Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    snuppy

    @snuppy

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    snuppy Unfollow Follow

    Latest posts made by snuppy

    • RE: Παραβίαση τάπας βενζίνης

      Nαι στο L υπάρχει τρύπα.Η κλειδαριά δεν έχει χαλάσει, η τάπα κλειδώνει.Λογικά έβαλαν κάποιο κατσαβίδι (;) και την πίεσαν απο μέσα για να βγει.Στην προηγούμενη-εργοστασιακή, πριν καμιά 5ετία είχαν χαλάσει τον μηχανισμό και δεν κλείδωνε.Εξέλιξη...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      snuppy
    • RE: Παραβίαση τάπας βενζίνης

      Δεν είναι κακόβουλη.Δυστυχώς σε αυτό το μοντέλο δεν κλείνει το πορτάκι και το ξέρουν.Επειδή δεν έχω ξανακούσει για εξωτερικό λουκέτο, έχεις καμιά σελίδα-προιόν να δω (έστω σε pm αν απαγορεύεται εδώ μέσα);

      thanks για τις απαντήσεις!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      snuppy
    • Παραβίαση τάπας βενζίνης

      Καλήσπερα στο forum!

      Χθες μου παραβίασαν την τάπα βενζίνης, με αποτέλεσμα να μου αδειάσουν το ρεζερβουαρ σε fiatακι του 2004.Την είχα αλλάξει και πριν λίγα χρόνια για το ίδιο πρόβλημα.

      Το εξωτερικό πορτάκι δεν κλειδώνει.Καμιά καλή ιδέα ή κάποιον που κάνει πατέντες ώστε και το πορτάκι να κλείδωνει;

      Ευχαριστώ !!


      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      snuppy
    • RE: Παραβίαση τάπας βενζίνης

      Καλήσπερα στο forum!

      Χθες μου παραβίασαν την τάπα βενζίνης, με αποτέλεσμα να μου αδειάσουν το ρεζερβουαρ σε fiatακι του 2004.Την είχα αλλάξει και πριν λίγα χρόνια για το ίδιο πρόβλημα.

      Το εξωτερικό πορτάκι δεν κλειδώνει.Καμιά καλή ιδέα ή κάποιον που κάνει πατέντες ώστε και το πορτάκι να κλείδωνει;

      Ευχαριστώ !!


      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      snuppy
    • RE: Διπλωμα για 50 cc!!

      Thanks.Αντε να δω που θα βρω 50αρακι.Σε σχολες δεν βρηκα κατι.Αν εχεις τυχη που λενε...

      posted in Μοτοσικλέτα
      S
      snuppy
    • Διπλωμα για 50 cc!!

      Καλημερα,

      απο Γεναρη θα χρειαζεται να κανεις μαθηματα για διπλωμα μοτοποδηλατου.Δυστυχως το καλοκαιρι πηρα κληση επειδη οδηγουσα γουρουνα χωρις διπλωμα.Βεβαια δεν ηξερα οτι δεν κανει το διπλωμα αυτοκινητου και δε μου πε κατι το γραφειο ενοικιασης.Τεσπα αυτο ειναι αλλη κουβεντα και δε θελω να μπλεξω...

      Για να μην μπλεξω...Τι να κανω τωρα που δεν εχω κανεναν φιλο με μηχανακι 50cc;Χρειαζομαι πολυ χρονο για να μαθω(δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι) η ειναι κατι ευκολο;Επισης θα πρεπει να παω με κρανος στην εξεταση;

      Ευχαριστω οποιον-α με βοηθησει σχετικα με τις αποριες μου...

      posted in Μοτοσικλέτα
      S
      snuppy
    • RE: Διπλωμα για 50 cc!!

      Καλημερα,

      απο Γεναρη θα χρειαζεται να κανεις μαθηματα για διπλωμα μοτοποδηλατου.Δυστυχως το καλοκαιρι πηρα κληση επειδη οδηγουσα γουρουνα χωρις διπλωμα.Βεβαια δεν ηξερα οτι δεν κανει το διπλωμα αυτοκινητου και δε μου πε κατι το γραφειο ενοικιασης.Τεσπα αυτο ειναι αλλη κουβεντα και δε θελω να μπλεξω...

      Για να μην μπλεξω...Τι να κανω τωρα που δεν εχω κανεναν φιλο με μηχανακι 50cc;Χρειαζομαι πολυ χρονο για να μαθω(δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι) η ειναι κατι ευκολο;Επισης θα πρεπει να παω με κρανος στην εξεταση;

      Ευχαριστω οποιον-α με βοηθησει σχετικα με τις αποριες μου...

      posted in Μοτοσικλέτα
      S
      snuppy
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

      .....Τα ακριβα λαδια ειναι για αγωνιστικη χρηση.Εχουν μεγαλες αντοχες σε θερμοκρασιες αλλα δεν κανουν για απλα αμαξια.Εχουν δυσκολοτερες αλλαγες σε κρυο αμαξι.
      Αν καπου κανω λαθος διορθωστε με .Να μαθω θελω και γω γιατι με τους μηχανικους-εμπορους εκει εξω ουτε συζητηση.Μονο το κερδος ψαχνουν,αδιαφορουν για το αν θα σου σκισει το σασμαν-διαφορικο μια λαθος βαλβολινη.

