθητές.
      Ο περιορισμός της ταχύτητας, η σταθερή απόσταση μεταξύ αυτοκινήτων και η απαγόρευση προσπεράσματος επιβάλλονται τόσο για λόγους ασφάλειας όσο και αποδοτικότητας του βασικού επιπέδου πρακτικής σε αγωνιστική οδήγηση.

      Την ημέρα του Σεμιναρίου η πίστα θα είναι διαθέσιμη για ΤRACK DAY μέχρι τις 19.30 κατά ομάδες με διάρκεια 15 λεπτών περίπου. Για το πρακτικό μάθημα οι μαθητές θα καταβάλουν το αντίτιμο των 20 ευρώ για την χρήση της πίστας.

      Όποιοι επιθυμούν μπορούν να οδηγήσουν ελεύθερα, εκτός σεμιναρίου, στα πλαίσια του TRACK DAY με την ανάλογη χρέωση της πίστας.

      Λόγω του μέχρι τώρα πολύ μεγάλου ενδιαφέροντος παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή.
      Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

      Β.Μπιρλιράκης τηλ.6944-378588
      Σ.Ρόκκος τηλ.6944-769848(ή με μύνημα στο Facebook με στοιχεία Ονοματεπόνυμο, τύπος/μοντέλο αυτοκινήτου, προηγούμενη εμπειρία.

      **και την ημέρα του σεμιναρίου μοιράσαμε τα 2 παρακάτω **

      Σάββατο 30 Ιουνίου 2012
      1ο σεμινάριο θεωρητικής και πρακτικής αγωνιστικής οδήγησης(βασικό επίπεδο)

      Οδηγίες προς μαθητευόμενους
      Αγαπητοί φίλοι, ο ΣΟΑΙΣΤΑ με την υποστήριξη πολλών φίλων, ελπίζει να μεταδώσει μέσω των σεμιναρίων, το πάθος της αγωνιστικής οδήγησης με γνώμονα την ασφάλεια και την καλύτερη συνεργασία χειριστή(οδηγού) και ιστορικού αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα προηγούμενων δεκαετιών δεν είχαν ηλεκτρονικά βοηθήματα σαν τα σημερινά, ήταν πιο απόλυτα, δεν συγχωρούσαν εύκολα λάθη, απαιτούσαν από τον οδηγό τους μεγαλύτερη ‘συμμετοχή’ όσο γρηγορότερα τα οδηγούσες, αλλά... είχαν προσωπικότητα , ήταν έμψυχα για πολλούς από εμάς και σίγουρα πιο διασκεδαστικά στην οδήγησή τους όταν με πολύ αγάπη και σεβασμό φτάναμε να αναγνωρίζουμε τις ιδιαιτερότητές τους και να συνεργαζόμαστε σαν ‘ένα’ μαζί τους.
      Υπάρχουν βασικές αρχές που θα πρέπει να ακολουθούμε για να καταφέρουμε την όσο το δυνατόν καλύτερη συνεργασία μαζί τους και αυτά θα προσπαθήσουμε να σας μεταφέρουμε σήμερα με την βοήθεια έμπειρων αγωνιζομένων.
      Επιγραμματικά τα σημεία αναφοράς σε περίπτωση νορμάλ ή και μελλοντικά αγωνιστικού είναι τα εξής
      Προετοιμασία ενός ασφαλούς αυτοκινήτου

