Υπάρχουν και οι κλασικές μεθόδοι , που μπορείς οπτικά να καταλάβεις με το να δείς την φθορά της στεφάνης του τιμονιού, τα καθίσματα πόσο φθαρμένα είναι, το άνοιγμα των πορτών , τα πεντάλ τι σημείο φθοράς έχουν , αυτά δείχνουν ότι έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα ένα αμάξι. Ομως αν καποιος είναι πολύ καλός και έμπειρος μηχανικός / ηλεκτρολόγος / φανοποιός μπορούν να καμουφλάρουν το αμάξι να μην φαίνεται τόσο φορτωμένο με χιλιόμετρα και για να το καταλάβει κανείς τότε είναι πολύ δύσκολο και θέλει πολύ περισσότερο ψάξιμο με άλλους τρόπους. Οπότε έχει να κάνει με την ειλικρίνεια του πωλητή και το κατα πόσο καλά θα ελέγξει κανείς το αμάξι και αναφέρομαι σε έμπειρους οδηγούς-αγοραστές που ξέρουν ακριβώς σε ποια σημεία θα κοιτάξουν για να δούν σημάδια που μαρτυρούν ότι τα χιλιόμετρα είναι πειραγμένα σε ένα αμάξι ανεξάρτητα με το πως είναι το αμάξωμα του σε πόσο καλή κατάσταση.
spyrosgtx3071r
@spyrosgtx3071r
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by spyrosgtx3071r
-
RE: Πως βρίσκουμε πόσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ. έχει ένα μεταχειρισμένο?
-
RE: Πως βρίσκουμε πόσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ. έχει ένα μεταχειρισμένο?
Στο Group VAG για το αν μπορείς η όχι να δείς τα πραγματικά χιλιόμετρα του αμαξιού , έχει να κάνει με το τι μοντέλο controller module έχει συγκεκριμένα η ECU η το οδόμετρο στο κάθε αμάξι και ισχύει για συγκεκριμένα μοντέλα με συγκεκριμένους τύπους ECU απο μια χρονολογία και μετά που υποστηρίζουν αυτή την λειτουργία ,δεν υποστηρίζουν δυστυχώς όλοι οι τύποι των μοντέλων αυτή την λειτουργία αν ήταν έτσι θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα στον εντοπισμό ταλαιπωρημένων αμαξιών με πειραγμένα κοντερ γιατί θα υπήρχε τότε μια συμβατή λύση για όλες τις χρονιές των μοντέλων για να μπορείς να το ελέγξεις με ένα διαγνωστικό μονο που θα είναι το αποτέλεσμα σίγουρο.
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Καλησπέρα Χρόνια Πολλά Καλό Πάσχα, είμαι κάτοχος ενός Nissan Primera P12 1.6 QGDE το οποιο έχει 354.000 χιλιόμετρα με την ίδια μηχανή, το αμάξι δουλεύει με υγραέριο εδώ και 180.000 χιλιόμετρα απο τα τέλη του 2011 που είχε εγκατασταθεί. Το αμάξι έχει παρουσιάσει τα εξής απο τον 07/2002 που αγοράστηκε καινούριο απο τον πατέρα μου:
-
Σαζμάν - Αυτή την στιγμή είμαι στο τρίτο μεταχειρισμένο σαζμάν μετρώντας απο τότε που άλλαξα το εργοστασιακό, το οποιο και αυτό παρουσίαζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα δεν παίρνει την 5η ταχύτητα , σε όλες τις άλλες ταχύτητες δουλεύει σωστά, μάλλον γρανάζια, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να επισκευαστεί η να ψάξω για 4η φορά να βρώ ένα άλλο σαζμάν ξανα και να πληρώνω πάλι την εργασία που χρειάζεται για την τοποθέτηση του....
-
Δισκοπλατό έχει αλλάξει 2-3 φορές πιο πρόσφατη αλλαγή του στις 344.000 χιλιόμετρα
-
Επισκευή στο καπάκι , αλλαγή μονο ελατηρίων απο όσο γνωρίζω και όχι πιστονιών στις 236.000 χιλιόμετρα, δεν γνωρίζω αν έγινε κάτι περαιτέρω τσιμουχάκια, οδηγοί βαλβίδων επειδή το οδηγούσε και το συντηρούσε ο πατέρας μου τότε και δεν έχω το βιβλίο σερβις του συνεργείου αυτού.
