Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πέρα απο το 4κίνητο νομίζω ότι οι υπόλοιπες εκδόσεις έχουν λογικές τιμές (ακόμα και το 2κινητο turbo).
παιδια,
μιας και είμαι skodόφιλος,
δεν αντέχω...θα το πω:
έχετε μπει σε yeti;
έχετε οδηγήσει yeti;
το 1.8 TSI 4χ4 είναι εξίσου καλό αν όχι καλύτερο σε θέματα τετρακίνησης με τον εξελιγμένο haldex τελευταίς γενιάς.
Το αμάξι με ένα πρώτο στάδιο με κόστος το πολύ 1600-2000 ευρώ (Φ-Π-Ε) ράβει....
απο χώρους...καμμία σχέση με το Juke,
εμφάνιση εντελώς υποκειμενικό θέμα αλλα δεν είναι και άσχημο ούτε 'γυναικείο' όπως το juke κατά μερικούς,
χωρίς να είναι θεόρατο σε εξωτερικές διαστάσεις,
γενικά είναι ένα αξιόλογο εργαλείο για εντός και εκτός σε λογικά πλαίσια.
Πείτε μου...τι το παραπάνω έχει το juke για τα λ7 που το ζητάνε το 4χ4 1.6Τ εκτός της παιχνιδιάρας εσωτερικής σχέδιασης (που να δω...πως θα αλλοιωθεί στο πέρασμα του χρόνου....με τόσο ψευτο-αλουμινάρισμα/βάψιμο των πλαστικών που έχει πέσει εκεί μεσα και που εγω...έγδαρα κατα λάθος τη μεσαία κονσόλα με το κούμπωμα απο το θηκάρι του κινητού μου που έχω πάντα στην αριστερή μεριά του παντελονιού μέσα στην έκθεση);
να μη μιλήσω για το 'μικρό' twareg της VW που είναι και πιο όμορφο και πολύ καλύτερα φτιαγμένο (εννοώ το tiguan φυσικα) και είναι και VW ρε αδελφέ (αν δε μας αρέσει το SKODA ως επιλογή μάρκας και έχουμε τέτοια κολλήματα ακόμη)...και...δε νομίζω να υπολείπεται και σημαντικά...σε επιδόσεις τελικά με τον 1.4 TSI με παραπλήσια τιμούλα ουσιαστικα..και απείρως καλύτερη μεταπωλητική αξία (δεδομένου ότι η nissan τα τελευταία χρόνια...βγάζει αμάξια όχι τόσο εμπορικά όπως κάποτε με ελάχιστες έως μηδαμινές εξαιρέσεις...όπως micra.
Κάτι άλλο:
δε με εντυπωσιάζουν προσωπικά, πιά, οι ανακοινωθέντες εργοστασιακές τιμές μέγιστης απόδοσης του κάθε κατασκευαστή ούτε τις θεωρώ δεδομένες, οπότε μη βιαστεί κάποιος να υποθέσει ότι αν κάτσει δίπλα στο yeti ένα juke με θεωρητική διαφορά 30 ίππων (στρόφαλο) ότι θα κάνει αναγκαστικά και τη τρελλή διαφορα...
γιατι αν τα πάμε...δυναμομετρο και τα 2....η διαφορά τροχό...μπορεί να είναι...αντι 30...ίσως και...3HP!!
και αν δε δούμε και καμπύλες στο δυναμόμετρο....πάλι δε μπορούμε να εξάγουμε συμπεράσματα ουσιώδη.
Ασε που δύσκολα πια βρίσκεις 1.8 TSI μοτέρ χωρίς έστω πρόγραμμα, εδώ στο κάνουν και δώρο αν θες οι έμποροι, σου βάζουνε REVO και καλά καλά δε χάνεις και την εγγύηση...(πολύ ελαστική σε τέτοια θέματα η αντιπροσωπεία της SKODA η ΒΙΑΜΑΡ) σε αντίθεση με τα nissan που δε μπορείς να βρεις την τεχνογνωσία (τουλάχιστον εδω στην Ελλάδα) για αξιόπιστα πειράγματα και οι λύσεις αναπρογραμματισμού είναι απο ελάχιστες έως ανύπαρκτες ως after market επιλογή και σίγουρα η εγγύηση bye bye!
Για μένα...πιο αξιόλογη λύση το quasquai πάντως....αν είναι να συμβιβαστώ με nissan ντε και καλα...
γιατι...υπάρχουν και άλλες εξίσου ιαπωνεζικες λύσεις
θα παραδεχτώ πάντως...ότι αυτό το αμάξι έχει σχεδιαστεί όμορφα, αλλα έπρεπε να μην υπερβαίνει τα 25 χιλιάρικα η τετρακίνητη έκδοση 1.6Τ διότι ο άλλος...δε δίνει εύκολα τόσα χιλιάρικα για παιχνιδάκια...
Αποψή μου βέβαια και κάθε αντίλογος σεβαστός.