Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    skilopsaro

    @skilopsaro

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skilopsaro Unfollow Follow

    Latest posts made by skilopsaro

    • RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2010

      Ο χρήστης thaliarque έγραψε:

      Μενω Πτολεμαιδα αλλα δεν εχω πετυχει ακομη κανενα ΚΖΧ.

      Συνεχεια ΚΖΤ βλεπω που μαλλον ειναι το αμεσως προηγουμενο.

      Καλωσόρισες!
      Τα ΚΖΧ της Πτολεμαΐδας πρέπει να ξεκίνησαν πριν από ένα μήνα και της Κοζάνης μετά τα μέσα Αυγούστου.
      Τα ΚΖΧ-50** της Πτολεμαΐδας δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 60-70 και τα ΚΖΧ-1*** της Κοζάνης τα 150 περίπου.
      Είναι θέμα χρόνου να δεις ΚΖΧ! Τα ΚΖΤ είναι βέβαια τα αμέσως προηγούμενα στην κανονική σειρά αλλά λόγω
      έλλειψης μετά το ΚΖΤ-9999 μεσολάβησαν κάποια Καστοριανά ΚΤΖ, τσέκαρε σχετικά το πρώτο ποστ του τόπικ:
      viewtopic.php?f=5&t=40622

      ΚΖΧ-5032 σε Seat Ibiza (νομιζω)
      ΚΖΧ-5059 σε Hyundai i30

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skilopsaro
    • RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2010

      Μενω Πτολεμαιδα αλλα δεν εχω πετυχει ακομη κανενα ΚΖΧ.

      Συνεχεια ΚΖΤ βλεπω που μαλλον ειναι το αμεσως προηγουμενο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skilopsaro
    • RE: Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο

      Ο χρήστης Greek έγραψε:


      Περναμε επειτα στην Ροπη. Τωρα θελω να παραθεσω δυο αυτοκινητα και να πω το σκεπτικο μου για να δω αν καταλαβα σωστα.

      Opel Corsa OPC 1.6 Τurbo (Βενζινη, Ιπποι=> 192 Μεγ.Ροπη=> 23.4 kgm)
      Opel Corsa 1.7 Common Rail Diesel Turbo Injection (Αμεσως μαθαινω ) (Πετρελαιο, Ιπποι=> 125 Μεγ.Ροπη=> 28.5 kgm)

      Απο οσα ειπωθηκαν, καταλαβαινω πως το ΟPC της βενζινης θα εχει μεγαλυτερη τελικη ταχυτητα λογω περισσοτερων ιππων απο το CDTi του πετρελαιου, αλλα αντιθετα μικροτερη επιταχυνση απο του πετρελαιου λογω μικροτερης ροπης.

      Οχι , πάλι έχει σχέση να κάνει με την κατάσταση. Πχ , ρολλάρουν και τα 2 με 3η και 40 χιλιόμετρα. Το πετρέλαιο θα ανοιξει πιο γρήγορα λόγω καλύτερης ροπής αλλα το τουρμπο μόλις πιάσει ωφέλιμο φάσμα στροφών θα καλύψει την διαφορά και με μεγαλύτερη επιτάχυνση. Η τελική έχει να κάνει με την σχέση στο κιβώτιο και τις στροφές . Απλά το πετρέλαιο λόγω ροής και τρόπου κάυσης του καυσίμου θα το κάνει με το λίγότερο δυνατό κόπο και κατανάλωση

      Εδω φιλε μου με μπερδεψες λιγακι. Αναφερεις πως το πετρελαιο αρχικα θα ανοιξει γρηγοροτερα αλλα με τα το τουρμπο θα το καλυψει (μαλλον εννοεις το αυτοκινητο βενζινης). Το θεμα ειναι οτι και τα δυο αυτοκινητα(Βενζινης και πετρελαιου) ειναι Τουρμπο, εκτος και αν θεωρεις αυτονοητη την υπαρξη Τουρμπο στο αυτοκινητο πετρελαιου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skilopsaro
    • RE: Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Να αποφεύγεις να σνιφάρεις βενζίνη.... σκοτώνει εγκεφαλικά κύτταρα!

      Εχει μια μεθυστικη μυρωδια ομως η ατιμη!

      4)Τι ειναι η ροπη?
      i)Αυτο που λεμε ''κολλας στο καθισμα'', ακομα και με την 5η ταχυτητα οταν γκαζωνεις εχει να κανει με την ροπη? Αν οχι με ποιο χαρακτηρηστικο ενος αυτοκινητου?

