Nαι στο L υπάρχει τρύπα.Η κλειδαριά δεν έχει χαλάσει, η τάπα κλειδώνει.Λογικά έβαλαν κάποιο κατσαβίδι (;) και την πίεσαν απο μέσα για να βγει.Στην προηγούμενη-εργοστασιακή, πριν καμιά 5ετία είχαν χαλάσει τον μηχανισμό και δεν κλείδωνε.Εξέλιξη...
Latest posts made by snuppy
-
RE: Παραβίαση τάπας βενζίνης
-
RE: Παραβίαση τάπας βενζίνης
Δεν είναι κακόβουλη.Δυστυχώς σε αυτό το μοντέλο δεν κλείνει το πορτάκι και το ξέρουν.Επειδή δεν έχω ξανακούσει για εξωτερικό λουκέτο, έχεις καμιά σελίδα-προιόν να δω (έστω σε pm αν απαγορεύεται εδώ μέσα);
thanks για τις απαντήσεις!
-
Παραβίαση τάπας βενζίνης
Καλήσπερα στο forum!
Χθες μου παραβίασαν την τάπα βενζίνης, με αποτέλεσμα να μου αδειάσουν το ρεζερβουαρ σε fiatακι του 2004.Την είχα αλλάξει και πριν λίγα χρόνια για το ίδιο πρόβλημα.
Το εξωτερικό πορτάκι δεν κλειδώνει.Καμιά καλή ιδέα ή κάποιον που κάνει πατέντες ώστε και το πορτάκι να κλείδωνει;
Ευχαριστώ !!
-
RE: Παραβίαση τάπας βενζίνης
Καλήσπερα στο forum!
Χθες μου παραβίασαν την τάπα βενζίνης, με αποτέλεσμα να μου αδειάσουν το ρεζερβουαρ σε fiatακι του 2004.Την είχα αλλάξει και πριν λίγα χρόνια για το ίδιο πρόβλημα.
Το εξωτερικό πορτάκι δεν κλειδώνει.Καμιά καλή ιδέα ή κάποιον που κάνει πατέντες ώστε και το πορτάκι να κλείδωνει;
Ευχαριστώ !!
-
RE: Διπλωμα για 50 cc!!
Thanks.Αντε να δω που θα βρω 50αρακι.Σε σχολες δεν βρηκα κατι.Αν εχεις τυχη που λενε...
-
Διπλωμα για 50 cc!!
Καλημερα,
απο Γεναρη θα χρειαζεται να κανεις μαθηματα για διπλωμα μοτοποδηλατου.Δυστυχως το καλοκαιρι πηρα κληση επειδη οδηγουσα γουρουνα χωρις διπλωμα.Βεβαια δεν ηξερα οτι δεν κανει το διπλωμα αυτοκινητου και δε μου πε κατι το γραφειο ενοικιασης.Τεσπα αυτο ειναι αλλη κουβεντα και δε θελω να μπλεξω...
Για να μην μπλεξω...Τι να κανω τωρα που δεν εχω κανεναν φιλο με μηχανακι 50cc;Χρειαζομαι πολυ χρονο για να μαθω(δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι) η ειναι κατι ευκολο;Επισης θα πρεπει να παω με κρανος στην εξεταση;
Ευχαριστω οποιον-α με βοηθησει σχετικα με τις αποριες μου...
-
RE: Διπλωμα για 50 cc!!
Καλημερα,
απο Γεναρη θα χρειαζεται να κανεις μαθηματα για διπλωμα μοτοποδηλατου.Δυστυχως το καλοκαιρι πηρα κληση επειδη οδηγουσα γουρουνα χωρις διπλωμα.Βεβαια δεν ηξερα οτι δεν κανει το διπλωμα αυτοκινητου και δε μου πε κατι το γραφειο ενοικιασης.Τεσπα αυτο ειναι αλλη κουβεντα και δε θελω να μπλεξω...
Για να μην μπλεξω...Τι να κανω τωρα που δεν εχω κανεναν φιλο με μηχανακι 50cc;Χρειαζομαι πολυ χρονο για να μαθω(δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι) η ειναι κατι ευκολο;Επισης θα πρεπει να παω με κρανος στην εξεταση;
Ευχαριστω οποιον-α με βοηθησει σχετικα με τις αποριες μου...
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.....Τα ακριβα λαδια ειναι για αγωνιστικη χρηση.Εχουν μεγαλες αντοχες σε θερμοκρασιες αλλα δεν κανουν για απλα αμαξια.Εχουν δυσκολοτερες αλλαγες σε κρυο αμαξι.
Αν καπου κανω λαθος διορθωστε με .Να μαθω θελω και γω γιατι με τους μηχανικους-εμπορους εκει εξω ουτε συζητηση.Μονο το κερδος ψαχνουν,αδιαφορουν για το αν θα σου σκισει το σασμαν-διαφορικο μια λαθος βαλβολινη.Όλα αυτά που λες αφορούν κυρίως το ιξώδες και ένα μικρό μόνο μέρος της συμπεριφοράς του. Που αποτελεί ένα μικρό μέρος των δυνατοτήτων και ιδιοτήτων ενός λιπαντικού για τις οποίες χρειάζονται πολλά περισσότερα τεστ για να περιγραφούν και εκτιμηθούν.
Το εύρος θερμοκρασιών που ποτέ δεν θα πιάσεις έχει σημασία στο να κρίνεις την ποιότητα και προέλευση/κατηγορία ποιότητας του λιπαντικού. Η ποιότητα αυτή μετράει στο πως θα συμπεριφερθεί στα δύσκολα ή και στη διάρκεια ζωής.
Όχι, τα ακριβά δεν έχουν δυσκολότερες αλλαγές σε κρύο αμάξι και όχι τα ακριβά δεν είναι για αγωνιστικά. Τα αγωνιστικά έχουν άλλες απαιτήσεις και το δικό σου έχει άλλες απαιτήσεις σε τομείς που το αγωνιστικό δεν έχει.Τhanks για την διορθωση σου.Καλο ειναι οσοι ξερουν να βοηθουν
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Με λιγο ψαξιμο που εκανα
Viscosity grade SAE J306 75W-80
Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.882
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 58.8 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.1 mm²/s
Viscosity index VIE ASTM D2270 160
Flash point ASTM D92 220°C / 399°F4
Pour point ASTM D97 -36°C / -32°FViscosity at 40°C
Καλο ειναι να ειναι οσο πιο χαμηλα γινεται.Παιζει ρολο στα 'γρατζουνισματα' οταν ειναι κρυο το αμαξι.Οσο πιο μικρο τοσο καλυτερα.Viscosity at 100°C
Aυτο ειναι οταν ζεσταινεται το αμαξι.Απο οτι εχω διαβασει καλο ειναι να ειναι γυρω στο 10 mm²/s.Να μην ειναι πολυ χαμηλο.Viscosity index VIE ASTM D2270 160
Αυτο βγαινει απο το Viscosity at 40°C-100 °C.Μεγαλυτερο ειναι καλυτερο.Flash point 210°C
Pour point -40°CAυτα παιζουν ρολο για ακραιες θερμοκρασιες που ποτε δεν θα πιασουμε.Αν δεν εχουμε αγωνιστικο αμαξι που τρεχει σε πιστες,δεν αξιζει να τα κοιταμε εκτος και αν εχει πολυ χαμηλα ορια.
πχ Flash point 130°C
Pour point -10°Cπου ποτε δε θα δουμε νομιζω.
Τα ακριβα λαδια ειναι για αγωνιστικη χρηση.Εχουν μεγαλες αντοχες σε θερμοκρασιες αλλα δεν κανουν για απλα αμαξια.Εχουν δυσκολοτερες αλλαγες σε κρυο αμαξι. πχ. Viscosity at 40°C 80 mm²/s
Αν καπου κανω λαθος διορθωστε με .Να μαθω θελω και γω γιατι με τους μηχανικους-εμπορους εκει εξω ουτε συζητηση.Μονο το κερδος ψαχνουν,αδιαφορουν για το αν θα σου σκισει το σασμαν-διαφορικο μια λαθος βαλβολινη.
πιστευω η fuchs titan ειναι οτι καλυτερο για συνθετικο 75w-80 με βαση παντα τα τεχνικα χαρακτηριστικα.Θα ψαξω να δω που μπορω να βρω.Ο Λαμπριανιδης δεν εχει.
Density at 15ºC DIN 51757 0.882 g/ml
Flash Point, CoC DIN ISO 2592 190ºC
Pourpoint DIN ISO 3016 -48ºC
Foaming Tendency Seq. I/II/III ASTM D 892 10/0 ; 20/0 ; 10/0 ml
Dynamic Viscosity at -40ºC DIN 51398 37,000 mPas
Kinematic Viscosity at 40ºC DIN 51562-1 49.8 mm²/s
Kinematic Viscosity at 100ºC DIN 51562-1 9.4 mm²/s
Viscosity Index DIN ISO 2909 175Φαινεται καλη οπως και η elf nfp 75w 80 που εχει καλη φημη.
Density at 15ºC 0.89 g/ml
Flash Point, 215ºC
Pourpoint -42ºC
Kinematic Viscosity at 40ºC DIN 51562-1 51 mm²/s
Kinematic Viscosity at 100ºC DIN 51562-1 8.8 mm²/s
Viscosity Index 152 -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
καλησπερα,
ψαχνω να βαλω αλλες βαλβολινες απο τις μαμισιες tutela zc 75 synth μηπως και δεν γρατζουναει στις αλλαγες της 2ας -3ης.Σε 75w 80 gl5 εχει να προτεινει κανεις τιποτα καλο;
Αναμεσα σε fuchs-motul-red line-ELF τι εμπιστευεστε;Επισης κατι αλλο
motul Technosynthese 75w80
Viscosity grade SAE J306 75W-80
Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.882
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 58.8 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.1 mm²/s
Viscosity index VIE ASTM D2270 160
Flash point ASTM D92 204°C / 399°F
Pour point ASTM D97 -36°C / -32°Ftutela 75synth
Viscosity grade SAE J306 75W-80
Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.884
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 62.0 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.5 mm²/s
Viscosity index VIE ASTM D2270 160
Flash point 210°C
Pour point -40°Cισχυουν αυτα που γραφουν οι κατασκευαστες;Η ειναι παπατζιλικια;Και αν ισχυουν τι απο αυτο το πινακακι προσεχουμε πολυ;
Και τι ειναι Technosynthese;Thanks