      Όλα αυτά που λες αφορούν κυρίως το ιξώδες και ένα μικρό μόνο μέρος της συμπεριφοράς του. Που αποτελεί ένα μικρό μέρος των δυνατοτήτων και ιδιοτήτων ενός λιπαντικού για τις οποίες χρειάζονται πολλά περισσότερα τεστ για να περιγραφούν και εκτιμηθούν.
      Το εύρος θερμοκρασιών που ποτέ δεν θα πιάσεις έχει σημασία στο να κρίνεις την ποιότητα και προέλευση/κατηγορία ποιότητας του λιπαντικού. Η ποιότητα αυτή μετράει στο πως θα συμπεριφερθεί στα δύσκολα ή και στη διάρκεια ζωής.
      Όχι, τα ακριβά δεν έχουν δυσκολότερες αλλαγές σε κρύο αμάξι και όχι τα ακριβά δεν είναι για αγωνιστικά. Τα αγωνιστικά έχουν άλλες απαιτήσεις και το δικό σου έχει άλλες απαιτήσεις σε τομείς που το αγωνιστικό δεν έχει.

      Τhanks για την διορθωση σου.Καλο ειναι οσοι ξερουν να βοηθουν

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      snuppy
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Με λιγο ψαξιμο που εκανα

      Viscosity grade SAE J306 75W-80
      Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.882
      Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 58.8 mm²/s
      Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.1 mm²/s
      Viscosity index VIE ASTM D2270 160
      Flash point ASTM D92 220°C / 399°F4
      Pour point ASTM D97 -36°C / -32°F

      Viscosity at 40°C
      Καλο ειναι να ειναι οσο πιο χαμηλα γινεται.Παιζει ρολο στα 'γρατζουνισματα' οταν ειναι κρυο το αμαξι.Οσο πιο μικρο τοσο καλυτερα.

      Viscosity at 100°C
      Aυτο ειναι οταν ζεσταινεται το αμαξι.Απο οτι εχω διαβασει καλο ειναι να ειναι γυρω στο 10 mm²/s.Να μην ειναι πολυ χαμηλο.

      Viscosity index VIE ASTM D2270 160
      Αυτο βγαινει απο το Viscosity at 40°C-100 °C.Μεγαλυτερο ειναι καλυτερο.

      Flash point 210°C
      Pour point -40°C

      Aυτα παιζουν ρολο για ακραιες θερμοκρασιες που ποτε δεν θα πιασουμε.Αν δεν εχουμε αγωνιστικο αμαξι που τρεχει σε πιστες,δεν αξιζει να τα κοιταμε εκτος και αν εχει πολυ χαμηλα ορια.
      πχ Flash point 130°C
      Pour point -10°C

      που ποτε δε θα δουμε νομιζω.

      Τα ακριβα λαδια ειναι για αγωνιστικη χρηση.Εχουν μεγαλες αντοχες σε θερμοκρασιες αλλα δεν κανουν για απλα αμαξια.Εχουν δυσκολοτερες αλλαγες σε κρυο αμαξι. πχ. Viscosity at 40°C 80 mm²/s

      Αν καπου κανω λαθος διορθωστε με .Να μαθω θελω και γω γιατι με τους μηχανικους-εμπορους εκει εξω ουτε συζητηση.Μονο το κερδος ψαχνουν,αδιαφορουν για το αν θα σου σκισει το σασμαν-διαφορικο μια λαθος βαλβολινη.

      πιστευω η fuchs titan ειναι οτι καλυτερο για συνθετικο 75w-80 με βαση παντα τα τεχνικα χαρακτηριστικα.Θα ψαξω να δω που μπορω να βρω.Ο Λαμπριανιδης δεν εχει.

      Density at 15ºC DIN 51757 0.882 g/ml
      Flash Point, CoC DIN ISO 2592 190ºC
      Pourpoint DIN ISO 3016 -48ºC
      Foaming Tendency Seq. I/II/III ASTM D 892 10/0 ; 20/0 ; 10/0 ml
      Dynamic Viscosity at -40ºC DIN 51398 37,000 mPas
      Kinematic Viscosity at 40ºC DIN 51562-1 49.8 mm²/s
      Kinematic Viscosity at 100ºC DIN 51562-1 9.4 mm²/s
      Viscosity Index DIN ISO 2909 175

      Φαινεται καλη οπως και η elf nfp 75w 80 που εχει καλη φημη.

      Density at 15ºC 0.89 g/ml
      Flash Point, 215ºC
      Pourpoint -42ºC
      Kinematic Viscosity at 40ºC DIN 51562-1 51 mm²/s
      Kinematic Viscosity at 100ºC DIN 51562-1 8.8 mm²/s
      Viscosity Index 152

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      snuppy
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      καλησπερα,
      ψαχνω να βαλω αλλες βαλβολινες απο τις μαμισιες tutela zc 75 synth μηπως και δεν γρατζουναει στις αλλαγες της 2ας -3ης.

      Σε 75w 80 gl5 εχει να προτεινει κανεις τιποτα καλο;
      Αναμεσα σε fuchs-motul-red line-ELF τι εμπιστευεστε;

      Επισης κατι αλλο

      motul Technosynthese 75w80

      Viscosity grade SAE J306 75W-80
      Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.882
      Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 58.8 mm²/s
      Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.1 mm²/s
      Viscosity index VIE ASTM D2270 160
      Flash point ASTM D92 204°C / 399°F
      Pour point ASTM D97 -36°C / -32°F

      tutela 75synth

      Viscosity grade SAE J306 75W-80

      Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.884
      Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 62.0 mm²/s
      Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.5 mm²/s
      Viscosity index VIE ASTM D2270 160
      Flash point 210°C
      Pour point -40°C

      ισχυουν αυτα που γραφουν οι κατασκευαστες;Η ειναι παπατζιλικια;Και αν ισχυουν τι απο αυτο το πινακακι προσεχουμε πολυ;
      Και τι ειναι Technosynthese;

      Thanks

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      snuppy
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr