-
Θα ήθελα να μοιραστώ γνώμες ή εμπειρίες για τα παρακάτω υποψήφια για αγορά αυτοκίνητα:
AURIS 1.4D, βασική έκδοση, κόστος με το κλειδί στο χέρι περίπου 18.040, βασική έκδοση, λευκό
- Αξιοπιστία (προσωπική εκτίμηση)
- Εγγύηση 6 έτη
- Μηδέν τέλη
- Χαμηλή κατανάλωση
- Σχετικά μικροί χώροι και πορτμπαγκάζ
- Χαμηλή ιπποδύναμη και ροπή σε σχέση με ανταγωνισμό
Hyundai i30 1.4δ, κόστος με κλειδί στο χέρι 16.200, βασική έκδοση, λευκό
- Το πιο όμορφο μικρομεσαίο από όσα είδα.
- Αρκετά ευρύχωρο και μεγάλο πορτμπαγκάζ.
- Εγγύηση 5 έτη
- Όχι start/stop
- Έχει τέλη κυκλοφορίας (100ευρώ)
- Μεταπωλητική αξία Hyundai.
VW GOLF 1.6D, κόστος με το κλειδί στο χέρι 19.750, βασική έκδοση, λευκό.
- Μεγάλοι χώροι και πορτμπαγκάζ
- Αίσθηση των υλικών εσωτερικά και γενικά ποιότητα κατασκευής .
- Μηδέν τέλη, χαμηλή κατανάλωση.
- Ισχυρό κινητήρα αλλά 1.6D αντί 1.4D του ανταγωνισμού.
- 5χυτο κιβώτιο.
- Άτολμη σχεδίαση εξωτερικά.
- 2 έτη εγγύηση.
- Υψηλή αρχική τιμή.
Από τα παραπάνω έχω κάνει td μόνο το golf, το οποίο είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο με άψογο οδηγικά στήσιμο και μεγάλους χώρους. Ωστόσο, με χαλάει πολύ για τόσα λεφτά να έχω μόνο 2 έτη εγγύησης και 5άρι κιβώτιο. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω οδηγήσει και θα ήθελα τις εμπειρίες των σχετικών. Ειδικά για τα Toyota και Hyundai έχω ενδοιασμούς αν μπορούν οι 1.4d να κινήσουν αξιοπρεπώς τα συγκεκριμένα αμαξώματα.
Επίσης ένας φίλος μου πρότεινε το Qasqai 4x2 1.6d στα 21.750, με το κλειδί στο χέρι, βασική λευκό. Με έβαλε σε σκέψεις και μάλλον θα τσεκάρω αν αξίζει την υπέρβαση του προυπολογισμού.Τα οδηγικά μου χαρακτηριστικά: 3μελής οικογένεια, επαρχία, με τα πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς και ταχύτητες normal (120km/h). Υπόψιν έχω RAV4 ΜΚΙΙ που θα το παρκάρω στην αυλή γιατί δεν πάει άλλο με την κοροιδία της φορολόγησης. Επομένως για εμένα ο μικρός κινητήρας δεν είναι μειονέκτημα γιατί αν ξαναλάξουν την φορολόγηση θα είμαι στο safe side.
Ανυπομονώ να ακούσω εμπειρίες, προτάσεις και επιχειρήματα.
-
Θα ήθελα να μοιραστώ γνώμες ή εμπειρίες για τα παρακάτω υποψήφια για αγορά αυτοκίνητα:
AURIS 1.4D, βασική έκδοση, κόστος με το κλειδί στο χέρι περίπου 18.040, βασική έκδοση, λευκό
- Αξιοπιστία (προσωπική εκτίμηση)
- Εγγύηση 6 έτη
- Μηδέν τέλη
- Χαμηλή κατανάλωση
- Σχετικά μικροί χώροι και πορτμπαγκάζ
- Χαμηλή ιπποδύναμη και ροπή σε σχέση με ανταγωνισμό
Hyundai i30 1.4δ, κόστος με κλειδί στο χέρι 16.200, βασική έκδοση, λευκό
- Το πιο όμορφο μικρομεσαίο από όσα είδα.
- Αρκετά ευρύχωρο και μεγάλο πορτμπαγκάζ.
- Εγγύηση 5 έτη
- Όχι start/stop
- Έχει τέλη κυκλοφορίας (100ευρώ)
- Μεταπωλητική αξία Hyundai.
VW GOLF 1.6D, κόστος με το κλειδί στο χέρι 19.750, βασική έκδοση, λευκό.
- Μεγάλοι χώροι και πορτμπαγκάζ
- Αίσθηση των υλικών εσωτερικά και γενικά ποιότητα κατασκευής .
- Μηδέν τέλη, χαμηλή κατανάλωση.
- Ισχυρό κινητήρα αλλά 1.6D αντί 1.4D του ανταγωνισμού.
- 5χυτο κιβώτιο.
- Άτολμη σχεδίαση εξωτερικά.
- 2 έτη εγγύηση.
- Υψηλή αρχική τιμή.
Από τα παραπάνω έχω κάνει td μόνο το golf, το οποίο είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο με άψογο οδηγικά στήσιμο και μεγάλους χώρους. Ωστόσο, με χαλάει πολύ για τόσα λεφτά να έχω μόνο 2 έτη εγγύησης και 5άρι κιβώτιο. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω οδηγήσει και θα ήθελα τις εμπειρίες των σχετικών. Ειδικά για τα Toyota και Hyundai έχω ενδοιασμούς αν μπορούν οι 1.4d να κινήσουν αξιοπρεπώς τα συγκεκριμένα αμαξώματα.
Επίσης ένας φίλος μου πρότεινε το Qasqai 4x2 1.6d στα 21.750, με το κλειδί στο χέρι, βασική λευκό. Με έβαλε σε σκέψεις και μάλλον θα τσεκάρω αν αξίζει την υπέρβαση του προυπολογισμού.Τα οδηγικά μου χαρακτηριστικά: 3μελής οικογένεια, επαρχία, με τα πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς και ταχύτητες normal (120km/h). Υπόψιν έχω RAV4 ΜΚΙΙ που θα το παρκάρω στην αυλή γιατί δεν πάει άλλο με την κοροιδία της φορολόγησης. Επομένως για εμένα ο μικρός κινητήρας δεν είναι μειονέκτημα γιατί αν ξαναλάξουν την φορολόγηση θα είμαι στο safe side.
Ανυπομονώ να ακούσω εμπειρίες, προτάσεις και επιχειρήματα.
-
Ο χρήστης sakisart έγραψε:
Δεν είμαι ενάντια στα diesel.Απλώς έτυχε στου πατέρα μου ένα grand cherokee να του βγάλει πρόβλημα στα μπεκ.Το κόστος ήταν τεράστιο.Το τεπόζιτο μέσα είχε πιάσει κάτι σαν πρασινάδα που βλέπεις σε λίμνες.Ίσως να έτυχε δεν ξέρω.Στην Ελλάδα νομίζω ότι η τεχνογνωσία δεν είναι ακόμη τόσο μεγάλη σ'αυτούς τους κινητήρες.Εγώ πάντως το diesel θα το έπαιρνα για την ροπή,για την κατανάλωση σ'αυτό το κράτος δεν μπορεί να είσαι ποτέ σίγουρος.Αυτοί μπορεί να κλείσουν την ψαλίδα διαφοράς λίτρου κάποια ανυποπτη στηγμή.Δεν έχουν μπέσα αυτοί οι άνθρωποι.Όπως και με το αέριο,έβαζε ό κόσμος και το ανέβασαν σχεδόν διπλή τιμή.Νομίζω κάνεις λάθος, για την κατανάλωση του ντίζελ μπορεί να είσαι πιο σίγουρος, ροπές πλέον βγάζουν όλα τα τουρμπάκια βενζίνης. Και η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόση που και να ακριβύνει το πετρέλαιο πάλι νικάει. Το ίδιο και το αέριο, συνεχίζει να συμφέρει.
Αυτό που έπιασε το ντεπόζιτο φαίνεται ότι συμβαίνει καμιά φορά με το βιοντίζελ (ειδικά αν το βιο- συνθετικό είναι πιο πολύ από όσο πρέπει) σε ζεστά κλίματα με μισοάδειο ντεπόζιτο αν έχουν τσιγκουνευτεί τα σωστά πρόσθετα φάρμακα...
Τεχνογνωσία υπάρχει από όλα τα επαγγελματικά αυτοκίνητα και όλα τα ταξί που κυκλοφορούνε σε όλη την Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια. Και τεχνολογικές πρόοδοι που να απαιτούν κάποια ενημέρωση/εκπαίδευση των τεχνικών έχουν γίνει πρόσφατα τόσο στο πετρέλαιο όσο και στη βενζίνη... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν είμαι ενάντια στα diesel.Απλώς έτυχε στου πατέρα μου ένα grand cherokee να του βγάλει πρόβλημα στα μπεκ.Το κόστος ήταν τεράστιο.Το τεπόζιτο μέσα είχε πιάσει κάτι σαν πρασινάδα που βλέπεις σε λίμνες.Ίσως να έτυχε δεν ξέρω.Στην Ελλάδα νομίζω ότι η τεχνογνωσία δεν είναι ακόμη τόσο μεγάλη σ'αυτούς τους κινητήρες.Εγώ πάντως το diesel θα το έπαιρνα για την ροπή,για την κατανάλωση σ'αυτό το κράτος δεν μπορεί να είσαι ποτέ σίγουρος.Αυτοί μπορεί να κλείσουν την ψαλίδα διαφοράς λίτρου κάποια ανυποπτη στηγμή.Δεν έχουν μπέσα αυτοί οι άνθρωποι.Όπως και με το αέριο,έβαζε ό κόσμος και το ανέβασαν σχεδόν διπλή τιμή.
Νομίζω κάνεις λάθος, για την κατανάλωση του ντίζελ μπορεί να είσαι πιο σίγουρος, ροπές πλέον βγάζουν όλα τα τουρμπάκια βενζίνης. Και η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόση που και να ακριβύνει το πετρέλαιο πάλι νικάει.
Ναι αλλά αν αναλογιστείς ότι δίνεις αρκετά χρήματα παραπάνω και πιστεύεις ότι σε Χ χρόνια θα κάνεις την απόσβεση πάει περίπατο.Πχ το νέο civic diesel που μου αρέσει έχει 7000 περισσότερα από το 1.4 βενζίνης και 4000 από το 1.8.Δεν το έχουν σε έκπτωση
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν είμαι ενάντια στα diesel.Απλώς έτυχε στου πατέρα μου ένα grand cherokee να του βγάλει πρόβλημα στα μπεκ.Το κόστος ήταν τεράστιο.Το τεπόζιτο μέσα είχε πιάσει κάτι σαν πρασινάδα που βλέπεις σε λίμνες.Ίσως να έτυχε δεν ξέρω.Στην Ελλάδα νομίζω ότι η τεχνογνωσία δεν είναι ακόμη τόσο μεγάλη σ'αυτούς τους κινητήρες.Εγώ πάντως το diesel θα το έπαιρνα για την ροπή,για την κατανάλωση σ'αυτό το κράτος δεν μπορεί να είσαι ποτέ σίγουρος.Αυτοί μπορεί να κλείσουν την ψαλίδα διαφοράς λίτρου κάποια ανυποπτη στηγμή.Δεν έχουν μπέσα αυτοί οι άνθρωποι.Όπως και με το αέριο,έβαζε ό κόσμος και το ανέβασαν σχεδόν διπλή τιμή.
Νομίζω κάνεις λάθος, για την κατανάλωση του ντίζελ μπορεί να είσαι πιο σίγουρος, ροπές πλέον βγάζουν όλα τα τουρμπάκια βενζίνης. Και η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόση που και να ακριβύνει το πετρέλαιο πάλι νικάει. Το ίδιο και το αέριο, συνεχίζει να συμφέρει.
Αυτό που έπιασε το ντεπόζιτο φαίνεται ότι συμβαίνει καμιά φορά με το βιοντίζελ (ειδικά αν το βιο- συνθετικό είναι πιο πολύ από όσο πρέπει) σε ζεστά κλίματα με μισοάδειο ντεπόζιτο αν έχουν τσιγκουνευτεί τα σωστά πρόσθετα φάρμακα...
Τεχνογνωσία υπάρχει από όλα τα επαγγελματικά αυτοκίνητα και όλα τα ταξί που κυκλοφορούνε σε όλη την Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια. Και τεχνολογικές πρόοδοι που να απαιτούν κάποια ενημέρωση/εκπαίδευση των τεχνικών έχουν γίνει πρόσφατα τόσο στο πετρέλαιο όσο και στη βενζίνη...Συμφωνώ απόλυτα για την κατανάλωση. Το μεγάλο πλεονέκτημα του diesel δεν είναι στην διαφορά τιμής του καυσίμου (η οποία είναι σήμερα περίπου 20%) αλλά στην κατανάλωση η οποία είναι πολύ χαμηλότερη στα αυτοκίνητα με diesel. Αγόρασα το καλοκαίρι ένα peugeot 208 1.4 και στα 13500 km που έκανα από τότε η μέση κατανάλωση είναι 4.5 lt/100km. To μέσο κόστος είναι 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Υπολογίζω ότι αν κάνω τα ίδια χιλιόμετρα και τα υπόλοιπα χρόνια τότε θα έχω καλύψει την διαφορά τιμής του αυτοκινήτου σε 3 περίπου χρόνια.
-
Ο χρήστης sakisart έγραψε:
Δεν είμαι ενάντια στα diesel.Απλώς έτυχε στου πατέρα μου ένα grand cherokee να του βγάλει πρόβλημα στα μπεκ.Το κόστος ήταν τεράστιο.Το τεπόζιτο μέσα είχε πιάσει κάτι σαν πρασινάδα που βλέπεις σε λίμνες.Ίσως να έτυχε δεν ξέρω.Στην Ελλάδα νομίζω ότι η τεχνογνωσία δεν είναι ακόμη τόσο μεγάλη σ'αυτούς τους κινητήρες.Εγώ πάντως το diesel θα το έπαιρνα για την ροπή,για την κατανάλωση σ'αυτό το κράτος δεν μπορεί να είσαι ποτέ σίγουρος.Αυτοί μπορεί να κλείσουν την ψαλίδα διαφοράς λίτρου κάποια ανυποπτη στηγμή.Δεν έχουν μπέσα αυτοί οι άνθρωποι.Όπως και με το αέριο,έβαζε ό κόσμος και το ανέβασαν σχεδόν διπλή τιμή.
Νομίζω κάνεις λάθος, για την κατανάλωση του ντίζελ μπορεί να είσαι πιο σίγουρος, ροπές πλέον βγάζουν όλα τα τουρμπάκια βενζίνης. Και η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόση που και να ακριβύνει το πετρέλαιο πάλι νικάει.
Ναι αλλά αν αναλογιστείς ότι δίνεις αρκετά χρήματα παραπάνω και πιστεύεις ότι σε Χ χρόνια θα κάνεις την απόσβεση πάει περίπατο.Πχ το νέο civic diesel που μου αρέσει έχει 7000 περισσότερα από το 1.4 βενζίνης και 4000 από το 1.8.Δεν το έχουν σε έκπτωση
Το αν θα σε συμφέρει οικονομικά είναι άλλη ιστορία, η κατανάλωση όμως σε λίτρα/100χλμ θα είναι πολύ χαμηλότερη για το ντίζελ άσχετα με το πόσο κάνει το αυτοκίνητο, πόσο το καύσιμο κλπ. Και το οικονομικό είναι περίπου υπολογίσιμο (περίπου γιατί δεν μπορείς να προβλέψεις τι θα ακριβύνει και πόσο).
Αγορά μικρομεσαίο DIESEL