-
Πέρυσι στις 339.000 χιλιόμετρα και αφού με άφησε το αμάξι απο θερμοκρασία 2 φορές στην ΕΟ Αθηνών - Λαμίας την δύετερη φορά ήταν απο λάθος του μηχανικού στον οποιο είχα πρωτοπαέι το αμάξι γιατί ήξερα οτι εκεί το πήγαινε ο πατέρας μου πολλά χρόνια και ήταν ευχαριστημένος, ο οποιος μηχανικός έβαλε μικρότερη αντλία νερού και μου έκανε ξανά το ίδιο πρόβλημα εν κινήσει όταν ανέβασα ταχύτητα πάνω απο τα 120 χιλιόμετρα, η απάντηση του ήταν όταν τον κάλεσα και του είπα καλα τι έφτιαξες μου είπες το αμάξι, αφού μου πέταξε όλα τα νερά στον δρόμο και η θερμοκρασία πήγε τέρμα στην ένδειξη, μου λέει βάλε του νερό και πήγαινε το με 80 - 90 δεν θα πάθει τίποτα , φέρε το μου να το φτιάξω φυσικά και δεν το πήγα ξανά πίσω ούτε και τον πλήρωσα για την αλλαγή του ανταλλακτικού.
5.Σε άλλο συνεργείο πλεόν εγινε ρεκτιφιέ στο καπάκι, αλλαγή φλάντζας κεφαλής, καινούριο ψυγείο νερού, θερμοστάτης, και ένα γενικό σερβις συν τα λάδια του
-
Μερικές φορές και μονο όταν λειτουργεί με βενζίνη μου έπεφταν οι στροφές στο ρελαντί και έσβηνε το αμάξι , μου έχει τύχει σε στροφές, σε ευθείες , αλλά πάντα το ξεκινουσά και έπαιρνε ξανά κανονικά , μάλλον MAF αλλά έχει να το κάνει πολύ καιρό το πρόβλημα αυτό.
-
Το αμάξι δεν διάβαζε το κλειδί του και δεν μπορούσε να ξεκινήσει, αντικατάσταση πομπού κλειδιού, συν επισκεύη στην καλωδίωση της κεραίας του immo, προς το παρόν δουλεύει κανονικά.
Το αμάξι έχει κάνει ταξίδια, κυρίως δουλευόταν σε εθνικές οδούς και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο σαφώς και θα έλεγε κανείς ότι έχει βγάλει τα λεφτά του , και σαν αμάξι , αλλα και σαν χρήση με υγραέριο , όμως ένώ αποδίδει ο κινητήρας καλά το πρόβλημα είναι εκτός απο μια μικροδιαρροή παραφλού στις ενώσεις του ψυγείου που δάκρυσε λίγο αντιψυκτικό, δεν έχω δει νέα σημάδια διαρροής , το αμάξι καίει λάδι όχι απλά τσιμπάει δηλαδή αν μπορούσα να μετρήσω σαν νούμερο θα έλεγα τουλάχιστον 0,5 λίτρα στα 500 χιλιόμετρα να πω περίπου, το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν χρήματα για αγορά νέου μεταχειρισμένου αντίστοιχου κατηγορίας αμαξιού, και σαφώς το αμάξι ακόμα προς το παρόν μπορώ να το πουλήσω για τα χρήματα που αξίζει με βάση τα χιλιόμετρα του, τα προβλήματα του, και την κατάσταση του. Θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει να μπώ ξανά στον κόπο να κάνω ανακατασκευή του κινητήρα, η απλά να πώ ότι το δίνω τώρα όσο ακόμα δουλεύει που μπορεί να μου αποφέρει και καποια χρήματα αυτά τα λίγα. Οι γνώμες σας και οι συμβουλές σας θα είναι πολύ χρήσιμες.
Ευχαριστώ
-