Θα ήθελα να μοιραστώ γνώμες ή εμπειρίες για τα παρακάτω υποψήφια για αγορά αυτοκίνητα:
AURIS 1.4D, βασική έκδοση, κόστος με το κλειδί στο χέρι περίπου 18.040, βασική έκδοση, λευκό
- Αξιοπιστία (προσωπική εκτίμηση)
- Εγγύηση 6 έτη
- Μηδέν τέλη
- Χαμηλή κατανάλωση
- Σχετικά μικροί χώροι και πορτμπαγκάζ
- Χαμηλή ιπποδύναμη και ροπή σε σχέση με ανταγωνισμό
Hyundai i30 1.4δ, κόστος με κλειδί στο χέρι 16.200, βασική έκδοση, λευκό
- Το πιο όμορφο μικρομεσαίο από όσα είδα.
- Αρκετά ευρύχωρο και μεγάλο πορτμπαγκάζ.
- Εγγύηση 5 έτη
- Όχι start/stop
- Έχει τέλη κυκλοφορίας (100ευρώ)
- Μεταπωλητική αξία Hyundai.
VW GOLF 1.6D, κόστος με το κλειδί στο χέρι 19.750, βασική έκδοση, λευκό.
- Μεγάλοι χώροι και πορτμπαγκάζ
- Αίσθηση των υλικών εσωτερικά και γενικά ποιότητα κατασκευής .
- Μηδέν τέλη, χαμηλή κατανάλωση.
- Ισχυρό κινητήρα αλλά 1.6D αντί 1.4D του ανταγωνισμού.
- 5χυτο κιβώτιο.
- Άτολμη σχεδίαση εξωτερικά.
- 2 έτη εγγύηση.
- Υψηλή αρχική τιμή.
Από τα παραπάνω έχω κάνει td μόνο το golf, το οποίο είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο με άψογο οδηγικά στήσιμο και μεγάλους χώρους. Ωστόσο, με χαλάει πολύ για τόσα λεφτά να έχω μόνο 2 έτη εγγύησης και 5άρι κιβώτιο. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω οδηγήσει και θα ήθελα τις εμπειρίες των σχετικών. Ειδικά για τα Toyota και Hyundai έχω ενδοιασμούς αν μπορούν οι 1.4d να κινήσουν αξιοπρεπώς τα συγκεκριμένα αμαξώματα.
Επίσης ένας φίλος μου πρότεινε το Qasqai 4x2 1.6d στα 21.750, με το κλειδί στο χέρι, βασική λευκό. Με έβαλε σε σκέψεις και μάλλον θα τσεκάρω αν αξίζει την υπέρβαση του προυπολογισμού.
Τα οδηγικά μου χαρακτηριστικά: 3μελής οικογένεια, επαρχία, με τα πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς και ταχύτητες normal (120km/h). Υπόψιν έχω RAV4 ΜΚΙΙ που θα το παρκάρω στην αυλή γιατί δεν πάει άλλο με την κοροιδία της φορολόγησης. Επομένως για εμένα ο μικρός κινητήρας δεν είναι μειονέκτημα γιατί αν ξαναλάξουν την φορολόγηση θα είμαι στο safe side.
Ανυπομονώ να ακούσω εμπειρίες, προτάσεις και επιχειρήματα.