      **Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα θα πεσεις σ ενα τοιχο και η ροπη ειναι το ποσο μακρυα θα τον παρεις μαζι σου. **

      Τρανο παραδειγμα!

      Καταρχας, να ευχαριστησω ολα τα παλικαρια που προθυμοποιηθηκαν ξοδευοντας καποιον χρονο απαντωντας στα οποια ερωτηματα εθεσα.

      Επεκτεινοντας λιγο τα ερωτηματα:

      Την ερωτηση για το CDTi, την εκανα επειδη νομιζα πως ολα τα Diesel ειναι Turbo, αλλα διαψευστηκα. Αυτο που δεν ξερω ακομη ειναι, πως θα ξεχωριζω τα ατμοσφαιρικα Diesel απο τα αντιστοιχα Turbo?

      Ολα καλα με το Turbo και τoν Kompressora (βεβαια τα λινκ που πηρα και διαβασα τις αναλυτικες περιγραφες τους ηταν λιγο παραξενα ), καταλαβα επιτελους οτι το Intercooler ψυχει τον αερα που πηγαινει προς τα εκει (ωστε με χαμηλη θερμοκρασια, περισσοτερη οξυγονωση, καλυτερη καυση). Το θεμα ειναι, παει πακετο με το Turbo ή εναν Kompressora και ενα Intercooler ή επιλεγεις αν θα το τοποθετησεις επιπροσθετως?

      Περναμε επειτα στην Ροπη. Τωρα θελω να παραθεσω δυο αυτοκινητα και να πω το σκεπτικο μου για να δω αν καταλαβα σωστα.

      Opel Corsa OPC 1.6 Τurbo (Βενζινη, Ιπποι=> 192 Μεγ.Ροπη=> 23.4 kgm)
      Opel Corsa 1.7 Common Rail Diesel Turbo Injection (Αμεσως μαθαινω ) (Πετρελαιο, Ιπποι=> 125 Μεγ.Ροπη=> 28.5 kgm)

      Δυο Turbo, ενα πετρελαιου και ενα βενζινης.

      Απο οσα ειπωθηκαν, καταλαβαινω πως το ΟPC της βενζινης θα εχει μεγαλυτερη τελικη ταχυτητα λογω περισσοτερων ιππων απο το CDTi του πετρελαιου, αλλα αντιθετα μικροτερη επιταχυνση απο του πετρελαιου λογω μικροτερης ροπης.

      (Μπακαλικα, το κοντερ του OPC θα γραφει μεγαλυτερο νουμερο απο του CDTi σε τελικες ταχυτητες, αλλα το CDTi θα σε ''κολλαει'' περισσοτερο στο καθσιμα απο το OPC λογω μεγαλυτερης ροπης αρα και επιταχυνσης. Σωστοςςς?)

      (Ενταξει, το OPC ειναι γαμωσπορτ φτιαγμενο και υπερτροφοδοτουμενο, αλλα παρτε μονο τα νουμερα για να κανουμε την συγκριση)

      Περναω στην ερωτηση σχετικα με τις μηχανες Βενζινης και Πετρελαιου.

      Σε κατι συζητησεις που ειχα, ειπωθηκε πως μετα τα 350.000 χλμ οι μηχανες βενζινης ουσιαστικα ''αχρηστευονται'', βγαζουν συνεχως προβληματα κλπ ενω οι του πετρελαιου πηγαινουν εως και 1.000.000+ χλμ.

      Επισης, αν κανουμε μια ερευνα αγορας, διαπιστωνουμε πως οι πετρελαιου ειναι σημαντικα ακριβοτεροι απο αυτους της βενζινης.

      Επιπροσθετα, ακουσα πως οι του πετρελαιου ειναι πιο δυνατοι κινητηρες, δινουν πιο πολυ, πως να το πω! Βεβαια ισως και να συσχετιζε εναν Diesel Turbo με εναν Ατμοσφαιρικο Βενζινης. Σε αντιστοιχη περιπτωση οπου και οι 2 κινητηρες ειναι Turbo δεν ξερω ακριβως τι παιζει. (Για αυτον ακριβως τον λογο παρεθεσα τα 2 Corsa παραπανω, ωστε να γινει η συγκριση και να βοηθηθω)