      • Φρένα (βελτιωμένοι δίσκοι, τύπος σε τακάκια
      • Υγρά φρένων με σημεία βρασμού υψηλότερα
      • Ελαστικά στις σωστές πιέσεις, και αναρτήσεις
      • Ευθυγράμμιση ανάλογη της ανάρτησης
      • Και στην περίπτωση αγωνιστικών
        o Κλωβό ασφαλείας προδιαγραφών
        o Κάθισμα(τα) προδιαγραφών
        o πυρόσβεση, διακόπτης διακοπής ρεύματος, προδιαγραφών
        o Ράψιμο σασί, ρύθμιση ύψους, βάρους
        Προετοιμασία οδηγού
      • Κράνος, ζώνες, γάντια, προδιαγραφών
      • Σωστή τοποθέτηση χεριών στο τιμόνι
      • Σωστή θέση καθίσματος
      • Σωστό δέσιμο ζώνης, κράνους
      • Ρυθμίσεις καθρεπτών κτλ
        Βασικές λογικές αγωνιστικής οδήγησης
      • Την σημαντικότητα εύρεσης σημείων τοποθέτησης του αυτοκινήτου
      • Φρένα πάντα με τροχούς στην ευθεία
      • Σημείο και τρόπος ομαλής αλλαγής πορείας στην είσοδο της στροφής
      • Σταθερά επιταχυνόμενο γκάζι στην έξοδο
      • Αργές κινήσεις σε τιμόνι και γκάζι για ομαλή ‘συνεργασία’ και λειτουργία των αναρτήσεων.

      Εκ μέρους του ΣΟΑΙΣΤΑ
      Με τιμή

      Σ.Ρόκκος

      Σάββατο 30 Ιουνίου 2012
      1ο σεμινάριο θεωρητικής και πρακτικής αγωνιστικής οδήγησης(βασικό επίπεδο)

      Οδηγίες προς αγωνιζόμενους/ εκπαιδευτές
      Αγαπητοί φίλοι και συναθλητές, καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την συμβολή σας στην θετική για τον χώρο που αγαπάμε εκδήλωση. Θα χρειαστεί η εμπειρία σας σε αγωνιστικά χιλιόμετρα και η μεταδοτικότητα σας, με σεβασμό προς τους συμμετέχοντες, οι οποίοι μας εμπιστεύονται και πιθανά κάποιοι να είναι συναθλητές μας στο μέλλον.
      Μετά την θεωρητική ενημέρωση, θα ξεκινήσει η πρακτική στην οποία θα συμμετέχουμε ως συνοδηγοί στα αυτοκίνητα των μαθητευόμενων, πάντα κάτω από αυστηρούς όρους ασφάλειας. Έτσι περίπου 10 αυτοκίνητα την φορά, ανάλογα τον αριθμό συμμετοχών και την διαθεσιμότητα αγωνιζομένων/εκπαιδευτών, θα εισέρχονται στην πίστα ανά 100 μέτρα και θα κινούνται με ανώτατη ταχύτητα 70-80χιλ/ώρα. Για την διευκόλυνση του πληρώματος, θα έχουμε τοποθετήσει σε σημεία αναφοράς για την σωστή τοποθέτηση των αυτοκινήτων, κορύνες τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο κάθε στροφής.

      Καλούμεθα λοιπόν να εστιάσουμε και να μεταδώσουμε τα εξής

      • Την σημαντικότητα εύρεσης σημείων τοποθέτησης του αυτοκινήτου
      • Φρένα πάντα με τροχούς στην ευθεία
      • Σημείο και τρόπος ομαλής αλλαγής πορείας στην είσοδο της στροφής
      • Σταθερά επιταχυνόμενο γκάζι στην έξοδο
      • Αργές κινήσεις σε τιμόνι και γκάζι για ομαλή ‘συνεργασία’ και λειτουργία των αναρτήσεων.

      Εννοείται ότι προηγείται η ενημέρωση για τα βασικά αυτονόητα όπως

      • Σωστή τοποθέτηση χεριών στο τιμόνι
      • Σωστή θέση καθίσματος
      • Σωστό δέσιμο ζώνης, κράνους
      • Ρυθμίσεις καθρεπτών κτλ

      Οι μαθητευόμενοι θα ενημερωθούν ότι θα πρέπει να εκτελούν αυστηρά ότι θα ζητάει ο εκπαιδευτής/συνοδηγός τους.

      Εκ μέρους του ΣΟΑΙΣΤΑ
      Με τιμή

      Σ.Ρόκκος

      Αν σας ενδιαφέρει η αγωνιστική μου παιδεία : Είμαι απόφοιτος του Skip Barber racing school (Limerock racetrack)με μονοθέσια formula V , στη συνέχεια απέκτησα SCCA Licence και συμμετείχα στο AllAmericanChampionship με PontiacTransAm 650Hp ξεκινόντας τελευταίος(rookie) σε 24 συμμετοχές για έναν χρόνο και στην συνέχεια είχα 5 νικες σε 10 επίσημους αγώνες σε πίστες της ανατολικής Αμερικής(West Virginia racetrack, Limerock, Bridgehampton, Poccono raceway) που μου παρείχε χορηγεία απο την BFGoodrich και πριν επαναπατριστώ είχα προσφορά 50.000$ τον χρόνο για οδηγός σε Buick Nascar αυτοκίητο. Εχω επίσης συνεργαστεί με τον RonSimonRacing school σε θέματα εκπαίδευσης και πιθανής ενεργοποίησης της σχολής του στο Νυρμπουργκρινκ και στην Ελλάδα, έχουμε 'στήσει' και οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο στα Μέγαρα(Alfetta GT φίλου με την οποία συμμετείχα το 2008), έχω παρακολουθήσει προσκεκλημένος απο φίλους Ιταλούς, μαθήματα στην σχολή του De Adamich, έχω οδηγήσει ως οδηγός αγωνιστικής ομάδας(Mediolanum Scuderia Storice) το Α 155 S1 GTA Joly club(του Francia) στην πίστα της Brecia και στην Monza, όπως καi GTAm της ίδιας ομάδας και συμμετέχω απο το 2002 στην Ελλάδα με AlfaRomeo 2000 8V με αρκετούς και συνεχόμενους τίτλους (μέχρι το 2008). Ενδεικτικά κάποιοι χρόνοι Σέρρες 1:32,8 Ριτσόνα 2:18, Ρόδο και Τρίπολη 1:03,8 Μέγαρα 1:08 , Βαρναβα και Δυμιτσάνα 1:49 - 1:50.
      Ελπίζω να μην υπάρχει κάποιος που αμφισβητεί την παιδεία και εμπειρία στον χώρο του Δ.Μιχελακάκη ο οποίος ήταν ο έταιρος κύριος ομιλητής.
      Ελπίζω να σας ενημέρωσα λίγο περισσότερο για την οργάνωση και το επίπεδο εκπαίδευσης το οποίο εθελοντικά και με δικά μας έξοδα διοργανώσαμε με τα όποια λάθη, γιατί με την μισή αλήθεια παρασύρεται κάποιος εύκολα να κάνει το αγαπημένο σπορ της φυλής μας την αρνητική κριτική. Και ναι φίλε μου που είπες για σαμαρα και βενιζέλο αυτοι μας αξίζουν τελικά...
      Πάντα φιλικά και με εκτίμηση για την κοινή αγάπη μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
      ΣΡόκκος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: classic Alfa Romeo

      Αlfisti.gr Track Day για τα '100 Χρόνια Alfa Romeo'

      Πίστα Μεγαρων Σάββατο 9 Οκτωβρίου μέχρι να δύσει ο ήλιος...

      Το καθιερωμένο Track Day των Alfisti σε 'ζεστή' ατμόσφαιρα, όσο το φως του ηλίου το επιτρέπει.
      Επίδειξη αγωνιστικών Alfa Romeo από τα 60's έως και σήμερα. Παρουσίαση και συνοδήγηση στην πίστα.
      Βετεράνοι και εν ενεργεία αγωνιζόμενοι και μηχανικοί θα είναι παρόντες.
      Απονομή αναμνηστικών πλακετών σε τιμούμενα πρόσωπα της αγωνιστικής (και όχι μόνο) ιστορίας της Alfa Romeo στην Ελλάδα.
      Θα συμμετέχουν «συγγενικά» Ιταλικά αυτοκίνητα (Ferrari, Mazerati, Lancia, FIAT κ.α.).
      Δημοσιογράφοι, επαγγελματίες φωτογράφοι και ΜΜΕ θα είναι μαζί μας.
      Tο φορτηγό της Bilstein θα βρίσκεται στον χώρο ευγενική προσφορά του πρωταθλητή με Lancia Ηλία Αθανασίου.
      Ο Παζαρόπουλος παρέχει όλη την νέα γκάμα Alfa Romeo, Abarth, Lancia για παρουσίαση και συνοδήγηση στην πίστα.
      Με την ευκαιρία του εορτασμού των 100 χρόνων της Alfa Romeo, η γιορτή θα συνεχιστεί και την επόμενη μέρα, στην Πανελλήνια συνάντηση φίλων της Alfa Romeo στις 10 Οκτωβρίου 2010 στο Ζάπειο, απο τον Ελληνικό Σύλλογο Ιδιοκτητών Alfa Romeo με τη συμμετοχή του alfisti.gr.
      Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Fiat Group Automobiles Hellas.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      S
      sr
    • RE: Εφυγε ο Παύλος Μοσχούτης

      Συλλυπητήρια!!! Στην οικογένειά του.
      Αν και σε γνώρισα σχετικά αργά (το 2002) ξεχώρισες αμέσως με τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά σου ανεξάρτητα από την παρουσία σου και τις αναμφισβήτητες παροχές σου στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού που όλοι αγαπάμε…
      Καλό ταξίδι φίλε θα σε θυμόμαστε πάντα..
      Σ.Ρόκκος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: Ανάβαση Ριτσώνας 2 - 3 Δεκεμβρίου.

      Ο χρήστης politis n έγραψε:

      ΟΤΑΝ ΛΗΦΘΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΧΗΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΣΥ ΕΤΡΕΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

      Η ενημέρωση στους Ιστορικούς έγινε τον Οκτώβριο μετά τον αγώνα των Μεγάρων και τότε αποφασίσθηκε χωρίς αντιρρήσεις η συμμετοχή στην αποχή ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε.

      ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΑΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΩ.

      Αλλα λόγια ναγαπιόμαστε

      ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ 3 ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ.Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΤΟΥΚΑ,Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΛΛΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΕΛΙΣΕΙ.

      Δεν σε ενημερώσανε σωστά 'από πάνω' για ευνόητους λόγους...

      ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΘΑΜΩΝΕΣ.

      Ενω στις Αναβάσεις και στα circuit εσύ δεν χάνεις αγώνα (απο την κερκίδα)

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΝΩ THATS ALL.

      Δώσε προσοχή λοιπόν, το ξαναλέω . Το τι κάνουμε οταν βλέπουμε κυνούμενη μπλε σημαία ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα όχι μόνο οταν βλέπουμε πίσω μας συγκεκριμένα Ford. Τόσες ασπρόμαυρες σημαίες έχεις πάρει ακομα να το μάθεις...

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΛΑΣΠΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ,ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ.ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ

      Ο δις εξαμαρτάνειν ουκ ανδρός σοφού
      Ο τρις ... αστα να πάνε
      Ο τετράκις ... ουδέν σχόλιον

      ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΠΑΚΙ

      Σε προκαλώ δημόσια στον 1ο αγώνα να μου κάνεις ένσταση. Φέρε και τον Φιλανδό μαζί...

      (ΕΙΧΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ.)ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ.

      Είναι καλή εποχή για επαφές... τώρα που τα κακά παιδιά με τα Romeo συμμετέχουν στην αποχή, ενώ οι συμμετοχές στα Ιστορικά θυμίζουν ενιαίο Escort. Μήπως τελικά αυτό θα ήθελες ρομαντικέ και αντικειμενικέ Sportsman ? Πάντως σε ευχαριστώ Νίκο μου που με αφήνεις να έρθω και του χρόνου.

      ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΟΝΤΡΑΣ FORDvsALFA ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ FORD ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΙ.

      Εσύ να προασπιστείς τα Ford ; Ποιός λέει τέτοιες ανακρίβειες. Η αντικειμενικότητα σου φαίνεται με λόγια και με έργα

      ΤΑ FORD ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΤΟ ΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ J ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΟΜΑ.

      ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ. Φτάσαμε στον τελευταίο αγώνα Πρωταθλήματος και τα Ford ξεκαθάρισαν το τοπίο. Ηταν όντως η κατάλληλη χρονική περίοδος και συνθήκες οπότε συμμερίζομαι την χαρά σου.

      ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΒΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ,ΑΝΑΚΑΤΟΣΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΟΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥΔΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΛΕΜΕ.........

      ΝΑΙ φίλε μου ουδέποτε δήλωσα Sportsman (οτι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια). Τρελαίνομαι να συμμετέχω να ανταγωνίζομαι και να κερδίζω. Οσο βλέπω οτι δεν μπορώ να πιάσω το GT40 στην πίστα, αρρωσταίνω. Και αυτή η τρέλα με έχει ανταμείψει με χορηγίες και πολλούς φίλους και εχθρούς.
      Μπορεί να είμαι Ιταλόφιλος και δικαίωμά μου. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν σέβομαι όσους έχουν την ίδια τρέλα ανεξάρτητα τι οδηγάνε.
      Συγχαρητήρια στον Τάκη Σκαλτσά και στην ομάδα του για το Πρωτάθλημα που πήρε. Με νίκησε στο 'Βουνό' τον νίκησα στην πίστα, συγκέντρωσε περισσότερους βαθμούς και άξια ήταν ο καλύτερος φέτος. Η δε αποχή δεν άλλαξε σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα.
      Σύντομα θα δείς και μια προτοβουλία που συμφωνήσαμε με τον Τάκη ώστε η όποια παρερμηνεία ή κενό του J να λυθούν οριστικά.
      Παρά την διαφωνία στο θέμα των συμμετοχών 2 φίλοι με Escort τρέξανε με ζαντολάστιχα που τους δάνεισα για την Ριτσώνα και με τον ένα ανεβήκαμε μερικές φορές παρέα για να του δείξω τα πατήματα. Ετσι για να μην μπερδεύεσαι φίλε Νίκο.
      ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ για την ομάδα σου παλιόγαυρε.

      http://www.alfaclub.gr
      When you are racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: Ανάβαση Ριτσώνας 2 - 3 Δεκεμβρίου.

      takinen έγραψε:
      Κοιτάζοντας τις συμμετοχές διαπιστώνει άμεσα κανείς την καταλυτική πνοή που δίνουν για άλλη μια φορά τα ιστορικά. Μεγάλο πράγμα να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας όλες αυτές οι σαβούρες, άρα ας δώσουμε και κάτι πίσω στην ΕΛΠΑ ε? Αφαιρώντας και το μίκρα καπ μένουν συμμετοχές επιπέδου Μοσχοκαρυάς και ούτε.

      Αγαπητε takinen τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ θα είχαν διπλάσιες συμμετοχές στους τελευταίους αγώνες αν δεν υπήρχε το θέμα αποχής. Στα Μέγαρα είχαμε συμμετοχή 'επιστρατευμένων' (7 από τους 12 συμμετείχαν για πρώτη φορά φέτος) για να πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
      Για το 'σαβούρες' , και τις επιδόσεις τους, μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί οπότε δεν αξίζει να το σχολιάσω...
      Απλά σε ενημερώνω οτι αυτά που επιδιώκονται με την αποχή απασχολούν όλους μας, ανεξάρτητα Κατηγορίας, οπότε μην γενικεύεις για τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ γιατί είσαι άδικος.
      Προσωπικά θλίβομαι που δεν συμμετείχα στους τελευταίους αγώνες γιατί οι αγώνες είναι πάθος και τρόπος ζωής για εμένα.
      Θλίβομαι επίσης για τους συναθλητές μου που ενώ είχαν συμφωνήσει από κοινού να μην συμμετέχουν, τελικά τους βλέπω σε συμμετοχές....
      Φιλικά

      Σ. Ρόκκος
      http://www.alfaclub.gr

      Ο χρήστης politis n έγραψε:
      ΜΗΝ ΘΛΙΒΕΣAI ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΩΤΗΡΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RED DOT ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΟΥ. ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΘΛΙΒΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΤΙΜΙΟ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ.

      Αγαπητε Νίκο, με απλή γνώση της Ελληνικής γλώσσας κάποιος καταλαβαίνει ότι η απάντηση μου προς τον takinen είχε να κάνει

      1. με την επιρροή των Ιστορικών συμμετοχών στις συνολικές συμμετοχές σε μια Ανάβαση και
      2. με τους χαρακτηρισμούς εναντίον των Ιστορικών.

      Να σε ρωτήσω κάτι όμως. Στην συνάντηση που έγινε στον ΣΟΑ ήσουν παρών. Παρόντες ήταν τουλάχιστον και οι παρακάτω οι οποίοι είχαν συμμετάσχει σε προηγούμενους αγώνες.
      Καλώς ή κακώς, συμφωνήθηκε από τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουνε στην αποχή ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;
      Δεν αναρωτήθηκες λοιπόν γιατί δεν είδες τους παρακάτω (και οχι μόνο) στα τελευταία Μέγαρα ή στη Ριτσώνα ;

      ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ALFETTA 2000
      ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗΣ Β. GTAm replica
      ΠΟΛΙΤΗΣ Γ. GTV 2000
      ΜΠΑΛΟΚΑΣ Γ. GT VELOCE
      ΛΟΥΚΑΣ Ν. GT VELOCE
      ΡΟΚΚΟΣ Σ. GTAm replica
      ΔΙΚΑΙΟΣ Κ. ALFETTA 2000
      ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ Π. AR GRAK
      ΚΑΤΣΙΝΟΥΛΑΣ Φ. BMW 2002
      ΤΣΑΠΕΠΑΣ Κ. BMW 2002
      ΣΙΔΕΡΗΣ Π. PORSCHE 911 S

      Είναι ωραίο να υπάρχουν νέες συμμετοχές στα Ιστορικά αλλά όταν επιστρατεύονται οδηγοί (και με δανικά αυτοκίνητα) που δεν συμμετείχαν φέτος σε προηγούμενους αγώνες σε Ταχύτητα ή Ανάβαση ώστε να μετρήσει ο αγώνας και για να βοηθήσουν αυτούς που κυνηγούσαν βαθμούς ή δόξα ενώ είχαν δεσμευθεί στην συνάντηση ότι δεν θα τρέχανε...
      Εσύ βέβαια αγαπητέ φίλε πρωτοτυπείς για μια ακόμη φορά εναντίον μου ή των Alfa Romeo ή και τα 2 με λάσπη «που εφεύρατε μεταξύ σας» για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα συγκρίνοντας τα αυτοκίνητα μας, πράγμα το οποίο έφτασε και στα αυτιά μου. Το Red Dot είναι άγνωστη λέξη για μένα. Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσεις άλλους συναθλητές μας να μας εξηγήσουν τι σημαίνει...
      Κατά το παρελθόν, προς τιμήν σου, μου έχεις ζητήσει συγνώμη είτε για το συνεργείο σου και τις παρανομίες στα αυτοκίνητα που σου αρέσουν, είτε για την συμπεριφορά σου όταν έγινε η ένσταση πέρυσι, είτε γιατί συνειδητά προσπαθούσες να με κρατήσεις πίσω σου... (και δεν ήσουνα ο μόνος ) σε circuit σε φάση ντουμπλαρίσματος.
      Είμαι σίγουρος ότι όταν ενημερωθείς θα έρθεις πάλι να μου ζητήσεις συγνώμη. Να ξέρεις δε ότι μετά την λάσπη που έβγαλε και διέδωσε ο συγκεκριμένος κύριος, ψαχτήκαμε μέσω FIA Αγγλίας και έχουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις που τις έχουνε ήδη διαβάσει κάποιοι φίλοι συναθλητές μας με Escort (πάρε με τηλέφωνο να σου πω ονόματα αν θέλεις) και σκύψανε το κεφάλι τους, κοινοποιήθηκε δε στους αρμόδιους για ενημέρωση.
      Τέλος σε ενημερώνω ότι μου κοινοποιήθηκαν απαντήσεις μετά από ερωτήματα για την νομιμότητα των Ford που ίσως να έχουνε προκύψει από την ασάφεια του J και την έλλειψη έμπειρου τεχνικού εφόρου στα Ιστορικά. Για να μην φτάσουμε σε σημεία έντασης ( νομίζω εξαντλήθηκε με το παραπάνω στο forum του alfaclub.gr) αφού αρχίσει το επόμενο Πρωτάθλημα, θα βρεθούμε από πριν, ώστε να δημοσιευθούνε οι απαντήσεις σε όλους. Πίστεψέ με θα σε ενδιαφέρει πολύ...
      Η λάσπη είναι μια οδός που μάλλον παρασυρόμενος επέλεξες.
      Υπάρχει και η οδός της ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ και της ενημέρωσης των συναθλητών σου αν σε ενδιαφέρει το φιλικό κλίμα και ο συναγωνισμός με ΘΕΜΙΤΑ ΜΕΣΑ.

      Φιλικά

      Σ. Ρόκκος
      http://www.alfaclub.gr

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: Ανάβαση Ριτσώνας 2 - 3 Δεκεμβρίου.

      Ο χρήστης takinen έγραψε:
      Κοιτάζοντας τις συμμετοχές διαπιστώνει άμεσα κανείς την καταλυτική πνοή που δίνουν για άλλη μια φορά τα ιστορικά. Μεγάλο πράγμα να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας όλες αυτές οι σαβούρες, άρα ας δώσουμε και κάτι πίσω στην ΕΛΠΑ ε?

      Αφαιρώντας και το μίκρα καπ μένουν συμμετοχές επιπέδου Μοσχοκαρυάς και ούτε.

      Αγαπητε takinen τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ θα είχαν διπλάσιες συμμετοχές στους τελευταίους αγώνες αν δεν υπήρχε το θέμα αποχής. Στα Μέγαρα είχαμε συμμετοχή 'επιστρατευμένων' (7 από τους 12 συμμετείχαν για πρώτη φορά φέτος) για να πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
      Για το 'σαβούρες' , και τις επιδόσεις τους, μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί οπότε δεν αξίζει να το σχολιάσω...
      Απλά σε ενημερώνω οτι αυτά που επιδιώκονται με την αποχή απασχολούν όλους μας, ανεξάρτητα Κατηγορίας, οπότε μην γενικεύεις για τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ γιατι είσαι άδικος.
      Προσωπικά θλίβομαι που δεν συμμετείχα στους τελευταίους αγώνες γιατί οι αγώνες είναι πάθος και τρόπος ζωής για εμένα.
      Θλίβομαι επίσης για τους συναθλητές μου που ενώ είχαν συμφωνήσει από κοινού να μην συμμετέχουν, τελικά τους βλέπω σε συμμετοχές....
      Φιλικά

      Σ. Ρόκκος
      http://www.alfaclub.gr

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: 1η ΑΝΑΒΑΣΗ ΟΜΑΛΟΥ απο την ΑΛΑ ΧΑΝΙΩΝ το Σαβ/κο 22-23 Ιουλιου

      ΑΝΑΒΑΣΗ ΟΜΑΛΟΥ (ΦΙΛΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ)
      ΚΡΗΤΗ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ με την απερίγραπτη φιλοξενία, με τα ρακόμελα και τις τσιχουδιές, με τους λεβέντες άντρες και τις γλυκές Κρητικοπούλες, με τα γελαστά κοπέλια, με τους γρήγορους οδηγούς και τους ακόμη πιο γρήγορους φανοποιούς..., με το παλιό Λιμάνι και κυρίως τα μπαράκια και τις ταβέρνες στα πίσω σοκάκια που είναι όλα τα λεφτά.
      Από την πρώτη μέρα που βρεθήκαμε στα Χανιά όλα ήταν υπέροχα. Οι φίλοι μου από τις ΒΟΥΚΟΛΙΕΣ, μας περίμεναν στο Λιμάνι από τις πρώτες στιγμές. Κάθε μέρα και με άλλη παρέα μέχρι τις 2 το πρωί, με γλέντια και ατέλειωτα κεράσματα και μην τολμήσεις να βάλεις το χέρι στην τσέπη. Αντί να τους ευχαριστώ εγώ για την φιλοξενία και την υπερβολική αγάπη τους, με ευχαριστούσανε αυτοί γιατί ... απλά κατέβηκα στην Κρήτη με το GTAm. Πολύ τρέλα στα Χανιά με τα Veloce όχι μόνο με τους φιλάθλους αλλά και με τους αγωνιζόμενους Κρητικούς με ‘ αλλα ‘ αυτοκίνητα.
      Δημοσιογράφοι από τα Χανιώτικα Νέα (μεγαλύτερη εφημερίδα στα Χανιά) με πήραν τηλέφωνο όταν έφτασα και ήρθαν σε ταβέρνα που ήμασταν και μου πήραν την 1η δόση συνέντευξης για όλα.... τα θέματα στην ζωή μας. Ακολούθησε νέο ραντεβού για φωτογράφηση και το τελείωμα της συνέντευξης έγινε την Κυριακή μετά τον αγώνα, με δέσμευσή μου ότι θα ξανακατέβω το γρηγορότερο πάλι στην Κρήτη, αυτή τη φορά φιλοξενούμενος των πολλών νέων φίλων που μπήκαν στην ζωή μου.
      Το αποκορύφωμα όλων των παραπάνω, ήταν αυτό που συνέβη το Σάββατο μετά τις δοκιμές, όταν μετά από μικροέξοδο στο 3ο σκέλος ακούμπησα με καμιά 100στή, σε αριστερή παρατεταμένη, πίσω δεξιά και τσαλάκωσα το τελείωμα του φτερού σπάζοντας και το πίσω δεξιά φανάρι, πριν εξοστρακιστώ με χαστούκι και συνεχίσω για την φουρκέτα του τερματισμού.
      Το αυτοκίνητο το πήραν επιτόπου οι ΦΙΛΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ και αφού συνεννοήθηκαν, μεταφέρθηκε σε φανοποιείο και έγινε μέχρι το βράδυ καινούργιο. Επειδή δε, δεν βρήκανε «κωλοφάναρο» όπως το έλεγαν, τι κάνανε...
      Πήγανε στην ανάβαση στο σημείο που τους είχα πει ότι ‘βγήκα’, μάζεψαν από τον δρόμο καμιά 25αριά κομματάκια από το φανάρι και απλά φτιάξανε το παζλ κολλώντας τα μεταξύ τους μέχρι αργά το βράδυ για να είναι πάλι όμορφο στον αγώνα.
      Την Κυριακή για πάρτι τους δεν ίσιωσα πουθενά.... και έγινε χαμός.
      Ήταν ένα αξέχαστο 4ήμερο και πραγματικά εύχομαι να γίνει Πρωταθληματική αυτή η Ανάβαση ώστε να πηγαίνουμε κάθε χρόνο.

      Αννούλα και ΑΛΑΧ σας ευχαριστούμε για την εμπειρία και τις ωραίες στιγμές που ζήσαμε και σημείωσε και εμένα για DVD.

      Σ. Ρόκκος
      http://www.alfaclub.gr


      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      sr
    • RE: OAKA SSS 2006

      Ο χρήστης alfa145 έγραψε:

      Μήπως είδε κανείς τους χρόνους που έκαναν τα ιστορικά;

      Νομίζω πως πολλά από αυτά έριξαν σε αρκετά EVO & SUB.

      .

      φιλε μου. Μόλις τελείωσαν τα αυτοκίνητα του R.A έκλεισαν τα matrix και προφανώς και τα χρονόμετρα.Το γιατί άστο καλύτερα.

      Ο χρόνος του 1ου των Ιστορικών (προσφέροντας και θέαμα με πλαγιολισθήσεις ενδιάμεσα) ήταν 2:36’’ που τον κατατάσσει στην 30άδα Γενικής ανάμεσα από 4ακίνητα WRC και 2ο από τα δυκίνητα, 1’’ πίσω από το Suzuki Ignis Super 1600 του Πολωνού Kosciuszko και 2'' μπροστά από τον 2ο ταχύτερο K. Παραδίσση με το Peugeot 206 Super 1600.

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      S
      sr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr