Με αφορμή την αγορά ενός αυτοκινήτου Toyota Yaris απευθύνθηκα α) στο web στην ιστοσελίδα της Toyota, β) στην Toyota Hellas μέσω των εκθέσεων Polis, γ) σε έμπορο αντιπρόσωπο της Toyota.
Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι ο έμπρος (και υποψιάζομαι όλοι οι έμποροι αντιπρόσωποι) κοστολογούν και πουλάνε στις τιμές της αντιπροσωπείας που είναι ίδιες με αυτές που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα και αναφέρονται ως ΜΕΓΙΣΤΕΣ επιτρεπόμενες τιμές πώλησης.
Και αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να δουλέψει ο υγιείς ανταγωνισμός όταν καθορίζονται οι ΜΕΓΙΣΤΕΣ και όχι οι Ελάχιστες τιμές από την αντιπροσωπεία..
Η μόνη διαφορά τελικά ήταν στα 'δώρα' που κάνει ο κάθε έμπορος, έτσι μας προτάθηκε η εγκατάσταση συναγερμού και αισθητήρων παρκαρίσματος ή συναγερμού και USB και κάτι παρελκόμενα (πατάκια, τρίγωνο (όχι πανοράματος) πυροσβεστήρας κλπ κλπ).
Το ίδιο υποψιάζομαι και για όλους τους άλλους εμπόρους με τις ενδεδειγμένες τιμές των άλλων εταιρειών. Εϊναι όμως 'σωστό' αυτό; λειτουργεί υπέρ του καταναλωτή;