      Ειναι μεγαλο θεμα το πετρελαιο, απαγορευτικο για οσους ειναι Θεσ/νικη, Αθηνα αλλα η τιμη του ειναι στα -40 λεπτα του €, το σκεφτομαι σαν επιλογη διοτι ειμαι επαρχια. Με κλονισαν λιγο βεβαια οσα ειπατε για το νοθευμενο καυσιμο στα πρατηρια.
      Αν αποδειχθει ομως πως ειναι πιο δυνατος κινητηρας απο ενος αντιστοιχου βενζινης, αν συνεχισει το πετρελαιο να ειναι φθηνοτερο, τα extra αρχικα χρηματα που πληρωσε καποιος θα ισσοροπησουν απο το καυσιμο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skilopsaro
    • RE: Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο

      Ωραια λοιπον αφου πηρα και τα διαπιστευτηρια ( ), περνω μια βαθια ανασα 100 οκτανιων και ξεκινω.
      (Ηρθε η ωρα να γινω σπαστικος! )

      1)Οταν λεμε οτι ενα αυτοκινητο ειναι δεκαεξαβαλβιδο τι εννοουμε? Επισης τι πλεονεκτημα εχει εναντι ενος με λιγοτερες?

      2)Ο ατμοσφαιρικος κινητηρας ειναι ο κινητηρας που δεν εχει Turbo?

      3)Πανω στην (2), τι ακριβως ειναι το Turbo, τι ειναι το Intercooler και τι το Kompressor (Mercedes)?

      4)Τι ειναι η ροπη?
      i)Αυτο που λεμε ''κολλας στο καθισμα'', ακομα και με την 5η ταχυτητα οταν γκαζωνεις εχει να κανει με την ροπη? Αν οχι με ποιο χαρακτηρηστικο ενος αυτοκινητου?

      5)Ποιες ειναι οι διαφορες μεταξυ ενος βενζινοκινητηρα και ενος πετρελαιοκινητηρα? (Μην μου πειτε ο ενας καιει βενζινη και ο αλλος πετρελαιο )

      6)Ειναι λανθασμενη η εντυπωση μου, οτι ολοι οι πετρελαιοκινητηρες ειναι και Turbo?

      7)To T στο CDTi, σημαινει Diesel Turbo?

      Αυτα μου ερχονται για την ωρα, αν μου ερθει και τιποτα αλλο, εδω ειστε!

      Ειμαι ετοιμος για !

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skilopsaro
    • RE: Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο

      Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

      Καλησπερα.

      Ειμαι νεος στο φορουμ, 17χρονος πιτσιρικας. Απο περυσι ασχολουμαι ολο και περισσοτερο με τα αυτοκινητα. Επειδη ομως ξερω ελαχιστα πραγματα, οποιος εχει διαθεση για συζητηση και προσφερεται να απαντησει σε καποια ερωτηματα μου, ας στειλει ενα ΠΜ.

      Υ.Γ: Νομιζω πως δεν βγηκα off, το τοπικ αναφερεται σε αποριες σχετικα με τα αυτοκινητα.

      το θεμα ομως ειναι να ποσταρεις την απορια για να απορησουμε και εμεις με την απορια σου για να βρουμε μια λυση στην απορια σου

      Ο μονος λογος που δεν ποσταρα ειναι τα κοκκινα γραμματακια απο πανω. Ειναι πολλες ερωτησεις, οχι απαραιτητα μεμονομενες, σαν μια μορφη συζητησης να γινει, που μπορει να φαινονται και τελειως αυτονοητες, οποτε ειπα οποιος θελει να μου στειλει ΠΜ για να γινει εκει μια συζητηση και να μην γεμισει το τοπικ με ερωτηματα ''μικρης σημασιας-αυτονοητα''.
      π.χ δεν προκειται να ρωτησω για βαλβιδες εξαγωγης(απο ενα ποστ παραπανω εκλεψα τον ορο )

      Σορρυ για το

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skilopsaro
    • RE: Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο

      Καλησπερα.

      Ειμαι νεος στο φορουμ, 17χρονος πιτσιρικας. Απο περυσι ασχολουμαι ολο και περισσοτερο με τα αυτοκινητα. Επειδη ομως ξερω ελαχιστα πραγματα, οποιος εχει διαθεση για συζητηση και προσφερεται να απαντησει σε καποια ερωτηματα μου, ας στειλει ενα ΠΜ.

      Υ.Γ: Νομιζω πως δεν βγηκα off, το τοπικ αναφερεται σε αποριες σχετικα με τα αυτοκινητα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skilopsaro
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr